Michelle Malkin مورد ضرب و شتمپل اراذل و اوباش و مانع ازدر سخنرانی خود در دنور pro-پلیس تجمع


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: لوکارنو 7/20/2020 5:06:51 AM (شماره 484399)

پلیس ایستاده بود و به هیچ چیز ؟ در یک نرم افزار-پلیس تجمع ؟ ما در حال حاضر رسما آلمان نازی نامید. تا زمانی که ما شروع به مبارزه در برابر این commie شنیدها این است که همچنان ادامه دارد. این کمونیست قلدر جز crybabies. متاسفانه اگر ما مبارزه خونین و بینی خود پلیس را بازداشت ما و اجازه می دهد که تروریست ها به رفتن مبارک خود راه. اگر این متوقف نمی شود, ما مردم را به چیزهایی که به دست خود ما. این دولت آمریکا و بقیه از ما به اصطلاح رهبران می تواند فراموش کرده ام من پرداخت مالیات و من چشم پوشی از هر گونه قانون من می خواهم به. زمان برای قرار دادن و یا بسته تا محافظه کاران. که ما را انتخاب کنید ؟

231 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: جودی 7/20/2020 5:12:11 AM (شماره 484401)

امیدوارم فایل مدنی مناسب در برابر این جنایتکاران..

115 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 7/20/2020 5:35:51 AM (شماره 484404)

#2 آنها نیز نیاز به پس از سیاستمداران است که اجازه می دهد این. همان سیاستمداران است که از این اراذل و اوباش.

190 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: George R. 7/20/2020 5:43:22 AM (شماره 484407)

فدرال می تواند درگیر این بود که نقض حقوق مدنی از مونتاژ.

157 مردم بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: cat2 7/20/2020 5:44:55 AM (شماره 484410)

ارعاب توسط اراذل و اوباش فاشیست. جهان دیده می شود قبل از این.

147 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Captleemo 7/20/2020 6:17:42 AM (شماره 484423)

آن هولناک است که ما مقامات منتخب (دموکرات) نه تنها اجازه می دهد تا این فتنه رفتار اما تشویق آن است. اگر امریکا نیست رای این خائن در نوامبر 3 از ملت ما از دست داده است.

155 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: gwholmessr 7/20/2020 6:20:28 AM (شماره 484425)

مغلوب ساختن پیشی جستن و جمهوری خواهان در حال انجام هیچ چیز برای جلوگیری از این. آره, من می دانم آن را به کشورهای کارشناسی است همه من را می گویند. آنها می دانند که در آن پول در حال آمدن است از پیدا کردن آنها و دستگیری آنها را برای چیزی است که من مطمئن هستم که آنها را شکست قانون در جایی در بدبختی زندگی می کند. مغلوب ساختن پیشی جستن است برای رفتن به یک ترم جمهور اگر او نمی کند به زودی عمل می کنند.

53 نفر بود.


بود وجود دارد یک مرد واقعی در مرحله به مرحله و محافظت از میشل! من شده اند به شدت مورد ضرب و شتم, اما برخی از ANTIFA سویا پسران را به خانه رفته به مامان با درد nads و خون آلود بینی! ننگین!

150 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Strike3 7/20/2020 7:10:34 AM (شماره 484450)

من پشتیبانی از تمام پلیس در حال محو شدن. من نمی مراقبت از آنچه که در سفارشات شما در آنجا ایستاده و به تماشای یک زن تجاوز شود. آن را به نقطه که در آن سلاح گرم قوانین کشورهای مختلف بی معنی به من, من قصد دارم به خوبی مسلح در همه جا. من پرواز یکی از کسانی که خط نازک آبی رنگی پرچم بر روی موتور سیکلت. آن را آینده امروز. ما در خود ما است.

87 نفر بود.


#1 تفاوت بزرگ در اینجا این است که ما مسلح هستند و ما نمی خواهد به طور داوطلبانه در راه رفتن به یک گاو ،

65 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: hoosierblue 7/20/2020 7:27:06 AM (شماره 484463)

این وحشتناک است. ما باید شروع به حمل و تیراندازی این اراذل و اوباش.

78 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: edgar 7/20/2020 7:27:20 AM (شماره 484464)

اراذل و اوباش را به می دانم که آنها در حال رفتن به دستگیر می شود برای انجام کاری این عجول و بی پروا. آنها باید به حمایت از شهردار و رئیس پلیس و چه در مورد رتبه و فایل پلیس ؟ آیا هر کسی می دانم آنچه اتفاق می افتد در دنور? آن را در زمان حدود 50 روز به شنیدن در مورد پورتلند و یا.

56 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 7/20/2020 7:33:17 AM (شماره 484469)

#11 من به سرقت برده تندر. آن زمان ها به صورت محافظه کارانه سخنرانان به حمل و زمانی که اراذل و اوباش بیرون باطوم و اسپری قوطی آنها بود ملاقات با Smith & Wesson.

78 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: rytwng 7/20/2020 7:47:13 AM (شماره 484476)

واقعی مهمات ، ایالتی کنت ،

38 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/20/2020 7:52:12 AM (شماره 484478)

خدا رو شکر آنها خود را ضد فاشیستی در غیر این صورت من به راحتی آنها را به عنوان قرن 21 تجسم Hitlers brownshirts.

