رسانه ها در واکنش به Yamiche AlcindorDustup با مغلوب ساختن پیشی جستن نشان می دهد که چراتصویب خود را در رتبه های پایین

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 3/31/2020 4:43:32 AM

ادامه ناکارآمد codependent روابط سیاسی و رسانه ای رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن گرفت تا دوباره در بعد از ظهر یکشنبه در یک باغ گل رز کنفرانس مطبوعاتی در دولت دست زدن به ووهان ویروس است که جاروب جهان است. مغلوب ساختن پیشی جستن نیاز رسانه ها عمل می کنند به طوری که او می تواند غوطه دادن بر روی آنها و نگاه خوب در مقایسه ، رسانه ها با بهره گیری کوتاه مدت با عجله خود را به جنگ با مغلوب ساختن پیشی جستن پوشیدن خود را به عنوان یک نشان افتخار در میان همسالان خود. روز یکشنبه رسانه ای شد خیلی مطمئن شوید که آنها تا به حال مغلوب ساختن پیشی جستن در یک اتصال زمانی که او واکنش منفی به یک سوال توسط PBS را Yamiche Alcindor.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: watashiyo 3/31/2020 6:10:57 AM (شماره 363526)

دسته از کودکان از مدرسه ابتدایی می تواند درخواست باهوش تر از سوال از این خبرنگاران با وسواس “gotcha سوال” برای رئیس جمهور.

29 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/31/2020 6:20:05 AM (شماره 363531)

که خوب نگه سیاسی گزارش احمق ها در آینده است. آن را مانند بسیاری از بحث در مسائل جدی و تهمت است که برش آنها را مانند آنها در یک مخلوط کن. این احمقها ادامه خواهد داد و حملات خود را در یک راه یا دیگری آنها; echo مجلسی میزگردهای, مقالات, و غیره. در جلسات زندگی می کنند قبل از 12 میلیون نفر آنها از خود سوال احمقانه است. بسیاری از مردم تشخیص حماقت سوال از سمت راست دروازه. سپس مغلوب ساختن پیشی جستن فرصت برای پاسخ در زمان واقعی و روشن چگونه این احمق ها به هدر رفتن این کشور در زمان. اگر آن کار می کند رئیس جمهور است و هم به دقت تکرار برخی از اطلاعات مفید است. قادر به پاسخ در زمان واقعی از بین می برد و حملات خود را aborning. پس از آن کشور می بیند در صورتی که مایل به جمع این دسته برای دفاع از خود را احمق برادران و می بیند زندگی چرخش در عمل است. من می توانم به شما بگویم که چند بار من شنیده ام کسی در 6 ساعت اخبار می گویند چیزی از چرخش اتاق و فکر می کنم “این چیزی است که مغلوب ساختن پیشی جستن گفت. حتی من بیشتر وسط جاده همسر پس از گوش دادن به اخبار کنفرانس آغاز شده است فریاد در تلویزیون در خشم گفت: “این چیزی است که اتفاق افتاده.”. مغلوب ساختن پیشی جستن است برنده این نبرد YUGELY. اجازه رسانه ای خود را کاهش دهد و حتی بیشتر. آنها نمی توانند به خود کمک کند.

35 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Lazyman 3/31/2020 6:20:35 AM (شماره 363532)

من فکر می کنم آنها مخفیانه مانند او آن را نه تنها قابل قبول در فرزند خود را مثل کلیک کنید.

4 نفر مثل این.


خبرنگاران. چه اتفاقی می افتد زمانی که شما موفق سبد بافی و LGBTQRMLSMFT. مطالعات در skool.

14 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: F15 Gork 3/31/2020 7:18:45 AM (شماره 363569)

اگر نام من بود Yamiche من احتمالا می خواهم به اطراف ساخت یک احمق از خودم به عنوان به خوبی. “دلتا تاو نام دست و پا کردن. دلتا تاو نام Yamiche”. نیست کسی به نام بتی, سالی, ان یا ویویان کنه ؟

18 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 3/31/2020 7:34:28 AM (شماره 363587)

فقط یکی دیگر از “سحر و جادو negro” آنها چپ امید است که سیستم ایمنی بدن به انتقاد با توجه به رنگ پوست. او به نظر می رسد مانند یک جوان جیمز براون (ببخشید جیم) این بازیکن فوتبال است نه خواننده.

