مایکل فلین قاضی مورچه سالیواننیاز به Recuse خود را در حال حاضر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 5/28/2020 4:53:40 AM

قاضی مورچه سالیوان باید recuse از مایکل فلین پرونده جنایی چرا که او دیگر حفظ هر صورت ظاهر از بی طرفی. در تاریخ 1 دسامبر 2017, فلین به نظر می رسد قبل از قاضی فدرال رندولف Contreras و التماس کرد گناه را به یک تعداد از اظهارات نادرست به ماموران اف بی آی. کمتر از یک هفته بعد و بدون توضیح در این مورد شد reassigned به سالیوان است که در خدمت به عنوان قاضی در فلین مورد از آن. شرایطی را طولانی نشان می دهد که قاضی سالیوان دارای یک anti-فلین تعصب. پس از همه, او یک بار رندانه در دادگاه که بازنشسته سپهبد به حال مرتکب خیانت است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 5/28/2020 6:41:51 AM (شماره 424086)

قاضی سالیوان واقعا نیاز به recuse خود را. آن را به دنبال خوبی برای او در واقع آنها باید به دنبال از بین بردن او را از نیمکت. وجود دارد نیاز به بررسی آنچه که واقعا در رفتن. من می توانید ببینید که چرا قاضی سالیوان است که به دست آوردن یک وکیل. او ممکن است به خوبی به آن نیاز دارید.

13 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Jebediah 5/28/2020 6:53:02 AM (شماره 424097)

نمی توانید تصمیم بگیرید اگر سالیوان است که به سادگی بی حد و حصر و گنگ re: قانون و یا به احتمال بیشتر او می داند که بدون توجه به آنچه وحشی و غیر قانونی چرخش او قرار می دهد در فلین مورد او پشتیبانی خواهد شد و احتمالا پاداش توسط دموکرات ها در قدرت است.

5 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Flyball سگ 5/28/2020 8:04:07 AM (شماره 424145)

من دوست دارم مارگوت و تمام. او خیلی روشن و با Mollie همینگوی انجام داده است برخی از گزارش های خوب در این مورد است. اما من هرگز از کلمه “باید” در یک جمله با “دموکرات” که در آن مفهوم این است که درست انتخاب اخلاقی و عمل فعل.
دموکرات ها ندارد, قطب نمای اخلاقی به آنچه که “باید” انجام شود.
و یا به عنوان #2 سوال: خوب است قاضی که گنگ است ؟

3 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Strike3 5/28/2020 8:15:14 AM (شماره 424162)

سالیوان می داند آنچه که او انجام شده است و او می داند که در آن است کج. او فقط یک دندانه دار در گرفتن فلین چرخ که در برداشت که FBI به سمت چپ خاموش. بسیاری از نوع بازی بی گناه-اما-احمق کارت زیرا اغلب آثار و آنها که عبا از قانونی بودن است.

3 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: ronniethek 5/28/2020 8:19:37 AM (شماره 424167)

استیضاح و حذف. در حال حاضر.

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 5/28/2020 8:19:42 AM (شماره 424169)

به خطر بیافتد ممکن است مناسب صفت برای قاضی سالیوان.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: جودی 5/28/2020 8:21:28 AM (شماره 424174)

من تعجب می کنم اگر این نگرانی سالیوان که 37 نفر بودهاند که بدون نقاب فلین … سفیر, خزانه داری, WH & دیگران ….این خیلی مربوط است که بر منصوب ویژه دادستان به نگاه به دریدن فلین. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از دیگران بودند و چیزی را اشکار???? بدترین قسمت آنها چیزی را اشکار پس از آن به مطبوعات درز.

3 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: HotRod 5/28/2020 8:39:33 AM (شماره 424197)

IMO سالیوان است که تداخل با 2020 انتخابات با نگه داشتن فلین مورد باز کردن تا زمانی که ممکن است. آن را می دهد مهمات به خبر جعلی ضد مغلوب ساختن پیشی جستن رسانه ها و دموکرات ها ، قاضی سالیوان بزرگ به ارمغان می آورد بی احترامی و عدم اعتبار به قوه قضائیه. اقدامات خود را منعکس بدترین حقوقی سوء رفتار و آشکار تعصب علیه متهم در دست نیست. او باید recused و پاسخگو (مجازات!)

