مینیاپولیس محله که قول دادبرای تماس با پلیس پس از جورج فلوید مرگدر حال حاضر مبارزه با 300 نفربی خانمان اردوگاه خود را در محلی پارک کرده است که سمت چپ آنها احساس ناامنی به دلیل مواد مخدر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 6/25/2020 9:51:04 AM

مینه سوتا محله که در آن بسیاری از ساکنان قول داد برای تماس با پلیس بر مردم در جامعه خود را پس از مرگ جورج فلوید در حال پیدا کردن آن را دشوار است به آمده تا با جایگزین پس از حدود 300 نفر بی خانمان راه اندازی اردوگاه در یک پارک محلی. کسانی که زندگی می کنند در این نزدیکی هست که در آن فلوید کشته شده به دست پلیس در مارس 25 مورد استقبال ده ها تن از چادر به Powderhorn پارک در حالی که مردم آواره به دنبال محل اقامت دائم اصرار مقامات به اخراج آنها را در حال حاضر.(تیک) در حال حاضر این اردوگاه تبدیل شده است این موضوع از یک جامعه پیام هیئت مدیره.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chance_232 6/25/2020 9:58:23 AM (شماره 456445)

خوب در حال حاضر… نیازی که فقط یک شرم ؟ بیشتر از این لطفا. من می تواند به جای بیشتر schadenfrueden.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: hotcorner 6/25/2020 10:02:02 AM (شماره 456449)

چه احمقانه محله. چگونه می تواند هر کسی را نمی بینم این آینده!

20 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: TJ54 6/25/2020 10:08:16 AM (شماره 456458)

LOL – خیلی غم انگیز خیلی بد چپی

13 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: stone313 6/25/2020 10:09:10 AM (شماره 456461)

این افراد به نظر می رسد به تضاد. ساده ترین راه برای حل و فصل این مناقشه است برای از بین بردن آن است. راه حل ساده است به پال خواستار قطع بودجه دولت ، با هیچ پلیس و وجود خواهد داشت هیچ کس تماس بگیرید. بدون درگیری بیشتر. هر کس احساس می کند خیلی بهتر است.

18 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/25/2020 10:11:27 AM (شماره 456466)

Shhhhh! لازم نیست به آنها بگویید که آن را به -30 دما محیط در ژانویه و -60 windchill. کمی شهرستانها چادر نمی آخرین طولانی تا اینجا! نه این که ما در حال رفتن در هر نقطه در نزدیکی مینیاپولیس هرگز دوباره. در حال حاضر بازنشسته شد و از این رنجور شهر و این “رهبران”… خداحافظ! نه بیشتر, دوقلوها بازی ها بیشتر وایکینگ ها بیشتر تیمبرولوز هیچ سمفونیک کنسرت و تئاتر موسیقی… این همه مرده به ما در حال حاضر! مینیاپولیس در حال حاضر سومالی! و ما سویا پسر شهردار هیچ کاری نمی کند…همراه با ما احساساتی فرماندار! وای چه بازنده!

26 نفر بود.


من فکر می کنم این نشان می دهد آنچه باعث می شود افراد لیبرال در وهله اول. ناتوانی در به دلیل, دیدن, علت و معلول, ارزیابی بر اساس حقایق به جای احساسات است.

26 نفر بود.


صبر کنید تا 30 یا بیشتر تصمیم به مکان های تجاری با ادم سفیه و احمق صاحب خانه است. یک نفر را اخراج جنبش است.

11 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/25/2020 10:42:24 AM (شماره 456506)

به خوبی به عنوان غم انگیز من از طرف هر یک از فرزندان که در حال حاضر هیچ پارک بازی در من خوشحالم که این خود متنفر سفیده که رای دموکرات ها در نهایت مجبور به دیدن آنچه که رای خود و کلمات خود را به معنای. اما شما می دانید چه ؟ من به طور جدی شک آنها را ایجاد اتصال بین لیبرالیسم و سطل زباله در حال حرکت به جهان خود را. نیمه مانند چپ که سعی کنید برای خرید اسلحه در حال حاضر و نمی توانند درک کنند که چرا آنها نمی توانند آنها را از فروشگاه امروز به جای مطیع دوره انتظار.

