مایکل جردن یا LeBron James?Magic Johnson کمک می کند تا حل و فصل بحث

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 5/25/2020 4:10:45 AM

“آخرین رقص” به ESPN مستند در مورد مایکل جردن و شیکاگو بولز به یک جرقه جدید به بحث بیش از که بزرگترین بازیکن بسکتبال از همه زمان. اکثر طرفداران گفته اند می آیند و آن را به دو بازیکن اردن و LeBron James. لس آنجلس لیکرز, legend, Magic Johnson, ظاهر می شود در SportsCenter وزن در این بحث است. جانسون ارائه شده ستایش بالا برای جیمز گفت: او احتمالا بهترین تمام اطراف بازیکن بسکتبال همیشه اما او گفت که او هنوز هم قرار دادن اردن در یک نقطه. “اول از همه, اجازه دهید هر چیزی را دور از LeBron James” جانسون گفت: “از آنجا که LeBron James یک بازیکن بسکتبال


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ARKfamily 5/25/2020 5:50:21 AM (شماره 421181)

ببخشید اما این به نظر می رسد مانند همان سوال شاگردان درخواست شد از عیسی مسیح است. که واقعا مراقبت که آیا مایکل جردن یا LeBron James بزرگترین بازیکن تمام زمانها ؟ جلال می رود به خدا. این هدیه و استعداد به آنها داده می شود و هر کس دیگری که بسکتبال بازی می کند. من شخصا پیدا کردن آن آزار دهنده است که اینها تنها دو نام ارائه شده است که وجود دارد بسیاری از استعداد بازیکنان بسکتبال.

3 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: RuckusTom 5/25/2020 6:28:14 AM (شماره 421194)

که بهتر گریل طبخ در محلی راحتی غذا رستوران?

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Ida لو پینو 5/25/2020 7:25:14 AM (شماره 421227)

حقیقت گفته شود – – Magic Johnson بهتر از هر دو آنها. اگر من می تواند قرار دادن با هم یک فانتزی تیم بسکتبال – – سحر و جادو خواهد بود اولین انتخاب – نه مایکل یا Lebron.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ROLFNader 5/25/2020 7:57:07 AM (شماره 421256)

ملی موز زل زده در آن بهترین. من واقعا لذت بردن از بازی اسب با نوههایشان اما من از دست ندهید ملی Thugball لیگ در همه. به ویژه هنگامی که آن را در حال حاضر بزرگترین نام Lebron فروخته است روح خود را به WuTangClan در پکن .

6 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Newtsche 5/25/2020 8:18:59 AM (شماره 421276)

پرتاب در خارج از دادگاه های موفقیت در بازاریابی و آن را به یک ضربه.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: anniebc 5/25/2020 8:28:58 AM (شماره 421290)

اردن با یک لغزش. من نمی توانم ایستاده LeBron; او نیاز به خفه شو و بازی بسکتبال است. اردن می دانست که چگونه به نگه داشتن خود را freakin دهان بسته در مورد مسائل او نمی داند هر چیزی در مورد. او جادویی در دادگاه; شما نمی توانید انکار است که. LeBron? Meh.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Venturer 5/25/2020 8:49:55 AM (شماره 421317)

من حدس می زنم لری پرنده دچار کمبود ملانین محتوا.

8 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Uno_Thatguy 5/25/2020 9:00:18 AM (شماره 421337)

من با شما #7. لری پرنده همیشه گرفته بود صندلی عقب با توجه به محتوای ملانین. در پایان چه کسی اهمیت میدهد! رای تهمت یا این کشور را به عنوان ما آن را می دانم می میرد! God Bless America و دعا کنید که خدا ما را نگه می دارد رئیس جمهور ما و خانواده خود را امن نگه داشتن خود را در پودر خشک!

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Jethro بو 5/25/2020 9:18:46 AM (شماره 421376)

ما فراموش می کنیم, Wilt Chamberlain, بیل راسل, Walt Frazier و دیگران نیز هست. موافقم سحر و جادو باید در ترکیب و همچنین لری پرنده.