4 نفر مثل این.


این “خیانت” سخن گفتن آمد و پس از فلین اعتراف به گناه به اتهام. قاضی ممکن است راه خروج از خط. در ضمن فلین ظاهرا perjuring خود را.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: WestCoast 5/28/2020 9:58:56 AM (شماره 424333)

re #9 – ژنرال فلین شده بود به ناحق متهم توسط یک آژانس او احتمالا مورد اعتماد بوده است ورشکست شد و بدون شک از نظر جسمی و ذهنی خسته و پس از آن تهدید به داشتن که همان فاسد آژانس انجام همان به پسر خود و خانواده خود را. من می دانم آنچه من انجام می دهد. وجود یک سیستم حقوقی در این کشور است اما خیلی از سیستم عدالت چپ. (بازنشسته لئو)

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bpl40 5/28/2020 10:48:43 AM (شماره 424393)

IMO قاضی سالیوان کارگردانی شده است به انجام این کار توسط کسی که بهره مندی از نتایج. مانند? این بازدید شده توسط آنها را به عنوان یک برنده/برنده. اگر تهمت از دست می دهد 2020, او مجبور است به عفو فلین قبل از خروج از دفتر. اگر او برنده این تاخیر نیروهای او را به انجام همان. در هر صورت عفو فلین است که هنوز هم یک جانی و کمتر شده و ایستاده به شکایت برای نقض حقوق خود را. این جایی است که پاسخ به سوال فوق نهفته است.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: rytwng 5/28/2020 10:56:48 AM (شماره 424402)

مانند رابرتز و بسیاری دیگر آنها چیزی در قاضی. او می تواند در گنجه پورنو کودکان یک امر اما چیزی است که وجود دارد.

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/28/2020 11:22:19 AM (شماره 424441)

Recuse? او نیاز به استعفا روی نیمکت و از بین برود. او را آلوده میراث خود را. او تا به حال هیچ منافع برای حفاظت از آن نیاز به یک وکیل تا او شتافت و به دفاع از دوستان خود اوباما. اوباما سم است برای همه و من می خواهم به می دانم که زمانی که دموکرات ها در حال رفتن به درک که از واقعیت است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 5/28/2020 12:44:47 PM (شماره 424521)

قاضی به احتمال زیاد حذف شده از این پرونده توسط دادگاه بعدی ، هر چه زودتر به جای بعد خوب خواهد بود.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: msjena 5/28/2020 12:49:50 PM (شماره 424527)

او نیازی به recuse خود را. او فقط نیاز به در مورد رد.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: mathman 5/28/2020 2:53:31 PM (شماره 424607)

به دنبال پول است.
کسی رو کالا در سالیوان.
اگر او را رد پرونده فلین اوباما پایین می رود ، بنابراین انتظار می رود یک قلعه Marcy پارک خودکشی با دوازده گلوله خود inflictedly در پشت سر خود را.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 5/28/2020 5:59:34 PM (شماره 424685)

جذاب خواندن برای کسانی که می خواهم برای دیدن چگونه دادگاه تابع (حتی اگر شما در زمان وحشت زده توسط آنها). به نظر می رسد از وکیل کلیولند نوشتن که سیدنی پاول است که حتی دقیق تر از من فکر کردم که طول می کشد بسیاری از آنجایی که من فکر می کردم او خیلی سر در گم هوشمند است. رک و پوست کنده به خصوص در این مورد حکم mandamus مطلق استاد سکته مغزی در واقع یک “کیش و مات” حرکت در برابر سالیوان. هنگامی که او این حکم علیه او صرف وجود این حکم (بدون در نظر گرفتن راهی که از آن می رود) خواهد اطمینان حاصل شود که سالیوان به recuse خود را, و یا اگر او به اندازه کافی احمق بود recused توسط دادگاه بالاتر است. کیش و مات, Sidney, پاول. هر قاضی بلافاصله اخراج این مورد اگر بدون هیچ دلیل دیگر از همین دلیل شما می خواهم رها کردن سیگار کشیدن نارنجک و فرار قبل از آن منفجر می شود.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de