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/25/2020 10:46:12 AM (شماره 456513)

یعنی من نمی تواند جلوگیری از کاهش با پرتاب دور از همه من band-بیماری ایدز است ؟ بعد شما می خواهید به من بگویید که من نمی توانم جلوگیری از آتش سوزی با در نظر گرفتن شیرهای آتش نشانی. این چه مقاله ها و خطابه آمدن به.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Maggie2u 6/25/2020 10:50:42 AM (شماره 456520)

می خواهم بدانم اگر این شهر تاکر در مورد صحبت کردیم به طور خلاصه شب گذشته. یک شهروند برگزار شد تا در اسلحه توسط دو باند که خواستار کلیدهای ماشین خود را. او در تماس با پلیس اما بعد از توییتی که او می ترسم که او را فرستاده است دو مرد به مرگ آنها. چه ادم احمق و ابله.
جهت مشاهده فرم خرید…این مقاله می گوید: شهر ‘17% سیاه و یک سوم Latino اما سفید پوستان اکثریت را’. من آنچه آنها وجود دارد. آنها فکر می کنند ما خیلی احمق ما نمی دانیم یک سوم 33%. به طوری که به معنی شهر است و نه اکثریت سفید است اما به طور مساوی تقسیم در میان سیاه پوستان و لاتین

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Maggie2u 6/25/2020 10:54:37 AM (شماره 456523)

من این تعبیر که آخرین جمله ضعیف من به معنای به این معنی است که سفید پوستان هستند 50 درصد و در اقلیت هستند 50 درصد…پس از سفید پوستان هستند و در اکثر نیست.

6 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/25/2020 10:55:39 AM (شماره 456524)

همه آنها می تواند خوشحال است که فقیر جورج فلوید تصمیم به مرگ در بهار و زمستان. آن همه به نظر می رسد خیلی خوب در پارک درست مثل یک تعطیلات آفتابی پیک نیک خانواده. اگر این مرده بود از زمستان این نخواهد بود دنج و کسانی که به مواد مخدر معتاد نگه داشتن شما گرم اما بیشتر شبیه مرده است. پلیس ؟ که نیاز به پلیس این است که یک لیبرال مشکل حل شد. 911 شما نگران جامعه سازمان و یک مشاور است.
موزیک ایرانی, چرا در هر مقاله بدون توجه به آنچه در تیتر یا رویداد است که همیشه وجود دارد یک جمله به ما یادآوری فلوید مرگ در آن تاریخ خاص در دست یک پلیس سفید پوست. همیشه و هر مقاله حتی برای توضیح یک مجسمه برداشته به نسکار شکست مفتضحانه آن برای اشاره به قتل است. من نیازی به یادآوری شود بنابراین shut up در حال حاضر.

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/25/2020 11:06:38 AM (شماره 456551)

هی هم بد. از آن لذت ببرید!

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/25/2020 11:11:32 AM (شماره 456560)

خوش آمدید به چپ “پیشرو” جهنم خود را ساخت.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: DVC 6/25/2020 11:14:31 AM (شماره 456563)

یک مثال فوق العاده از “مراقب باشید که چه چیزی برای شما آرزو”. صفر همدردی برای این احمق ها. لذت بردن از خود را comeuppance.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: EJKrausJr 6/25/2020 11:20:50 AM (شماره 456571)

ساکنان این محاصره در مینه سوتا همیشه می توانید در تماس های اجتماعی کارگران است. SWs قرار بود جایگزین برای اجرای قانون است. که در راه اجرای قانون بودجه بودند کاهش یافته بود ؟ تمرین آنچه که شما موعظه Minnesotans.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: HotRod 6/25/2020 11:28:35 AM (شماره 456589)

