مینه سوتا AG کیت الیسون ممکن استفقط پیچ مورددر برابر جورج فلوید پلیس

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/7/2020 4:29:35 AM

من هیچ کارشناس حقوقی اما من به فکر خودم اگر کیت الیسون نشده بود بسیارهزینه پلیس که به کشته شدن جورج فلوید. در حال حاضر وجود دارد کسی که بسیار دقیق تر از من چه کسی موافق است. اندی مک کارتی که می نویسد ملی نقد و بررسی, سابق دادستان فدرال شده است و مورد اعتماد مهمان در نمایش رادیویی برای بخشی بهتر از 20 سال است. او معتقد است الیسون ممکن است فقط colossally screwed تا صورت خود را در برابر پلیس. من کلمات او نیست. مک کارتی به نام الیسون اصلاح اتهامات “خطرناکی ناقص است.” Overcharging است که معادل بیش از امیدوار کننده است. آن را به عنوان بیش از حد تنبیهی و کمتر متفکر در برخی موارد.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: watashiyo 6/7/2020 4:50:09 AM (شماره 435539)

کیت الیسون یک مثال خوب از “اقدام مثبت” قرار دادن بی حد و حصر کودن ها در موقعیت اشتباه.

35 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: JL80863 6/7/2020 5:06:11 AM (شماره 435544)

من تا حدودی متفاوت را در اتهامات ساخته شده توسط الیسون. من فکر می کنم این قیمت اجحاف کردن ممکن است بسیار سنجیده. با توجه الیسون, تاریخ, این می توانست یک محاسبه حرکت به تحریک بیشتر مخالفان هنگامی که یک هیئت منصفه به احتمال زیاد تعیین می کند یک بار کمتر.

46 نفر بود.


هدف این است که نه اعتقاد اما یک “ناعادلانه” تبرئه به سپاه ⠀ دوباره. مردمی نیاز به نگاه در تصویر بزرگتر. این به سختی “احمقها”.

28 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: RuckusTom 6/7/2020 7:06:31 AM (شماره 435594)

وجود دارد می تواند خیلی بیشتر از غارت و سوختن اگر این پلیس هستند تبرئه از بیش از شارژ. که فقط آنچه را که در سمت چپ می خواهد.

26 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: EJKrausJr 6/7/2020 7:16:01 AM (شماره 435598)

کیت الیسون برنده در هر صورت. اگر او را از کار برکنار و تحت پیگرد قانونی موفق او برنده است. اگر این اتهام ها تبرئه او برنده هنگامی که او ادعای نژاد پرستی باعث تبرئه و پس از آن شورش نتیجه و او مجددا انتخاب و یا انتخاب خود را به دیگری سیاسی. بدون شک وجود دارد که الیسون خطرناک از جناح چپ سیاسی حیوانی.

24 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/7/2020 7:20:34 AM (شماره 435602)

نفرت را به شکستن آن را به پوستر # 1 اما الیسون است هیچ اقدام مثبت استخدام. او همواره رای توسط مردم از مینیاپولیس و ایالت مینه سوتا, آخرین پیروزی او چند دختر (پسر در Minn. شورای شهر که مایل به خلاص شدن از پلیس است که در نتیجه یک ارتباط با یک عضو شورای شهر) او را متهم کرد از ضرب و جرح نشان دادن تصاویری از خشونت فیزیکی. تصویر از او حمایت ANTIFA فقط شکر و تخم مرغ در کیک. این است که یا نادان رای دهندگان یا افرادی که برای از بین بردن استانداردها و نظم است.

15 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Krause 6/7/2020 8:13:58 AM (شماره 435651)

اگر دادگاه برگزار می شود به صورت محلی آنها را محکوم مهم نیست که چه اتهامات هستند. Minnesotans و Minneapolisans انتخاب Ellisons, Omars, Walzes و Freys و…. و بیش از بیش. همه آنها با این افراد است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: sanspeur 6/7/2020 8:35:26 AM (شماره 435677)

آیا ag دادستان باید یک attny ? من را دیده اند که در آن ادعا شده است الیسون تعلق به نوار ؟ می توانید او “باید جایگاه قانونی “?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 6/7/2020 8:50:31 AM (شماره 435695)

