رسانه های بهت زده امریکا تظاهرات پشترئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در طول coronavirus بحران

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 4/5/2020 4:30:45 AM

برای دهه آمریکایی به بسیج خود را پشت سر رئیس جمهور در زمان بحران پس از آن هیچ راز است که رئیس جمهور تهمت را تصویب رتبه بندی هستند. به جز است که به ضد مغلوب ساختن پیشی جستن obsessives — از جمله بسیاری از رسانه ها. “چه کسی رای دهندگان پشت مغلوب ساختن پیشی جستن بالاتر تصویب رتبه?” نیویورک تایمز تیتر خواسته در هفته گذشته. که این است: که احتمالا می تواند از فکر می کنم او در حال انجام یک کار خوب — زمانی که هیچ کس در برابر می کند ؟ مقاله اشاره می کند که مغلوب ساختن پیشی جستن مثبت در 49 درصد “به عنوان بالا به عنوان افراد” با مستقل و حتی برخی از دموکرات های رانندگی اعداد ،


وحشت در اتاق خبر! نه هر کس متنفر مغلوب ساختن پیشی جستن!!!! (رسانه ها ارائه شده است از آن بهترین شات خود را با این حال)

27 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: paral04 4/5/2020 7:16:04 AM (شماره 369054)

مغلوب ساختن پیشی جستن یک رهبر است. او marshaling نیروهای دولتی و خصوصی صنعت به آدرس ما بحران است. من دچار به فکر می کنم چگونه هیلاری را به کار گرفته و این که او حتی نمی تواند به او کمک کند کارکنان در بنغازی.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Lazyman 4/5/2020 7:18:27 AM (شماره 369057)

فقیر نیویورک درک نمی کنند که زمانی که آنها رای خود را برای شهردار, بیل د Blasio زندگی خود را وابسته به او است. احساس خوب و نگاه خوب سیاست شما را بکشند در پایان.

20 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: جودی 4/5/2020 8:01:27 AM (شماره 369090)

مردم مقایسه تهمت به رسانه ای و انتخاب مغلوب ساختن پیشی جستن.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Roy دیویس 4/5/2020 8:04:44 AM (شماره 369094)

چه کسی می تواند فکر می کنم که مغلوب ساختن پیشی جستن در حال انجام یک کار خوب?? هر فرد عاقل در جهان است که پاسخ درست است.

26 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: bigken2 4/5/2020 8:30:56 AM (شماره 369124)

پس از تمام bs dems انداخته اند در این فشار و مردم آمریکا آنها را دریافت نمی که آنها خیلی متنفر بودم و او را بسیار ستایش صحبت از لمس

15 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: ROLFNader 4/5/2020 8:34:23 AM (شماره 369130)

سمت تاریک نخواهد انتشار یک شماره بالاتر از 49% وقتی که می آید برای ما رئیس جمهور را تصویب امتیاز. آنها فقط نمی خواهد. من ادعا می کنم که این روش 60%. آنها می دانند که وجود دارد مزایای روانی به نگه داشتن آن را در زیر نیم.

25 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: DVC 4/5/2020 10:17:10 AM (شماره 369274)

این Enemedia نفرت احمق ها هستند که با داشتن یک زمان بد با TDS? همه با هم در حال حاضر ‘Awwwww.’

11 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 4/5/2020 10:58:02 AM (شماره 369328)

اگر آنها فکر شب انتخابات 2016 بد بود, آنها در حال رفتن به خودکشی در شب انتخابات این سال است. آنها آنقدر محصور در خود کمی چپ پیله که آنها هیچ ایده چه چیزی است که در مورد به ضربه آنها را. ممکن است هسته ای!

13 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Chuzzles 4/5/2020 12:06:06 PM (شماره 369406)

من گمان رسانه ها بهتر خود را دریافت کنید, دنده محافظ در محل به دلیل برخی مقاومت در حال آمدن است به صورت عمدی وحشت دامن زدن به گذشته و چند ماه. روابط بین خود وحشت در اذهان عمومی و خودکشی اعداد است برای رفتن به یک سخت را برای آنها به انکار و یا نادیده گرفت. آنها کمک به بدترین از این بیماری همه گیر است و آنها باید به الوار و چوب.

