رسانه بدون مجازات نهفته است صدمه زدن به ملتبه مراتب بدتر از مغلوب ساختن پیشی جستن را غیرقابل دفاع توییتهایی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: StormCnter, 5/27/2020 7:20:37 AM

دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها نشان می دهد جو Scarborough به نحوی به قتل یک زن جوان که در اثر علل طبیعی نزدیک به 20 سال پیش هستند و سزاوار سرزنش است. این به هیچ وجه دلیل این توییتهایی بدنام Scarborough. آن را بسیار سخت به احساس بد برای یک مرد که حضور رسانه های فعال تهمت سیاسی افزایش به نقطه او آشکارا flirted با در حال اجرا خود را به عنوان معاون رئیس جمهور قبل از ساخت طنز, پاشنه نوبه خود در برابر تهمت. (در واقع به عقب زمانی که Scarborough شد بازی footsie با مغلوب ساختن پیشی جستن در جناح چپ وبلاگ هستش قاچاق در این منفور توطئه است.) مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها افتضاح هستند چرا که آنها چگونه باید محوری مرحوم حافظه دختر و خانواده او را به محل موردتوجه وتماشای عموم. این نامه نوشته شده است


پاسخ 1 – ارسال شده توسط: John C 5/27/2020 7:46:54 AM (شماره 423190)

Re: Pres. مغلوب ساختن پیشی جستن توييتها
FTA: این دقیقا همان نوع از رفتار من می ترسید تهمت قادر بود در سال 2016 و loomed بزرگ در ذهن من زمانی که من تصمیم به رای دادن برای او. دور خوانده شده را علامت.

16 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Catfur27 5/27/2020 8:13:00 AM (شماره 423214)

…فقط به خاطر اینکه او ممکن است ( ممکن است) و نه نفر از “عوامل طبیعی” (…??… وجود دارد هیچ مدرکی وجود ندارد که او حتی می دانست کلینتون..??)….به این معنا نیست که Faux جو نبود کوبیدن کمک…..نگاه که او نشسته در کنار هر روز خود را نشان می دهد …

12 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: anniebc 5/27/2020 8:23:14 AM (شماره 423225)

عدم رای برای رئیس جمهور تهمت بود رای به هیلاری, اما من مطمئن هستم که علامت گذاری به عنوان هوشمند به عنوان او می دانست که. به هر حال اشتباه در توییت; آن موثر تاکتیک استفاده می شود برای درهم شکستن دشمن. Scarborough می تواند مراقبت از خود را اگر او می تواند ظرف آن او می تواند آن را. هیچ یک از ما می تواند 100 ٪ محافظت از صدمه دیده است کسی چیزی می گوید. آنچه در مورد PDT خانواده و همه آنها را از طریق در دست رسانه ها و نفرت انگیز dem کمتر? شما لازم نیست که به شدت بهم زدن تهمت به یک نقطه قبل از اینکه شما به رسانه ها و سیاستمداران است. آنها منزجر کننده همه توسط خود را دارند. در حالی که شما سعی می کنید به وسط جاده را با ما همه آن را انجام دهید و اجازه دهید فقط می توانید همراه و می تواند به خوبی به یکدیگر چپ در حال از بین بردن ما آزادی و حقوق چپ و راست. دریافت yo’ زندگی و نوشتن در مورد چیزی ارزشمند است. انتخاب یک طرف.

13 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Jebediah 5/27/2020 8:40:46 AM (شماره 423244)

من یک محافظه کار جمهوری خواه و تهمت رای دهندگان اما باید بگویم که من یک بار دیگر انزجار خود را از رفتار…………مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام آنچه که باید انجام شود در کشور, تلاش برای نجات ما, اما او به عنوان یک undisciplined قلدر در اینجا و خاموش کردن بسیاری که در غیر این صورت بررسی جعبه خود در انتخابات ریاست جمهوری…..و او نمی تواند که زمانی که او در حال حاضر دارای یک سپاه مطبوعات کردن به او. او که کاملا منزجر کننده و اگر تاریخ تکرار می شود (در سرمقاله وال استریت ژورنال امروز در این) فقط دو پایین!!!! آنچه که او باید/می تواند انجام دهد این است که می گویند او معتقد است آنچه که او معتقد است اما خودداری از این سد به دلیل درد آن باعث شده است خانواده.نشان می دهد برخی از کرامت و شفقت رئیس مغلوب ساختن پیشی جستن!

