شهردار ادم احمق و ابله را از بین می برد امریکا در شهرستانها عمده

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 5/31/2020 4:32:57 AM

عطف و چرخش در گسترش گردابه
شاهین نمی شنیدن falconer;
چیزهایی که از هم جدا; مرکز نمی تواند نگه دارید;
صرف هرج و مرج رها بر جهان
خون-کاهش نیافته جزر و مد است رها و در همه جا
در این مراسم از بی گناهی غرق شده است;
بهترین فقدان تمام محکومیت در حالی که بدترین
پر از پرشور شدت.
— Willian Butler Yeats, “آمدن”
شما می توانید این مسائل ؟ در اینجا این است که این شهر پیام کامل صادر May 28, پس از چند روز/شب از شورش. در اینجا این است که حکم نهایی: این شهرستان خواستار هر کس به ورزش احتیاط و ایمن ماندن در حالی که شرکت در تظاهرات از جمله پوشیدن ماسک و جسمی از فاصله به عنوان آنجا که ممکن است برای جلوگیری از گسترش COVID-19.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: MrDeplorable 5/31/2020 5:32:32 AM (شماره 427104)

توصیه می شود: تماشاگر آمریکایی = Popup Ad جهنم.

18 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: EJKrausJr 5/31/2020 5:51:24 AM (شماره 427109)

اما شهردار فری دنبال CDC دستورالعمل مشاوره غارتگران arsonists و تظاهر به پوشیدن ماسک و عمل اجتماعی فاصله. چه بتا سرحال قرار است به انجام, محافظت از شهروندان خود را و یا طرف با آنارشیست ها. فری را انتخاب آنارشیست ها. به خوبی انجام فری به خوبی انجام می شود.

45 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: MissMolly 5/31/2020 6:21:02 AM (شماره 427119)

#1 وجود دارد خوب و آگهی رایگان-مسدود کننده که برای جلوگیری از آنچه شما توصیف. من هرگز از دیدن تبلیغات در تماشاگر آمریکایی.

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: mizzmac 5/31/2020 7:10:10 AM (شماره 427136)

آه “کارشناسان بین المللی” در حال رفتن به تجزیه و تحلیل داده و آنها را به تصمیم می گیرید سرنوشت نیویورک. آنچه یک رهبر کومو است. چرا زحمت با داشتن یک شهردار ؟ چرا که نه فقط با تعیین کمیته ای از نخبگان eggheads برای اجرای این شهرستان به زمین ؟

26 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 5/31/2020 7:14:20 AM (شماره 427138)

که گسترش آن به Pittsburgh, شما می دانید آن را بد. اخبار محلی مورد من خواندن این صبح ذکر شده حکومت نظامی, دستگیری, زخمی, پلیس, شکست, مغازه, مسدود, جاده به شهر و oh yeah – مردم در شورش بودند از این منطقه نیست….

39 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Laotzu 5/31/2020 7:17:40 AM (شماره 427141)

بدترین عناصر در سراسر کشور می بینیم که در این وحشتناک در مورد اراذل و اوباش فشار پرداخت شده است. آینده موارد تقریبا همیشه کمتر روشنی از این یکی. از جمله ابهامات ضروری خواهد دیگر تحقیقات. . . . اما به طور بالقوه خطرناک و سابقه تعیین شده است که در آن اراذل و اوباش مجبور فوری کیفرخواست. این نرم افزار از اقدام مثبت به سیستم عدالت کیفری. هویت مجرم و هویت قربانی از قبل مقدر دادستان برای سخت ترین جمله.

24 نفر بود.


بسیار دقیق مشاهدات شهردار ادم احمق و ابله در اینجا در مینیاپولیس! یک آه زیبا جوان بتا سویا! و جو بایدن کمپین کمک به صندوق به قید وثیقه از بازداشت, قانون شکن? عالی! هیچ آگهی در اینجا! مسدود کننده های آگهی در حال حاضر اجباری است!

31 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: DVC 5/31/2020 8:10:54 AM (شماره 427178)

نیکسون انتخاب شد به دلیل شورش های نژادی از سال 1968 به کسی که برای برقراری “نظم و قانون” این اولین بار است که شعار استفاده شد. این مسابقه شورش کمک مغلوب ساختن پیشی جستن.

21 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: JackBurton 5/31/2020 8:29:45 AM (شماره 427199)

آنها مطمئن نمی گوش دادن به درخواست های اجتماعی فاصله و ماسک پوشیدن. بنابراین من حدس می زنم ما باید تمام بند خودمان را برای یک چشم انداز مثبت در covid مرگ حق است ؟ Hahahahahahahah

27 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Highlander 5/31/2020 8:32:21 AM (شماره 427201)

Methinks شهردار مینیاپولیس یک سوروس گیاه.