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: HotRod 4/5/2020 12:07:33 PM (شماره 369408)

یک روز این رسانه ها استفراغ را به اطراف نگاه کنید و کشف آنها تنها فرد در اتاق booing و تمام خصمانه چشم روشن هستند آنها را! آنها خواهد بود خجالت و تحقیر.

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: BillW. 4/5/2020 12:14:34 PM (شماره 369419)

واقعا ؟ چرا که ؟ –دامپزشکان برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 4/5/2020 2:48:42 PM (شماره 369573)

رسانه ها را مشکل است این است که زمانی که آنها در این نمایشگاه خود را “نفرت از prez که ادامه دارد” در کنفرانس های مطبوعاتی به تماشای میلیون ها نفر از مردم مغلوب ساختن پیشی جستن اشاره می کند که چگونه آنها در حال دروغ گفتن و اکثر مردم می دانند که آنها هستند. مردم فکر “چه خبره اگر رفتن با رسانه ها است که آنها نمی توانند حمایت آمریکا در یک بحران؟”. مغلوب ساختن پیشی جستن اعداد نه تنها بهبود و رسانه ها را در حال رفتن به پایین. آن است که در واقع سرگرم کننده برای دیدن این رسانه ها احمق ها قادر به درک خود را شکست. آنها واقعا هستند clueless با وجود متعدد پیش بینی سیلی از BOCare تصویب شد. رسانه ها اصرار بر دو برابر را در احمق و آنها تسلط آن است. ما “آن را دریافت کنید”. آنها واقعا احمق هستند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Venturer 4/5/2020 3:02:18 PM (شماره 369597)

واقعا چه ضربات ذهن من در مورد دموکرات ها این است که مغلوب ساختن پیشی جستن است و بیشتر یک دموکرات از حزب جمهوری خواه.
اگر آنها تا به حال فقط کار با آنها می تواند بدست بسیاری از چیزها را از طریق. اما مشکل واقعی این است که آنها تا به حال دولت خود را تحت اوباما بودند اداری شغل برای تمام دوستان خود و تأمین کنندگان مالی و هنگامی که برگ برنده رو انتخاب تمام کسانی که در مشاغل پایین رفت لوله.. تهمت نمی مدیون نعمت و بنابراین او نمی مدیون شغل.. او برداشت خود را از مردم و او ساخته شده برخی از اشتباهات و اشتباهات خود را چاپ شدند در هر روز در حالی که دموکرات ها اشتباهات پنهان شده اند.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: agrunt 4/5/2020 4:23:59 PM (شماره 369690)

من تعجب نیست که آنها آن را نمی بینیم. آنها به نظر می رسد اشتباه در مورد این ماسک چیزی و به جای قرار دادن در سراسر دهان و بینی مسائل خود را سر تا چهارم خود نقطه تماس تا کنون من مطمئن هستم که تعجب آنها نمی سبک مو خود را.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: NYbob 4/5/2020 6:24:01 PM (شماره 369808)

لطفا خداوند به من اجازه ملاقات NYT خبرنگار چهره به چهره در یک روز. هر روز و هر مکان برای من مهم نیست. من خیلی دوست دارم یک مکالمه معنادار با آنها را. آن خواهد بود خود من خصوصی نسخه از زمان رودی ‘بحث’ the moron Joy Behar در نظر. من فکر کردم او در حال رفتن به خود به خود ناپدید.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: 4Justice 4/5/2020 7:55:13 PM (شماره 369892)

آره و بیشتر به شما بچه های پرهیاهو و دروغ در مورد او و هر چیز دیگری بیشتر مردم خواهد تجمع در اطراف او! و من را حفظ خواهد کرد رد کردن دروغ در مورد او و آنچه را که اتفاق می افتد در همه جا بروم در اینترنت. من مطمئن هستم که من “اجتماعی نمره” باید منفی 500 در حال حاضر! خوب چیزی که من نمی فحش… حالا مردمی در کنار ما باعث نیاز به خلاص شدن از شر ناعادلانه برادر بزرگ سیستم نمره دهی است که مصرف بیش از زندگی ما از بین بردن حریم خصوصی و دروغ اهانت به مردم شخصیت.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im