مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. Walz می پرسد برای مغلوب ساختن پیشی جستنفاجعه اعلامیه پس از جورج فلویدشورش ماشه بیش از $500 متر خسارت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 7/3/2020 4:12:59 AM

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz خواسته است تا رئیس جمهور تهمت برای فدرال فاجعه اعلامیه در دولت خود را به دلیل “گسترده خسارت آتش سوزی” و دیگر تخریب در ناآرامی های پس جورج فلوید مرگ در مینیاپولیس بازداشت پلیس در روز یادبود. “ما نیاز به گرد هم می آیند تا اطمینان حاصل شود Minnesotans بودند که قربانیان این کشتار دسترسی به زیرساخت های حیاتی آنها نیاز به طوری که آنها می توانید به فروشگاه مواد غذایی خود را انتخاب کنید تا دارو و زندگی می کنند زندگی خود را” Walz در بیانیه ای گفت: پنج شنبه. “هم ما بازسازی خواهد شد.” او همچنین با اعتراض به سازمان مدیریت اضطراری فدرال (FEMA) برای کمک های مالی برای کمک به پوشش هزینه های باقی مانده حذف اضطراری اقدامات


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: کاترین 7/3/2020 4:19:17 AM (شماره 465110)

این چیزی است که یک اداره پلیس است. آه که حق شما defunded آنها. آه خوب, خیلی بد, پیدا کردن پول خود را در درون دولت و در نظر گرفتن خواستار اجرای قانون برای شکستن شورش.

39 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: بقایای 7/3/2020 4:32:55 AM (شماره 465112)

من خواندم که پل دارای مقدار زیادی از پول. دولت فدرال نمی تواند باعث هرج و مرج.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: mifla 7/3/2020 4:38:07 AM (شماره 465113)

سلام تیم من یک ایده بهتر است. خود را افزایش مالیات دولت – تمیز کردن خود را در ظروف سرباز یا مسافر.

39 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: IceQueen 7/3/2020 4:45:33 AM (شماره 465114)

من آن را دریافت نمی. . .چگونه می توانید والس اجازه می دهد (تشویق?) تخریب رخ می دهد و سپس بپرسید فدرال (من و شما $$$) برای آن پرداخت??? سیاسی ذکراست به سرزنش و تهمت باید مغلوب ساختن پیشی جستن درخواست را رد کرده اگر چه دلیل این درخواست این است که نتیجه مستقیم از تصمیم گیری های بد و یا عدم آن از والس را شکست بی پایان به حکومت با توجه به والس را سوگند ، آیا Watlz واقعا مراقبت ؟ این یک ساختگی وضعیت به دام انداختن رئیس جمهور تهمت و پیچ ما مطیع قانون منظم عامیانه??? در حال حاضر شفاعت و محبت و التماس پولی برای کمک به کسانی که Minnesotans برای چه کسی به او داد نه یک موش صحرایی را در ویرانی زمانی که او چیزی باید بقیه آمریکایی ها برای آن پرداخت??? خواهد Minnesotans از خواب بیدار و بوی پو شده است که در سمت چپ آنها توسط خود دولت و در نهایت جیغ پیام ؟

36 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: KatieJo 7/3/2020 4:59:04 AM (شماره 465116)

به طور جدی Tim?!? به او بگویید برای رفتن پوند شن و ماسه جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/3/2020 5:42:22 AM (شماره 465130)

من شرط می بندم رئیس جمهور در دفتر بیضی هنوز هم خنده.

18 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 7/3/2020 6:19:43 AM (شماره 465150)

Ha. Ha. Ha.

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: جادوگر است 7/3/2020 6:48:25 AM (شماره 465178)

پس از این بود که یک فاجعه طبیعی بود اما در اثر بی کفایتی شهردار و فرماندار, رییس جمهور باید به ارائه کمک های فدرال در شرایطی که مقامات بی کفایت استعفا دهد. سپس برای آن صبر کنید.

32 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: doctorfixit 7/3/2020 6:57:03 AM (شماره 465184)

به مینه سوتا به کانادا.

