مجله پزشکی Retracts مطالعه ادعاهیدروکسی کلروکین خطرناک است

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/5/2020 5:00:48 AM

به طور گسترده ای خوانده مطالعه این ادعا استفاده از ضد مالاریا هیدروکسی کلروکین برای درمان coronavirus منجر به افزایش خطر ابتلا به مرگ شده است جمع این مطالعه ناشر خبر داد. لانست پزشکی مجله که منتشر شده مطالعه اصلی در اواخر ماه مه در بیانیه ای گفت که آنها “دیگر نمی تواند برای تایید صحت اطلاعات اولیه منابع” و “با توجه به این تاسف و توسعه و نویسندگان درخواست که کاغذ بود پس گرفت.” “همه ما وارد این همکاری برای مشارکت در ایمان خوب است و در زمان نیاز در طول COVID-19 همه گیر” گفتند. “ما عمیقا عذر خواهی به شما سردبیران و خوانندگان مجله


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chumley 6/5/2020 5:46:07 AM (شماره 432997)

ترجمه: کسی پرداخت می شود و این کلمه را کردم.

28 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: John C 6/5/2020 5:58:19 AM (شماره 433005)

که چگونه بسیاری از زندگی می تواند شما ذخیره شده است با استفاده از این مسائل است.

22 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: jeffkinnh 6/5/2020 6:00:15 AM (شماره 433008)

این وحشتناک است. وجود دارد ممکن است درمان و prophyactic در برابر این بیماری است. حتی اگر آن را تنها 50 درصد موثر ما می تواند از 50 ، 000 مرگ و میر به جای 100,000 در ما; 50,000 زندگی را نجات داد! و کسی در حال پخش است بازی های سیاسی. به علاوه از آنجا که ما ناکارآمد نفرت انگیز, رسانه های آنها gleefully شروع به پریدن کرد بیش از همه این خبر جعلی شرمسار مغلوب ساختن پیشی جستن. فکر می کنم این است که 150 بار تعدادی از زندگی از دست رفته در 9/11 و ما شروع به جنگ ما هنوز در حال مبارزه بیش از آن! ما جنگیدند و کشته شدن مردم بیش از آن! چگونه است که این متفاوت است ؟ مردم حاضر به ما اجازه شهروندان مردن به طوری که آنها می توانند راه خود را. اقدامات افرادی که تظاهر به این کمک به کشتن مردم است. هیچ از آن نمی شد مستقیم مانند تیراندازی به کسی. به جای آن را ناجوانمردانه قتل با سم. این شورش که از همان منابع مردم با قصد براندازی و نابود کردن این کشور به هر وسیله لازم است.

41 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/5/2020 6:03:42 AM (شماره 433011)

لانست ثابت کرده است که آنها هیچ اصول اخلاق یا اخلاق. لانست می دانستم که رفو خوب این بود که سیاسی چپ تبلیغ و انتشار آن به هر حال به ضرر مغلوب ساختن پیشی جستن. مغلوب ساختن پیشی جستن باید حق شکایت برای میلیاردها دلار برای این مسئول است. در هر صورت لانست هیچ شهرت چپ برای محافظت از.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: IowaDad 6/5/2020 6:08:06 AM (شماره 433017)

این بسیار فوق العاده است. یک دسته کوچک آماتور اختراع عظیم جمع آوری داده ها ظاهرا از 671 بیمارستان بین المللی نوشت و به طور کامل جعلی مقالات که پذیرفته شده و منتشر شده توسط دو جهان از معتبرترین مجلات پزشکی. و نه یک منتقد در ویرایشگر و یا هر کس دیگری پرسید: برای دیدن داده های خام و یا به نام هر بیمارستان برای دیدن اگر آنها تا به حال در واقع ارائه موارد به مطالعه است. این یکی از بزرگترین موارد pf انتشار تقلب در تمام دوران است. اما چرا ؟ چرا برخی از دهاتی انجام این کار ؟ شهرت ؟ شاید. ثروت من شک دارم. بسیار کنجکاو است.

41 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/5/2020 6:21:28 AM (شماره 433032)

آنها باید جمع شدن آن است. یکی از quacks رفت و سرکش و انتشار آن است.

9 نفر بود.


حدس می زنم که یکی می یاد.