25 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: lakerman1 5/31/2020 8:36:26 AM (شماره 427204)

در اینجا است که یک فرضی نوع…
اگر چه خیلی پسر ادم احمق و ابله شهردار مینیاپولیس در اختیار ماموران جلیقه دوربین ویدئوها از فلوید جورج پشت ماشین پلیس – نوار که هنوز آشکار نشده به ما – و روح او را نشان می دهد قابل توجه سر خود را در برابر پیاده رو در مبارزه با مواد مخدر ناشی از خشم? و این توجیهی برای چوین (جالب نام هی ؟ به آرامی سعی کنید برای جلوگیری فلوید جورج از آسیب رساندن به خود را ؟

10 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Historybuff 5/31/2020 8:39:47 AM (شماره 427210)

وجود دارد بنابراین رقابت زیادی برای ادم احمق و ابله شهردار در این کشور است. ما پادشاه ادم احمق و ابله در اینجا در نیویورک است.

29 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Catfur27 5/31/2020 8:43:40 AM (شماره 427215)

… ما به عنوان دیده بان شهر پس از شهر تحت حمله توسط sub-انسان ما یادآوری از درس امروز ( تکرار منظم): چرا ما نیاز به متمم دوم .

24 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: planetgeo 5/31/2020 8:58:30 AM (شماره 427228)

و #13 (به عنوان به خوبی به عنوان کنگره) این است که دقیقا به همین دلیل ما شهروندان نیاز به داشتن و حفاظت از حق خود AR-15s و ظرفیت مجلات. زیرا زمانی که پلیس کاملا در دسترس نیست و 9-1-1 مشغول است, ما باید قادر به گرفتن اراذل و اوباش که در حال آمدن است به آسیب های خانواده های ما و اموال ما. من را متقاعد کند من اشتباه می کنم…انتظار…

37 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: AltaD 5/31/2020 9:08:19 AM (شماره 427241)

FTA: ما نیاز به ارائه رادیکال و محبت و عشق است که همه ما باید در ما. و یا شهرستانها می تواند Richard J. Daley مشاوره (با فرض اینکه او واقعا در این گفت و آن را فقط در افسانه شهری) به “شلیک برای کشتن arsonists”, “شلیک به ضرب و جرح غارتگران”.

14 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: 49 فورد 5/31/2020 9:10:10 AM (شماره 427243)

# 8 من امیدوارم که شما درست اما خیلی مطمئن نیستم. خیلی از امریکا است بنابراین از نظر اخلاقی اشتباه است که هیچ چیز خاصی ندارد. نیکسون صحبت کرد و به یک کشور بسیار متفاوت است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: fairplay 5/31/2020 9:16:49 AM (شماره 427248)

پنطیوس پیلاتیز همه آنها را!

7 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Philipsonh 5/31/2020 10:10:17 AM (شماره 427291)

بسیاری از این شهر بزرگ شهرداران در حال چپ imbeciles. راه برای متوقف کردن شورش است که اجازه نمی دهد آن آغاز خواهد شد در وهله اول. یک هشدار به ضرب گلوله در هوا و در صورتی که کار نمی کند, یکی از قاره شات. هیچ ضد شورش. Heck از بسیاری بیشتر در زندگی از دست داده بودند در طی 3 روز به خاطر من پیشنهاد ‘تاکتیکی’ اعمال نشده است. Pandering نمی کند و تحت تاثیر قرار دادن تظاهر کنندگان بالقوه, اما زور می کند. این جنگ نه یک بازی. و میلیون ها احساس می کنم اما نمی گویند ،

19 افرادی مانند این.


تبار مردم فرار شهرستانها کسانی که پشت سر رای ضعیف لیبرال شهرداران….چیزهای شبیه به این اتفاق می افتد.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 5/31/2020 11:10:08 AM (شماره 427364)

و این به این دلیل ساده که چرا AR-15s و دیگر “حمله سلاح” هرگز باید ممنوع شود … و بدون محدودیت قرار داده شده در مهمات! بله … شما ممکن است نیاز به یک و شما به احتمال زیاد نیاز به بازنگری

7 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Zigrid 5/31/2020 11:24:55 AM (شماره 427375)

من به یاد اوله شمن هیچ چشم’ اندرز….”یک آشفتگی بزرگ اتفاق خواهد افتاد….. و ققنوس طلایی را افزایش و ایجاد نظم”…خوب همیشه غلبه بد… گاهی اوقات آن را دشوار است … و شما تعجب که چگونه خیلی بیشتر… اما دوستان من… ما آمریکایی ها و به یاد داشته باشید جنگجو ژاپنی کلی هم رفته گفت…”ما باید بیدار خواب ببر”…پس از حمله به پرل هاربر….ما بیدار و در حال حاضر کشش…. سازمان دیده بان globalists…..