2 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: msjena 5/25/2020 9:55:16 AM (شماره 421414)

من متوقف تماشای بسکتبال پس از سال 1998, بنابراین من واقعا نمی توانم بگویم که بهتر بود. اما مایکل جردن بزرگ بود بازیکن بسکتبال و آن را سخت به تصور کنید کسی بهتر است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: erobot 5/25/2020 9:59:53 AM (شماره 421421)

پسر من مشتاق طرفداران بسکتبال زمانی که او در دبیرستان بود و او فکر تپانچه پیت Maravich بهترین بود!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: samoasam 5/25/2020 10:23:11 AM (شماره 421442)

پژمردگی چمبرلین هنوز هم دارای 68 NBA سوابق ترین که هرگز شکسته شود. او بزرگترین بازیکن در تاریخ لیگ. همه این افراد دیگر نشخوار که در مورد دوم. مانند همه انتخابات مردم فقط به یاد داشته باشید که آخرین آنها دیدم یا که بوده است به کرات در عصر. ESPN فقط ترویج خود. وجود دارد بسیاری از بازیکنان بزرگ از جورج ژاپنی در بالا. سحر و جادو بیلور, Jabbar پرنده رابینسون ، نگاهی به سالن Famers. نگاهی به سوابق برای امتیاز به ثمر رساند ریباند و کمک برای بازی, فصل, مشاغل!! بسیاری از مردم در این بحث هرگز دیده می شود پژمردگی و تسلط خود را در بسکتبال.

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: BigGeorgeTX 5/25/2020 11:29:19 AM (شماره 421509)

جسمی, LeBron is a beast اما مایکل به حال بیشتر بازی مهارت. LeBron خرید تیم و احاطه شده بود با استعداد باور نکردنی در بسیاری از تیم های. مایکل جردن تا به حال یک تیم از تعریف بازیکنان و وحشتناک مراکز در عین حال هرگز داده شده تا در مسابقات قهرمانی سری Lebron است… یک زن و شوهر از بار. شاید به این خاطر که مایکل هرگز از دست داده و در یک سری مسابقات قهرمانی دیگر از این فصل او آمد در ماه گذشته پس از گذراندن بیشتر از فصل بازی بیس بال. در نهایت مایکل هرگز در زمان طرف های سیاسی با وجود فشار زیادی از رهبری و رسانه ها. ما یک برنده روشن!

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: NYbob 5/25/2020 11:46:45 AM (شماره 421529)

این بررسی که یا بهترین توپ گراز? به دلیل آن است که یک ورزش تیمی و هیچ شخص می تواند آن را انجام دهد همه در برابر یک مربی تیم از بازیکنان که به دنبال باز کردن ، هیچ یک بازیکن می تواند بازی را ببرد حتی اگر آنها در حال پژمردگی چمبرلین و نمره 100 امتیاز خود را. بله او که. مسئله دیگر این است که شما باید به مقایسه اردن و جیمز در برابر بازیکنان بودند که جریمه اگر آنها در زمان کمی اسلاید هایی که در این لیگ مجاز زمانی که اردن با استفاده از آن تقریبا در هر حرکت به سبد خرید. شما می خواهید بزرگترین بازیکن فردی است که به معنای واقعی کلمه تغییر بازی ؟ پژمردگی چمبرلین و جورج ژاپنی مجبور قوانین به نگه داشتن آنها را از تسلط بر بازی. قانون تغییراتی مانند اضافه کردن 3 نقطه شات بود برای کمک به برخی از بازیکنان تسلط بر بازی. دو مفهوم بسیار متفاوت. این تجلیل از یک بازیکن است نشانه ای از ما egotist سن. نگاه بوستون سلتیکز که Cousy و راسل در نخست خود را و شما ببینید که آنها را ضرب و شتم هر تیم اردن یا جیمز بود. به خصوص اگر آنها بازی 1960 قوانین.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: curious1 5/25/2020 11:46:51 AM (شماره 421530)

#11 می خواهم که لذت تماشای یک مسابقه از اردن و Maravich.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de