55 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Dave292 7/20/2020 7:52:39 AM (شماره 484479)

که به عنوان ما آزادی (علاوه بر گفتار) در حال کنار رفتن: چند در حال حاضر از بین رفته اند. با این بیماری همه گیر (یک روال ویروس های نجومی) ما از دست داده اند و آزادی اجتماعات و در نتیجه آزادی انجمن ها. در شاهد آنچه اتفاق افتاده در ایالت میسوری با مسلح زن و شوهر در دفاع از خانه خود و تهدید بلندی از پیگرد قانونی عملا دست دادن 2nd Amendment است که به احتمال زیاد سنگ زنی دور دولت توسط دولت به عنوان شهرداران و فرمانداران به دنبال تخیلی راه به خم شدن قانون و سیاست در ایجاد وارونه در کل مقیاس: قانون شکن هستند و شایسته مردم; شهروندان مطیع قانون هستند و مجرمان است.

45 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Rinktum 7/20/2020 7:59:15 AM (شماره 484482)

مرسی. بنابراین در پلیس نا امید. اما من نیز نا امید که هر red blooded American آیا عجله ندارد به کمک کسانی که مورد حمله قرار. آنچه که اتفاق می افتد به ما و کشور ما مردم ؟ واضح است که این ضد آمریکایی سازمان های متوسط کسب و کار و به قصد رفتن در مورد وحشت هر کس که آنها می خواهند در را با کمی به هیچ مقاومت مواجه. من شوکه خود جسارت و بی تفاوتی. من درک می کنم تماس برای رئیس جمهور تهمت به انجام کاری اما این دقیقا همان چیزی است این آنارشیست ها می خواهید. آنها می خواهند تیتر و شما می دانید که آنها آن را دریافت کنید. در واقع آنها در حال حاضر روایت مجموعه پس از DHS شروع به ساخت بازداشت. آن است که بسیار نگران کننده برای یادگیری است که پلیس خواهد ایستادگی کردن به عنوان آنها را تماشا اعمال خشونت آمیز متعهد است. رک و پوست کنده اگر این همچنان ادامه دارد, و آن را باید هر کسی جرات مقابله با این اراذل و اوباش و یا دفاع از آزادی نوامبر خواهد بود بیش از حد دیر به عمل می کنند. در آن ارعاب کامل خواهد بود و هیچ کس جرات صحبت کردن در برابر خود فاشیست استراتژی زیرا آنها می دانند که هر گونه حمایت از آزادی بیان خارج خواهد شد. هر روز ما پیدا کنید تا در برابر حکومت ظالم پر از بوروکرات و در حال حاضر ظاهرا بسیاری در اجرای قانون را انتخاب کرده اند که به هر دلیلی برای کنار گذاشتن سوگند خود به خدمت و محافظت می کند. آیا آن را از طریق غیر منطقی حکم توسط مقامات منتخب به ما در خط و یا رها شده توسط اجرای قانون زمانی که ما جمع آوری به صورت مسالمت آمیز در اعتراض به خشونت و هرج و مرج ما در جهان صدمه دیده است و من آن را نمی بینم گرفتن هر گونه بهتر است. آمریکا پرستان هستند که حد تحت فشار قرار دادند. خدا به ما کمک کند.

85 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/20/2020 8:03:10 AM (شماره 484487)

چه تکان دهنده است این brownshirts در حال حمله به زنان و افراد مسن است که باید مسالمت آمیز مونتاژ به بیان دیدگاه های خود.این brownshirts در حال حمل خفاش ها, آجر, اسپری فلفل بیشتر و فراگیر و حمله در باندهای برابر یک است. اگر قربانی می کند هر چیزی برای دفاع از خود پلیس و دادستان منطقه بازداشت قربانی. این brownshirts در حال عبور از بین خطوط بنابراین AG FBI و وکلای آمریکا باید فعال شود. مغلوب ساختن پیشی جستن باید آن را سفارش و اگر Barr و هیچ چیز ورای آن را انجام نمی, هفته آینده, پس از آن او باید آنها را آتش. از حالا به محافظه کاران باید جمع آوری بدون امنیتی خصوصی. وجود ارتش خصوصی افراد در دسترس برای استخدام و من پیشنهاد می کنم آنها را استخدام می شود. اگر پلیس در حال ایستاده کردن آنها باید پرسید به ترک و یا مجبور. سپس پل باید حمله کردند و شلاق. هرگز اجازه ندهید دشمنان خود فرار کنند. آنها تنها re-بازو و بازگشت. من امیدوارم که میشل خوب است.

