مایک بلومبرگ گفت: “بسیاری از سیاه و سفیدو لاتین در مردان’ نیست ‘می دانمچگونه به رفتار در محل کار دربه تازگی کشف 2011 مصاحبه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 2/18/2020 3:53:54 AM

مایکل بلومبرگ دوباره زیر آتش برای او مشکل ساز نظرات به race با مطرح تصویری نشان 2020 ریاست جمهوری امیدوار این ادعا که بسیاری از جوانان سیاه پوست و لاتین در مردان ‘نمی دانم که چگونه به رفتار در نیروی کار”. میلیاردر, 78, ساخته شده این ادعا را در طول سال 2011 در مصاحبه با PBS که در حال حاضر رفتن ویروسی در میان خشم و انزجار بیش از بلومبرگ دیگر اظهارات بحث برانگیز. در سال 2011 مصاحبه انجام شده در حالی که او در خدمت دوره سوم به عنوان شهر نیویورک شهردار – بلومبرگ اقدام به spruik یک ابتکار جدید به منظور افزایش فرصت های شغلی برای مردان جوان است. او گفت مصاحبه جفری براون: ‘وجود دارد این گروه از سیاه پوست و لاتین در مردان


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Chabis 2/18/2020 6:02:21 AM (شماره 321921)

بسیاری از مایل بلومبرگ شکست مطلق و دلایل بسیار خوب است. اما این اظهارات در حال حاضر در حال استفاده در برابر او نادرست ؟ من پیدا کردن آن سخت به شادی که صحبت کردن “حقیقت” است که استفاده می شود در برابر یک نامزد یا حزب.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Highlander 2/18/2020 6:34:23 AM (شماره 321935)

تفاوت بزرگ بین میلیاردرهای بلومبرگ و مغلوب ساختن پیشی جستن: مغلوب ساختن پیشی جستن عذر خواهی نیست برای گفتن حقیقت! “معذرت خواهی نیست; آن را نشانه ای از ضعف!” — Leroy Jethro Gibbs, NCIS.

6 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: udanja99 2/18/2020 7:07:02 AM (شماره 321967)

#1, آنها, تمام, تا کنون دستگیر شده اند ، او ممکن است قادر به گرفتن دور با آن از 10 سال پیش اما نه امروز. و آن را به خود بگیرید و یاد دهید در سمت چپ که در حال پاره شدن به او. کارما! و #2 من معتقدم که خط سرچشمه در یک فیلم John Wayne, اما من می توانم به یاد داشته باشید که یکی از.

5 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 2/18/2020 7:12:34 AM (شماره 321970)

Re: #3; “She Wore a Yellow Ribbon.” هر کدام از شخصیت ها می گوید که من دوست دارم نقل قول. درس این است که هرگز عذر خواهی برای گفتن حقیقت.

3 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Lazyman 2/18/2020 7:12:57 AM (شماره 321971)

هر دو طرف فشار در دستور کار و خبر جعلی. وی این اظهارات را کاملا معقول است. همیشه تماشای ویدیو در غیر این صورت شما خواهد شد اطلاعات غلط.

4 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: mifla 2/18/2020 7:32:56 AM (شماره 321987)

کاپیتان ناتان Brittles: شما کاملا “ارتش” و در عین حال دست زدن و… و یا شما می خواهم و دانم که هرگز به عذر خواهی… آن را نشانه ای از ضعف است.

3 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: janjan 2/18/2020 7:41:04 AM (شماره 321995)

DNC فکر کریسمس بود که میلیاردر swooped به آنها را ذخیره کنید از برنی ساندرز. در حال حاضر رسانه ها به تلاش برای نجات میلیاردر از روزانه حمله نژادپرستانه جنسیتی مهربان سخنان است که منعکس کننده که او واقعا است. این بهتر و بهتر.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: بدبین 2/18/2020 8:12:20 AM (شماره 322035)

شماره 1 کاملا درست است. درست کنار که لذت در تماس بلومبرگ یک “نژاد پرست” به طوری که آنها ممکن است در نهایت تبدیل جداول لیبرال شکنجه گران که همین کار را برای ما نمایش واقعی قضاوت بد. در کلیپ های مختلف در حال حاضر “در معرض” (من حذف شرم آور یک در مورد کشاورزان) بلومبرگ صحبت می کند در واقع حقیقت است. من گمان می کنم بسیاری از مردم در سکوت موافقت به نگرانی های خود را بیش از جرم و جنایت. محافظه کاران هرگز نمی تواند برنده بازی “مارپیچ” بازی و یا با ساخت این باور در آنها بیشتر مراقب باشند “ضد نژادپرستان” و “فمینیست” از حزب دموکرات است. ما می دانیم که کل جهان مملو از هویت سیاسی یک بن بست برای کشور و چماق زدن استفاده می شود به طور انحصاری در برابر حق است. آیا بد تقلید. من می خواهم سرگرم کننده را از بلومبرگ برای خود بزدلانه انکار قبلی خود را عقل سلیم قضاوت به طور خاص از جمله انکار توقف و frisk سیاست است که نجات جان هزاران نفر. آیا تقلید از لیبرال ها با تماس او را “نژادپرست است.” اگر rightwingers عمل مانند دموکرات ها چرا نباید رای دهندگان انتخاب واقعی دموکرات?

