مینیاپولیس شورای شهر استخدام خصوصی امنیت را برای خود $4,500 در هر روز پس از رای گیری پال خواستار قطع بودجه دولت اداره پلیس…

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: earlybird, 6/28/2020 1:16:29 PM

یک نتیجه جالب و مجاورت در میان جدید پلیس رویکرد پیشرفته توسط شورای شهر مینیاپولیس. پس از رای گیری برای حذف پلیس از جامعه همان شورای شهرستان در حال حاضر تصویب استخدام های خصوصی امنیتی برای خود در یک نرخ فعلی $4,500 در هر روز است. مالیات دهندگان که خود را پرداخت حقوق ها از چپ به دفع کردن برای خود را دارند اما اعضای شورای شهر نمی باشد. خنده دار چگونه است که اتفاق می افتد.مینیاپولیس (FOX 9) – شهر مینیاپولیس است که هزینه $4,500 در روز به خصوصی امنیتی برای سه اعضای شورا دریافت کرده اند که تهدیدات زیر پلیس قتل جورج فلوید (تیک) امنیت اطلاعات هزینه به شهر $63,000 بیش از


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Catfur27 6/28/2020 1:24:02 PM (شماره 460053)

…این کشور رفته است دیوانه است….این آلیس در سرزمین عجایب مسائل….و این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که حزب دموکرات در کنترل هستند

48 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Smart11344 6/28/2020 1:25:29 PM (شماره 460054)

این سیاستمداران باید پرداخت خود را برای امنیت. نه مالیات دهندگان. آنها باید فکر می کنم ما همه احمقها.

47 نفر بود.


شما می توانید طلسم H-Y-P-O-C-R-Y ؟

36 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: mathman 6/28/2020 1:37:11 PM (شماره 460066)

اما آنها مهم است. آنها باید حفاظت از آسیب آنها انجام داده اند به دیگران است.
که در آن خواهد مینیاپولیس بود, اگر نه برای خود feckless و بی کفایت “رهبران”?
Misfeasance. تخلفات. Nonfeasance. همه از بالا.
به طوری که آنها خود را قهوه ای و پیراهن.

38 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Ribicon 6/28/2020 1:47:09 PM (شماره 460077)

آنها وحشت زده در چشم انداز مورد حمله با supremacists که با توجه به وزارت امور خارجه آمریکا و بر خلاف هر مشاهده در حال افزایش تهدید.

30 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/28/2020 1:54:57 PM (شماره 460081)

توجه. این است چگونه دیکتاتورها و ستمگران حاکم. عمومی نیست و یک رای. این ایالات متحده است. این نوع از زباله نیست فرض کنید اتفاق می افتد در اینجا.

53 نفر بود.


و رای شمارش 3-2 به نفع defunding شورای شهر مینیاپولیس شما همه را در خود!
G’bye!

28 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: anniebc 6/28/2020 2:07:09 PM (شماره 460093)

امنیت را برای ما و نه برای تو.

26 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DVC 6/28/2020 2:12:32 ب. ظ (شماره 460097)

محرکین این تازه جهنم در مینیاپولیس دریافت مالیات دهندگان بودجه امنیتی خصوصی. و شهروندان عادی فقط می توانید التماس اراذل و اوباش به رحمت یا بازوی خود را…..و یا حرکت است.

25 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/28/2020 2:22:05 PM (شماره 460107)

من می توانید تصور کنید که بازار املاک و مستغلات خواهد بود توفنده به یک سیاه چاله زیرا ساکنان خواهد شد فروش به سرعت و در حال حرکت به همان سرعتی که آنها می توانند به عنوان ارزش ملک مخزن. شما همچنین می توانید شرط بندی استفاده می شود BLM اعتراض نشانه آن است که گردشگری تمام خواهد شد اما به دلیل توقف بازدید کنندگان را احساس نمی امن وجود دارد. خیلی خوب کار اعضای شورای شهر. من به شما پیشنهاد پال خواستار قطع بودجه دولت از شورای شهر و لغو خودتان را در حالی که شما در آن هستند چرا که شما باید ثابت خودتان را کاملا بی ارزش و کاملا غیر مسئولانه و بی کفایت و همچنین به عنوان یک دسته از مغز مرده هنوزم احمق.

34 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/28/2020 2:56:32 PM (شماره 460129)

بیایید امیدواریم که جدید شورای شهر پس از انتخابات برگزار خواهد شد و نه تنها دوباره صندوق اداره پلیس اما شارژ این احمق ها برای استفاده های غیر قانونی وجوه و آنها را به پرداخت همه آن را به مینیاپولیس.