6 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: HotRod 5/27/2020 8:46:24 AM (شماره 423251)

من به یاد داشته باشید که جو انتخاب شد به کار و خدمت برای مدتی کوتاه و سپس به طور ناگهانی ترک و به نوعی از فروپاشی عصبی/روانی رویداد. هرگز تمام داستان پشت آن است. آن را مربوط به قتل/مرگ دختر ؟

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: برای دیدن 5/27/2020 9:00:09 AM (شماره 423274)

#4..من بیش از حد یک رئیس جمهور تهمت حامی. سخنان خود روشن و خاموش شبکه تازه و نیرو به من. من منتظر از سال 1960 برای یک فرد که مبارزه پوسیدگی و کثافت پرتاب شده توسط دموکرات ها و handmaidens. رئیس جمهور تهمت است و متعلق به مدیون به هیچ کس به جز ما هواداران خود را. به نظر من این چیزی است که مبارزه در برابر یک نامقدس بد است که در آمریکا و خون به نظر می رسد. من ایستاده خواهد شد با رئیس جمهور تهمت از طریق هر تلاش برای از بین بردن او و ما, آخرین آمریکایی است.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: TXknitter 5/27/2020 9:21:04 AM (شماره 423296)

من با شما هستم #6 و من شرط می بندم ما دور و دور اکثریت بیش از حد. من تایر از محافظه کاران که هرگز کار مرتب کردن بر اساس همان کف بیش از این سکوت ریسندگی و CYA رفتار از بالا خواهان. اگر وجود دارد نه چیزی برای پنهان کردن ندارد و چیزی برای پنهان کردن خانواده این زن نمی خواهد صحبت کرده است. به عنوان Kayleigh McEnany گفت: هیچ کس نمی گفت یک کلمه که بانوی مسخره بود و خندید در MSNBC. من حدس می زنم او خانواده اهمیتی نمی دهند در مورد آن ؟ من حدس می زنم برخی از اهمیتی نمی دهند اگر امریکا محو تحت چینی تجاوز DC لکه پس از اتمام مصرف ما آزادی ، تا زمانی که ما یک رئیس جمهور با مورد علاقه خود را جمهوری خواه و مقررات. خشن چرچیل است که در حال حاضر مورد نیاز نیست a wimpy بوش.

20 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Lucky5 5/27/2020 9:27:11 AM (شماره 423310)

من حمایت رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن و دعا برای او هر روز. او یک نفس اگر او نبود او هرگز بدست این حد در زندگی است. این یک خاموش قرار دادن زمانی که او حملات برگشت ( به خوبی توجیه) National Enquirer سطح گل. من زندگی می کنند wtih آن است.
اوباما بد بود قرار می دهد و در این صاف جلو در حالی که انجام آسیب واقعی و حمله و اذیت نمودن مردم او کینه را در برابر ( فلین به نام فقط یکی). سمت چپ همه چیز در مورد چگونه یک فرد به نظر می رسد و آنها فقط عشق ساختگی و خطرناک 0bamas. که شکست خورده در هر چیز آنها را در WH.
مدرسه ناهار clunkers با بیل آماده مشاغل, دادن اسلحه به مکزیک, بنغازی, اوباما انتخاب یک سیاست مماشات و بازده نقدی به ایران, فقط به نام چند. نرم و صاف کردن به چهره ما و خالص تخریب پشت پشت ما از کشور ما است.

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Chuzzles 5/27/2020 9:40:36 AM (شماره 423329)

ببینید مسئله این است که اگر او به مرگ طبیعی مرده چرا جو استعفا ؟ تنها گناه چیزی برای پنهان کردن و جو پنهان کردن چیزی. همه ما می دانیم که خو یش در حال نفرت به سنگ قایق وقتی که می آید به لحاظ سیاسی یا هالیوود قدرتمند انواع. مثال نخست خواهد بود که چگونه ناتالی وود, مرگ, است, ظاهر شده است, زیر فرش جاروب و شوهرش در آن زمان رابرت واگنر بود و هرگز حتی در آورده و مورد سوال است. چگونه بسیاری از ما به طور منظم مردمی خواهد بود بر اساس این نوع از آزادی? جو رفتار خود صحبت می کند جلد و می گوید چیزی است که وجود دارد خطرناک در تمام این.