74 افرادی مانند این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: justjoe1237 7/20/2020 8:13:11 AM (شماره 484495)

من با #7. مغلوب ساختن پیشی جستن به تازگی منتشر شده یک آگهی نشان تظاهر با صدای گوینده گفت که اگر شما رای دموکرات این نوع از خشونت چیزی است که شما خواهد شد دیدن در سراسر امریکا است. مشکل است که با تبلیغ این است که ما شاهد بی پایان خشونت در سراسر آمریکا– و تهمت رئيس جمهور است. چرا همه چیز باید متفاوت باشد پس از او مجددا انتخاب? بله, وضعیت قانونی پیچیده است. کسانی از ما که به دنبال رویدادهای نزدیک می دانیم که. اما در سال 2016 میلیون ها نفر از آمریکایی ها که تا به حال هرگز قبل از رای زیرا آنها فکر می کردند همه سیاستمداران بودند worthlessly فاسد بیرون آمد و رای برای مغلوب ساختن پیشی جستن. انتخابات در سال 2016 شد تا دور چون هیچ یک مصاحبه این افراد که نشان نمی دهد تا در هر لیست به احتمال زیاد رای دهندگان. این هواداران که نه به دنبال اخبار بسیار نزدیک اما نگاه کنید به ضرب وشتم که در ديدگاه مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام هیچ چیز متوقف شود. اگر او از دست می دهد و آنها او را نمی خواهد پیروز گشتند. هرج و مرج و خشونت نابودی رفته اند به مراتب بیش از حد طولانی است. روشن است که رهبران در سطح دولت سیاسی و اجرای قانون نمی تواند در محافظت از آمریکا زندگی می کند و اموال. وقت آن است که آقای رئیس جمهور. آن است که در زمان گذشته است. توقف Antifa و پل در حال حاضر قبل از اینکه بیشتر آمریکایی ها زخمی و کشته به عنوان پلیس ایستاده و تماشا کنید.

44 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Cindiana 7/20/2020 8:16:19 AM (شماره 484499)

است فردا گزارش این یا اون شخص غیر قابل قبول وجود دارد این روزها در نتیجه نام او را نمی توان سخن گفته است ؟

38 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Newtsche 7/20/2020 8:18:27 AM (شماره 484503)

کاملا قابل پیش بینی بهانه ای — “مخالفت با آزادی بیان…” مارکسیست قاتل بزدل استفاده از قانون اساسی ما و کشور سنت برای مخفی کردن در پشت و شما می توانید لعنت به خوبی مطمئن باشید جنایی رسانه های basitds آنها را به راحتی و پوشش.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: خروس بزرگ, خود 7/20/2020 8:19:03 AM (شماره 484505)

جامعه ما در حال شکستن از هم جدا و بدون حادثه است. بار خطر ناک دروغ به طور مستقیم پیش رو برای کسانی از ما که مایل به رعایت قانون اساسی و حفظ دستور آزادی. در “سمت دیگر” هستند متنفر از امریکا به عنوان تاسیس جانبازان از سوسیالیسم, کمونیسم و هرج و مرج (به عبارت دیگر demonrats) که به سادگی می خواهید قدرت و کنترل بیش از دیگران – یعنی ما. در شهرستانها که در کنترل حزب دموکرات است که قدرت آشکار هر دو با استفاده از زور (در برابر قانون شکنی های اجتماعی-فاصله “جنایتکاران”) و توسط خود WITHOLDING

27 افرادی مانند این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/20/2020 8:25:16 AM (شماره 484511)

او باید مسلح حفاظت…

38 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: bpl40 7/20/2020 8:25:40 AM (شماره 484512)

چگونه بود شب کریستال متفاوت است ؟

28 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: خروس بزرگ, خود 7/20/2020 8:32:57 AM (شماره 484524)

(ای کاش ما یک دکمه ویرایش… زودرس لمس کلید را وارد کنید) به ادامه… توسط خود WITHOLDING از نیروی زمانی که تضمین حقوق مردمی مثل ما در حال رد و ضرب و جرح بر ما بسیار فرد در حال وقوع است. من با عرض پوزش به شنیدن این که برخی در اینجا سرزنش افسران پلیس برای آنچه که به وضوح دستور توسط خود ستاد و شهرداران (که روسای گزارش به). قطعا آنها می توانند پیاده روی کردن و رد سفارشات; و آنها در حال انجام این کار در droves در سراسر کشور است. بسیاری از به دنبال خواهد داشت و بسیاری از آنها نیز متوقف شد و به دنبال این کار در وهله اول. بخش استخدام شکست برای پیدا کردن متقاضیان به اندازه کافی برای پر کردن یک آکادمی کلاس در بسیاری از ادارات در حال حاضر. خط پایین; ما شده است د-پلیس برای برخی از زمان در حال حاضر و آن را شتاب.
اگر شما در یکی از این demonrat-کنترل شهرها و یا کشورهای شما به طور فزاینده ای به “تنظیم” و چپ را از اراذل و اوباش. بله اگر مبارزه شما احتمالا رفتن به زندان; see – سنت لوئیس و McCloskeys در حالی که خود را به اراذل و اوباش حمله منتشر خواهد شد به سرعت اگر آنها حتی بازداشت و در همه. اگر وجود ندارد به اندازه کافی معقول مردم در منطقه خود را به پرتاب کردن این شورش-فعال کردن “رهبران” من معتقدم که شما می تواند عاقلانه به خارج در حال حاضر قبل از خشونت بلعد شما. “سر-در-یک-مفصل گردنده” زمان خاص.