18 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DVC 6/28/2020 3:17:23 PM (شماره 460141)

خوب حداقل من KS CCW اجازه خوب است در مینه سوتا….نه این که من هر گونه قصد رفتن وجود دارد هر زمان به زودی. من در شمال مینه سوتا چند سال پیش به درایو یک مخزن شرمن…که انفجار بود. اما آن را احتمالا 20 سال قبل که آخرین بار در در مینیاپولیس برای یک بین المللی گرافیک کامپیوتری استانداردهای نشست. نه به احتمال زیاد به هر زمان به زودی.

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/28/2020 3:40:19 PM (شماره 460145)

از آنچه من می شنوم صدای شیپور است ، او را از انجام هر کاری برای جلوگیری از جنون تخریب و نه هر چیز دیگری. گفته می شود او حتی اذعان کرد که بایدن احتمالا برنده وجود ذهنی خود را شکست. مغلوب ساختن پیشی جستن است و حتی صحبت دیگر در مورد دولت این کشور است. دموکرات ها آن را راه اندازی که در آن او است که نشان از 70 درصد مخالفت رای دادن. در حال حاضر حتی اگر آن همه دروغ است, آنها هنوز هم می تواند به راحتی مرتکب تقلب بزرگ با پست الکترونیکی-در رای گیری و هیچ کس نمی خواهد به این سوال. آن را خوب به دنبال و در حال حاضر من با این شهرستانها defunding پلیس و اجازه هرج و مرج به حکومت وجود خواهد داشت هیچ شانسی برای نگه داشتن بر روی ما جمهوری است. وجود رهبر در کنار ما برای سازماندهی طرح ایجاد انگیزه به گرفتن قوی ایستادگی در برابر این منبلترس. ما هنوز نشسته بر ما نیمکتها در خوشنودی گریه کردن در مورد چگونه آنها در حال دور شدن با این نهفته است بشود و لغو, اما ما در حال انجام هیچ چیز به آن را تغییر دهید. مطمئن شوید که آنها در حال بزرگ و قوی…اما در آن طول می کشد تنها یک فرد برای ایجاد یک تفاوت. و اگر ما فقط می توانید یک پلت فرم به صحبت می کنند شاید ما می تواند در نهایت اقدام و انجام کاری. آیا ما واقعا می خواهید به من بدهید ؟ من می خواهم برای پیدا کردن یک راه برای برقراری ارتباط با همفکر رزمندگان که می خواهید برای جلوگیری از این. ما نمی توانیم تسلیم کن….

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: RuckusTom 6/28/2020 4:05:45 ب. ظ (شماره 460158)

خوب است. در حال حاضر کاهش شهروندان مالیات استفاده می شود که برای رفتن به پرداخت برای پلیس و اجازه دهید آنها را به استخدام شرکت های خصوصی امنیتی برای محله های خود را خصوصی ،

9 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 6/28/2020 4:31:47 PM (شماره 460172)

هر کسی هر گونه ایده چه خبره #13 توسط blathering در مورد ؟ شاید او را به تماشای بیش از حد enemedia و مغز خود را تبدیل به احساسات بیش از حد!

16 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 6/28/2020 5:06:03 PM (شماره 460184)

BS #13. آن است که شما که دادن.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: بد-مو 6/28/2020 5:17:10 PM (شماره 460194)

این است که تنها 3 از 9 تا کنون پس از آن 1500 پیش رو در هر روز. آنها تهدید ها !!! تعجب می کنم که چرا.

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: ussjimmycarter 6/28/2020 5:21:12 PM (شماره 460200)

اه…این شهر از مری تایلر مور! شهر ما نقل مکان کرد و نزدیک به 36 سال ag! این MinniApple با تمام تئاتر و موسیقی و کاباره ها مانند خیابان اول… همه رفته اند با توجه به لیبرالیسم! ما هرگز عبور از محدوده شهر خط دوباره! تا کنون! ما انجام می شود! برنامه ریزی برای حرکت به یک شهر بسیار کوچک در مناطق روستایی آمریکا در چند سال آینده به زندگی کردن ما در صلح زندگی می کند!