23 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: anniebc 7/3/2020 7:20:02 AM (شماره 465206)

من به طور جدی می خواهید به شنیدن آنچه که رییس جمهور در این مورد این می گویند. من به این هم من دولت دریافت نمی کند پاره کردن توسط غارتگران و تظاهر; شما بازسازی آنچه شما پاره را در خود. فرماندار و شهردار تا به حال شانس به آن را متوقف کند اما آنها تصمیم به اجازه دهید آن را بازی به عنوان بخشی از تلاش برای از بین بردن رئیس جمهور. این بود که یک فاجعه طبیعی بود fomented ایجاد شده و مجاز به چرک مانند درد و اجرا توسط چپ. چپ مانند BLM, antifa این demoncrat و سوروس نیاز به پرداخت هزینه برای خسارت آنها ایجاد می شود. هیچ FEMA هیچ چیزی از بقیه از ما! آنچه به شما می گویند آقای رئیس جمهور ؟

29 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/3/2020 7:48:47 AM (شماره 465241)

پوند شن و ماسه بازنده است.

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: laurenc 7/3/2020 8:00:55 AM (شماره 465255)

اگر رئیس جمهور تهمت به او پول چه انگیزه ای می کند هر گونه رسمی دولت باید برای جلوگیری از شورش? None – اجازه دهید آنها را به سوزاندن و غارت و سپس اجازه مالیات دهندگان آمریکایی پرداخت هزینه برای پاکسازی و جایگزینی اموال ؟ نه ممنون.

12 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Bassman1911 7/3/2020 8:01:16 AM (شماره 465256)

نه و هزار بار نه. نه من دلار مالیات! شما اجازه دهید این اتفاق می افتد. شما نمی خواهید هر گونه کمک. این مشکل خود را. شما آن را تعمیر کنند. پل دارای مقدار زیادی از پول. آنها را به پرداخت هزینه برای نابودی شما اجازه آنها را به علت.

15 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/3/2020 8:20:19 AM (شماره 465282)

مغلوب ساختن پیشی جستن باید بگویم هر دو منگنز و سیاتل هیچ! آنها اجازه این را به رخ آنها می توانید استفاده کنید خود به خود پول مالیات به آن را پاک کردن. این ممکن است یک درس دیگر آبی می گوید که آنها در حال رفتن به مجبور به مقابله با پیامدهای اگر آنها اجازه می دهد که BLM جمعیت به بیش از شهرستانها خود را و ایستگاه های پلیس! هیچ پول فدرال باید به آنها کمک کند!

14 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: seamusm 7/3/2020 8:30:20 AM (شماره 465294)

من تمایل به توافق با بسیاری از پاسخ دهندگان در اینجا برای مغلوب ساختن پیشی جستن به بگویید Walz به پوند شن و ماسه”. اما اگر مغلوب ساختن پیشی جستن است بزرگ ‘مذاکره’ شاید او باید انجام دهید در غیر این صورت و ارائه کمک با رشته های متصل – و یا بهتر رتبهدهی نشده است – طناب متصل شده است.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: F15 Gork 7/3/2020 8:33:57 AM (شماره 465299)

نه من سکه ،

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MMC 7/3/2020 8:38:59 AM (شماره 465306)

من این درخواست – اهرم. مغلوب ساختن پیشی جستن یک مذاکره… به عنوان یک مرد کسب و کار او نیاز به دیدن آنچه در مینه سوتا بود را به انجام کار تا چه اقداماتی برای جلوگیری از مقیاس آسیب دوباره و چه سیاست های منجر به ظروف سرباز یا مسافر.. مالکیت وضعیت در لبنان و شهردار.. دوره است.
من نمی خواهم یک سکه از پول من برای نجات Antifa و اوباش شورش.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: volksford 7/3/2020 8:41:03 AM (شماره 465308)

من مطمئن هستم که از لحاظ مالی مسئول و به خوبی اجرا لیبرال مدینه فاضله می توانند با 500 میلیون آن تغییر کنده.

2 نفر مثل این.


وجود دارد سر در گم اگر شما و … نیست. انکار این درخواست مجازات گناه به عنوان گناه. رئیس جمهور تهمت بسیار خوب در مورد چرخاندن این شرایط که در آن آمده درست است. شاید یک وام به دولت است که نیاز به یک بودجه به دنبال مانند یک وام ساخت و ساز. یک وام است که انتشار این بودجه بر اساس انطباق استفاده از این بودجه صرفا برای زیرساخت – موفق به انجام این کار بدون پول بیشتر. به سادگی می گویند “نه” خواهد صدمه دیده است بیش از حد بسیاری از مردم بی گناه است. ما چیزی شبیه به این را با یک وام صندوق بین المللی پول به برزیل بود که آن را ورشکسته و در حال انتخاب یک سوسیالیست Lula – پس از آن نه بی سابقه و آن را کار کرده است. برزیل پرداخت وام … و پس از آن رفت و در آن راه های شاد برای سوسیالیسم. هیچ کمک وجود دارد.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: LadyHen 7/3/2020 8:55:52 AM (شماره 465317)