28 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: gop_guys 7/20/2020 8:34:04 AM (شماره 484527)

او در مورد به عنوان بزرگ به عنوان یک بادام زمینی است. چه بهانه ای فقیر از یک انسان را ضرب و شتم ؟ اما او یکی از شجاع ترین و باهوش ترین محافظه کار زنان می دانم. او همراه با سایر محافظه کاران خواهد شد نیاز به جزئیات امنیتی از اینجا. این فاشیست در حال بازی برای نگه می دارد. به عنوان چند پوستر فوق اعلام کرده اند, مشت زدن, سنگ, & بطری باید ملاقات با رهبری! این تنها چیزی که دیوانه قلدر درک! من از طرفداران بزرگ از این بانوی کوچک. آخرین مقاله در کلرادو فرماندار و ماسک صورت نقطه بود. صبر کنید و ببینید او را به گذشته می گویند در قانون و نظم در آمریکای امروز است. من پیش بینی قرمز sunami در ماه نوامبر.

66 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/20/2020 8:36:46 AM (شماره 484531)

بزرگ مردان! بچه ها سخت است. خرس به یک زن است. نژادی و جنایت نفرت. چگونه است آن را یک جرم فدرال پس از بسیاری از خطوط دولت بودند گذشتند و پل است “بین المللی” سازمان است. نمی ما اجرای اتل و جولیوس برای شبیه خیانت? من می خواهم برخی از شواهدی که پلیس ایستاده بود پایین. آیا این درست است??

30 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Bazi 7/20/2020 8:36:50 AM (شماره 484532)

#9 من می دانم منظور شما چیست. پلیس ایستاده زمان پس از زمان پس از زمان پس از زمان. پلیس زانو قبل از پل کمونیست ها. آنها تبدیل به بخشی از مشکل…بخشی از بلشویک انقلاب ؟

37 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Yuban 7/20/2020 8:42:27 AM (شماره 484539)

من گمان می کنم بسیاری از مردمی که در تجمع بودند محافظه کاران است. 99.999 درصد از آنها ایستاده بود به اطراف و کاری نکرد. شرم بر پلیس و شرم بر جگر مرغ عامیانه ایستاده با انجام چیزی جز فریاد (نوع مانند ارسال اظهارات در وبلاگ, اما در نظر گرفتن هیچ اقدام). شرم آور است.

53 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/20/2020 8:46:18 AM (شماره 484549)

من بازی های ویدئویی. این منزجر کننده است. من سابق شهر است. من استفاده می شود به حق در سراسر خیابان را از کنگره به عنوان من بود ، و پلیس که حاضر بودند نشسته بودند روی خود را شست? و این شد یک pro-پلیس تجمع ؟ شوخی می کنی ؟ و نفرت انگیز رسانه سخت-سمت چپ رجعت کایل کلارک از کانال 9 بود سمت راست وجود دارد متلک Malkin در حالی که او در حال حمله? او باید قیری و پرنده و قورباغه-راهپیمایی دنور. حرکت تند و سریع. و آنچه در مورد این تجمع “حامیان” ایستاده در اطراف او که نمی تواند به زحمت کمک Malkin در حالی که او در حال حمله کردند ؟ آنها جوجه کشی از. چه جهنم اتفاق افتاده است به هنگامی که گاو شهر دنور? دنور عمیق دولت می داند. خدا به همه ما کمک کند اگر این است که چهره جدیدی از آمریکا.

47 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/20/2020 8:47:34 AM (شماره 484552)

تنها پاسخ به تجاوز است forcefull تلافی. از آن گذشته زمان شروع به قرار دادن این حیوانات هار پایین. شاید آن زمان برای رئیس جمهور تهمت به انجام آنچه دموکرات ها می خواستم 0bie به انجام, اعلام, مارشال, قانون, تعلیق Nov. انتخابات و استفاده از نیروهای فدرال برای تمیز کردن این سرطان در جامعه است.

24 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Crusty_Rusty 7/20/2020 8:50:12 AM (شماره 484555)

این اراذل و اوباش به سادگی امروز قهوه ای ‘پیراهن’ تحت فرمان سوروس که سازمان را فراهم می کند و کمک های مالی خود را از طریق Proxie سازمان همراه با همگروهی بلومبرگ. این دو خطرناک تر هستند به امریکا در آینده از هیتلر/Tojo/Moosieleenee شد 70/80 سال پیش. ما در حال اذیت دو چند میلیاردرهای و بسیار کوچک درصد از جمعیت که می خواهند برای از بین بردن امریکا و تبدیل آن به یک سوسیالیستی/فاشیستی سوراخ جهنم. باید آن را متوقف کند در حال حاضر! هیچ مطلب کوچک نیروها از امنیت داوطلبان’. از هم اکنون آن را “مسلح امنیت اطلاعات’ حمل مک/خرس اسپری پایه توپ خفاش طرف اسلحه و مبارزه با پوشیدن کلاه و کویر عینک پلیس نیست سبک کلاه و سپر چهره. ما باید ایستادگی و نمی تواند به اشتباه با کسانی که صادر شده ایستادگی کردن سفارشات و یا معلق خواهد شد اگر آنها با دخالت نمایندگان از شهردار/Govonor. علاوه بر این میهن پرستان باید صورت گروه های کوچک ‘اپراتورها است که می تواند بسیج به بزرگتر واکنش تیم های واکنش به مراقبت از کسب و کار هنگامی که نیاز ناشی میشود از جمله در نوامبر 3 و 4 بعدی. Michelle Malkin همراه vid ممکن است فقط به عنوان مهم به عنوان جورج فلوید را برد. به اندازه کافی به اندازه کافی است……..

