رسانه ها باید انجام Mea Culpa به عنوان فرانسویتجزیه و تحلیل ارائه می دهد خیره کننده مشاهدهدر مورد هیدروکسی کلروکین استفاده از

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 7/17/2020 1:10:05 AM

ما گفته شده است بارها و بارها توسط کارشناسان بهداشت و درمان برای نشان دادن اثر هیدروکسی کلروکین و دیگر meds تجویز با آن ما نیاز به سخت آزمایش های بالینی. این مطالعات که در آن برخی از بیماران دریافت دارو و برخی ندارند. برای بسیاری از ارائه دهندگان مراقبت های بهداشتی این یک رفتارهاي فکر کردم اگر شواهدی وجود دارد به این باور یک درمان ممکن است کار می کنند. چگونه می توانم به شما اخلاقی را انکار یک درمان بالقوه برای واجد شرایط بیمار برای انجام یک مطالعه ؟ اصطلاح مطالعات دوسوکور شرح داده شده در بالا روش ارجح حمایت توسط دکتر Fauci. این مطالعات دوسوکور اجازه می دهد مردم را به مرگ به نام “علم” اگر یک دارو موثر است. آنها در “گروه کنترل است.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DVC 7/17/2020 1:25:50 AM (شماره 480969)

اما آنها هرگز خواهد شد. آنها می خواهند مردم مرده و در حال مرگ است, آن است که بخشی از طرح خود برای از بین بردن این کشور است.

68 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Trigger2 7/17/2020 4:09:36 AM (شماره 481013)

Cllinical محاکمه که مالاریا پزشکی چیزی بیش از دیگر demonrat دلیلی برای کشتن بیشتر شهروندان. یکی می شود به زندگی می کنند; های دیگر می شود به مرگ برای demonrat علت کاهش جمعیت جهان است.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Gruntmedic 7/17/2020 4:33:57 AM (شماره 481025)

مردم دروغ گفته و سپس مردم درگذشت

34 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Strike3 7/17/2020 5:04:40 AM (شماره 481042)

آن است که در Fauci بهترین منافع برای اعداد به پایین رفتن. او را فراموش کرده و فقط به عنوان سریع به عنوان او کشف شد.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: seamusm 7/17/2020 5:56:23 AM (شماره 481066)

ببخشید پسران. فرانسه مطالعه نیست از نظر علمی دقیق در آينده نگر دو سوکور و کنترل شده با پلاسبو. قطعا مطرح است اما ما نمی توانیم قطع کلاه ما در نتایج آن است. این است برای رفتن به یک در حالی که قبل از ما می توانید مرتب کردن بر اساس تمام این مطالعه به دلیل اختلافات خود را در حال حاضر رقابت مطالعات از دانشمندان خوب آن اختلاف نظر دارند. لعنت.

3 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: IowaDad 7/17/2020 6:23:12 AM (شماره 481081)

علمی وجود دارد به هر دلیلی برای باور این امر کار
مزخرف! شواهد علمی برای این ترکیب است و نه ضعیف در مطالعه آزمايشگاهی با استفاده از سارس از اوت 2005 مخلوط با برخی از hocus pocus. چرا خبرنگاران قبل از خواندن آنها بنویسید ؟ چرا آنها نمی تواند صادق باشد?

7 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: بقایای 7/17/2020 6:34:22 AM (شماره 481086)

درست مثل تمام اروپا مطالعات (که به اعتقاد من رئیس جمهور تهمت درخواست) نشان می دهد که باز شدن مدارس باید مثبت به جای یک اثر منفی بر روی کودکان است. غم انگیز به فکر می کنم که انتخابات در ماه نوامبر مهم تر است به دموکرات ها از رفاه فرزندان ما.

39 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: HotRod 7/17/2020 6:48:53 AM (شماره 481097)

آن را مانند هیدروکسی کلروکین جدید و ناشناخته پزشکی است. آن استفاده شده است برای چندین دهه دیگر آفات. آن است که ارزان است. فقط به این دلیل بوده است نه بلند و جامع آزمون برای دیدن اگر آن را کشتن هر کسی که به این معنا نیست آن است که ناامن را در این مورد حتی اگر آن را واقعا کار نمی کند. اگر آن کار نمی کند برای ویروس را با دیگر پژوهش است. هیچ آسیبی هیچ ناپاک. اما این واقعیت است که وجود دارد به طور ناگهانی خیلی مخالفت با مواد مخدر منجر به اعتقاد من دلایل وجود دارد که برخی از مردم نمی خواهید آن را به کار و یا داده می شود. یک دلیل سیاسی است. سمت چپ نیاز به این همه گیر برای توجیه نگه داشتن اقتصاد آسیب دیده و مردم قفل شده است. چپ معتقد است برای برخی از دلیل است که آنها می تواند در دراز تقصیر را به گردن رئیس جمهور. دموکرات ها در حال حاضر از دست داده است که نبرد. یکی دیگر از دلایل این است که پول است. هر داروی جدید خواهد بود فوق العاده گران است. داروسازی بزرگ را به مقدار زیادی از پول خود خریداری طرفداران در کنگره خواهد سهم در سود. پس از آن وجود دارد “دانشمندان” که می خواهند برای رسیدن به/حفظ شهرت و سود حاصل از توسعه چیزی جدید – این ادعا که درمان خوب بود.

56 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/17/2020 9:35:11 AM (شماره 481259)

استیسی مطمئنا شما نمی تواند جدی باشد. شما می خواهید msm به مسئولیت برای گزارش جعلی خبر ؟ اگر millennials در حال اجرا msm شد به پیچ و مسئولیت و سپس چهار مرحله از سمت چپ را تخریب برنامه ریزی شده آمریکا نمی تواند موفق باشد. 1. روحیه – چک کنید.
2. بی ثباتی – چک کنید.
3. بحران – بررسی کنید.
4. عادی سازی Amerika به مارکسیسم و نظم نوین جهانی – نوچ.

