میشیگان گرچن Whitmer دانهخانه های سالمندان با COVID-19

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 5/20/2020 9:03:41 AM

n نور از خانه سالمندان فاجعه در نیویورک چه نوع از یک سادیست را که به عنوان مثال برای شبیه سازی به جای غم انگیز, مرگ, هشدار, و سپس سفارش مسری COVID-19 بيمار به دولت خانه های پرستاری? تنها میشیگان سخت مواجه رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer بلند پروازانه دموکرات که ممنوع فروش باغ دانه به Michiganders گفت: او را به انجام آن را در نام نگه داشتن همه ‘امن است. ‘امن’ به Whitmer بذر خانه های سالمندان با COVID-19 بيمار ظاهرا به عنوان وسیله ای برای روشن کردن بارهای از بیمارستان. خیلی بد است اگر می شود آن است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 5/20/2020 9:10:37 AM (شماره 416706)

او باید کشیده بیرون از دفتر با مو ترجیحا و پرتاب به یک رودخانه عمیق. این است Commucrats تلاش برای از بین بردن محافظه کار تر رای دهندگان.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DW626 5/20/2020 9:16:44 AM (شماره 416719)

چه وحشتناک غیر انسانی بشر بودن او است.

21 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: cor-دامپزشک 5/20/2020 9:17:15 AM (شماره 416722)

Whitner ساخت عرق پلوسی نگاه تقریبا عاقل و یک کشش!

16 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/20/2020 9:20:45 AM (شماره 416728)

چه پیشرفت در دادگاه تشکیل پرونده که MI مقننه قرار بود با خرید و فروش ؟ آنها غار ؟ اگر آنها از این مرگ ها بر روی آنها نیز نه فقط کمیسر. دموکرات ها هستند که واقعا مرگ فرقه ، درست مثل یکی دیگر از دسته ما می دانیم.

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: planetgeo 5/20/2020 9:24:46 AM (شماره 416733)

چه نفرت از سیاست. اگر هر یک از خانواده من را محکوم به مرگ می خواهم که به هیچ وجه من فقط نشستن در اطراف ملایم و صبر کنید تا آن را به اتفاق می افتد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: VietVet68 5/20/2020 9:28:12 AM (شماره 416737)

در اینجا من بدبینانه را: آبی دولت فرمانداران به نظر می رسد با استفاده از خانه های پرستاری برای پاک کردن یا Covid-19 مثبت افراد مسن. آیا این به دلیل مسن مردمی تمایل به رای دادن جمهوری خواه بود ؟ فقط یک نظریه از آنجا که هیچ چیز دیگری را حس می کند.

23 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: sw پن 5/20/2020 9:34:36 AM (شماره 416750)

یا شاید آنها حل بازنشستگی تحت بودجه مشکل
و هزینه های پزشکی مشکل
با کاهش مستمری جمعیت ؟

17 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: MMC 5/20/2020 9:34:37 AM (شماره 416751)

من فکر نمی کنم من می توانم نفرت Witchmer هر بیشتر.. حدس من اشتباه بود! ما دور مانده از سالمندان ما در انزوا به محافظت از آنها را از یک ویروس – و در حال حاضر او می خواهد برای قرار دادن این ویروس با سالخوردگان ، او دیوانه است و بد

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DW626 5/20/2020 9:37:02 AM (شماره 416753)

متاسفم برای این پست دوم اما من فکر می کنم #6 بازدید در یک نقطه که من قرار نیست هر چیزی که در گذشته یک marxocrat.

9 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: MISteve 5/20/2020 9:52:42 AM (شماره 416774)

من معمولا دوست دارم مونیکا Showalter مقالات. در این یکی او فقط بیش از حد احساسی است. حقایق خود هستند به اندازه کافی به منظور بالا بردن هر کس خشم بیش از Whitmer اقدامات و عملکرد. بیش از حد احساسات و عواطف باعث می شود برخی به رد استدلال را از دست. شما نیاز به منحرف کردن توجه خواننده را هنگامی که حقایق را در کنار خود هستند.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: IdahoJoe 5/20/2020 10:26:02 AM (شماره 416812)

به منظور به خودش قدرت بیشتری وجود دارد باید به عنوان بسیاری از مرگ و میر به عنوان امکان پذیر است. فکر می کنم “سریع و خشمگین”. شما باید برای ایجاد یک بحران خوب از آن استفاده کنید. این پوشش می دهد به عنوان رئیس مائو را انجام داد و سفارش دموکرات نسخه چینی انقلاب فرهنگی.

