مایکل مور: من ‘گدایی’ Dems — نمیدست کم سفید نر مغلوب ساختن پیشی جستنحامی است ‘خشم’ ‘احساسات’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/13/2020 4:11:50 AM

جمعه, MSNBC, لیبرال فیلمساز مستند مایکل مور التماس دموکرات ها به دست کم گرفتن که رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان سفید مردان در “خشم.” مور گفت: “هرگز مغلوب ساختن پیشی جستن برای اعطا. اگر کسی در حال نشستن در خانه تفکر ” آه ما رو این یکی در کیسه. اوه آیا شما او را بشنود امروز ؟ او گفت که او را بیشتر انجام می شود برای مردم سیاه و سفید از آبراهام لینکلن. اوه! ما در حال رفتن به برنده’ هیچ. هیچ. من به شما گفتن. من به شما هشدار و من التماس شما لطفا فروش نیست این مرد کوتاه. او کشیده کردن بسیاری از چیزهایی که بسیاری از بار.”در مغلوب ساختن پیشی جستن رای دهندگان مور گفت: “این زن بسیاری از مردان سفید پوست


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: KatieJo 6/13/2020 5:12:54 AM (شماره 442986)

هی بزرگ مایک (با نام مستعار میشل) گفت: “آیا تا به حال اجازه دهید هر کسی به شما بگوید شما بیش از حد عصبانی”. می کند که فقط اعمال به مردم ؟ به طور جدی هر چند, من عصبانی هستم و با دلیل خوبی است. دولت ما بسیار ناکارآمد با هیچ وفاداری به قانون اساسی است. در حال حاضر آنها در حال trashing اقتصاد و تشویق به آتش کشیدن کشور است. اموال مردم در نظر گرفته شده است بی معنی است. قوانین تبدیل شده اند بی معنی است. که نمی شود عصبانی است. راه Michael شما بزرگ, چاق, مرد سفید.

80 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: جودی 6/13/2020 5:41:29 AM (شماره 443002)

همه شما باید انجام دهید این است که نگاهی به چگونگی دموکرات فرمانداران & شهرداران رسیدگی به بحران ویروس, بستن مالیات و صرف ناله & سرزنش دیگری برای مشکلات خود را.

67 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Scramus 6/13/2020 6:21:49 AM (شماره 443018)

Admiral Yamamoto می تواند به توافق برسند.

32 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Osprey21 6/13/2020 6:52:49 AM (شماره 443025)

مایکل مور یک توده مدفوع ،

35 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 6/13/2020 7:04:24 AM (شماره 443031)

این است که بیشتر از مور doublethink. Antifa و پل در حال شورش در خیابان به خاطر یک مرد سیاه و سفید بالا در خطرناک مواد مخدر اقدام عجیب و غریب و ارتکاب جرم درگذشت در حالی که بازداشت شده است. این افراد در حال سوزاندن و غارت و آزار مردم است. اما از آن است که مغلوب ساختن پیشی جستن سفید حامیان “خشم” کاملا غایب به کسی نظر که می ترسید. بدون چماق ما مردم را با استفاده از قانون و عدالت برای پاک کردن جنایات. اگر از آن است که “خشم” به زندگی در یک حلال جامعه آن باشد. اگر از آن است که “امتیاز سفید” به قبول تخریب اموال سرقت و حمله پس از آن می شود. اگر ستون پنجم حزب دموکرات/چپ/رسانه ها باید به زمین انداخته و مهار آن باشد. اما آن است و نه خشم. آن است که خشم صالح به دنبال حفظ جامعه با استفاده از قانون و عدالت است. مردم مثل مور را مجبور به زندگی با آن است.

62 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Petronius 6/13/2020 7:06:17 AM (شماره 443036)

من التماس مایکل مور ESAD.

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: کایوتی 6/13/2020 7:08:31 AM (شماره 443040)

خشم? اوه مایک منظور شما یکی است که ساخت یک انتخاب شما موافق نیست ، خودتان را خوب آبدار چیزبرگر آن شما را آرام.

31 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Krause 6/13/2020 7:17:14 AM (شماره 443050)

من فکر می کنم مور خواسته های او سیاه و سفید همراه با چربی خود را.

20 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Venturer 6/13/2020 7:26:06 AM (شماره 443059)

تنها رنگ مایکل مور در مورد مراقبت است که رنگ پول او باعث می شود برای اینکه یک آمر.