9 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: fayebeck 6/28/2020 5:28:52 PM (شماره 460208)

# سیاستمداران که فکر می کنم آمریکایی ها احمق هستند عمدتا راست. اکثر آمریکایی ها احمقها.

6 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: justavoter 6/28/2020 5:49:21 PM (شماره 460213)

دموکرات ها در حال راه اندازی یک کل تصاحب. درایو Trumps اعداد پایین با ” هرج و مرج و فاجعه. دموکرات ها برنده شوید و زمانی که آنها وجود خواهد داشت به اندازه کافی جرم و جنایت و هرج و مرج رفتن آنها اعلام خواهد شد مارشال قانون مصادره تمام اسلحه و امریکا به عنوان ما آن را می دانم انجام شده است

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Samsquanch 6/28/2020 7:02:23 PM (شماره 460249)

این فقط بیش از حد خوب درست باشد. چرا که هر کسی شگفت زده می شود?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/28/2020 7:08:33 PM (شماره 460252)

ببخشید پست دوم… نوع توافق با #13. مغلوب ساختن پیشی جستن داده نشده است اما مخالفان او بوده است تا حدی موفق به خاموش کردن او را. آنها در تلاش بوده اند پس قبل از اینکه او رئیس جمهور انتخاب شد. این اتفاق افتاد با CV19 scamdemic. مغلوب ساختن پیشی جستن همواره از جلو و پیشرو تا پس از آن. این مستند رفت و یک راه طولانی برای مقابله با آن از هیچ مجامع عمومی اجازه داده شد. این scamdemic کشته اقتصاد و هزینه دهها میلیون نفر از مردم شغل خود را در سازمان دیده بان خود را. این scamdemic نیز معادل 50 ایالت اضطراری که در آن فرمانداران و شهرداران اجرا همه چیز. تمام شورش های نژادی را نیز در پی داشته است. رئیس جمهور به تکیه بر این همه فرمانداران و شهرداران بسیاری از آنها به هیچ وجه قصد زیر منجر می شود. رسانه ای است که تنها بیش از حد خوشحال به پوشش هر کسی به جای مغلوب ساختن پیشی جستن. از کومو به Fauci. تنها چیزی که ما می توانید انجام دهید این است که کلمه مورد مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان. این افراد باور نمی کند و دموکراسی و یا هر شکل دیگری از نماینده دولت. مغلوب ساختن پیشی جستن مخالفان مارکسیست کمونیست ها و اسلام گرایان. این افراد معتقدند در دیکتاتوری. یک رای برای هر یک از آنها رای خود را به بوسه حقوق و آزادی های خداحافظی. باور نمی آن ؟ نگاهی به آنچه آنها انجام داده اند در مدت زمان کوتاهی پس از این scamdemic و مسابقه شورش رخ داده است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: padiva 6/28/2020 7:15:48 PM (شماره 460254)

است DNC کنوانسیون قرار بود در مینیاپولیس این تابستان ؟ شاید عدم پلیس خواهد بود بخشی از دلیل برای یک رویداد مجازی.
وجود دارد نیاز به یک GoFundMe حساب برای کمک به همه streetwalkers که نمی dem مشتریان.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: یا دروازه 6/28/2020 7:16:31 PM (شماره 460255)

موش ها بزرگتر گربه در حال حاضر.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/28/2020 7:38:32 PM (شماره 460261)

من فقط می توانید شنیدن عزیز قدیمی, Dana Carvey در کلیسای بانوی لباس smirking “خب! نیست که خاص!”

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: کایوتی 6/28/2020 7:48:32 PM (شماره 460265)

که بیش از 1.6 میلیون نفر در سال است. این پول است که می توانم در یک مقدار زیادی از خوب در اداره پلیس.

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Krause 6/28/2020 7:53:19 PM (شماره 460267)

چرا ما رفتن را از طریق همه این ضرب وشتم ؟ مردم باعث این همه در بیشتر قسمت ها بازنده جنایتکاران و مارکسیستها. چرا ما حاضر به نوبه خود چیزهایی که حرکت صعودی به سمت پایین برای آنها؟. من می دانم که حزب دموکرات مانند آن را به عنوان آنها فکر می کنند آن لطمه می زند و مغلوب ساختن پیشی جستن اما دموکرات ها هستند unpatriotic خودخواه احمقها. من آن را دریافت نمی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/28/2020 8:01:31 PM (شماره 460269)

این است بیش از حد آسان است. من از هفته گذشته زمانی که defunding اول آمد که قرار بود برای دریافت به پرداخت برای مقامات حفاظت. از آن زمان به طوفان سالن دولت است.