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: EJKrausJr 5/20/2020 10:30:53 AM (شماره 416819)

Whitmer, هدایت درونی او مارمولک ملکه دیانا (دیدن 1980 V) و تلاش برای شکست دادن شاهزاده اندرو محکوم کرد افراد مسن به مرگ آنها. چه کسی گفت که وجود ندارد هر مرگ پانل. فقط درخواست فرمانداران میشیگان و نیویورک.

11 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Samsquanch 5/20/2020 10:41:10 AM (شماره 416834)

شما می توانید تصور کنید که دیدن او شوم صورت تمام وقت اگر خواب آلود وحشت زده جو میدارد او ‘n آنها برنده می شود ؟

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Planononna 5/20/2020 10:42:25 AM (شماره 416836)

#3 پلوسی و ‘کشش’ در همان در همان جمله است. LOL

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: بد-مو 5/20/2020 11:20:12 AM (شماره 416873)

با توجه به مقدار فشار نیویورک و نیوجرسی و دیگران مجبور re خانه سالمندان مرگ و میر به عنوان یک نتیجه از سیاست های خود را این است که فراتر از غفلت كيفرى. این است که حداقل فراتر از رانندگی در حال مستی و فضایی قتل نفس. نیم ذره باید در تلاش برای ایجاد وثیقه امروز.

7 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 5/20/2020 11:42:37 AM (شماره 416895)

این مردم فقط علاج احمق و یا آنها در واقع تلاش برای کشتن هر کس در خانه های پرستاری?

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: mc مربع 5/20/2020 11:59:36 AM (شماره 416925)

من نمی توانم تصور Whitmer نمی بینم آنچه اتفاق افتاده است در نیویورک. احتمالا در زمان سفارشات از کومو.
کاملا عمدی.

7 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 5/20/2020 12:34:45 PM (شماره 416967)

خوب مقایسه #12 به عنوان به زودی به عنوان شما به ارمغان آورد “V” من تو را دیدم شباهت – حتی تا حدودی از لحاظ جسمی بیش از حد. اما نیمه Whitmer است تقریبا به عنوان خوب به عنوان بازیگر که با بازی دایانا. فقط به عنوان بد ،

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: lakerman1 5/20/2020 12:50:41 PM (شماره 416986)

ما زن نما, پرستار بچه, Pa کمیسیون بهداشت و درمان دکتر راشل Levine, آیا همان چیزی که – به جز مادرش که دکتر لوین در زمان opf خانه سالمندان قرار داده و به یک هتل.
یک فرد می تواند بر اساس Dr. Levine اقدامات که او/او/آن را دوست دارد مادر متنفر دیگر افراد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Luandir 5/20/2020 1:15:07 PM (شماره 417020)

اگر این Frau Blucher راه نشان دادن به DNC چه نوع Veep (و به احتمال زیاد رئیس جمهور) او خواهد بود که صحبت می کند حجم در مورد نحوه دموکرات ها به طرح حکومت. خدا حفظ و حراست دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن.

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 5/20/2020 1:15:22 PM (شماره 417021)

او و کومو نیاز به یک کمی گردن-شهوت انگیز تپش’..

5 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DCGIRL 5/20/2020 1:29:13 PM (شماره 417032)

کسی صادر شده و این راهپیمایی سفارشات برای تمام آبی دولت فرمانداران. خدا به ما کمک کند. این است ویرانگر!!!!

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: بقایای 5/20/2020 3:29:58 PM (شماره 417127)

نمی خواندم چیزی در مورد شکستن سد در میشیگان و 10000 نفر از دست دادن خانه های خود. او بیش از حد خودخواه و بیش از حد مشتاق برای تبدیل شدن به یک نامزد V. P. متاسفم برای Michiganders’ مخمصه اما فرماندار در حال حاضر برای تنظیم مجدد او اولویت ها و مقابله با یک بحران واقعی برای شهروندان از دولت است. او نمی خواهد که هر زمان بیشتر به آزار و اذیت آسیب پذیر است.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de