چه وحشتناک یک مکان به مکان زندگی می کنند! زمانی که ایدئولوژی با واقعیت ایدئولوژی محو! نژادپرستی از انتظارات پایین است که این همه مورد چیست. گناه سفید لیبرال ها اعتقاد ندارم که مردم قادر به زندگی موفق زندگی به رغم همه نمونه هایی از کسانی که نمی. سپس آنها را نگه ندارد آنها را به همان استاندارد است که آنها را برای مردم! آنها بدیهی است که در نظر مردم سیاه و سفید به پایین تر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: TundraStan 6/25/2020 11:38:22 AM (شماره 456605)

اگر شما افشانده باد شما گردباد درو. این چیزی است که مردم از مینیاپولیس و مینه سوتا رای دادند. نیمه مانند ونزوئلا است. آنها در حال حاضر مایل به کار مردم آمریکا برای انتخاب کنید تا تب به طوری که آنها می تواند به گسترش این بیشتر است. با ما زمان سیاستمداران (dems و تکرار) ما.می توانید انتظار یک لایحه به زودی. ما پاداش برای کار ما فراهم می کند که کسانی که کار نمی کنند معترضان و سیاستمداران با آسان زندگی است که ما می توانیم احساس ما بخشی از ما بنابراین ما احساس گناه نکنید.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Strike3 6/25/2020 11:46:58 AM (شماره 456616)

خوب است که اتفاق افتاده است زودتر از من فکر کردم آن را. پیش بینی: در سراسر این کشور بیشتر بوده است بیگانه با اقدامات وحشی سیاه تر از همیشه قبل از و آنها را قابل تحمل نیست زمانی که آنها مرتکب کوچک خود را در حال حاضر قابل قبول جرم دزدی از مغازه شروع دعوا و راه رفتن در رستوران زبانه. نیز پلیس را نشان می دهد بدون انحراف بر اساس قوانین جدید خواهد بود که بر آنها تحمیل خواهد شد آهسته تر برای پاسخ به 911 تماس در اقلیت محله خواهد شد و ایمنی خود را به عنوان یک اولویت بدون استثنا و بدون هیچ عذر و بهانه. گردباد تشکیل شده است.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/25/2020 11:47:26 AM (شماره 456617)

دقیقا همان چیزی است که تعریف از خوب چیست ؟

2 نفر مثل این.


تا آنجا که این درد مرا به خواندن DM مقالات (که کمی بیشتر از بیان شرح همراه با عکس, است که ظاهرا چگونه نابالغ کارکنان موسیقی خود مقالات) من به این یکی را امتحان کنید امید برای برخی از اسناد و مدارک از ساکنان’ جنون. شستشوی مغزی شهروندان Powderhorn پارک را نا امید نیست: Tobie و مادرش – که در یکی دیگر از خانه در این نزدیکی هست – همچنین احساس گناه است که تا حدودی با gentrification از محله آنها ممکن است کمک به این مشکل با در نظر گرفتن مسکن به عنوان ساکنان رنگ تحت فشار قرار دادند. ساده راه حل Tobie – یا حرکت در با مامان در و باز کردن خانه خود را به druggies یا حتی بهتر – هر دو از شما حرکت و روشن خود را در وجدان جمعی. در غیر این صورت خارج وجود دارد و شروع به خدمت تا برخی از وعده های غذایی خانه پخته. وحشی بود – و – right: لیبرالیسم است, یک اختلال روانی.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: gramma b 6/25/2020 12:00:52 PM (شماره 456645)

این افراد کامل و مطلق کودن.

5 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: anniebc 6/25/2020 12:09:30 PM (شماره 456662)

بنابراین ما در حال قرار بر این باورند که مردم آمریکا می خواهند بیشتر از این ؟ از دست من دوباره با آن است. این تنظیم به سختی گذشته یک ماه قبل از آنها سقوط از هم جدا. آه من چه چیزهایی سقوط از هم جدا (Chinua Achebe).

0 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Luandir 6/25/2020 12:15:00 PM (شماره 456671)

اگر دوست دارید این شما عشق خود را ‘دگرگون مدل جدید امنیت عمومی.’

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/25/2020 1:22:58 PM (شماره 456767)

این اثبات شده است که همه چیز چپ لمس تبدیل می شود فورا به تلخه!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de