مینیاپولیس پارک مدیره رای بهکاهش اندازه بی خانمان encampments

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 7/16/2020 12:13:17 AM

مینیاپولیس پارک و تفریح و سرگرمی مدیره در شب چهارشنبه رای به حد بی خانمان چادر اردوگاه که فنر در سراسر این شهر پارک ها از جمله دو آلاینده encampments در Powderhorn پارک. به اتفاق آرا مجموعه به مرزهای قبلی قطعنامه تصویب شده توسط پارک رهبران یک ماه پیش اجازه داده است که بی خانمان به اقامت شبانه در پارک در پاسخ به رشد Powderhorn encampments.(تیک) قبل از روز شنبه رأی ده ها تن از ساکنان شکایت در پارک جلسه هیئت مدیره در مورد بی خانمان encampments استدلال پارک ها خطرناک تبدیل شده بود برای بازدید کنندگان اطراف و همسایه ها و اعضای کمپ خود را. آنها گفتند که تا به حال تبدیل شدن به سایت از مواد مخدر ثابت


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: GoodDeal 7/16/2020 12:46:45 AM (شماره 479745)

سان فرانسیسکو است که پرداخت به آنها را در هتل ها و پرداخت به صورت رایگان تحویل الکل و ماری جوانا. بهتر است با برنامه مینیاپولیس.

30 نفر بود.


Woooooooooo! آنها رای دادند! بعد از یک دو با فاصله همه کلاه جسورانه یادداشت! وجود دارد! ما عمل کرده…بعدی!

9 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Flyball سگ 7/16/2020 3:39:35 AM (شماره 479785)

دقیقا. آنها رای دادند. در حال حاضر خوب چادر مردم را ترک مسالمت آمیز و تمیز کردن و هر گونه تعمیرات لازم. نه ؟ آنها نمی خواهد ترک ؟ شاید شهردار می توانید به سادگی از آنها بخواهید …یا یکی از خوب شورای شهر با مردم است. از آنجا که هیچ پلیس برای کمک به خانواده. اجازه دهید ما می دانیم که چگونه از آن می رود.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: globalwarmer 7/16/2020 6:39:08 AM (شماره 479822)

ارسال یک تیم از مددکاران اجتماعی به آن اتفاق می افتد.

21 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Lazyman 7/16/2020 6:59:00 AM (شماره 479831)

آنها نیاز به اختصاص آنها به خانه های لیبرال.

16 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 7/16/2020 7:18:32 AM (شماره 479846)

من شرط می بندم بسیاری از Minnesotans که امیدوارند به صورت اولیه و شدید زمستان.

13 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 7/16/2020 7:25:40 AM (شماره 479853)

“ما سعی به انجام کار درست. خداوند می داند که من سعی کردم همسایه سعی داوطلبان سعی,” او گفت:. “اما در حال حاضر ما یک وضعیت که در آن مردم امن نیست. و این مرا ناراحت می کند.” چه شما انتظار می رود شما ادم احمق و ابله?

28 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: udanja99 7/16/2020 7:55:10 AM (شماره 479880)

چه کسی به اجرای این ؟ منحل پلیس ؟

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/16/2020 8:12:55 AM (شماره 479898)

آنها در حال ساخت اتاق برای بچه های کوچک بازی پرش با طناب و لی لی. بسیار ستوده است. من فقط امیدوارم که با همه که پریدن و رقص – – kiddies زمین نیست در استفاده از سوزن امپول.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/16/2020 8:13:33 AM (شماره 479900)

مادر طبیعت در حال رفتن برای رای دادن آنها با اولین انجماد طوفان زمستان ،

7 نفر بود.


فقط از روی کنجکاوی از آنها defunded پلیس که دقیقا همان است که برای اجرای حکم خود را ? هنگامی که شما در مورد آن فکر می کنم یک شهرستان با نیروی انتظامی است و هیچ نیاز به یک حاکم بر بدن است.

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/16/2020 8:42:31 AM (شماره 479948)

بله خواندن چاپ خوب…از 5000 تا 4999. این فرد انسان را دزدکی حرکت کردن بعد از چند ساعت و Lefty احمقها می تواند ادعای پیروزی’. هیچ چیز جدید در اینجا نمونه ای دروغگو و دزد در همان اتاق!

8 نفر بود.