41 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: fayebeck 7/20/2020 8:58:00 AM (شماره 484569)

مردمی هیچ کس در حال رفتن به مبارزه با عقب. امریکا فقط به نظاره نشست و به تماشای نابودی کشور است.

28 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: GrandmaP 7/20/2020 9:04:45 AM (شماره 484576)

یکی نیست اشاره ای Michelle Malkin کتک گرفتن در دنور پست امروز. هیچ چیز. ننگین. R. I. P. کوه های راکی ، شما در حال بشدت از دست رفته است.

39 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 7/20/2020 9:07:02 AM (شماره 484579)

# 10 در مقابل ما در حال حاضر وجود دارد شاید صحبت کردن. قرنطینه برای خطوط ملزومات تماس, ردیابی, کار, بسته, فراز ضرب و شتم در خیابان می رود و در. من شده است گفت: برای سال در حال حاضر وجود دارد تنها آمریکایی ها یا نازی Facists و من اخذ شده است بدحجابی در این سایت و یا به نام یک مهره است. خوبی ؟ من اشتباه است ؟

25 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: Namma 7/20/2020 9:17:32 AM (شماره 484589)

در سال 1933 هیتلر قرار داده و هرمان گورینگ مسئول defunding و از بین بردن ادارات پلیس. این متوقف پلیس از تداخل با Hitlers قهوه ای پیراهن. صدای آشنا. به نظر می رسد دموکرات ها در حال حمایت از defunding برای از بین بردن police. است که در پشت لذا این هل دادن. کسانی که antifa بچه ها باید پرداخت شدن با کسی. جالب خواهد بود برای پیدا کردن که عرضه پول است. و زندان فرد است.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: LadyHen 7/20/2020 9:18:41 AM (شماره 484591)

خیلی غم انگیز زمانی که شما واقعا نیاز به امنیت خصوصی در یک حقوقی مجاز pro-پلیس تظاهرات کردند. هر “آبی” رفتن به شکستن سکوت و به ما بگویید که چرا آنها نشسته و اجازه دهید واقعی است.صلح آمیز مطیع قانون شهروندان مورد ضرب و شتم خود به تماشای ؟ آیا باید cojones? Nah که حقوق بازنشستگی و آبی که دیوار از شرم. به جهنم با محافظت و خدمت می کنند. این است که چرا مردمی که بحث در مورد پلیس و نظامی حمایت محافظه کاران اگر از آن می آید به جنگ من بخندی. آنها lemmings و انجام آنچه آنها می گفت!! و اگر این بدان معناست که عطف بر ما و پاک ما آنها را در یک ضربان قلب.

26 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 7/20/2020 9:19:28 AM (شماره 484594)

#32 شنیدن شنیدن!!! من دوم حرکت!!

9 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: beca 7/20/2020 9:21:23 AM (شماره 484596)

#7. دقیقا چه چیزی می خواهید مغلوب ساختن پیشی جستن
به انجام. این دولت چیزی . اورگان و واشنگتن را تکذیب کرد, خود را در ارائه کمک است.این احمقها در این dem متحده انتخاب این بی ارزش سیاستمداران است. دست از تهمت..

37 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/20/2020 9:28:33 AM (شماره 484599)

می خوام شرط سازمان ساخته شده مطمئن شوید که هر گونه حمایت ممکن را برای میشل شد بسیاری از ردیف دور از صحنه ؟ شاید ما نیاز به آوردن مسلح بدن نگهبانان با ما به این چیزها. اگر من حمله کردند من فرض کشنده قصد در بخشی از مهاجمان و عمل درآمده است.

22 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/20/2020 9:33:54 AM (شماره 484602)

و صادقانه; مهم نیست که چه خود روسای پلیس و شهرداران سفارش. هنگامی که شما تبدیل به یک پلیس شما را سوگند به مافوق خود (مگر اینکه آنها تغییر کرده است) اما در قانون اساسی است. اگر پلیس ایستاده بود و هیچ چیز آنها را به عنوان مجرم به عنوان خشونت آمیز فعالان و لوازم جانبی به جرم مرتکب شده. هیچ بهانه ای وجود ندارد. اگر من یک پلیس دستور داد به ایستادگی کردن من می خواهم به یک روان انگشت به قدرت است که به طور غیر قانونی به آن نظم و پارگی در این BLM/AntiFa اراذل و اوباش با هر منبع من احساس می کنم نیاز به رسیدن به یک قانون جاودانه نتیجه.

20 نفر بود.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: cor-دامپزشک 7/20/2020 9:54:41 AM (شماره 484623)

آن را غیر ممکن است برای من به فریاد “آبی زندگی می کند ماده” هنگامی که شما ببینید چه چیزی یک دسته از سازمان ملل متحد قانونی توانمندسازها پلیس تبدیل شده اند. من گمان میشل حمایت از پلیس بوده است ضعیف توسط این.

20 نفر بود.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/20/2020 10:06:40 AM (شماره 484633)

و که در آن شهردار دنور (سرب ستاره از بازیکنان دنور دنور قند) مایکل Hancock دیروز ؟ و که در آن رژیم صهیونیستی است. پلیس? – پنهان کردن خود را در خانه راحت در جمهوری خلق تخته سنگ با شوهر خود.