25 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: BarryNo 6/5/2020 6:31:59 AM (شماره 433049)

سیاست علم همواره قربانی حقیقت برای منافع شخصی. علم به عنوان استفاده می شود توسط مردان صرفا بهانه ای برای آسیب رساندن به کسی برای کمک به خودتان است. علوم تجربی نمی تواند وجود داشته باشد در یک سیاسی جهان است. آن را همیشه خراب شود به استفاده از فاسد است.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: George R. 6/5/2020 6:34:45 AM (شماره 433053)

شما می دانید “لنست” لعنت به خوبی می دانستند آنچه را که آنها انجام می دهند زمانی که آنها منتشر شده این مقاله است. از دیگر ارجمند “لانست” است قیری برای همیشه به عنوان سیاسی زباله می تواند آن را تبدیل شده است.

23 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/5/2020 6:54:36 AM (شماره 433064)

همیشه به یاد داشته باشید – – تمام موسسات غیر انتفاعی در نهایت خواهد شد گرفته شده توسط کمونیست ها. چرا یک مجله پزشکی بود هر گونه متفاوت است ؟

13 نفر بود.


عذرخواهی پذیرفته نیست! بسیاری از آنها مرده چون از “دانشمندان” که دروغ گفته!!! بسیاری از مثل خودم تا به حال برای مخفی کردن در خانه به خاطر من می دانستم که “متخصصان پزشکی” آیا مرا از دریافت درمان صرفه جویی در زندگی اگر من این ویروس که “محققان” بودجه توسط NIH انداخته بر ما.

26 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Krause 6/5/2020 7:29:58 AM (شماره 433101)

هرگز باور هر چیزی که شما خواندن و یا شنیدن امروز از جمله از ” واقعیت چکرز.’ خود واقعیت جستجوگر

19 افرادی مانند این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Finally50 6/5/2020 7:31:29 AM (شماره 433104)

بنابراین نیل Cavuto – آنچه به شما می گویند??

34 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: hammondb3 6/5/2020 8:53:09 AM (شماره 433181)

3, متفاوت است چرا که 9/11 منحصر به فرد عمل می کنند یک بی چون و چرا قصد کشتن ضرب و جرح و از بین ببرد. هیچ چیز در تمام باز به حدس و گمان به کسی اما tinfoil کلاه ، مردم می میرند و تمام وقت از خرید اینترنتی از سیاست است. در اعداد است که شما به درستی اشاره کرد که کوتولگی 9/11 اما بدون تمرکز کینه توزی. چگونه بسیاری از فوت در تصادفات به دلیل استانداردهای سازمان حفاظت محیط زیست هستند آسان تر برای دیدار با زمانی که پلاستیک و نازک فلزات استفاده می شود ؟ چگونه بسیاری از مرگ و فقدان مراقبت های پزشکی به دلیل هزینه های پزشکی بیمه عمل آنقدر زیاد است که باید آن را نورد به طور کلی هزینه های مراقبت های ساخت آن را غیرقابل تحمل برای برخی از. من فکر می کنم تفاوت وجود دارد. هر دو نیاز به چالش کشیده می شود اما در حالی که همه (به جز کسانی که با الکوا کلاه) می توانید ببینید که 9/11 سزاوار پاسخ اکثر مردم به اندازه کافی روشن به درک علت و اثر تصمیم گیری های سیاسی است که هزینه زندگی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: edgar 6/5/2020 8:53:27 AM (شماره 433182)

که مغلوب ساختن پیشی جستن ، او فقط نگه می دارد در برنده شدن!

11 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/5/2020 9:00:54 AM (شماره 433194)

یک مجله فرانسوی که آخرین کلمه در درمان بیماری کنترل. چگونه جذاب. آنها چاپ نظر خود را در هیدروکسی کلروکین و سپس جمع آن پس از ترساندن آنها همه. چه یک جعبه قورباغه ها هستند.
تنها خطرناک بخشی است که استفاده طولانی مدت از روي در بدن است.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/5/2020 9:11:24 AM (شماره 433205)

