مایک Ditka می گوید زانو ورزشکاران به’جهنم در خارج از کشور’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: PageTurner, 7/27/2020 12:39:20 AM

سابق شیکاگو خرس مربی اشاره کرد و تجاری سیار مایک Ditka مشترک افکار خود را روی موج رو به رشد ضد نژادپرستانه ورزشکار تظاهرات رخ داده در طول pregame سرودهای ملی در رویدادهای ورزشی است. برای هر کسی که تا کنون به گوش Ditka بحث سیاست قبل از اعتقادات خود در این زمینه شد و تعجب آور است. “اگر شما نمی توانید ما احترام سرود ملی دریافت دوزخ خارج از کشور است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: RedWhite&Blue2 7/27/2020 12:54:11 AM (شماره 491583)

آمین مربی!
ما با بله 1000%!

125 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/27/2020 12:56:02 AM (شماره 491584)

و هرگز نمی آیند!

85 نفر بود.


آمین. در نهایت یک مرد با برخی از حس.

93 نفر مثل این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: MrDeplorable 7/27/2020 1:03:30 AM (شماره 491588)

من فارغ التحصیل Aliquippa دبیرستان و یک سال پیش از مایک و من در گروه و معمولا در مقابل شکل گیری و من هنوز هم می توانید ببینید که جوان بازیکن فوتبال در لباس خود را با دست خود را بیش از قلب خود را به عنوان ما بازی سرود ملی برای شروع هر یک از بازی. چهره خود را نشان داد خالص احترام است. مایک Ditka وطن پرست است.

128 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: یا دروازه 7/27/2020 1:07:30 AM (شماره 491592)

Em مربی.

72 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Karissa 7/27/2020 1:07:43 AM (شماره 491593)

رفتن مایک!

63 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: 49 فورد 7/27/2020 1:20:41 AM (شماره 491602)

خوب ما نیاز بسیاری از مانند او. هر چند که من نمی تواند کمک کند که قصد او تصمیم گرفته بود به اجرا برای سنا در برابر اوباما.

73 نفر بود.


Diiiiiiiiiittttttkkkkkkaaaaaaaa……… دا Bearssszzz!!!!

32 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DaBigGuy 7/27/2020 3:13:07 AM (شماره 491634)

… و پلوسی و تیم ملی با شما!

59 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Jethro بو 7/27/2020 3:21:33 AM (شماره 491635)

آن را نیست ضد نژادپرستی تظاهرات. خود را ضد امریکا تظاهرات. دوم زمانی که یکی به نظر می رسد در ورزشکاران و متوجه آن عمدتا سیاه پوستان ساخت تا تیم های خود را سخت به سرزنش نژاد پرستی.

64 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: HisHandmaiden 7/27/2020 5:25:07 AM (شماره 491656)

“علی رغم بهترین تلاش تظاهرکنندگان برای یادآوری مخالفان خود را که آنها در حال زانو زدن در طول سرود در اعتراض به خشونت پلیس علیه آمریکایی ها نه به عنوان یک بیانیه “در برابر پرچم” پیام خود را به نظر نمی رسد به او رسیده است.” نوشت که این دروغ…
Kap ضد آمریکایی GF?
من غمگین برای خود خدایی پدر و مادر… بهشت به ما کمک کند, دعا سخت تر است. KAG

19 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: seamusm 7/27/2020 5:49:25 AM (شماره 491668)

هیچ مایک. من می خواهم آنها را به گرسنگی ، وقتی که این همه ضد آمریکایی موضع گیری آغاز شد و با Kaepernick, tcket فروش کاهش یافت و تلویزیون شروع به نشان دادن empy صندلی در استادیوم ها. من می خواهم ورزشکاران و همدستی صاحبان برای دیدن حقوق و سود شاقول و این بدان معناست که تلویزیون کابلی/پول است. من باید لغو کابل با آن تا به اکنون دلار چاپ که از طریق آن این ورزشکاران را تبدیل به ثروتمند و دیگران را تشویق به دنبال کت و شلوار. پس از آن من می باشد خوشحالم که به دیدن این Lebrons از جهان ورزش رفت و آمد خود را griping از تیمبوکتو.

41 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/27/2020 6:41:50 AM (شماره 491687)

آره من فکر نمی کنم Iron Mike را برای اجازه دادن به “بیدار” بازیکنان و مربیان در نظر گرفتن زانو. آن را نه فقط در DNA خود را به اجازه می دهد چیزی شبیه به آن در سازمان دیده بان خود را! بازیکنان آن را می دانستند و احترام Ditka به طوری که آنها هرگز سعی کرده اند آن را در وهله اول! خیلی بد بسیاری از مربیان در حال حاضر روز را خورده و به دنبال بازیکنان خود را به آنچه در جریان است برای دیدن پایان به بزرگ دلار در روز! طرفداران خشمگین هستند در آنچه که آنها در حال دیدن. آنها را خاموش تلویزیون خود را و هرگز خرید یک بلیط برای یک بازی!

