مایک Lindell اهدا MyPillows ملیاعضای گارد خواب در طبقه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 6/6/2020 7:51:45 AM

مایک Lindell های صریح مدیر عامل شرکت مینه سوتا بر اساس MyPillow است پشت در خبری پس از اهدای اجناس خود را به اعضای مینه سوتا گارد ملی که در کف آنها به عنوان کمک به حفاظت از مکان در شهرهای دوقلو منطقه است. در یک صدای جیر جیر چهارشنبه Lindell اعلام کرد اهدای نشان داد و برخی از guardsmen و زنان و MyPillow کارکنان باز کردن و تست کردن محصولات. MyPillow اهدا @MyPillowUSA را به @NationalGuard اینجا در وزارت امور خارجه کنگره آمریکا در سنت پل ایالت مینه سوتا که در آن آنها بوده ام خواب در طبقه” Lindell توییتی


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: padiva 6/6/2020 8:43:02 AM (شماره 434453)

مایک از آن زمان به راه اندازی عملیات در حالت های مختلف. که راه شما آماده خواهد شد زمانی که همه چیز بدتر منگنز.

17 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: HotRod 6/6/2020 9:13:00 AM (شماره 434508)

این یک احساساتی فرماندار است که باعث می شود گارد ملی خواب در طبقه. بودجه برای چادر و تختخواب تاشو باید قطع شده است به طوری که این پول می تواند صرف دموکرات حماقت. با تشکر از Lindell!

20 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: بقایای 6/6/2020 9:35:14 AM (شماره 434553)

از سوی دیگر ما باید سی شهردار Bowser خود لگد کردن بیش از 1000 نفر از اعضای گارد ملی از سی هتل ها. شما می توانید جزئیات در مورد آن را در Breitbart.com و دروازه Pundit.com. که از این دو نفر واقعا ترویج صلح و عدالت در جوامع خود را? و چگونه خواهد سیاه و سفید از اعضای گارد ملی که لگد کردن با رفقای خود را در مورد احساس او نفاق? به خصوص پس از آنها دیدن غول پیکر سیاه و سفید زندگی می کند موضوع پیام است که او تا به حال رنگ در جاده ها به کاخ سفید است.

12 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: franq می 6/6/2020 9:45:47 AM (شماره 434569)

که احمق شهردار DC باید نادیده گرفته شود. این می تواند جالب باشد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Connor 6/6/2020 10:02:52 AM (شماره 434594)

که در آن جهنم است تهمت? او باید چیزی را انجام دهید عاجلانه.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: هرشی 6/6/2020 10:30:38 AM (شماره 434651)

عاشق عشق مایک!!!!!

10 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Delilah 6/6/2020 10:37:26 AM (شماره 434680)

چرا واشنگتن دی سی یک شهردار ؟ آن است که یک شهر – آن را به یک منطقه و باید یک مدیر و نه شهردار. و مدیر باید بخشی از دولت است.

9 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: konocti95 6/6/2020 10:59:51 AM (شماره 434731)

مایک یک الهام بخش است. و تشکر از همه مردم خوب ساخت بالش زیرا من می دانم که آنها نه تنها به نظر می رسد از هوا نازک.

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: LadyHen 6/6/2020 11:21:12 AM (شماره 434768)

من فکر کردم این فقط خیلی مهربان. نیاز به خرید یک زن و شوهر از بالش. به عنوان فرماندار ساخت گارد خواب در طبقه, چه, حرکت تند و سریع!

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: voxpopuli 6/6/2020 11:23:54 AM (شماره 434776)

داکوتای جنوبی است که یک راست به کار دولت با مالیات بر درآمد و هیچ مرگ و مالیات (درخواست علامت گذاری بفرم دیتون)
و احتمالا یک درصد تظاهر
مایک باید حرکت خود را تمام ساز و برگ وجود دارد..

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: FLCracker 6/6/2020 12:03:15 PM (شماره 434841)

Therma-A-Rest mat. ضربات و مسطح کردن سریع. متناسب با خود را در چین و چروک وتاه. استفاده از آن به خواب روی عرشه USAF محموله هواپیما. طبقه ؟ یک مشکل نیست.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: XCenturion 6/6/2020 2:03:32 ب. ظ (شماره 434996)

مایک Lindell بدیهی است که پشتیبانی از آن است که قرار دادن زندگی خود را در خط به رعایت حقوق شهروندان ما بر خلاف Rick Steves خود اعلام کرد اروپایی سفر گورو و لیبرال افراطی. پس از انجام کسب و کار خود را با واشنگتن بر اساس شرکت دریافت کنم سفر خود را در خبرنامه به طور منظم. پس از دریافت شماره ژوئن خود خبر سفر من تصمیم به قطع انجام کسب و کار با آقای Steves شرکت. در اینجا گزیده ای از مروارید حکمت آقای Steves به ما اعطا کرده است, من شما را تشویق به رفتن به وب سایت خود را به خواندن این نامه ، “این حوادث شده اند دردناک اما مهم یادآوری است که بسیاری از آمریکایی ها را تکذیب کرد, از حقوق اساسی است که مردم از امتیاز — مثل من — را برای هر روز داده. در Rick Steves’ Europe, ما معتقدیم که زندگی مهم نیست و ما آرزوی دولت این است که واقعا با, برای, و مردم — همه مردم است.” “در حالی که سال 2020 شروع پر از امید و اعتماد به نفس آن است که تبدیل شدن به یک بسیار بد سال است. اول ما آمار جهانی بیماری همه گیر — تنها برای دیدن ناهماهنگ پاسخ آمریکا تاخیر ما بازیابی. و سپس یک عمل خشونت پلیس برجسته سیستمیک نژادپرستی در کشور ما بدتر ساخته شده توسط یک رئیس جمهور که به نظر می رسد بیشتر علاقه مند در تقسیم ما از پیشرو. من غمگین از این همه در بسیاری از راه.” “ما باور داریم که ورزش ما حق رای بسیار مهم است در حال حاضر بیشتر از همیشه. به همین دلیل به عنوان یک شرکت Rick Steves’ Europe اهدای 50.000 دلار به وکلا و قلاده — یک کمپین رهبری Sojourners مجله برای حفاظت از حق رای در ایالت های مهم که در آن سیاه و سفید رای دهندگان اغلب هدف حمله نیروهای غیر دموکراتیک است که می خواهید به کاهش خود رای می دهند.” من خواهد بود با رای دادن کیف پول من و دیگر نمی خواهد در حال انجام کسب و کار با آقای Steves شرکت.

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: seamusm 6/6/2020 2:55:38 PM (شماره 435060)

هی مایک! را به جاده بالا و اجازه دهید دیگران ستایش اهدای. در غیر این صورت آن را به نام تبلیغات.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 6/6/2020 8:53:02 PM (شماره 435325)

آقای Lindell یک مرد خوب است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de