16 نفر بود.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: pensom2 7/20/2020 10:26:52 AM (شماره 484657)

چندین جنبه به این داستان که نمی اضافه کنید. به خصوص این گزارش واقعی از افسران پلیس حاضر در این رویداد نه عجله dias برای محافظت از خانم Malkin و دیگران. و هیچ گزارش این رویداد در هر محلی, اخبار رسانه های? را اضافه کنید. چیزی شوم در اینجا فراتر از این حملات است.

11 نفر بود.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/20/2020 10:31:11 AM (شماره 484661)

پلیس در حال گرفتن سفارشات از Commiecrat فرمانداران و شهرداران. این از دایره المعارف بریتانیکا: SA, مخفف Sturmabteilungs,//, یک سازمان شبه نظامی که روشهای خشونت آمیز و ارعاب نقش کلیدی در آدولف هیتلر به قدرت است. https://www.britannica.com/topic/SA-Nazi-organization

6 نفر بود.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: Arby 7/20/2020 10:38:18 AM (شماره 484668)

Gee whiz, خدای من آه golly, من حدس می زنم BLM اجتماعی باشگاه خشونت آمیز است ، من تعجب می کنم اگر هر یک از اعضای این NFL یا NBA متوجه خواهد شد. نفرت انگیز است.

9 نفر بود.


پاسخ 47 – ارسال شده توسط: Mizz Fixxit 7/20/2020 10:44:16 AM (شماره 484675)

ظاهرا پل استفاده می شود زن سپر انسانی در خط مقدم در این حادثه است. بدیهی است که هیچ کس جرأت جای یک دست بر زن BLM تبادل نظر پرنیان. یک صفحه از تروریست راهکار.

14 نفر بود.


پاسخ 48 – ارسال شده توسط: StrikingViking 7/20/2020 10:56:59 AM (شماره 484693)

من می ترسید ما به شکلگیری یک کشور فاشیستی اما هرگز تصور آن را اتفاق می افتد به طوری سریع است. صحنه های خشونت سیاسی ما شاهد در حال حاضر می تواند پیدا کردن دقیق مسابقات در فیلم های خبری از موسولینی در ایتالیا و هیتلر در آلمان.

16 نفر بود.


پاسخ 49 – ارسال شده توسط: Zigrid 7/20/2020 11:13:46 AM (شماره 484706)

مشکل این مراکز در اطراف محافظه کاران پیروی از قانون….ما رو به دشمنان که می آیند از… چنین globalists به عنوان سوروس و خانواده او از اروپا و چین… آنها می خواهند قدرت و اراده گام بر هر کسی که نیست به دنبال خود فرمان …به این امید که محافظه کاران خواهد وحی پیروی از قانون…من فکر می کنم ببر بیدار شدن از خواب!!

11 نفر بود.


پاسخ 50 – ارسال شده توسط: anniebc 7/20/2020 11:21:05 AM (شماره 484712)

من ممکن است کمی, اما به هیچ وجه یک تیتر برای من خواهد دولت من ضرب و شتم را از دست داد. Malkin باید به حال خود امنیت; چه چیزی بود که او فکر ؟ من به شما گفتن برخی از این پلیس است. . . آنها بخشی از مشکل است. من نمی توان حضور در هر گونه تظاهرات به حمایت از پلیس مگر اینکه آنها در مرحله تظاهرات خود را. چه هر یک از ما مانند نگاه کردن به آنها را زمانی که آنها ایستادگی کردن برای ما ؟ آنها ترس از یک دسته از کودکان بد و کثیف مستبد شهرداران و فرمانداران. ترس از دست دادن شغل پلیس ؟ اگر چنین است, که به معنی شما اطاعت هر گونه غیر قانونی به منظور ارائه به شما قادرخواهد تا کنون را بیش از. خواب که در شب به شما خواهد شد ؟ خوب freakin’ غم و اندوه!

12 نفر بود.


پاسخ 51 – نوشته شده توسط: zephyrgirl 7/20/2020 11:31:02 AM (شماره 484724)

من در واقع در نظر گرفته رفتن به این تجمع اما فکر کردم بهتر از آن دانستن محل. من می توانم به شما بگویم این حد – اگر پلیس در دست خود را نشسته در حالی که طرفداران خود را در حال حمله به آنها نمی خواهد که حامیان ،

22 نفر بود.


من امیدوارم که میشل خوب است. او بسیار شجاع و جوان است. و مخالفان او هستند یک دسته از کم زندگی ترسو.

18 نفر بود.


پاسخ 53 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/20/2020 11:55:12 AM (شماره 484751)

زمان شروع به ساخت پلیس ایستاده در حالی که شهروندان بی گناه هستند مورد حمله عملی به نقطه اخراج و شاید حتی گیرندگان از پرونده های حقوقی برای این. این است که جمع آوری پول متقلبانه IMO و کسانی که پلیس باید کاملا شرمنده. آنها فقط از دست راست برای حمایت از ما به عنوان به خوبی. امیدوارم که شما پسران و دختران مبارک دنور PD شما فقط شات خود را نوازش کردن.

10 نفر مثل این.


