میشل اوباما در پاسخ به کشتارجورج فلوید گفت: او این است که “خسته” توسطاین حملات نژادپرستانه در افراد سیاه و سفید در حالی کهخواستار سفید مردم را به انجام”ناراحت کننده کار از ریشه آن را’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 5/30/2020 2:10:24 PM

میشل اوباما صحبت کرده است در برابر قتل جورج فلوید گفت: او این است که “خسته” با حملات نژادپرستانه در افراد سیاه و سفید در امریکا در حالی که تماس در هر کس به انجام بخشی خود را در ریشه آن است.” این بانوی اول سابق به اشتراک گذاشته Instagram ارسال در روز جمعه گفت: او را “pained” با رشته های اخیر فجایع در جامعه و دل شکستگی است که به نظر می رسد هرگز برای متوقف کردن.’ ‘در حال حاضر آن را جورج Breonna و Ahmaud. قبل از آن بود که اریک [جلب] ساندرا [مطلوب] و مایکل [قهوه]. آن را فقط می رود, و در, و در, ” او گفت:. “نژاد و نژادپرستی است


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: RuckusTom 5/30/2020 2:18:37 PM (شماره 426634)

فقط زمانی که ایالات متحده شروع به باز کردن از Covid در اینجا می آید میشل و باراک به هم بزنید تا چیزهای.

34 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 5/30/2020 2:19:30 PM (شماره 426635)

بقیه از ما خسته از دروغ گفتن, سیاه نژادپرستان سرزنش هر مشکل احتمالی در “سفید supremacists” که در واقع وجود ندارد به جز به عنوان یک کوچک گروه های حاشیه ای احمق ترین مردم سفید فکر می کنم خوب احمقها. دیگر از قاتل پلیس سفید هیچ کس که من می دانم از تولید هر گونه شواهد واقعی است که این ناشی از نژادپرستی و یا هر چیز دیگر از یک قاتل پلیس brutalizing برخی از پسر او استفاده می شود به کار با و که او احتمالا نمی مانند.

44 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: stablemoney 5/30/2020 2:32:21 PM (شماره 426646)

Mooch خسته شده است از او یک تمرین یک هفته است که انجام نمی شود بسیار خوب است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Hobbitmom 5/30/2020 2:39:26 PM (شماره 426652)

من شرط می بندم سقز که در اطراف تراشه بر روی شانه او خسته است و همچنین. همیشه schtruggling. که Mooch MO.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Delilah 5/30/2020 3:00:34 PM (شماره 426660)

شمارش همه که ثروت تازه کشف شده احتمالا می پوشد چرا که من مطمئن هستم که کار واقعی هرگز به اندازه کافی زحمت فقیر کمی بچه سر راهی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: RedWhiteBlue 5/30/2020 3:02:34 PM (شماره 426663)

#4 و lugging اطراف آن پا!!!!

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: هراکلیتوس 5/30/2020 3:04:24 PM (شماره 426665)

در اینجا یک ایده برای MoBO: نگاهی به برخی از میلیون ها قرار داده و آن را به کار کمک به بازسازی جوامع کاملا نابود عمدتا توسط مردم از مسابقه همراه با تعفن بمب رادیکال شوهر او است و علاقه و کمک به قطار تحریک, رادیکال.

16 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: ginadee 5/30/2020 3:10:27 PM (شماره 426671)

mooch تماس روی مردم خود را برای صعود از درختان و غارها و مراقبت از آنچه آنها آورده اند بر خود..
من آرزو می کنم ما تا به حال نه به شما به ارمغان آورد و مردم خود را در اینجا. بزرگترین اشتباه در تاریخ ما است. و واقعا mooch هیچ کس در مورد مراقبت از شما و افکار خود را.

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Bona Fides 5/30/2020 3:23:24 PM (شماره 426681)

خوب! شما خبرا شرط می بندم. آن بود من sponsobility. سیاه عامیانه کامل در هر راه است. ” به خصوص شما Mooch.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 5/30/2020 3:29:31 PM (شماره 426690)