برای دموکرات ها آن است که تنها اتصالات که فدرال مالیات دهندگان باید برای پرداخت نقایص او برای محافظت از خود شهروندان است. من فکر می کنم این واجد شرایط به عنوان گستاخی می دانند.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 7/3/2020 9:06:27 AM (شماره 465337)

ببخشید دوستان. شما تا به حال توانایی برای انجام کاری در مورد آن در آن زمان و انجام هیچ چیز نیست. من دلار مالیات نمی خواهید به پرداخت هزینه برای خود پیچ کردن.

5 نفر بود.


زندگی در MN! نه یک پنی از هر کسی که به پرداخت هزینه برای ما احساساتی بازنده در شهرستان سالن و در اجرایی ساختمان در St Paul!

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 7/3/2020 9:26:28 AM (شماره 465366)

تیم Walz و تمام commies نیاز به دولت گسترده فروش پخت. آقای رئیس جمهور آن را انجام نمی.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: dbdiva 7/3/2020 9:27:55 AM (شماره 465367)

جورج سوروس است چند دلار است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: هرشی 7/3/2020 9:32:30 AM (شماره 465375)

جهنم نه شما و روگرفت از یک شهردار آن را آورده ، پس آن را خورد و با آن زندگی می کنند…

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: [email protected] 7/3/2020 9:43:01 AM (شماره 465388)

Gov Walz می stick it! چرا باید کسی جز شما و شنیدها/اراذل و اوباش پرداخت برای تخریب.

2 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: AGGW 7/3/2020 9:55:15 AM (شماره 465405)

برخی از مردم بسیاری از عصب.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: earlybird 7/3/2020 10:06:44 AM (شماره 465416)

او تا به بسیاری از عصب. او همه چیز اشتباه است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: HotRod 7/3/2020 10:15:01 AM (شماره 465426)

چرا رئیس جمهور تهمت می خواهید برای فعال کردن بیشتر از همان ؟ من شک دارم که او تمایل به مالیات دهندگان مسئول حزب دموکرات ظروف سرباز یا مسافر!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/3/2020 10:17:19 AM (شماره 465427)

من مطرح انگشت وسط. فرماندار. شما می توانید آن را متوقف. آن روی سکه خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Safari مرد 7/3/2020 10:20:35 AM (شماره 465433)

سو BLM

2 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: bighambone 7/3/2020 10:26:31 AM (شماره 465443)

از چپ و لیبرال دموکرات فرمانداران و شهرداران اجازه همه شورش سوزاندن و غارت خود را عمدتا در داخل شهر کم درآمد و جوامع اقلیت در حالی که سرزنش رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن و در حال حاضر شروع به سوال که برگ برنده دست آنها مقدار زیادی از پول پرداخت شده به خزانه داری فدرال توسط مالیات دهندگان از تمام کشورهای دیگر که اجازه نمی دهد چنین کیفری تخریب رخ می دهد! ما را به یک استراحت!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 7/3/2020 10:37:06 AM (شماره 465458)

که غنی – اجازه تظاهر کنندگان و غارتگران به run amuck برای روز و از بین بردن همه چیز را در دید و سپس از آنها بخواهید برای امداد رسانی.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: padiva 7/3/2020 10:43:13 AM (شماره 465470)

PDT خلاق بومرنگ خواهد بود گرند!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/3/2020 11:02:53 AM (شماره 465512)

هیچ کس از من خواست برای 500M. آن را نه دولت پول آنها هیچ یک از خود را دارند.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: MDConservative 7/3/2020 11:04:59 AM (شماره 465519)

مینه سوتا است که امکان چرخش دولت…آنها را چک کنید.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: DVC 7/3/2020 11:05:11 AM (شماره 465520)

پرداخت هزینه برای آن را به خودتان. شما باعث این مینیاپولیس. نه مشکل از من است, من نمی خواهم کسی از پول مالیات بودجه خود را دیوانه و بی کفایتی.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de