18 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Daisymay 3/31/2020 7:46:52 AM (شماره 363595)

من نمی فهمم چرا تهمت تماس در این افراد است. او در حال حاضر می داند که آنها در حال رفتن به از او بخواهید یک سوال گنگ پس چرا آنها را نادیده گرفت. من فکر نمی کنم او نیاز به تماس با آنها. آن را خسته کننده به تماشای او زباله اعتبار (و زمان) بازی بازی با این افراد است. در ضمن دیگر خبرنگاران سوالی است که ما ممکن است می خواهم به رئیس جمهور صحبت! صندلی Acosta و Alcindor در ردیف عقب!

6 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: mobyclik 3/31/2020 8:01:32 AM (شماره 363616)

او برای پرسیدن این سوالات احمقانه و ما او پرداخت حقوق و دستمزد. نفرت انگیز است.

14 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: czechlist 3/31/2020 8:09:59 AM (شماره 363627)

سی ان ان یک$$کاستاریکا شکایت که Birx و Fauci نیست که شنیده می شود به اندازه کافی. هنگامی که با توجه به فرصت را به یک سوال بپرسید او می رود و پس از POTUS با یک مارپیچ به جای درخواست Birx یا Fauci هر چیزی.

20 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: هرشی 3/31/2020 9:30:23 AM (شماره 363755)

اگر gummint را متوقف خواهد کرد بودجه PBS احمقها مثل ol’ Yammie خواهد بود از کار….بدون از دست دادن بزرگ…

15 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: papasparky 3/31/2020 9:31:21 AM (شماره 363756)

شاید پشت حصار با پوشیدن یک ماسک بسیار شبیه پوزه به عنوان یک آرایش صندلی را حل و فصل مشکل از نوجوانان خبرنگاران ایجاد وقفه در غیر این صورت مهم و آموزنده پايه بلند كن بادي . . . PBS را Yamiche Alcindor . . . من به شما ترک به دیگر نظر حل معما در مورد معنای حروف . . . تذکر: برای اولین بار کلمه “خالص”.

4 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: BillW. 3/31/2020 10:30:03 AM (شماره 363834)

رئیس جمهور در واقع خواستار این پوچ نه چندان کمی دلقک? چرا ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: تمشک 3/31/2020 10:50:04 AM (شماره 363868)

یکی از بهترین چیزها در مغلوب ساختن پیشی جستن انجام شده است که شناخت عمومی از خبر جعلی. بسیاری از آمریکایی ها در حال حاضر تحصیل کرده به این واقعیت است که بیشتر در رسانه های خبری در حال هل دادن لیبرال تبلیغات. اخبار کنفرانس ها به ما یادآوری می کنند از این و روزانه ارائه نمونه از رسانه ها تلاش در نقطه گزارش. آن را در آقای رئیس جمهور! مقاله بسیار عالی خانم همینگوی. با تشکر از شما.

10 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: DVC 3/31/2020 10:54:51 AM (شماره 363881)

این به معنای واقعی کلمه میناکاری زشت زن نیاز به عضویت Acosta خارج از WH حصار به طور دائم.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: kono 3/31/2020 12:36:00 PM (شماره 364013)

من نمی تواند کمک کند تعجب که آیا او مربوط است در برخی از راه به Lew.

3 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: udanja99 3/31/2020 1:49:00 PM (شماره 364110)

قرار دادن چنگال و گام به دور از جدول Yamiche.

5 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: rochow 3/31/2020 8:12:51 PM (شماره 364436)

کالری خوراک گردن او را قرار دادن مواد غذایی به 10 کودکان گرسنه در آفریقا! جای تعجب نیست که مغز او نمی تواند تولید هر چیزی خون و اکسیژن نمی تواند به دور است که جعبه خالی!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: konocti95 3/31/2020 10:24:19 PM (شماره 364505)

برای کسانی که بدانم چرا رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در تماس های خبرنگاران که بخواهید احمق و مجادله و پرسش پاسخ ساده است: دنیای واقعی بحث عمل است. کتاب مقدس می گوید در ضرب المثل “فقط به عنوان آهن تیز آهن بنابراین یک مرد تیز دیگری است.” پس از این ورزش روزانه برای هفته ها در پایان خود را در ذهن و شوخ طبعی قطع خواهد شد همه چیز Jobama O’Biden به خرد کن با اشتیاق قبل از هرگز تصور مدرن در سیاست آمریکا است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de