ممکن است ناخوشایند اما آموخته فرد با اشاره به اینکه آمونیاک از انسان effluvium است که اغلب تنفس در داخل و خارج توسط افراد بی خانمان و روز پس از روز و شب پس از شب. این مضر شیمیایی در واقع تنزل و/یا حل می شود بافت مغز به معنی افراد دروغ گفتن در اطراف خود کثافت و دیگران که در حال از دست دادن چه حداقل قوای آنها. شهرستانها که تشویق, چشم پوشی از نیم پز و یا در غیر این صورت موفق به پراکنده کردن چنین encampments عمدا به خطر انداختن مردم آنها ادعا می کنند برای محافظت از همراه با کسانی که به راه رفتن و یا رانندگی در گذشته eyesores.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Strike3 7/16/2020 9:37:04 AM (شماره 480025)

کاهش اندازه ؟ چگونه در مورد تعطیل و اجرای دانشگاه علوم پزشکی مشهد ، حتی با کمتر از تعداد شهروندان که آنها سوگند یاد به محافظت هنوز هم باید به صورت مواد مخدر و فحشا سر و صدا و آزار و اذیت که احمق پارک مدیره ظاهرا قانونی. نیست “powderhorn” یک نژادپرست اصطلاح پس تنها بی رحمانه مردان سفید انجام آنها و “ناعادلانه” مبارزه مردم بومی که تنها تیر و کمان.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: padiva 7/16/2020 9:41:33 AM (شماره 480034)

موثر در تاریخ Nov 4, 2020. Brrrr

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: HotRod 7/16/2020 9:43:48 AM (شماره 480040)

آنها به پارک هر بیشتر. آنها مترقی محله. بدون نیاز به یک “پارک مدیره است.” پال خواستار قطع بودجه دولت پارک مدیره.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: jacksin5 7/16/2020 10:03:23 AM (شماره 480077)

به نقل قول روزنامه, نظر, نویسنده, Howie Carr “هر چیزی که شما یارانه شما تضمین شده است برای دریافت بیشتر از. تنها دلیل این چادر شهرستانها وجود دارد این است که به layabouts دسترسی آسان به دولت جزوه و مواد مخدر.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 7/16/2020 10:23:00 AM (شماره 480111)

شما می توانید ردیابی تمام این بازگشت به زمانی که ماریو مومن پدر شاهزاده اندرو و Fredo بسته کردن و پاک کردن همه نهادهای روانی در نیویورک است. او ایجاد بی خانمان مشکل با آن عمل می کنند. دیگر فرمانداران که به دنبال ایجاد کشور گسترده ای مشکل است.

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: snowoutlaw 7/16/2020 10:26:09 AM (شماره 480117)

آن را محدود به صفر است که آنچه قانون است در حال حاضر.

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 7/16/2020 10:54:28 AM (شماره 480200)

بعد آنها باید سعی کنید یک “به شدت دقت کنید حرف” به دنبال “چگونه جرات شما را!” در حالی که به آنها کثیف به نظر می رسد. و یا این است که racisssssss این روزها? ببخشید من تمایل به نگه دارید تا با آخرین جنون.

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DVC 7/16/2020 10:56:04 AM (شماره 480205)

در اکتبر آنها را تنک کردن به سرعت توسط شکرگزاری آنها خواهید بود رفته “قربانیان تغییرات آب و هوا”……LOL!

7 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: FredLuff 7/16/2020 11:14:43 AM (شماره 480251)

آن گدا باور چگونه لیبرال شهروندان می شود بنابراین کاملا نادان از شیوه زندگی این افراد بی خانمان منجر شود. هنگامی که مواجه با راحت طلبی پنجم و بی قانونی آنها ابراز تعجب و تقاضا و در عین حال بیشتر مالیات-پشتیبانی از دخالت دولت برای حل یک مشکل است که هرگز حل نخواهند شد تا زمانی که سیاست های ما شروع با توانایی های بسیار رفتار ما مایل به از بین بردن.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – نوشته شده توسط: در واقع 7/16/2020 11:35:19 AM (شماره 480276)

اگر مینه سوتا خوب در ادامه به رای دموکرات آنها به پایان خواهد رسید تا مانند لس آنجلس.

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: RuckusTom 7/16/2020 1:39:37 PM (شماره 480442)

گمان می کنم مینیاپولیس پارک و تفریح و سرگرمی مدیره در حال رفتن به آن را انجام دهد خود را پس از مینیاپولیس است کاهش بودجه برای نیروی پلیس خود را.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 7/16/2020 3:56:05 PM (شماره 480573)

نمی توانید صبر کنید برای اولین مرطوب/سنگین 2 Ft بارش برف در ماه نوامبر! چادر به خوبی انجام نمی با برف مرطوب به عنوان کسی که معترضان زمستان می داند! موفق دختران و پسران! اتوبوس آماده برای سان فرانسیسکو! پوشیدن برخی از گل در موهای خود را…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Mauigirl 7/16/2020 5:29:36 PM (شماره 480646)

یکی از بدترین عبارات در زبان انگلیسی: ‘بی خانمان طرفداران’ من یاد گرفتم که از زندگی در منطقه خلیج سانفرانسیسکو.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de