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Northcross 2/18/2020 9:34:25 AM (شماره 322116)

ادم سفیه و احمق بلومبرگ گفت: حقیقت. بوسه مرگ برای هر سیاستمدار.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: hammondb3 2/18/2020 10:12:16 AM (شماره 322164)

واقعیت این است بلومبرگ می تواند پوشیدن KKK هود و blackface زیر که اجرای یک نر فحشا حلقه خارج از خانه خود بود ضبط سیگار ترک با یک فاحشه عالی در یک سی اتاق هتل, رانندگی ماشین خود را از روی یک پل – قتل معشوقه اش در روند انجام shady آرکانزاس معاملات املاک و مستغلات پنهان پول رشوه در یک فریزر و یک سریال متجاوز… رسانه ها هنوز هم چشم پوشی از همه که اگر آن را متناسب با داستان خود را.

5 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 2/18/2020 10:36:29 AM (شماره 322199)

اساسا بلومبرگ به نظر می رسد پایین پایان بینی خود را در هر کسی و هر چیزی که یقه آبی. اشاره این تیتر به دوست من و او پرسید: چه بلومبرگ انجام زمانی که او نیاز به یک لوله کش.

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MDConservative 2/18/2020 10:48:09 AM (شماره 322211)

Bloomie باید بیش از هدف همه این توپخانه ضد هوایی. که او تهدید برای PDT جمعیت حتی به مراقبت ؟ اجازه دهید بچه های دیگر مراقبت از خود مشکل است. با این حال معلوم PDT آن را در کیسه…درست است ؟

0 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 2/18/2020 11:19:15 AM (شماره 322265)

Mikey در حال حاضر شات خود را در هر دو پا پس چه چیزی است که او در تلاش برای انجام خود را کوتاه تر ؟ عذرخواهی برای آن را فقط باعث می شود او به نظر می رسد ضعیف و مردد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: joew9 2/18/2020 12:18:22 PM (شماره 322329)

از آنچه که ما در حال شنیدن آن بلومبرگ که نمی داند که چگونه به رفتار در محل کار.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: SALady 2/18/2020 1:14:05 PM (شماره 322389)

زمانی که او یک تاجر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کردم جایزه پس از جایزه های حقوق مدنی خود را برای حمایت و ارتقاء آفریقایی-آمریکایی ها و اسپانیایی ها و زنان در شرکت خود را. وجود دارد تن از تصاویر او ارسال با لبخند AA رهبران مانند رزا پارکس و جسی جکسون. چرا که او مخالف تهاجم بیگانگان غیر قانونی او بوده است مارک نژادپرستانه و دروغ-berals در همه جا. ناپلئون بلومبرگ گفته نژادپرستانه و جنسیتی چیزهایی که بارها و بارها اما دروغ-berals در حال دیدن او را به عنوان بزرگ خود را سفید و امید برای سال 2020!!!!!! دروغ-berals در حال پیاده روی تابلوهای تبلیغاتی برای چه ریا به نظر می رسد!!!!!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: StormCnter 2/18/2020 1:24:42 PM (شماره 322410)

بلومبرگ صحبت می کنند به عنوان اگر او تا به هر تجربه دنیای واقعی خارج از شهر نیویورک پیله. در اینجا در بقیه کشور ما می دانیم که “سیاه و لاتین در مردان” آیا یک گوشه در حال نامطلوب برای استخدام. نیز وجود دارد مقدار زیادی از بچه های سفید که واقعی نیست به ویژه در مورد توجه به گرفتن و نگه داشتن آن و سپس رئیس خوشحالم که او آنها را استخدام. بله بلومبرگ یک نژادپرست و افاده چرا که او صحبت می کند از کشاورزان برای تولید, کارکنان, سیاه اسپانیایی به عنوان نامناسب به کار در جهان می داند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 2/18/2020 6:20:40 PM (شماره 322720)

حتی یک نابینا گراز گاهی اوقات می یابد بلوط…..

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: YorkieMom 2/18/2020 6:52:39 PM (شماره 322756)

اگر بلومبرگ در واقع برنده نامزدی شما را نمی شنوند دیگر پیر به نقل شبیه به این, اما من مطمئن هستم که رسانه ها را “پیدا” بسیاری از قدیمی مغلوب ساختن پیشی جستن به نقل از. این کشور تغییر کرده است از بلومبرگ گفت این, اما من تعجب آنچه که قاضی جودی فکر می کند در حال حاضر.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im