33 افرادی مانند این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/27/2020 6:46:00 AM (شماره 491692)

آره درمان آنها را مانند یک فن که زد بر روی زمینه. بهترین غیر ورزشی لحظه تا کنون.

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rinktum 7/27/2020 6:59:20 AM (شماره 491712)

آیا تماشای بازی ها به بازی و یا خرید کالا. آنها نمی تواند زنده بماند بدون حمایت عمومی است. می خواهم به یک اثر در این ضد آمریکایی poseurs خشک کردن جریان نقدی خود را. تماشای آنها خود را comeuppance خواهد بود لذت بخش است. این یک موضوع ساده عرضه و تقاضا است. اگر هیچ تقاضا وجود دارد عرضه خشک ضرورت است.

46 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/27/2020 7:05:02 AM (شماره 491713)

این چیزی است که من علامت خاموش روشن پشت به جنگ ویتنام عصر: پرچم نماد تمام حقوق وعده داده شده از طریق قانون اساسی است. چرا که هر کسی که در واقع معتقد بودند در آن حقوق بی حرمت است که نماد? اگر این کشور زندگی نمی کنند تا به وعده من می توانید ببینید نمادین سوزاندن پرچم با احترام و به عنوان یک نماد از ما ناامیدی و نمادی از تمایل ما برای پاکسازی و پاک ملت ما برای تصحیح آن را از شر آن انجام شده (که قطعا آن را حمل در آن زمان). اما درمان پرچم و سرود همواره savage نمایش نفرت خود توجیه استکبار و سر غرور و افتخار است. با همان kneelers. آنها اصلا زانو زدن در فروتنی یا نماز زانو زدن آنها به عنوان یک بیان از بی احترامی است. من موافق با مایک. تا زمانی که شما سر خود را راست کنید.

39 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: 4Justice 7/27/2020 7:13:51 AM (شماره 491722)

او مدرسه قدیمی مانند بسیاری از میهن پرستان هستند. متاسفانه ما آمریکایی ها اجازه همه ما مدارس دولتی گرفته شود بیش از چپگرایان رادیکال. ما آن را دیدم اما هیچ چیز نیست. ما شروع به پرداخت قیمت در حال حاضر. آن را تنها بدتر خواهد شد مگر اینکه ما پاک کردن همه مدارس و دانشگاه ها در اسرع وقت. ما نیاز به بستن مدارس و روشن کردن همه چپ و مروج انحراف مانند کسانی که در حال ترویج نما مطالعات و گفتن اشتباه کودکان و نوجوانان به دنبال خود feeeeeeeelings.

35 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 7/27/2020 7:26:08 AM (شماره 491729)

مایک Ditka درست است من فقط آرزو می کنم او زد برای دولت سنا صندلی که اوباما برنده و سیاسی خود را شروع.

20 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/27/2020 8:07:22 AM (شماره 491747)

موافقت با #15. همچنین نمی خرید بد گویی کردن تیم کشباف و…. از تخفیف جاهایی که مسائل خود را از “کشورهای خارجی است.” اگر شما را پشتیبانی نمی کند NFL, NBA, و…. حتی استفاده از مسائل خود را برای شستن ماشین!

20 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 7/27/2020 8:19:05 AM (شماره 491753)

خدا به شما برکت دهد مربی! اگر تنها شما که 50 سال جوانتر بود و معده به اجرا برای رئيس جمهور. جوانتر رزمندگان توجه داشته باشید! این شجاع مرد آمریکایی و یک رهبر

19 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Strike3 7/27/2020 8:39:48 AM (شماره 491769)

مایک سرمایه گذاری درآمد خود را عاقلانه در با کیفیت بالا رستوران ها و شاید او تا به حال برخی از پول در NFL بیش از حد که منجر به خشم خود را. ورزشکاران خوب بود مردم تا حدود سی سال پیش.

12 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/27/2020 9:15:23 AM (شماره 491798)

یک مرد وارد کرده است. با تشکر از شما مایک.

14 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/27/2020 9:16:02 AM (شماره 491799)

بازیکن گرفتن زانو برای آمریکا پرچم و سرود ملی و سپس پوشیدن و یا نمایش BLM نشانه حمایت از مارکسیست پلیس نفرت در برخی از موارد پلیس قاتلان سازمان ملل متحد-آمریکا. این دیگر آمریکایی, سرگرمی های ورزشی, اما سیاسی شکایت گروه آنها تیم به من. آنها می توانند همه زانو زدن و ماندن زانو از آنجا که من هرگز آن را ببینید و یا تماشای آن است. من همه آنها را می خواهید به پرداخت قیمت توسط رفتن را شکست. در این مرحله با هیچ کس در استادیوم آنها تنها سرگرم کننده یک دیگر در برخی از نقطه من می خواهم میلیون دلار بازیکنان را به مذاکره 1k به بازی به دلیل وجود دارد هیچ درآمد و آنها ارزش آن را ندارد.