28 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/13/2020 7:29:05 AM (شماره 443061)

اول از همه لینکلن را به انجام بسیاری از هر چیزی برای سیاه پوستان چرا که او به قتل رسیده توسط یک دموکرات در عرض چند هفته از پایان دادن به جنگ داخلی. کسانی که به دنبال انداخت از برنامه های خود را برای پرداخت غرامت و وحدت برای کشور است. هدف از دموکرات ها از زمان تاسیس شد و به سرنگونی جدید این کشور و جایگزین کردن آن با یک جدید “تربیت” به عنوان typified توسط طرفدار برده داری کشت و زرع ، آن را تقریبا نابود اولین کنگره قاره ای. برای چندین دهه قبل از جنگ داخلی دموکرات ها تا به حال بی سر و صدا شده است ارسال زرادخانه های نظامی و فروشگاه ها به دموکرات اجرا متحده در آماده سازی برای درگیری های مسلحانه با بقیه امریکا است. زمانی که ضد برده داری حزب جمهوری خواه تشکیل شد و به سرعت به دست اورد محبوبیت به اندازه کافی به میدان یک نامزد ریاست جمهوری (لینکلن) آنها دست پاچه. قبل از لینکلن و حتی در زمان حال برای تشکیل یک کابینه, ایالات جنوبی جدا شده و اعلام جنگ در شمال.

30 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: udanja99 6/13/2020 7:40:03 AM (شماره 443084)

سفید نر خشم? در اینجا یک سرنخ برای شما Mikey. آن را مغلوب ساختن پیشی جستن هواداران که در حال شورش در خیابان. و حالا من یک زن سفید و PDT تا به حال رای من (دوباره) از روز او افتتاح شد در سال 2017.

54 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/13/2020 7:42:42 AM (شماره 443088)

مایکل یک کمونیست گل که در واقع دفاع از سرنگونی دولت است. من می دانم که او ساخته شده یک زن و شوهر از فیلم اما چگونه او را به پول خود را. اکثریت خاموش خواهد رای در ماه نوامبر و Pres. مغلوب ساختن پیشی جستن برنده خواهد شد.

29 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/13/2020 8:02:06 AM (شماره 443113)

من حدس می زنم مایکل نمی داند ‘خمیری سفید به عنوان یک رنگ. چرا او فقط خود را اعلام, سیاه, پس libs می تواند شناسایی خود را به عنوان هر چیزی که آنها احساس می کنید مثل این است که در هر زمان داده شده.

20 نفر بود.


مایک حرکت به CHAZistan. ببینید که چگونه از آن می رود وجود دارد.

24 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: ROLFNader 6/13/2020 8:39:24 AM (شماره 443155)

مایکل شهرت زمانی آغاز شد که او و اتحادیه ذهنیت خراب چخماق Mi و صنعت خودرو. آن را رفته سراشیبی پس از. تا کنون او کاهش یافته است که اخیر خود (رایگان) فیلم آنلاین کشد که حماقت از جنبش او کمک کرد و ساخت.

15 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/13/2020 8:47:57 AM (شماره 443165)

اگر مور در تلاش است به صحبت می کنند Ebonics کلمه است misunderestimate!

12 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/13/2020 8:58:19 AM (شماره 443177)

کسی بهتر در یک آینه نگاه کنید. مایک شما بزرگ, چاق, زشت, سفید, مرد در حال حاضر تعطیل کردن و غذا خوردن خود را triple stack پنیر برگر.

11 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/13/2020 9:05:43 AM (شماره 443184)

Mikey بهتر است مراقب باشید از خشم زنان سفید پوست بیش از حد. این یکی یک عصب سمت چپ و این وان گوشت خوک و شیر بر روی آن هستند. آن است که شیشه های شکسته زمان.

25 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Strike3 6/13/2020 9:06:13 AM (شماره 443186)

ما ممکن است پر از خشم اما از آن شده است به دقت کنترل شده است و از آنجا که اوباما دامگاه اقدام به خراب کردن کشور است. بر خلاف عاطفی کودکان سوزاندن شهرهای ما ما مقیم زمان ما تا زمانی که خشونت تنها پاسخ است. سپس نگاه کردن.