پاسخ 54 – ارسال شده توسط: Kafka2 7/20/2020 12:02:42 PM (شماره 484757)

اگر رئیس جمهور تهمت و یا هر آژانس فدرال تلاش می کند برای انجام هر کاری دموکرات ها و MSM رنگ جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن به عنوان یک نازی نژادپرست است. او باید بسیار مراقب باشید آنچه او می کند. این ضد اراذل و اوباش تظاهرات نیاز برگزار می شود در مقابل ساختمان های فدرال که در آن دولت فدرال دارای صلاحیت. سپس آن را می سازد آن را بسیار سخت تر به ادعای رئیس جمهور تهمت نقض حقوق دولت را. به عنوان کسانی که می گویند رئیس جمهور تهمت انجام نمی دهد به اندازه کافی به طوری که آنها نمی خواهد رای برای او و یا جمهوری خواهان از من بپرسید چه جایگزین ؟ دموکرات ها نمی توانید صبر کنید برای به دست گرفتن کنترل کل. # ونزوئلا

12 نفر بود.


پاسخ 55 – ارسال شده توسط: EJKrausJr 7/20/2020 12:05:30 PM (شماره 484761)

است جو بایدن را محکوم کرد حمله ؟ هیچ. او سکوت است و حمایت از اقدامات صورت گرفته توسط پل فاشیست. این نظم و قانون یا KrystalNacht در ماه نوامبر خالص و ساده است. آن را نیز زمان برای یک قیام عمل EO توسط POTUS رها کردن ما Marshalls سرویس مخفی FBI ع و سایر حروف الفبا LEOs بر هر دو پل و ANTIFA. که شامل یک ریکو کیفرخواست علیه جورج سوروس و فاشیستی خود را بودجه شرکت های پل و ANTIFA.

7 نفر بود.


پاسخ 56 – ارسال شده توسط: Samsquanch 7/20/2020 12:05:52 PM (شماره 484764)

متاسفانه این ایده از پلیس محلی داشتن شهروند را پشت و خط دفاع از انقلابیون شد و یک توهم است.

7 نفر بود.


پاسخ 57 – ارسال شده توسط: Harlowe 7/20/2020 12:10:19 PM (شماره 484773)

این چپ رسانه های جریان اصلی دارای مقدار از مسئولیت مدنی ناآرامی های رخ داده در کشور ما در حال حاضر با توجه به بی امان برگرفته از شعله های آتش به سوی همه چیز محافظه کار—نجابت, افتخار میهن پرستی و مذهب و سنت و بدون سوال رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. این چپ رسانه های جریان اصلی قرار می دهد به شرم یک بار محترم حرفه ای روزنامه نگاری; امروز چپ محصول “خبرنگاران” از توابع به عنوان یک دستگاه کپی و اکو مجلسی برای دموکرات/چپ تبلیغات. این احمقانه upstarts هیچ نشانه ای از آسیب های بی حد و حصر آنها انجام می دهند به کشور است که در نهایت تحت تاثیر خانواده خود را در حال حاضر و برای نسل های آینده. آنها به ارمغان آورد و این بر Michelle Malkin به عنوان به خوبی به عنوان دیگر محافظه کاران در معرض تهدید و/یا استرس فیزیکی و عاطفی. شرم بر آنها. آنها نیاز به رشد و قبول واقعیت از پاسخگویی و مسئولیت از بزرگسالان است.

9 نفر بود.


پاسخ 58 – ارسال شده توسط: Starboard_side 7/20/2020 12:14:10 PM (شماره 484776)

نیاز به یک عکس از این برای استفاده در مبارزات انتخاباتی آینده. دنور دموکرات باید خیلی افتخار برای حمایت از مردم در برابر آزادی بیان است.

7 نفر بود.


پاسخ 59 – ارسال شده توسط: سمت راست 7/20/2020 12:22:29 PM (شماره 484783)

میشل Malkin به طور منظم است و نشان می دهد آینده در Newsmax.

6 نفر بود.


پاسخ 60 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 7/20/2020 12:25:56 PM (شماره 484785)

بیشتر در این سایت می دانم این ضرب المثل قدیمی را هرگز بحث در مورد سیاست جنسیت و یا مذهب. این است که در آن ما خانم ها و آقایان. این نازی ها باید علنی و قاطعانه تمسخر در اول وقت آنها bleated خود را مزخرف اما ما همه مشغول مودب بودن و تحمل است که در اینجا ما هستند! بسیاری از توییتر نویسی و صابر تند و بسیار دیگری نیست.

7 نفر بود.


پاسخ 61 – ارسال شده توسط: SweetSweetback 7/20/2020 12:37:52 PM (شماره 484797)

کسی که به عنوان محبوب یا بدنام به سمت چپ به عنوان میشل باید خصوصی محافظ در اطراف او در تمام زمانها. می رود که برای بن شاپیرو, میلو, Coulter, et al

6 نفر بود.


پاسخ 62 – ارسال شده توسط: Newtsche 7/20/2020 1:05:25 PM (شماره 484821)

مانند #44 من از دیدن یا شنیدن هر چیزی در مورد این از دیگر “اخبار” منابع.
هر گونه لینک به این داستان قدردانی خواهد شد.

3 نفر بود.


پاسخ 63 – ارسال شده توسط: Quigley 7/20/2020 1:17:02 PM (شماره 484831)

شما باید به کمتر از گم شدن یک موش به آمار Michelle Malkin. این DimoRatScats.

4 نفر مثل این.