هی بزرگ مایک! من فکر می کنم سیاه و سفید جامعه باید ناراحت کننده کار از ریشه کردن خشم و خشونت را به عنوان پاسخ اولیه توسط اعضای گفت: “جامعه” به هر و همه ناملایمات در زندگی است. این مهم نیست که آیا آن یک مرد مرده در دست یک پلیس سفید پوست (موجه یا ناموجه) و یا یک زن سیاه و سفید نیست و چنگال در مک دونالد یک درصد قابل توجهی از مردم واکنش نشان می دهند جسمی شلاق است. آن هم یک رفتار ها نمایش داده می شود بین خود و نه فقط به کسانی که از نژاد دیگر. گرایش به خشونت در زمانی که نیاز دارد/می خواهد برآورده نشده است و در نتیجه پایین دست کمونیستها به طور منظم استقرار شکایت شورش. من ده سال در سال 1965 زمانی که وات سوخته است. پدرم پلیس لس آنجلس و ما را نمی شنوند از او برای 4 روز. ما تنها راه دانستن هر چیزی را به تماشای تلویزیون و دعا ما نمی خواهد او را ببیند. TK شد پلیس لس آنجلس/گارد طول رادنی کینگ. من نمی شنوند از او برای 4 روز. من تنها راه دانستن هر چیزی را به تماشای تلویزیون و دعا من نمی خواهد او را ببیند. در مداخله سال پس از RK کشور ما شده است roiled با شورش های متعدد در شهرستانها برای “قربانیان” هیچ کس نمی تواند به یاد داشته باشید. من همه rioted ، در هر نمونه سیاه و سفید جامعه رنج می برد و با دست خود. آن طول می کشد چند دهه برای بازار و کسب و کار مشروع برای بازگشت فقط در زمان برای دور دیگری از کمونیست ناشی از شورش. من دعا می کنم که این بار رئیس جمهور تهمت را خواهد شکست بی پایان و بی فکر چرخه خود تخریب. او به متحدان قدرتمند در Alveda پادشاه کشیش, Lewis and Candice اونز. ما در واقع در دوم ما جنگ داخلی و جنگ بر سر همین موضوع است; مالکیت یک مسابقه برده و یا آزادی برای شهروندان است. رئیس جمهور تهمت است که لینکلن از زمان ما است.

14 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: czechlist 5/30/2020 3:40:48 PM (شماره 426693)

آن مسئله ای است که تنها سیاه پوستان می تواند حل و فصل
تا زمانی که آنها را متوقف گوش دادن به “رهبری” سرزنش هر کس به جز خودشان و بینش به رسمیت شناختن است که خود فرهنگ است که ریشه و علت گرفتاری خود را ادامه خواهد داد.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: MDConservative 5/30/2020 3:42:26 PM (شماره 426696)

فقط یک مسابقه baiter در جامعه است.

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 5/30/2020 3:46:06 PM (شماره 426701)

و من در تمام تماس های خود توصیف “آفریقایی” به تمیز کردن خود خشونت آمیز جنایی نژاد در امریکا!
و یا ترک!

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 5/30/2020 3:52:05 PM (شماره 426709)

من یک بار فکر کردم که من هرگز می تواند نفرت همسر یک رئیس جمهور بیشتر از من نفرت Beast – – – – اما من اشتباه بود. من نفرت این یکی بیشتر – از – خیلی بیشتر.

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rubinski 5/30/2020 3:54:47 PM (شماره 426713)

بله می دانم, من می توانم بقیه عمرم را تا کنون که بدون شنیدن آنچه که اوباما فکر در مورد هر چیزی. لطفا به دور!

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: بد-مو 5/30/2020 3:59:16 PM (شماره 426719)

به نظر می رسد ما باید سیاه و سفید تظاهر غارت و سوزاندن, سیاه, کسب و کار متعلق به طوری Mooch می توانید پر شده است. او نیست شنیده ام که سیاه زندگی توجه بود به نحوی گرفته شده بیش از سفید supremacists (بنابراین می گوید شهردار) که تحریک کل متاسفم امر است. آنها نمی معترضین آنها اراذل و اوباش دزد و arsonists.

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: earlybird 5/30/2020 4:12:49 PM (شماره 426729)

او به نظر می رسد مانند Sybrina, Trayvon را unmother. تنها چیزی که از دست رفته است سبد زباله برای $$$$$ مجموعه است.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Kate318 5/30/2020 4:13:59 PM (شماره 426730)

خوب Mooch ما سعی در نگه داشتن اما شما و شوهر خود را نگه دارید و پرورش زشت خود را سر به فن شعله های آتش.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: GoodDeal 5/30/2020 4:20:46 PM (شماره 426739)

چگونه در مورد دهان بزرگ WQookie تماس در افراد سیاه و سفید خود را پایان دادن به نژاد پرستی و نژادپرستانه و خشونت علیه مردم سفید. که مشکل واقعی اما او آن را می بیند راه دیگری در اطراف البته این دلیل است که او به عنوان بزرگ یک نژادپرست به عنوان هر یک از آنها.

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: dwa 5/30/2020 4:48:28 PM (شماره 426760)

این نژادپرست و اشغال WH به مدت هشت سال. در طول آن هشت سال سیاه زندگی نمی شد بهبود یافته و در واقع روابط در واقع بدتر از آنها. او تا به برخی از عصب صحبت کردن هر چیزی در مورد سیاه و سفید زندگی می کند و دریافت مخمصه در این کشور در حال حاضر است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de