Overcharging یک تاکتیک معمول برای دادستان ها به دنبال گرفتن متهم به درخواست مقرون به صرفه برای یک بار کمتر. احساس کردم از همان آغاز که سوم-در رشته بهترین شرط بندی برای گرفتن تحت پیگرد قانونی موفق و بالا بردن هزینه برای درجه دوم من شرط بندی آنها به دنبال به گرفتن کثیف پلیس به اعتراف به گناه به سوم.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: JunkYardDog 6/7/2020 8:52:25 AM (شماره 435697)

آیا این همان چیزی است که Mosby را در بالتیمور علیه پلیس بودند که با فردی گری ؟ یکی از این پلیس متهم به هر چیزی پس از 2 گناه نیست, احکام آنها اتهامات نسبت به بقیه. در حال حاضر اگر از پلیس که kneeled در Floyd گردن نشان داده می شود توسط یک معاینه پزشکی که در واقع مورد بررسی قرار بدن برای کمک به فلوید است و پس از مرگ او باید به اتهام قتل نفس. اما در درجه اول قتل است ؟ این یک مانع بزرگ برای پلیس-که تا به حال به ورزش جسمی ضابط perps تمام وقت. من دیده نمی شود کامل bodycam تصویری, اما من شرط می بندم اگر فلوید بود فقط بدست به ماشین زمانی که از آنها خواسته او را به آن را دریافت…….ما را ببینید.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Strike3 6/7/2020 9:37:07 AM (شماره 435762)

که می تواند مشکل جدی است. اگر این پلیس می شود خاموش “خشم” شروع همه را دوباره و این بار ما خواهد بود بسیار کمتر حاضر به تحمل آن است. نه به ذکر آنها بسیار کمی از چپ به رایت. این می تواند یکی از بزرگ.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Sanddollar 6/7/2020 9:55:22 AM (شماره 435790)

اگر افسر پلیس به قبول درخواست معامله کمتر مسئول است ؟ که موجب صرفه جویی در این شهر از یک محاکمه. آیا شما فکر می کنم این افسر در حال رفتن به خطر محاکمه? و یا نشانی از او می خواهید روز خود را در دادگاه ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/7/2020 10:24:39 AM (شماره 435835)

لطفا پاک کردن مکرر مراجع به پلیس که به کشته شدن فلوید. خواهد شد که تصمیم توسط دادگاه اگر بی طرفانه یکی را می توان یافت که من شک دارم این است که ممکن است در این کشور.

3 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 6/7/2020 11:00:22 AM (شماره 435885)

باعث می شود من فکر می کنم آنها هیچ حقوقی مورد نیاز به درخواست و مقرون به صرفه.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: padiva 6/7/2020 12:12:29 PM (شماره 436031)

من دوست دارم Candace اونز ” کلمات مورد جورج فلوید.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/7/2020 12:53:10 PM (شماره 436110)

من این بحث را دقیق موضوع را با دادستان فدرال دوستان حدود 3 هفته پیش. او تمایل به توافق برسند که overcharging است که اغلب یک خطای جدی است اما این بستگی به دولت قانون که آیا کمتر اتهامات به طور ضمنی گنجانده شده است یا نه. برخی از ایالت ها تنها انتخاب است گناه یا گناه نیست از اتهام به عنوان گذاشته است. من خودم به شخصه وقتی این اطلاعات ارائه شده در دادگاه, من فکر می کنم که آنها را تبرئه کرد. https://mentalhealthdaily.com/2015/04/22/excited-delirium-syndrome-causes-symptoms-treatment/

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: bighambone 6/7/2020 5:19:37 PM (شماره 436412)

چه سیاه تظاهر کنندگان در مینیاپولیس به انجام اگر دادگاه هیئت منصفه می یابد چهار سابق پلیس را از اتهام از اتهامات عنوان شده علیه آنها را به عنوان کسانی که تظاهر کنندگان در حال حاضر سوخته و غارت تمام تجاری کسب و کار خرده فروشی در دسترس خود را به در که بسیار لیبرال و چپگرا و لیبرال دموکرات شهرستان ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: XCenturion 6/7/2020 11:28:13 PM (شماره 436702)

من تعجب می کنم چه زندگی است رفتن به می خواهم در مینیاپولیس زمانی که اداره پلیس می شود منحل و 4 پلیس که دستگیر شدند دریافت تبرئه و یا محکوم موجر جرائم?

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de