پاسخ 64 – ارسال شده توسط: Mizz Fixxit 7/20/2020 1:31:52 PM (شماره 484848)

لطفا بهانه دوم پاسخ. پوستر 53 من معتقدم که دادگاه عالی حکم داد که پلیس هیچ وظیفه برای محافظت از.

3 نفر بود.


پاسخ 65 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/20/2020 1:48:23 PM (شماره 484874)

آنها را “ضد فاشیست”…
آنها فاشیست!
نگاهی به پورتلند/سیاتل/مینیاپولیس آنها نه سیاه زندگی “ماده”…
آنها سیاه “دروغ” توجه!
نگاه در شیکاگو!
دلیل و…کار نمی کند با آنها.
تنها راه حل این است که نیروی بی رحم!

8 نفر بود.


پاسخ 66 – ارسال شده توسط: NeverForget 7/20/2020 1:52:44 PM (شماره 484875)

حیوانات. نه آمریکایی ها.

5 نفر بود.


پاسخ 67 – ارسال شده توسط: StrikingViking 7/20/2020 2:36:44 PM (شماره 484921)

این خیلی غم انگیز است که جوانان ما پیدا کردن آن غیر ممکن است به این باور است که چپ در امریکا در حدود سال 2020 است و اساسا فاشیستی. آنها هنوز هم معتقدند که محافظه کاران که احترام ما نظام سیاسی از قانون اساسی جمهوری دموکراتیک محدود فدرال قدرت فاشیست نه آنها.

2 نفر مثل این.


پاسخ 68 – ارسال شده توسط: DVC 7/20/2020 3:10:29 PM (شماره 484954)

آن را متوقف خواهد کرد زمانی که این اراذل و اوباش به ضرب گلوله در دفاع از خود. وجود دارد نیاز به ضرب و شتم و بدون دفاع از خود.

8 نفر بود.


پاسخ 69 – ارسال شده توسط: بقایای 7/20/2020 3:11:23 PM (شماره 484955)

که مطرح شده این دسته از خانم ها و آقایان ؟ نه (و سپس استفاده مکرر از کلمه “F” به عنوان اگر که باعث می شود مردان مردانه و دختران رابطه جنسی خشن – و یا چیزی.)

4 نفر مثل این.


پاسخ 70 – ارسال شده توسط: DVC 7/20/2020 3:13:49 PM (شماره 484958)

حداقل باید اسپری فلفل اسپری در چهره خود را حداقل پاسخ.

3 نفر بود.


پاسخ 71 – ارسال شده توسط: 3XALADY 7/20/2020 3:21:38 PM (شماره 484965)

شما را به یاد داشته باشید این آغاز با Ann Coulter چند سال پیش و هیچ چیز انجام شد و پس از آن بدست تدریج بدتر است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 72 – ارسال شده توسط: اشلی برنتون 7/20/2020 4:10:37 PM (شماره 484993)

Malkin حمل نمی کند?

3 نفر بود.


پاسخ 73 – نوشته شده توسط: یا دروازه 7/20/2020 6:16:52 PM (شماره 485113)

آنها مطمئن شوید که شجاع ضرب و شتم تا حدود 90 پوند دختر ویتنامی.

3 نفر بود.


پاسخ 74 – ارسال شده توسط: اشلی برنتون 7/20/2020 6:27:20 PM (شماره 485118)

من نمی خواهم به زندگی می کنند در امریکا که در آن دلفریب, آسیایی دلفریب جوجه ها حمله برای بیان یک محافظه کار ، نوچ. که نه من امریکا است.

3 نفر بود.


پاسخ 75 – ارسال شده توسط: مورنینگ 7/20/2020 6:43:01 PM (شماره 485134)

Michelle Malkin مطمئنا یکی سخت, صریح, no-nonsense, سخنگوی محافظه کار. او قطعا سزاوار نیست به صورت فیزیکی مورد ضرب و شتم!! بد BLM مارکسیستی اراذل و اوباش سزاوار دستگیر و زندانی شده است. لطفا جمهور تهمت صحبت کردن و مسئله هشدار دادند به این سوروس/بلومبرگ/DNC بودجه داخلی تروریست ها و یا آنها هرگز متوقف خواهد شد!! حقوق اساسی ما در حال نقض گرفته شده و به دور از ما قبل از چشم ما.

2 نفر مثل این.


پاسخ 76 – ارسال شده توسط: ginadee 7/20/2020 8:16:23 PM (شماره 485206)

من فکر می کنم آن زمان برخی از پررنگ و قوی مردان گام به بالا و حداقل محافظت از زنان است. فرزندان بعدی هستند. قانون و نظم در ایالات متحده آمریکا شکسته است و باید ترمیم شود و یا در کشور ما پایین به رهبری فاضلاب.
احساس بهتری به زودی میشل

2 نفر مثل این.


tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de

ایندکسر

hacklink al hd film izle php shell indir siber güvenlik türkçe anime izle Fethiye Escort Fethiye Escort Marmaris Escort android rat istanbul duşakabin fud crypter hack forum turkuaz korsan taksiwww.kusadasibest.comkameralı su kaçağı bulmamobil ödeme bozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeMobil Ödeme BozdurmaMobil Ödeme Nakite ÇevirmeGüvenilir Mobil Ödeme Bozdurma