مایک هنری برای جلوگیری از ابراز سیاهشخصیت در ‘Family Guy’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 6/28/2020 12:33:38 PM

لس آنجلس—”مرد خانواده” بازیگر صدای مایک هنری روز جمعه گفت او پله از نقش کلیولند براون در فاکس سری متحرک. هنری در توییتر نوشت که او را به توقف بازی نشان می دهد اصلی آمریکایی آفریقایی تبار به دلیل شخصیت “افراد از رنگ باید شخصیت های بازی از رنگ است.” 54 ساله صدای بازیگر است که یک مرد سفید ابراز شخصیت از سری ” اولین بار در سال 1999.(تیک) تصمیم خود را پس از صدای بازیگران Jenny Slate و کریستن بل—که سیاه و سفید و کشیده از نقش خود به توزیع مجدد خود را سیاه و سفید شخصیت های با کسی که از رنگ.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Safari مرد 6/28/2020 12:36:42 PM (شماره 459981)

خیلی مطالب از شخصیت او.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 6/28/2020 12:39:52 PM (شماره 459988)

چگونه نجیب. در واقع چگونه بزدلانه.

16 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Chuzzles 6/28/2020 12:42:30 PM (شماره 459992)

او نیاز به نگه داشتن کار به طوری که او در تلاش است تا با همکاری خراب brats در حال حاضر. تا چه مدت تا زمانی که یاد بارت سیمپسون جدید صدا ؟ کسی اینجا متوجه است که بارت در واقع ابراز شده توسط یک زن ؟ و یک سفید در آن است.

17 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Griller1 6/28/2020 12:51:38 PM (شماره 460006)

من مطمئن هستم که او را به دادن تمام پول او ساخته شده و همچنین.

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/28/2020 1:03:35 PM (شماره 460019)

من هرگز به تماشای نشان می دهد و می تواند مراقبت کمتر است. صحت سیاسی است و یک بیماری روانی است که گسترش سریع تر از coronavirus. متاسفانه آن کشته شدن افراد روحانی و کشنده است. گام به دور از مغز خود را و نگاه خود را در چه ساده لوحانه پیچ خورده تفکر مهیج شما را به بلند شدن و رفتن انجام دهید. سپس دعا به خدا و از او بخواهید برای بازگرداندن شما به سلامت عقل.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Maggie2u 6/28/2020 1:09:30 PM (شماره 460031)

چقدر وقت شما فکر می کنم آنها خواهید بود پس از رفتن تلویزیون نشان می دهد, مدرن, خانواده ؟ آن را برجسته دو همجنس گرایان در ارتباط است. یکی از بازیگران بود همجنسگرا دیگر بازیگر شد با جنس مخالف. 3-2-1.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/28/2020 1:15:15 PM (شماره 460043)

بنابراین من حدس می زنم سیاه بازیگر که نقش الکساندر همیلتون در برادوی دارد و از یک کار.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Smart11344 6/28/2020 1:29:03 PM (شماره 460058)

از چند دهه پیش در رادیو بسیار محبوب ترین ها, کمدی, نمایش, Amos و اندی. شخصیت های سیاه پوست بودند اما صدای آنها انجام شد و در دو سازندگان نشان می دهد که سفید شدند. به عنوان یک بچه من فکر کردم هیچ چیز از آن نمی شد دانش مشترک رادیو و تلویزیون بازیگران ، هنگامی که آن را تبدیل به یک تلویزیون نشان می دهد آنها با استفاده از سیاه و سفید بازیگران.

4 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: تیله 6/28/2020 1:31:42 PM (شماره 460060)

این اقدام…………. مردم تظاهر به افراد دیگر . و یا در برخی موارد حیوانات. هنوز هم که چه بازیگری است…..تظاهر.

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: envirodude 6/28/2020 1:39:01 PM (شماره 460069)

او به دور از تمام پول او ساخته شده از نقش خود? من فکر نمی کنم.

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: davew 6/28/2020 2:00:28 PM (شماره 460085)

مهم ترین نکته ای است که ابراز کلیولند براون شخصیت اما چگونه او به تصویر کشیده شده به عنوان تنها آفریقایی آمریکایی یکی است. ارزش واقعی نشان می دهد نشان می دهد که هر دو سفید و سیاه و سفید طبقه کارگر می تواند مردم را به دراز مدت معنی دار دوستی که صادقانه برخورد با تفاوت های خود را در طول زمان. این واقعی است “فانتزی” بخشی از نشان می دهد. آن است که فوق العاده نادر است که سفید و سیاه و سفید طبقه کارگر و مردم زندگی می کنند و یا با هم کار کنند با چنین فرکانس و صمیمیت ما داده شده تنظیمات برای مسکن, تحصیل, عبادت مذهبی و یا اجتماعی. این پیام مثبت این نشان می دهد در حال حاضر شده است demeaned هستند با این کم عمق فضیلت سیگنالینگ است که تنها با مشاهده بدبینی و حیرت توسط افراد واقعی رنگ.

3 نفر بود.


Amos و اندی است که هنوز هم unWOKE نه PC خنده دار به دلیل اقدام است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: anniebc 6/28/2020 2:21:49 PM (شماره 460106)

اجازه دهید هالیوود را با سرب در این. چپ رسانه دلقک و واشنگتن سیاسی چپ بعدی. هنگامی که آنها همه رفته اند و سپس ما می تواند به توقف جنون.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: dirtyjersey 6/28/2020 2:47:25 PM (شماره 460126)

بنابراین تنها کاتولیک ها می تواند به تصویر بکشد کشیش تنها خواهان می تواند به تصویر بکشد تهمت و تنها راسو می تواند به تصویر بکشد دموکرات. آن را کردم.

14 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: نروژ 6/28/2020 2:48:00 PM (شماره 460127)

ادم سفیه و احمق. ما همه انسانها فرزندان خدا. چگونه در مورد هر کسی می تواند هر کسی آنها را می خواهید به?

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Cindiana 6/28/2020 3:09:33 PM (شماره 460137)

…اما آنی می تواند سیاه و سفید. آن را کردم!

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/28/2020 3:44:47 PM (شماره 460148)

گربه من خواسته به بازی گارفیلد چرا که تنها یک گربه باید بازی یک گربه است.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 6/28/2020 5:07:38 PM (شماره 460186)

این یک زباله lefty کارتون. من امیدوارم که آن را فرو می ریزد و با شکست مواجه شد.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: SALady 6/28/2020 9:21:53 PM (شماره 460311)

اگر او واقعا احساس پشیمانی او نیاز به هر پنی او ساخته شده است بازی یک شخصیت و آن را به مردم سیاه و سفید. شما بیدار دروغ-beral ادم سفیه و احمق قرار دادن پول خود را که در آن خود را ساختگی سفید گناه است!!!! و اگر شما در حال حاضر صرف آن را از برخی از وام. این جدی گرفتن در حال حاضر!!!

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/28/2020 11:45:30 PM (شماره 460359)

چی ؟ ؟ کلیولند براون صدا انجام شد توسط یک مرد سفید??
بعد شما خواهید بود به من گفتن که مدفوع خم ویرجینیا وجود ندارد…

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net