شهردار لری Lightfoot تقبیحvigilantism در شیکاگو پس از سفید مردانگشت محله خیابان با خفاش ها

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/7/2020 4:35:00 AM

شیکاگو — شیکاگو شهردار لری Lightfoot گفت: این شهر را تحمل نخواهد کرد vigilantism پس از گروه عمدتا مردان سفید گشت خیابان بریدج محله در شب چهارشنبه در پاسخ به یک شهر در نزدیکی و اعتراض. چند خیابان مسدود شد در بریجپورت محله چهار شنبه شب به نزدیکی تظاهرات پراکنده. در نزدیکی غرب Pershing جاده آب بوده از باز کردن شیر آتش نشانی به عنوان گروه های کوچک جمع شده در گوشه و کنار. برخی از مردان برگزار می شود خفاش ها. یک عینک یک پیراهن که گفت: “تمام زندگی ماده” یکی sipped آبجو و دیگر دست تکان داد در یک افسر به عنوان او سوار توسط. گروه اضافی از مردم مسلح با خفاش ها صف غرب 31st, خیابان.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/7/2020 5:39:57 AM (شماره 435549)

بنابراین کسانی که به دفاع از محله خود هستند نه مردم بد است. درست مثل unreal مستندات از افرادی که سالم هستند و می خواهید با زندگی خود را. این دموکرات فرمانداران/شهرداران از دست داده و ذهن خود را. همه می توانم بگویم شما رای دادند و آنها را در و شما می توانید آنها را. انتخابات باید عواقب. افرادی که زندگی می کنند در این دموکرات زد شهرها و ایالات متحده شما تا به حال به اندازه کافی. اولین گام را به محله خود را به مکانی بهتر برای زندگی است برای خلاص شدن از این سیاستمداران دموکرات. در غیر این صورت با آن زندگی می کنند.

43 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/7/2020 6:06:05 AM (شماره 435558)

اصلاح. بنابراین افرادی که دفاع از محله خود در حال حاضر مردم بد است. (من نفرت spell check).

23 نفر بود.


آخرین چیزی که می خواستم در حال تصاویری از هر گونه سازماندهی مقاومت به این حملات در پلیس “نژاد پرستی”. این است که قرار است به یک قیام توسط صالح شهروندان به پاک کردن شر از اجرای قانون است. وجود یک فرضیه ما همه پشت این مبارزه به عنوان ما در مقابل COVID منتظر سوء استفاده از اصطلاح قهرمان برای شروع در این زمینه. “امریکا در حال آمدن است با هم.”

12 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: RuckusTom 6/7/2020 7:01:06 AM (شماره 435590)

شما غارت ما شلیک … er, کرک جمجمه خود را با ما خفاش ها.

17 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: redraider 6/7/2020 7:20:33 AM (شماره 435601)

بیس بال خفاش ها? نمی 2nd Amendment اعمال در ایلینوی? محله من امنیت سلاح از انتخاب یک AR15, حفره ای در 5.56 mm. A Glock 30S در .45 خودرو تعارف این سادگی.

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: هرشی 6/7/2020 7:30:11 AM (شماره 435607)

هیچ ببخشید متمم دوم صدق نمی کند در ایلینوی…حداقل به این احمقها در مکان های بالا..”
به خوبی تنظیم شبه نظامی لازم بودن برای امنیت یک کشور آزاد حق مردم برای نگهداری و حمل سلاح, نباید نقض.” این زبان ساده نیست “هود و موش’ انگلیسی. Lightintheloafers نیاز به فقط به مو انجام می شود دوباره شاید سلمانی می توانید دزدکی حرکت کردن برخی از مغزها در حالی که او به دنبال ندارد…
این شورش نگه دارید و شما می خواهید برای دیدن بیشتر محله مسدود کردن دسترسی و نمی توان آن را با بیس بال خفاش ها…

20 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 6/7/2020 8:10:18 AM (شماره 435647)

Paraphrasing لری پلیسی شورش و از بین بردن محله خود خوب است اما حفاظت از محله خود را از تخریب ممنوع است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: AltaD 6/7/2020 8:12:06 AM (شماره 435648)

FTA: در نظر گرفتن اسلحه که منجر به هرج و مرج و ما حمایت نمی vigilantism در شهر شیکاگو تحت هیچ شرایطی. او و همکار او ترقی خواهان ایجاد هرج و مرج در این شهر است. یک تعداد انگشت شماری از ساکنان در بریجپورت در تلاش بودند برای محافظت از خانه های خود و کسب و کار از تخریب کامل است.

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: czechlist 6/7/2020 8:15:49 AM (شماره 435653)

متوقف خواهد شد که این اوباش اگر شما حل خود را بی اثر نیروی پلیس آن را متوقف کرده باندهای نه تظاهر?
من دعا برای “silver lining” است که رای دهندگان متوجه خواهد شد که چگونه کاملا احمقانه dimocrat رهبری است و رای آنها. متاسفانه در بیش از حد بسیاری به طور سنتی دموکرات اجرا شهرستانها هیچ جایگزین وجود دارد.