21 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: chance_232 6/13/2020 9:12:18 AM (شماره 443193)

سلام lardo….. من در حمایت از مغلوب ساختن پیشی جستن قبل از من عصبانی شدم. و آن antics از شما چپ منم خشم من است.

20 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/13/2020 9:34:12 AM (شماره 443228)

نگاهی به پیاده روی پسر بچه. شما نمی بینید, ما در خیابان از بین بردن خانه و کسب و کار.

15 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/13/2020 9:35:44 AM (شماره 443231)

شاید نوعی بالون هوایی کوچک می خواهم به همچنین پیشنهاد یک “پل حزب” برای کمک به صرفه جویی در خود را با ارزش Dems?

8 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: سرد فرنی 6/13/2020 9:52:46 AM (شماره 443252)

در اینجا یک راز را برای شما Mikey: بسیاری از سیاه پوستان در حال آمدن به حمایت از رئیس جمهور تهمت بیش از حد. اگر شما نیست بنابراین نژادپرستانه شما نمی خواهد که اضافه شده “سفید” به بیانیه خود را.

8 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: نه خواندن 6/13/2020 9:54:18 AM (شماره 443255)

خوب این زن دیوانه است بیش از حد. و من می دانم که برخی از صاحبان کسب و کار که در حال دیوانه را به عنوان به خوبی. ما آرام است اما ما مصمم هستند. من فکر می کنم نخبگان خواهد بود بسیار شگفت زده می آیند نوامبر.

15 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/13/2020 10:21:56 AM (شماره 443297)

لکه شناخته شده به عنوان مایکل مور خود متنفر از پسر چربی چپ. که در ذهن خود باید تیک تمام جعبه. با توجه به Moochie اوباما, شما مجاز به عصبانی می شود مگر اینکه شما یک فرد سفید مورد حمله توسط تمام نیروهای در تراز وسط قرار دارد در مقابل شما. خوب مور نوع حق در مورد تهمت کشیدن برخی از چیزهایی که. او می داند که چگونه برای هدایت ما خشم و انزجار در سال بداخلاقی های پرتاب شده به سمت چپ. من شک ندارم این اولین “خوش آمدید” رالی جاوا واقعی ساقه پیچنده. 300K مردم می خواهید برای نشان دادن و Fauci میخوام یک سکته مغزی. او در حال حاضر در تلاش برای تعدیل سیاسی ما نظر دوباره.

5 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 6/13/2020 10:28:19 AM (شماره 443307)

بله حق در مورد یک چیز چاق مایک … تهمت حامیان بی سر و صدا نشسته برگشت و متوجه می شوند که چقدر بد این کشور بدست تبدیل خواهد شد و بیشتر تحت نسخه ی نمایشی-موش قدرت. ممکن است ما را خانه نگه سنا و دوباره انتخاب مغلوب ساختن پیشی جستن! دیر یا زود ما ممکن است مجبور به شروع بازی Cowboys & چپ. دعا کنید ما نیست. آخرین بار مردم سوزانده قلعه و کشته شدن مهاجران و غارت گاو خود را نمی پایان خوبی برای arsonists.

7 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/13/2020 10:42:25 AM (شماره 443333)

شرط Mikey Moo می خوانم لحن های مختلف اگر او و یا عزیزان خود را قربانیان بودند از چپ خشونت و یا تا به حال همه چیز خود را به سرقت رفته است. به طور جدی این احمق ها فکر کردن ؟ آنها بهتر می دانند. این حمله اراذل و اوباش به انجام این مهم نیست که شما هستند. اگر شما زانو زدن قبل از آنها به شما خواهد شد یک ضربه به صورت.

4 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 6/13/2020 10:46:12 AM (شماره 443339)

مایکل مور یک نژادپرست جنسیتی! آنچه در مورد الماس و ابریشم? همین حالا خود را “سیاه” زندگی مهم است ؟ آیا آنها صدای که نیاز به شنیده می شود ؟

8 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/13/2020 10:55:02 AM (شماره 443352)

آرام Mikey شما یک چیزبرگر کوتاه از یک سکته مغزی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 30 – نوشته شده توسط: در واقع 6/13/2020 11:25:19 AM (شماره 443408)

ما را به رای دادن به رئیس جمهور تهمت از آنجا که خود را حاکم بر برنامه است. قانون و نظم است. امریکا برای اولین بار. چین گذشته است. ساخته شده در امریکا است. مشاغل. مرز دیوار. محافظه کار قضات است. بازگرداندن نیروهای نظامی است. متقابل تجارت است. اولین گام عمل می کنند. متمم دوم. راست را امتحان کنید. کتاب مقدس. مدافع آمریکایی تمدن. ما یک ملت ثروتمند دوباره. بهترین رابط همیشه. بله من سرد خشم در برابر ما Globalist دشمن درون و رای گیری خواهد شد و در نتیجه اهدا. ما را به یاد داشته باشید فلین Manafort سنگ فورت براگ کریستف کلمب و پرچم آمریکا در ماه نوامبر 3rd.