3 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: tsrtexas 6/28/2020 8:08:45 PM (شماره 460273)

رای گیری پاسخ است. اگر شما در مورد مراقبت از خود و کشور هنوز هم عشق قدیمی گارد حزب دموکرات رای این سوسیالیست چپ تالارهای خارج از دفتر و اجازه دهید آنها را دفع کردن برای خود در دنیای واقعی است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: dst4life 6/28/2020 8:38:49 PM (شماره 460290)

#13 من می دانم همه چیز نگاه واقعا تاریک در حال حاضر. مغلوب ساختن پیشی جستن داده نمی شوند. او به خوبی می داند که اگر شما به برخی از مردم به اندازه کافی طناب آنها را قطع خواهد کرد خود را دارند. از آن فکر می کنم. سه اعضای شورای سه شهروند نیاز به 4500 دلار در هر روز است. مقدار زیادی و تعداد زیادی و تقریبا هیچ چیز برای بقیه. کاملا غیر قابل تحمل!! خشم بسیاری از دیگران خواهد شد و سقف این وضعیت است. این شهر مقصد به داخل منفجر شدن در یک دوره بسیار کوتاه از زمان. مغلوب ساختن پیشی جستن یک تاجر است. او انجام محاسبات ریاضی است.

5 نفر بود.


نفاق. H Y P O C R I S Y. امنیت (مسلح) برای من و نه برای تو.

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: [email protected] 6/28/2020 10:27:41 PM (شماره 460336)

درست یک سوراخ. چه شورای.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: قارچ 6/28/2020 10:45:17 PM (شماره 460345)

#23 است میلواکی..آنها نیست و در هر شکل بهتر است.
عامل بر فرض که پلیس هنوز در حال کار, چرا این شورای به سادگی از آنها بخواهید برای یک نیروی کار در صورت وجود خطر? من به سختی می تواند نوع که به صورت مستقیم.. بنابراین نخبگان تصمیم گرفت به آن نیاز دارد, حفاظت, اما هیچ کس دیگری می کند. بنابراین وجود دارد در واقع یک انتخابات آینده شورای اسلامی و یا مبهوت است? هیچ راهی وجود دارد برای رسیدگی به این به عنوان یک شهروند محلی?
من می خواهم به آدرس مفهوم کاهش شهرستانها ویس فرو ریختن پایه های مالیاتی. عنصر مشترک است که ‘باید’ برای هزینه های. وجود دارد بسیار حلال آیتم هایی که یک شهر نیاز به تخصیص بودجه برای مقابله با نیازهای این شهرستان است. پس از آن وجود دارد خوب اضافی. در خانه ما بودجه زمانی که درآمد قطره ما استفاده از قضاوت و کاهش اضافی (یکی امیدواریم). شهرستانها کار نمی کند که راه. همه آنها این است که افزایش پایه های مالیاتی تا زمانی که پول برای پر کردن جیب…منظورم خزانه مورد نیاز برای مقابله با این بودجه. و که است که در آن همه می رود تانگو ، به صادقانه به مردم از مینیاپولیس, St Louis, سیاتل و پورتلند.. خود را نگه دارید شوراهای پاسخگو انتظار کمتر تا از این است که در برخورد با. آن را تا به شما برای رفع حیاط خلوت خود را! من برای شما احساس می کنید آن است که اتفاق می افتد در نزدیکی شهر من, اما شما باید به آنچه که شما می توانید با به درست کنید. اگر شما وثیقه اگر شما اجازه دهید آن را سقوط از هم جدا همه شما می رویم به دریافت یکی دیگر از دیترویت.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: ARob101 6/29/2020 12:51:37 AM (شماره 460384)

این چیزی است که اتفاق می افتد زمانی که دموکرات ها اجرا همه چیز. از حزب دموکرات است شامل نیست. از حزب دموکرات می خواهد به کنترل هر جنبه ای از زندگی ما با دادن قدرت واقعی به طبقه حاکم. آنها مخالف کامل از آنچه پیش بینی شده است. از حزب دموکرات بد است!

1 نفر این را پسندیدند.


سوال سن: Whatcha gonna در مورد آن انجام ?

0 افرادی مانند این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/29/2020 8:23:43 AM (شماره 460553)

تقلب اتلاف و سوء استفاده از مالیات دهندگان. زمان برای قرار دادن یک توقف به این جنون…وجود دارد به یک جرم فدرال در این سوپ از بی کفایتی جایی!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “earlybird”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net