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: chillijilli 7/17/2020 9:53:04 AM (شماره 481293)

فراموش نکنید Fauci. تحقیق در مورد درمان های بالقوه خود ادامه خواهد داد و تشدید…هر کس می خواهد برای پیدا کردن یک درمان است.
آنچه من درک نمی کنم که چطور بعد از 6 ماه ما هنوز هیچ درک روشنی از چه زمانی و یا چرا این ویروس نشات گرفته است ؟ این است که چرا ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: lakerman1 7/17/2020 10:41:31 AM (شماره 481358)

من هنوز هم می گویند وجود دارد جالب backdoor راه برای بررسی اثر بخشی دارو.
بررسی سوابق افراد در منطقه نیویورک بودند که مصرف دارو به دلایل دیگر مقایسه نرخ کونگ آنفولانزا از آن گروه به افرادی که نمی شد مصرف دارو به دلایل دیگر.
این نتایج می تواند جالب باشد.

16 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: در واقع 7/17/2020 11:02:57 AM (شماره 481393)

دکتر Fauci است قات که به چالش کشیده جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن بزرگ در یک کنفرانس مطبوعاتی. عمل او منجر به مرگ هزاران نفر. هیدروکسی کلروکین کاهش نرخ مرگ و میر 50 درصد در بیمارستان هنری فورد.

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: czechlist 7/17/2020 11:04:41 AM (شماره 481399)

بسیاری از متغیرهای سن و دیابت و فشار خون…حتی دقیق تست بالینی ممکن است حل و فصل نیست هر چیزی. Fauci یافت نشد واکسن HIV/ ایدز سرماخوردگی یا آنفولانزا سالانه.
اگر پزشکان که در واقع درمان آلوده می گویند چیزی است که کار من می خواهم به آنها را باور.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Kafka2 7/17/2020 11:26:30 AM (شماره 481447)

شاید به این دلیل برای این ادعا هیدروکسی کلروکین است و نه موثر است چرا که آن را در راه بزرگ شرکت های دارویی ساخت سود. این ادعا که هیدروکسی کلروکین خطرناک است دروغ است. از آن شده است در اطراف برای سال ها به عنوان یک بی خطر و موثر و ارزان مواد مخدر برای درمان مالاریا. تلاش برای یاغی استفاده از آن در حالی که هیچ چیز وجود دارد بهتر است در اطراف جنایتکار است! این اولین بار نیست که یک دارو توسعه یافته برای درمان یک بیماری یافت شده است مفید در درمان دیگر.

9 نفر بود.


به #11 در واقع این است که دقیقا چگونه hydroxycloroquine کشف شد به عنوان موثر است. یک دکتر که درمان لوپوس و آرتريت روماتوئيد در بيماران متوجه شده است که هیچ کدام پایین آمد با این ویروس. گاهی اوقات آن را فقط به کمی شانس است که شما که در آن شما می خواهید برای رفتن.

7 نفر بود.


در هنگام چیدن یک نسخه در Costco در لوئیزیانا امروز من داروساز اگر او پر هیدروکسی کلروکین نسخه با او تماس برای به چالش کشیدن پزشکان که آنها را نوشت. او گفت: او مورد نیاز است برای به چالش کشیدن آنها توسط داروخانه هیئت مدیره. او گفت: وجود دارد یک سطح کشور کمبود و او به طور کامل. او حتی نمی تواند عرضه خود را به طور منظم آرتریت مشتریان را که گرفته اند به این سال ها. او را مقصر می داند و آن را در احتکار از افرادی که بیمار نیست. اولین فکر من این بود که من به عنوان خوانده شده که ما خبر بسیاری از ما هیدروکسی کلروکین عرضه به برخی از کشور های دیگر. که ساخته شده است که تصمیم؟!
من هیچ ترس از covid مگر اینکه من می توانم دریافت درمان. که به اعتقاد من دقیقا هدف از باتلاق.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: msjena 7/17/2020 4:19:25 PM (شماره 481754)

فقط به خاطر اینکه چیزی نبوده است آزمایش های بالینی به این معنا نیست آن موثر نیست. بسیاری از داروها کشف می شوند چرا که آنها در بر داشت–observationally–به کار برای چیزی است که آنها را توسعه داده بودند و تست شده برای. نمونه–ویاگرا Restasis, Rogaine. گاهی اوقات وجود دارد فقط زمان برای تست چیزی–به عنوان یک بیماری همه گیر.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Talega 7/17/2020 4:32:35 PM (شماره 481767)

#8 روزنه! Google دکتر Ivette Lozano. او شده است به درمان بیماران در دالاس درمانگاه با هیدروکسی کلروکین و Z-Pac با 100% بهبودی در عرض 48 ساعت. همچنین دکتر George Fareed در دره امپریال. یک پزشکی هاروارد فارغ التحصیل او طرفداران HCQ کوکتل با آزیترومایسین یا داکسی سایکلین و روي. جان بیماران مبتلا به ایدز بودند مایل به سعی کنید هر پروتکل در 80 است. چه آسیبی در تلاش کند ؟ این جعلی آنفولانزا شده است و به لحاظ سیاسی weaponized به عنوان آخرین تلاش خندق در برابر تهمت برای سال. انتظار موج دوم ‘مرگبار’ موارد جدید در سپتامبر/اکتبر سورپرایز قاب زمان. این Jackass حزب گوشی خیلی قابل پیش بینی است.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de