11 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: stablemoney 5/27/2020 9:51:03 AM (شماره 423344)

من از مغلوب ساختن پیشی جستن. من دوست دارم آنچه او می گوید و چگونه او آن را می گوید. با تشکر من به مغلوب ساختن پیشی جستن برای صحبت کردن به طور مستقیم به خود توییتهایی. این به ما می گوید که دقیقا آنچه که او فکر می کند و من آن را قدردانی میکنیم.

18 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: ARKfamily 5/27/2020 9:57:01 AM (شماره 423357)

شما آگاه است که پزشکی قانونی در مورد سال بعد از آن آورده شد تا اتهام جعل پزشکی قانونی گزارش شده است. فقط به خاطر جو Scarborough شد یک سیاستمدار نیست با توجه به روند در مورد. خوانده شده در مورد آن خانواده می گوید: او سالم بود اما جو Scarborough اظهار داشت: او تا به حال شرایط بهداشتی اساسی. به همه شما پوستر در این سایت هستند که جرم توسط رئیس جمهور تهمت توييتها من یک سوال برای شما. چگونه شما رسیدگی به این اگر شخصیت خود را و یا شهرت بود در خطر است ؟ نشستن و اجازه دهید هر کس آسیب شما ؟ شما می توانید صحبت کنید زمانی که آن را توسط شخص دیگری ، من نمی خواهد که به صبر و شکیبایی که رئیس جمهور تهمت است و در آن زمان من فکر می کنم او خیلی خوب است. وحشت زده undisciplined گردن کلفت و…. اوه لطفا تعریف خود را باید اریب.

18 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: فوری خشم 5/27/2020 10:09:30 AM (شماره 423372)

دبلیو بوش مبارزه هرگز به عقب نگاه کنید که در آن آن را او. و ما که برای ماده.

16 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bighambone 5/27/2020 10:14:58 AM (شماره 423380)

Scarborough دروغ مورد تهمت در تلویزیون ملی هر روز بدون هیچ گونه عوارض از به اصطلاح جریان اصلی (لیبرال) رسانه ها. در مقابل تهمت به ارمغان می آورد تا یک چپ گرا تئوری توطئه است که می تواند عوارض جانبی به اسکاربورو در توییتر و رسانه های آجیل می رود. پس وجود تعصب در رسانه ها, شما قضاوت ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: kdog 5/27/2020 10:28:42 AM (شماره 423394)

خنده دار نویسنده چگونه خود را نشان می دهد برتری اخلاقی گفت: تهمت نباید مطرح کردن حافظه این زن در حالی که در ادامه به مطرح کردن حافظه از زن به منظور نشان دادن برتری اخلاقی!!! این افراد همیشه در نظر بگیرید که چگونه آنها کاریکاتور خود را ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: previouslyon24 5/27/2020 10:42:59 AM (شماره 423412)