10 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: janjan 6/13/2020 11:41:37 AM (شماره 443424)

داخلی تروریست ها و سازمان پرداخت می شود معترضان در حال تلاش برای سوزاندن و غارت خود را از طریق هر شهر در آمریکا است. شما سر در گم حق داریم خشمگین. و من یک مرد سفید هر چند من مسلح.

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: paral04 6/13/2020 12:51:24 PM (شماره 443499)

این است که فقط مردان سفید تعداد ما قرمز خون زنان سفید پوست بیش از حد.

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Elljay 6/13/2020 2:15:15 PM (شماره 443598)

در هر حال حاضر و پس از آن من مجبور به موافقت با سست گوشت مایکل. سفیده مثل من هستند کالایی. بسیاری از ما در حال رفتن به ورزش ما “امتیاز” به رای خود ما نوع اعتراض, به عنوان خواهد شد تعداد زیادی از سیاه پوستان که زندگی ساخته شده اند بدتر چپاول و arsons. من مشتاقانه منتظر به یکی دیگر از شب انتخابات رسانه بحران هنگامی که آنها کشف دوباره چقدر بر خلاف آنها بقیه از امریکا است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/13/2020 2:55:23 PM (شماره 443620)

این کمونیست تئاتر مور می داند که ترس او از این است که آنها می آیند برای او آینده

2 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Italiano 6/13/2020 3:18:23 PM (شماره 443632)

مور سفید است شکی در آن نیست. این که “انسان” بخشی است که قابل بحث است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 6/13/2020 3:40:00 PM (شماره 443649)

Yo Fatso! این است که فقط همه بچه های سفید رای گیری برای رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. من می توانم به شما بگویم بسیاری از ما اسفناک زنان, شما می دانید آنهایی که PIAPS (خوک در Pantsuit) گفت: ما فقط رای آنها راه ما شوهران و برادران به ما بگویید, به, رای, رای گیری برای ما رئیس جمهور محبوب مغلوب ساختن پیشی جستن. ما نمی Karens ما نمی خورد تا فمینیست. ما تفنگ totin’, آزاد, قوی انجام و مذهبی زنان با دندان های ما حالا که خزیدن بیش از شیشه های شکسته به رای دادن برای مغلوب ساختن پیشی جستن به صرفه جویی چه چپ کشور ما و در آن را دوباره! در حال حاضر به بازگشت در زیر بستر خود شما ژولیده ببخشید مثال از یک مرد.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: red1066 6/13/2020 3:42:50 PM (شماره 443651)

لطفا بگویید این Antifa aholes برای آمدن به سمت حومه شهر. ما لازم نیست پلیس برای محافظت از ما. ما قفل شده و لود شده و تا به حال مقدار زیادی از تمرین شلیک سلاح های ما. به علاوه این دلقک ها را به اهداف آسان است. چه با ماسک سیاه و سفید و سیاه و پارچه. آنها چوب مانند درد شست. آنها خواهد شد آنهایی که خواستار پلیس هنگامی که ما شروع کردن با آنها.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: Lonestar جک 6/13/2020 3:54:00 PM (شماره 443664)

بدون شک در مورد fatso رنگ — به رنگ زرد!

2 نفر مثل این.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: XCenturion 6/13/2020 5:07:45 PM (شماره 443735)

من اخبار برای مایکل مور (همبرگر لطفا). من اسپانیایی و من واقعا pizzed در چه چپ انجام شده است برای کشور ما.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: bobn.t 6/13/2020 5:21:07 PM (شماره 443746)

رنگ پوست من مهم نیست.
مغلوب ساختن پیشی جستن رکورد عشق از کشور و آمریکا برای اولین بار مهم است. پل مزخرف است

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de