13 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: TJ54 6/7/2020 8:32:53 AM (شماره 435672)

شهردار دیلی قدیمی محله. در حال حاضر او می دانست که چگونه به مراقبت از اراذل و اوباش. اگر شهردار فرش لزبین می خواهد به شیکاگو تبدیل به دیترویت در آن را داشته باشد!

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 6/7/2020 9:01:05 AM (شماره 435708)

که یکی زشت زن! و بدون یک اونس از حس مشترک به بوت.

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/7/2020 9:06:33 AM (شماره 435712)

او می آید و از سالن زیبایی به دنبال مانند سر او شده است در یک آتش سوزی جنگل.

8 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 6/7/2020 9:29:27 AM (شماره 435748)

چیدن در سفیده که می خواهید برای محافظت از خانه های خود و تماس با آنها را “اوباش” را دریافت لری به یک پشته از مشکل. او مردم خود را به حال کمی بخار-تخلیه گاز و سوزانده فروشگاه های خود را. که بیش از. شروع messing با شهروندان که لازم است برای مردم خود را به زندگی می کنند و جادوها است که مشکل است که شما نمی خواهید به فکر می کنم در مورد.

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: rikkitikki 6/7/2020 9:31:12 AM (شماره 435751)

احمقانه است که به عنوان احمق می کند. یا شاید Lightfoot ساده است فقط دیوانه است. در هر صورت او در اینجا نظرات مخالف منطقی فکر کردم…نه به ذکر آنها انجام این کار در حالی که آنها او را نقض سوگند ،

5 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: سخت Nard 6/7/2020 10:05:01 AM (شماره 435813)

من خیلی دوست دارم برای دیدن رئیس جمهور تهمت و اعلام کند که خوب صادقانه به مردم که خسته از این مزخرف باید وانت و رها کردن این فاسد شهرستانها. اجازه دهید آنها را به مرگ آهسته وحشتناک مرگ است. من فکر می کنم شهرداران/فرمانداران این منطقه خواهد مرطوب خود در تلاش برای توقف خروج دسته جمعی. تنها مشکل خواهد بود انبوهی از libs رفتن به قرمز متحده و انجام همان چیزی که بیش از همه.

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: paral04 6/7/2020 10:09:00 AM (شماره 435818)

پس Lightfoot نیست حفاظت از شهروندان از این شهری تروریست ها شهروندان حق دارند از خود دفاع کنند

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/7/2020 11:05:34 AM (شماره 435902)

طول می کشد برخی از احشاء به گشت با بیس بال خفاش ها پس از مخالفت حمل (به سرقت رفته) و اسلحه. من را به تعجب می کنم اگر آنها ممکن است “سفید اسپانیایی است.”

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: moonlightflip 6/7/2020 11:08:00 AM (شماره 435910)

مردم شیکاگو: آیا lightfoot شما را با افتخار??

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: clayusmcret 6/7/2020 12:22:24 PM (شماره 436051)

نباید دفاع از تو نيست نگهبان از هرج و مرج! تقریبا پوشش آن ؟

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: DVC 6/7/2020 12:50:18 PM (شماره 436105)

شجاع مردان انجام درست اما یک خفاش احمقانه انتخاب برای سلاح های این روز است. یک افسر پلیس دوست نزدیک بود و غمگین وظیفه برای برگزاری این دست از یک مرد در حال مرگ بود که سعی کردم به استفاده از یک توپ خفاش برای دفاع از خود از برخی از اراذل و اوباش در محلی مناسب ذخیره کنید. اراذل و اوباش به ضرب گلوله او را دو بار در قفسه سینه و سمت چپ. آن دوست من اول وضعیت که در آن او برگزار شد دست انسان صحبت به او اصرار او را به قطع در حالی که آمبولانس وجود دارد. قربانی مرده بود قبل از امدادگران آن ساخته شده است. یک جدی که او به من گفت روز است که هنوز هم بسیار واضح و روشن به من در حال حاضر سال بعد. هرگز تصور کنید که یک باشگاه و یا یک چاقو است اولین انتخاب سلاح. دشمنان خود را بعید است که منصرف و یا وحشت زده تماس با سلاح های که آنها اسلحه یا تفنگ.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/7/2020 2:42:51 PM (شماره 436282)

آن است که vigilantism برای محافظت از اموال خود و خانواده و یا کسب و کار…که حق شما است!
این شهردار سیاسی است هک و در بالای آن یک ادم سفیه و احمق!

4 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: john56 6/7/2020 2:59:40 PM (شماره 436304)

من بیشتر شوکه وجود دارد که هر غیر metrosexual مردان سفید در سمت چپ در شیکاگو است.

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de