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DVC 5/31/2020 11:57:22 AM (شماره 427410)

و آنها می گویند “هیچ دلیل قانونی برای 30 مجله دور برای یک تفنگ”……آره تماشای آن فیلم و به من بگویید که دوباره به صورت مستقیم. و 30 فقط ممکن است یک شروع خوب بسته به اینکه چگونه هوشمند شورش هستند و اینکه آیا آنها فشار حمله.

2 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: وینسنت وگا 5/31/2020 12:18:05 PM (شماره 427432)

“ما نیاز به ارائه رادیکال و محبت و عشق است که همه ما باید در ما است.” متعجب? چه نوع ضعیف-a$$ روانی-babble است ؟ ارائه “رادیکال شفقت و عشق”….به چه کسی ؟ دزدان arsonists و جنایتکاران ؟ چه لنگی-wristed برفدانه این مرد است. مینیاپولیس محافظه کاران که برای رای دادن نیست این پسر کوچک………..شما باید به من تسلیت.

6 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: dbdiva 5/31/2020 1:58:40 PM (شماره 427536)

من در بهبهان. ما در مرکز شهر میزبان تظاهرات روز گذشته و من فکر می کنم وجود دارد یکی برای امروز برنامه ریزی شده. خوشبختانه (تا کنون) وجود دارد بدون خشونت اما بسیار فریاد در پلیس. من امیدوارم که روند نگه می دارد و بدون خشونت رخ می دهد.
ما یکشنبه کاغذ وزن در یک سرمقاله درخواست همه را به درک – کسانی که زندگی می کنند با ثابت نژادپرستی و که آزرده از این واقعه باید قادر به بیان خودشان هستند. هیچ جا در سرمقاله وجود دارد هر گونه ذکر است که خشونت و غارت هرگز نباید یک ابزار در جعبه ابزار خود; نه یک کلمه شفقت یا همدردی گناه صاحبان کسب و کار که در حال حاضر دچار یک دو whammy و که احتمالا ممکن است از دست دادن کسب و کار خود را برای خوب است. من حدس می زنم آنها فرض صاحبان آن به احتمال زیاد نژادپرستانه به هر حال. مقاله ما مانند یک متخصص در فضیلت سیگنالینگ و بیش از حد بزدلانه به بیرون آمدن در برابر این خشونت است. البته پس از Charlottesville آنها بسیار شجاع; آنها نوشت: دو سرمقاله جزئیات وحشت از خشونت راست و خواستار آن است که همه ما آن را تقبیح. که در آن نقطه من لغو روزانه من, اشتراک, اما نگه یکشنبه کاغذ فقط در مورد چیزی وجود دارد محلی است که من نیاز به آگاه باشید. من فکر لغو آن در برخی از نقطه اما می خواهم برای دیدن چگونه آنها گزارش Obamagate و انتخابات. من همچنین می خواهم برای دیدن حمایت خود را برای هر دو SloJoe یا قاتل کومو پس در هر دو صورت یکی است که مطمئن شوید که به کمدی طلا.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: BarryNo 5/31/2020 2:15:21 PM (شماره 427551)

این چند لایه دموکرات استراتژی است. 1. تهدید و ارعاب. شما کمی مردم ما نیاز به اجازه شما انجام کسب و کار شما. ما می توانیم از بین بردن ما هر زمان که ما می خواهیم. حمایت از ما و یا نابود شود.
2. کنترل. شما مردم کمی بهتر گوش دادن به ما و یا ما را مجازات خواهد کرد شما. سرگردان را از ما کشت و زرع اگر شما جرات.
3. فرصت است. به عنوان نظم و قانون معافیت های پایین ما خود کارشناسی ارشد را به شما بگویم آنچه شما می توانید و نمی تواند انجام دهد! خود قوانین معنی چیزی برای شما. ما خود شما!!
دموکرات ها به ما بگویید که ما به دنبال, ما چگونه فکر می کنیم, آنچه به عبادت و زمانی که در آن برای زندگی و مرگ در تعداد هوی و هوس. آنها فکر می کنم آنها خدایان. اما بیشتر و بیشتر به نظر می رسد آنها کمتر از حیوانات است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de