14 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/27/2020 9:20:28 AM (شماره 491804)

من امیدوارم که این یک اثر دومینو. آن را فقط طول می کشد یک شروع به آبشار. مطلب پیشین مربیان و ورزشکاران باید پیوستن به در. آن را به نام احترام.

12 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: donnaclaire 7/27/2020 9:53:04 AM (شماره 491837)

اوه بله مایک! من نمی توانستم آن را گفت هیچ بهتر است. دقیقا افکار من در مورد این موضوع – از یک روز!

9 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: MA رادیکال 7/27/2020 10:03:53 AM (شماره 491849)

در حالی که من تحسین Ditka و موافقت با او در اینجا 100% من را سرزنش او برای 8 سال به اوباما ترسناک نشان می دهد. جک رایان بود نشسته IL سناتور که قرار بود به اجرا در برابر صفر در سال 2004. این صفر را گرداننده موفق به افشای برخی از جزئیات کثیف از رایان ظاهرا به مهر طلاق سوابق (او ازدواج کرده بود به هفت نفر از نه Jeri Ryan) و او کاهش یافته است از این مسابقه است. Ditka خواسته شده بود به پرش در و به نظر من می توانست یک کفش در با توجه به نزدیک تقدس وضعیت در IL. او کاهش یافته است و ما در گیر شد با آلن Keyes (بسیار خوب اما هیچ بازی به صورت صفر و فاشیستی خود را گرداننده). بقیه سابقه است.

8 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/27/2020 10:10:18 AM (شماره 491857)

من با شما مربی Ditka. و به kneelers را امتحان کنید ساخت یک زندگی در ونزوئلا و مکزیک و یا کره شمالی.

9 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Pegmo 7/27/2020 10:22:03 AM (شماره 491870)

این. این است چگونه پدر من را پاسخ داده اند. به نظر می رسد ما از دست این نسل(ع) از مردانی که ایستاده و صحبت می کنند و در این راه متاسفانه.

11 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: czechlist 7/27/2020 10:48:30 AM (شماره 491906)

اگر این است که واقعا در مورد خشونت پلیس چرا این ورزشکاران (2 هجا) نشان دادن در مقابل ایستگاه های پلیس در خارج از زمان ؟ صرفا سوال لفظی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Zigrid 7/27/2020 11:23:40 AM (شماره 491956)

اوه من عاشق دا مربی…کسانی که آن روزها که والتر Payton ما بود قهرمان و سردخانه منتقل شد تیم خود را پایین, میدان, ما همه عاشق شیکاگو و وجود صلح در شهر ما به دلیل دا مربی گفت حقیقت…

4 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: Highvoltage 7/27/2020 12:22:10 PM (شماره 492017)

در نهایت کسی که می ایستد تا برای آنچه درست است. توسط worm تبدیل?

2 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Speedypete 7/27/2020 2:12:01 PM (شماره 492099)

اگر تنها مایک Ditka گرفته بود حزب جمهوری خواه نامزدی برای ریاست ایلینوی آمریکا صندلی در برابر باراک اوباما ، چه دنیایی متفاوت از آن خواهد بود. و بهتر!

2 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: MrDeplorable 7/27/2020 2:19:47 PM (شماره 492110)

#26, من موافقت می کنم و به طوری که یک شب با داشتن شام با مایک در رستوران خود من به او گفتم به چهره اش که من مقصر تمام دولت اوباما فاجعه در او. او خوشحال نمی شود اما او اختلاف نظر دارند یا نه.

2 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: اشلی برنتون 7/27/2020 2:25:14 PM (شماره 492120)

و شما در مردمی نگران بودند که به انتخاب و پس از مغلوب ساختن پیشی جستن دوره دوم!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: rytwng 7/27/2020 3:25:13 PM (شماره 492202)

اخراج تمام دموکرات ها.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: DVC 7/27/2020 4:42:03 PM (شماره 492269)

بله دقیقا.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 37 – نوشته شده توسط: زمان مناسب 7/27/2020 4:55:38 PM (شماره 492282)

ممنون که مایک! اجازه دهید من به شما خرید یک آبجو و یک بچه بداخلاق و لوس.
من اغلب می گویند همان چیزی که خودم اما من لازم نیست که کاملا نفوذ و اقتدار مایک Ditka.

1 نفر این را پسندیدند.


به عنوان یک عقاب فن (قبل از NFL ساخته شده آن را غیر ممکن است برای من به دیده بان) من متنفر Ditka و خرس.
در حال حاضر من عاشق این پسر!!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “PageTurner”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de