مقاله اصلی

ارسال شده توسط: JunkYardDog, 5/26/2020 1:03:58 AM

میشیگان رژیم صهیونیستی است. گرچن Whitmer مواجه واکنش از قانونگذاران جمهوریخواه کنگره پس از یک گزارش درخواست از شوهر به خانواده قایق را در آب قبل از آخر هفته روز یادبود-به دور از خانه خود را در لنسینگ. Whitmer یک دموکرات معروف تحمیل کرده است یکی از دقیقترین مستندات در کشور جرقه اعتراضات مکرر. او گفت مردم زندگی در میشیگان شمالی برای دور ماندن از نقاط تعطیلات وجود دارد در طول تعطیلات آخر هفته. در Facebook پست های دیگر قابل مشاهده برای عموم NorthShore حوض LLC و صاحب نی نی Dowker متمرکز بر آنچه Dowker گفت: یک درخواست در هفته گذشته توسط Whitmer شوهر, مارک مالوری.


پاسخ 1 – ارسال شده توسط: آنی Xango 5/26/2020 1:15:42 AM (شماره 422030)

نمی تواند ایستاده این سوروس حمایت جادوگر..اما عادلانه بود, من کاملا مطمئنم که من به عنوان خوانده شده که در آن او بخشنده “در شکست” و گفت که او درک..تا آنجا که آنهم بی شعور آن را احتمالا خواهد بود ممیزی IRS در <url> در 3, 2, 1….

14 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 5/26/2020 2:32:23 AM (شماره 422036)

قوانین برای “مردم”. و “آیا شما می دانید که من هستم؟” هر دو به سرعت به ذهن است. او فقط به نظر می رسد بد است.

16 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: SALady 5/26/2020 2:38:07 AM (شماره 422038)

چرا این خبر ؟ به طور جدی در فاشیستی دیکتاتوری “قوانین” همیشه تنها درخواست دهقانان — هرگز به حاکم دفتر سیاسی!!!! Das Fuher Whiitmer (DD-برای شیطان-موش دیکتاتور) باعث می شود قوانین است. او مجبور نیست به دنبال آنها!!!!

8 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Strike3 5/26/2020 3:17:42 AM (شماره 422048)

حوض اپراتور می تواند ثروت توسط accomodating درخواست و سپس با داشتن یک دوربین خدمه آماده زمانی که جادوگر نشان داد. این حادثه کمی باید استیضاح نورد.

12 نفر بود.


شاید که او گفت هر کس دیگری برای دور ماندن از آب است.

3 نفر بود.


#3, Führer مردانه است, اسم, و در نتیجه طول می کشد مردانه قطعی مقاله اشپیگل در مورد فاعلی. کلمه _could_ بود feminized به مرگ Gribulut اما با توجه به او به نظر می رسد من می خواهم با چوب پیشوا.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ARKfamily 5/26/2020 6:15:18 AM (شماره 422099)

او در عمل “را به عنوان من می گویم نه به عنوان من انجام دهد”. . .

3 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 5/26/2020 6:40:55 AM (شماره 422110)

“ما پرسنل دفتر توضیح داده شده بود این مرد و او پاسخ داد: ‘من به فرماندار این تفاوت؟'” “بله قایق خود را غرق در طول زمستان است.”

7 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: NancyD 5/26/2020 6:56:33 AM (شماره 422123)

در اینجا در میشیگان ما تا به حال یک یادبود آخر هفته و پس از استالین, معشوقه, حال دولت تعطیل برای مدت طولانی مارینا هستند تا حمایت کردن و بسیاری از مردم نمی تواند رسیدن به قایق خود را به دلیل بسیاری از قایق های ذخیره شده در انبارهای قطب. به فکر می کنم که Gretchiepoo می خواستم قایق خود را, اما ما نمی توانیم به خودمان??? نوچ. خانواده ما می خواستم برای دریافت این قایق را در این آخر هفته بیش از حد, اما نمی تواند…

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: نگران 5/26/2020 7:02:35 AM (شماره 422128)

با وجود این همه رای دهندگان میشیگان را انتخاب دیگری دموکرات دفعه بعد. آنها را به نوعی از مرگ آرزو یا چیزی ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: George R. 5/26/2020 7:08:10 AM (شماره 422132)

#10 این دلیل است که آنها رفت و به تو از mich. یک کمونیست و استحکامات نه چندان خوب همیشه از آن آربور به خصوص در 20 سال گذشته به عنوان آنها رفته ام به طور مستمر به سمت چپ.

7 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: cheeflo 5/26/2020 1:20:21 PM (شماره 422492)

#10-او موفق دو دوره کوتاه مدت محدود جمهوریخواه و مجلس میشیگان است که اکثریت جمهوری خواه (برای هر آنچه که ارزش). آن است که یک نتیجه گیری است که یکی دیگر از دموکرات انتخاب خواهد شد و رک و پوست کنده به او و مارکسیستی لزبین, AG نیست برنده صاعقه وار تشویق که نشان می دهد به من خوش آمدید از مشاغل سیاسی. در حال حاضر که ماری جوانا قانونی است که stoners که در غیر این صورت unlkely رای دهندگان نمی خواهد در نیروی در انتخابات مانند آنها در سال 2018 است.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/26/2020 6:16:07 PM (شماره 422828)

این ویژه BWitch نیاز به قرار دادن در زندان دوره!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “JunkYardDog”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de