قاضی Wapner اولیه تلویزیون ‘قاضی’ (تلویزیون قضات داوران همیشه گفت: “شما نمی توانید unring بل.’
ما می توانیم انتظار آمبولانس تعقیب وکلا برای شروع در حال اجرا تبلیغات ” اگر شما عزیزان قرارداد کونگ آنفولانزا و داده شد hydroxychoraquine و درگذشت, تماس گلدبرگ قانون دفاتر…ما به شما پول شما سزاوار)
ما همچنین می توانید انتظار یک منطقه فدرال قاضی دادگاه به اعطای کلاس عمل وضعیت به این گونه موارد (وجود دارد یک دادگاه منطقه ای فدرال در مناطق روستایی mi9ssissippi که دارای تخصص در این گونه مسائل است.)
ما همچنین انتظار داریم که برخی پزشکان شاید بدون سالها تجربه (به دلیل Obolacare باعث بسیاری از کسانی که پیشکسوت بازنشسته) را جلوگیری از گرفتن احتمال رفتن خارج از برچسب با هیدروکسی کلروکین.
در هر صورت مردم خواهد مرد چون لانست قربانی شهرت خود را با چاپ و نشر است که dreck از مطالعه است.

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Ribicon 6/5/2020 9:18:59 AM (شماره 433214)

اخم نه همه. نارنجی است و هنوز هم بد است و حتی شهرت محترم مجله پزشکی می افتد ثانویه برای حذف او از قدرت است.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Muguy 6/5/2020 9:48:20 AM (شماره 433254)

بسیار برای libs انکار این گزینه ارزان با توجه به تعصب سیاسی– به اصطلاح “حل و فصل علم” استدلال فقط نمی نگه داشتن آب در این و واقعا هرگز….

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: rikkitikki 6/5/2020 9:48:39 AM (شماره 433255)

هنوز در انتظار برای retractions و walkbacks از سی ان ان این است که فرانسه Fauci و هر نهاد عمومی یا رسمی که ذکر شده در این مطالعه به عنوان دلیلی برای منع استفاده از HCQ به عنوان درمانی برای CV19….

9 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: msjena 6/5/2020 10:00:56 AM (شماره 433280)

علوم–نه!

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: clayusmcret 6/5/2020 10:14:26 AM (شماره 433293)

بنابراین عمده اخبار شرکت های بزرگ که تحت فشار قرار دادند نادرست مطالعه همچنین گزارش که آن را به حال کشیده می شود? البته که نه.

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/5/2020 10:29:36 AM (شماره 433314)

لانست میبخشد و لانست آب دهان دور. است اشتراک خود را به لانست پرداخت می شود ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Starboard_side 6/5/2020 10:38:07 AM (شماره 433330)

اطلاعات خوبی که آنچه مورد نیاز است و آن را نمی شود ارائه شده در بسیاری از جاها. همین کار را با بهبود که آنها به نظر نمی رسد به گزارش مردم را بهبود می یابند اکثر مردم بهبود می یابند در واقع.

2 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: pmcclure 6/5/2020 11:16:17 AM (شماره 433365)

جیم آکوستا می تواند نشان می دهد تا به طور نامحدود در کاخ سفید در کنفرانس های مطبوعاتی به showboat و دروغ اما لانست به رد صلاحیت خود از اعتبار با تلاش ابلهانه به تقلید از او. ای وای!

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: DVC 6/5/2020 11:38:28 AM (شماره 433390)

و بار دیگر: مغلوب ساختن پیشی جستن حق بزرگ خروش کر ضد مغلوب ساختن پیشی جستن مردمی تظاهر به کارشناسان خوابیده بودند. مورد مطالعه تعداد 56 برای این سال است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/5/2020 1:12:53 PM (شماره 433498)

این مجلات همواره پول جربنج و خراب انتشارات. کسی پرداخت می شود آنها را خاموش و در واقع آنها گرفتار شدم. حدیثی یا نه کوکتل است صرفه جویی در زندگی در سراسر جهان است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: DVC 6/5/2020 4:10:13 PM (شماره 433660)

#16, لانست انگلیس است. و به راحتی فریب خورده و یا به راحتی خراب شده که من هنوز خاصی.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Historybuff 6/5/2020 4:28:11 PM (شماره 433676)

اولین do no harm. کسی که فراموش کرده. اجازه می دهد تا ببینید چه مطالعه از هنری فورد مرکز پزشکی می گوید. آنها بوده ام دادن آن به خود دکتر.s در خط مقدم.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de