Intemperate به عنوان صدای جیر جیر خود را ممکن است تهمت باقی می ماند یک چیز اگر هیچ چیز دیگری: شفاف. او می تواند و می کند مبالغه لاف زدن و خود بازار به نفع عمومی خود را ایستاده اما من نمی توانم فکر می کنم از هر گونه به اصطلاح “قابل سرزنش” صدای جیر جیر و یا بیانیه های او ساخته شده است که شامل یک موضوع مناسب و معقول از حقیقت آن است. او برافراشته خیلی زود در مورد اوباما بودن “بد یا بیمار مرد” هنگامی که او در توئیتر خود نوشت که اوباما تا به حال “wiretapped” او. و البته تهمت بود با انتقاد گسترده برای چه احمق او باید برای استفاده از کلمه استراق سمع در حالی که همه در موضوع اوباما انجام کاری نابکار نادیده گرفته شد به طور کامل. من ممکن است یا نه ممکن است در مورد مراقبت از آنچه در سکربروق انجام داد و یا انجام نداد اما تهمت می داند چیزی است که ما احتمالا نمی دانید که در مورد این مورد و من شک دارم او را به خطر عمومی از محکومیت در مورد چیزی که نیست دقیقا ملی, اخبار اگر او نمی دانست که بیش از آنچه در حال حاضر ، او حمله به یک مهاجم (Scarborough) چیزی که او شناخته شده است به انجام چیزی است که موفق شده است برای او و برای ما همیشه از او تصمیم به خراب کردن برای ریاست جمهوری است. نویسندگان در باتلاق منطقه هرگز فراموش چه مغلوب ساختن پیشی جستن می کند و از آنجا که آنها بسیار صالح … چندان مناسب نیست, شما می دانید. اما مغلوب ساختن پیشی جستن است یکی از آنها نیست و خدا را شکر او نیست. او قطعا کامل نیست و ادعا می شود با وجود لاف زدن اما او پس از لعنتی خیلی بهتر از قروچه کلاس elitists که رانده اند ملت ما را به ورشکستگی فرهنگی تمسخر و نزدیک به ظلم و ستم. من یک سوال جیر از مغلوب ساختن پیشی جستن ده بار بیش از هر روز اگر او می تواند تخلیه باتلاق است که کشتن ملت ما. با تشکر از شما رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن.

11 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: موآب 5/27/2020 11:00:15 AM (شماره 423429)

زمان برای قرار دادن این treasonist اراذل و اوباش در جلوی جوخه اعدام. آنها انجام داده اند بیشتر سعی کنید و از بهترین و سازنده ترین رییس جمهور در تاریخ ملت ما است.

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: StormCnter 5/27/2020 11:42:00 AM (شماره 423472)

من با #4. این نوع از صدای طوفان است نه مولد و خاموش می شود بسیاری از کسانی که خواهد بود در غیر این صورت تهمت حمایت شده است. فراموش نکنید جو اسکاربورو ، او از اهمیت است.

3 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 5/27/2020 3:06:53 PM (شماره 423633)

در حالی که من قصد ندارم به مغلوب ساختن پیشی جستن یک ستاره طلا بیش از این موضوع است. نه من نگران آن است که بسیار. اسکاربورو و شخص وابسته خود را کارن همیشه دروغ مورد تهمت و دولت او. مغلوب ساختن پیشی جستن سیلی آنها را پشت و رو دور. بو هو. همینگوی می توانید افسوس از دست دادن ادب و میل “فضیلت” رفتار اما این است که تماس از PC جمعیت است که می خواهد برای خرد کردن گفتار آنها اختلاف نظر دارند ، جمهوری خواهان پس همینگوی مسیر خود را پیدا حاشیه رانده شده به عنوان هر پرقدرت شکایت آنها را ندارد “فضیلت” و در عین حال بدون توجه به آنچه در حزب دموکرات می گویند آنها به نحوی معذور هستیم. زمانی که رسانه ها/حزب دموکرات/چپ برای تماس با توپ و حملات جمهوری خواهان همیشه بیرون زده و دکمه سمت چپ همیشه به رایگان پایه. بله تهمت تهاجمی است و گاهی اوقات اشتباه. اما من خوب است که با. زمانی که حزب دموکرات/media/چپ محکم ایجاد محترم موضع برای بحث و گفتگو و حفظ آن, ما, می توانید یک چت در مورد چه تهمت ممکن است مراقب باشید در مورد گفت. به صداقت من شک لازم است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: پنی اسپنسر 5/27/2020 3:10:45 ب. ظ (شماره 423635)

چندین پوستر-یعنی 6,7 و 8–که برای من صحبت می کنند. من دور و نه یک رئیس جمهور که می گوید حقیقت هر چقدر درشت تر از کسی است که دروغ هر چقدر مودبانه.

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: NYbob 5/27/2020 3:50:50 PM (شماره 423655)

اگر بالا بردن سوال در مورد مرگ مشکوک در یک congressmans’ دفتر عامل تصمیم گیری است که شما رای برای رئیس جمهور, لطفا رأی ندهید. شما به سادگی احساساتی.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “StormCnter”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de