مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz فعال تمام سرباز گارد ملی به عنوان جورج فلوید ادامه اعتراضات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: AltaD, 5/30/2020 2:27:52 PM

مینه سوتا رژیم صهیونیستی است. تیم Walz دستور داد تمام گارد ملی نیروهای فعال برای اولین بار در تاریخ دولت شنبه تعهد برای پایان دادن به “گستاخ تخریب” است که به او دوخته بر نیروهای خارج از کارتل های مواد مخدر به سفید supremacists. اما رئیس جمهور تهمت به نظر می رسید به نقطه به چپ آشوبگران و رهبری ضعیف برای ناآرامی در مینه سوتا پس از مرگ جورج فلوید. “این ANTIFA و چپ رادیکال است. دراز نمی تقصیر را به گردن دیگران!” مغلوب ساختن پیشی جستن توییتی شنبه. Walz در جمع خبرنگاران گفت: قبل از سحر توجیهی: “این هرج و مرج مطلق — این است که عزادار و این است که ساخت یک بیانیه [درباره بی عدالتی] که ما به طور کامل اذعان


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: aasilver 5/30/2020 2:33:37 PM (شماره 426647)

Congresscritter Ilhan Omar منطقه. آمار و ارقام!!!

5 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 5/30/2020 2:34:46 PM (شماره 426649)

OP آنها باید از سیاه پوستان که برای رای دادن نیست بایدن.

5 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: JL80863 5/30/2020 3:05:14 PM (شماره 426666)

چگونه است که هر کسب و کار همیشه در حال رفتن به دریافت بیمه مقرون به صرفه در یک شهر تحت کنترل pandering دروغ دموکرات?

7 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: هرشی 5/30/2020 3:10:41 PM (شماره 426672)

کیف های باقلا یا منجر????

2 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: DVC 5/30/2020 3:27:24 PM (شماره 426686)

من حتی نمی خواهد زحمت – بدون شک هیچ مهمات سفارشات ایستاده وجود دارد و نگاه مانند شما می تواند چیزی حتی اگر با دستورات و فقدان زنده مهمات شما می توانید نیست.

3 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: dbdiva 5/30/2020 3:29:05 PM (شماره 426689)

فقط یک بررسی واقعیت برای تیم: این تظاهر کنندگان به اشتراک گذاری Dem “ارزش” و آنها همان احترام به زندگی است که حزب دموکرات هستند و نیاز به آن است که هیچ احترام…….هیچ یک در همه! هنگامی که شما به واسطه کار بد و نیم پز که بی خدا این است که دقیقا آنچه شما باید انتظار داشته باشید.
ممکن است این یک زنگ خطری برای رای دهندگان در ایالت مینه سوتا; من امیدوارم که آنها عبرت از آنچه که مجاز به اتفاق می افتد در دولت خود را. دولت خود را در هر دو سطح ایالتی و محلی است که به یاد ماندنی شکست. آنها باید ایستادگی و تقاضا بهتر است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: بد-مو 5/30/2020 4:16:18 PM (شماره 426732)

Methinks وجود دارد بسیاری از مردم در مینه سوتا که به”تی زندگی در M/سنت پل که می تواند تمایز بین معترضان و انجام خواهد شد که رای گیری مغلوب ساختن پیشی جستن.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: مبتنی 5/30/2020 4:36:09 PM (شماره 426750)

FTA: “از چیزی که وحشتناک است که این بیشتر شبیه یک عملیات نظامی در حال حاضر به عنوان شما را مشاهده سرکردگان حرکت از جایی به جای” او اضافه شده است. “وجود دارد به سادگی بیش از آنها از ما.” – رژیم صهیونیستی. Walz یادداشتی به رژیم صهیونیستی است. Walz: سلاح های خودکار هستند یک نیروی چند برابر زمانی که مردمان بد شما از شماره.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: bighambone 5/30/2020 5:02:42 PM (شماره 426774)

آنها به خوبی می تواند داشته باشد 100,000 ملی Guardsmen و زنان در خط اما بدون رهبری موثر و تعامل قوانین آنها را خوب نمی کند. شما می توانید ببینید که لیبرال دموکرات رهبری شده است بسیار بد در دولت و در سطح شهرستان به عنوان کسانی که رهبران سیاسی به دستور پلیس به عقب نشینی از شورش آمار منطقه و به طور موثر خود را رها پلیس حوزه ساختمان صدها نفر از کسب و کار و به طور کلی امنیت عمومی به تظاهر کنندگان که همچنین آن دسته از رهبران سیاسی هویت مبتنی بر رای دهندگان که سیاستمداران آن نیاز به بیشتر های سیاسی خود را استخدام. به جای آن لیبرال دموکرات مقامات منتخب در حال دروغ, ریخته گری, غلط سرزنش خود را برای رهبری بی کفایت در خارج از منطقه عرفانی “سفید Supremacists” که هیچ کس وجود دارد دیده می شود و یا شناسایی بنابراین حیله گر به اطلاعات کم جمعیت که رهبران شورش بودند مغلوب ساختن پیشی جستن حامیان همراه با کارتل های مواد مخدر مکزیکی است که شناخته شده برای حمل و نقل و فروش غیرقانونی مواد مخدر در منطقه در واقعیت به حدی است که اگر آنها در منطقه کسانی که کارتل است که اعضای خارجی از مبدا همیشه سعی کنید به ماندن و پنهان خود را به فروش مواد مخدر و هیچ علاقه ای به “تفرج” خود را با شرکت در غیر قانونی و شورش.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: کایوتی 5/30/2020 6:56:38 PM (شماره 426842)

هویت و سیاست در عمل; شورش و arsonists علاقه مند به عدالت است. باند خود را (آنها تماس بگیرید ’em جوامع) بود dissed و خواستار قصاص. شما می توانید نقطه تمام مطالعات شما می خواهم که می گویند پلیس کمتر احتمال دارد به استفاده از زور در برابر بچه ها سیاه و سفید (به عنوان یک دانشگاه هاروارد مطالعه نشان), آن را نمی خواهد. باند ذهنیت است که در داخل سر خود را و که است که در آن خواهد ماند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: udanja99 5/30/2020 7:43:38 PM (شماره 426869)

هی و در اینجا من فکر می کردم که پاره کردن همه کسانی که (از حزب دموکرات) مؤتلفه تندیس قرار بود به سیاه پوستان زندگی بهتر است. که کار نمی کند بنابراین در حال حاضر ما این است. من می خواهم یکی از این “تظاهر” به من توضیح دهد که چگونه از بین بردن اموال شخص دیگری را باعث می شود زندگی خود را بهتر. مطمئن شوید که آنها دریافت یک عجله آدرنالین اما زمانی که آنها از خواب بیدار فردا صبح زندگی خود را در حال رفتن به فقط به بدبختی. تنها چیزی که آنها انجام می دهند واقعا تقویت کلیشه های موجود در مورد خود را “جامعه”. آره. که به شما کمک کند.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “AltaD”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net