شاید رسانه ها باید کار خود را وواقعیت این بررسی افرادی مانند Fauci به جای فقطتکرار آنچه به آنها گفته شده

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 7/15/2020 12:56:17 PM

در Jan: که و دیگران گفت: COVID 19 نمی خواهد گسترش انسان به انسان است. در ژانویه فوریه و اوایل ماه مارس Fauci, CDC, بسیاری از رسانه ها و دیگر دموکرات ها گفت: این ویروس نیست بسیار خطرناک در آمریکا در اواخر ژانویه تهمت قرار داده و ممنوعیت سفر در چین بود و او به طور گسترده ای از انتقاد کارشناسان و دموکرات و بسیاری از رسانه ها. آنها آن را به نام یک واکنش بیش از و به نام تهمت نژادپرستانه و بیگانه است که آنچه آنها به نام تهمت به مدت چهار سال. در اوایل ماه مارس CDC Fauci, NIH و دیگران گفت: آیا پوشیدن ماسک.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Strike3 7/15/2020 1:45:28 PM (شماره 479270)

متاسفانه شرح وظايف رسانه ها تجدید نظر شده است در سراسر کشور است. آن رفته از گزارش این خبر به پیروی از عواطف واحساسات و dem تبلیغات. آنها هنوز هم متقاعد شده است که روش های جدید موثر هستند اما بدترین چپ دروغگو منابع است که بالاترین رتبه یعنی CNN و MSNBC. افرادی مانند همین لیمو و ولف بلیتزر جز بازیگران. من امیدوارم که برای Fauci خاطر است که او در حال رفتن همراه با کسی نهفته است و فشار از مافوق خود به جای استنتاج مسیر و اثر ویروس بر اساس آن معیوب بریت داده cruncher. اگر این مورد است, او واقعا بی کفایت.

4 نفر مثل این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: Saryden 7/15/2020 1:47:15 PM (شماره 479272)

من معتقدم Fauci و Birx و به احتمال زیاد سر از CDC شاید کومو و deBlasio هستند با Moderno, دروازه, سوروس Remdesivir… کمک خود را بیت به کسب درآمد برخی از پول پاداش در آینده است. فکر می کنم همه خائن به کشور ما است. این ضرر و زیان در, دانش آموز, آموزش و پرورش, شغل&کسب و کار, خودکشی, عمومی, روحیه, پرستاری در خانه, مرگ و میر, اعتماد به نفس در دولت بسیار زیاد است. همچنین خشم محاکمه & رنج همه این را ما خوب رئیس جمهور در حالی که او در برخورد با کسب و کار ما ملت است.

15 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: mathman 7/15/2020 1:58:16 PM (شماره 479282)

Fauci اشتباه بود در سال 1986 در مورد اچ آی وی است. او حاضر به محکوم کردن مقعد رابطه جنسی که تبدیل به ابزار اصلی انتقال. او اشتباه بود ، او در اشتباه است در حال حاضر در مورد Hydroxyquinone در مورد ماسک, در مورد خطر سرایت و در مورد مرگ و میر.
گفت: به اندازه کافی.

15 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: EQKimball 7/15/2020 2:17:07 PM (شماره 479309)

خبر خوب این است که ما می توانید ما ماسک و بازگشت به حالت عادی نوامبر 4. هیستریک تئاتر خیابانی را به طور رسمی به پایان رسید و روزنامه نگاران اجازه خواهد داشت برای پوشش میلیون دیگر داستان است که نادیده گرفته شده اند.

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: kdog 7/15/2020 2:21:50 PM (شماره 479314)

آنها تنها واقعیت بررسی افرادی که نمی رویم همراه با روایت در یک موضوع داده شده است.

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Italiano 7/15/2020 2:51:58 PM (شماره 479339)

حرفه ای حزبی هک بوروکرات. هیچ چیز بیشتر. با تشکر اما من گوش دادن به پزشکان واقعی که تاثیر نظر من در این scamdemic..

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Kate318 7/15/2020 4:16:51 PM (شماره 479413)

خوشحالم که به دیدن این جانوران پستاندار شبیه راسو در نهایت برخی از نظارت عمومی. واضح است که مغلوب ساختن پیشی جستن است فاصله این وزغ اما هنوز هم به او می دهد خدمات لب به مودب. یا حداقل برای نگه داشتن رسانه های سگ در خلیج.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: VirtuDawg 7/15/2020 4:23:00 PM (شماره 479418)

آیا کسی می تواند به من بگویید یک چیزی-هر چیزی-که این دوربین-hog Fauci شده است “حق” در مورد???

5 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jjs 7/15/2020 4:34:28 PM (شماره 479427)

هیچ مدرک و من نمی دانم چگونه اما من فکر می کنم در برخی از نقطه تهمت می دانست این پسر قرار بود در بر داشت. فقط سمت چپ او را قطع وجود دارد تا مردم شروع به گرفتن تصویر بزرگ و سپس مغلوب ساختن پیشی جستن را در برای کشتن.

8 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Saryden 7/15/2020 6:31:14 PM (شماره 479504)

باید فقط به عنوان خوانده شده که خارج شده و سم نیاز به ماسک صورت برای مشتریان شروع Mon. ژوئیه 20 تا همه چیز را همان در سراسر کشور به دلیل برخی از کشورها در حال حاضر دستور ماسک. این بدان معناست که من در حال حاضر جای دیگر فروشگاه… خیلی ناراحتم… من را انتخاب کنید به “حکومت” امریکا شیطان-crat فرمانداران. همچنین در مورد عصبانی کارت های اعتباری تنها… بدون پول نقد پذیرفته شده… بنابراین هر کس می تواند به دنبال در خرید خود را. بسیاری از حملات در آزادی ما.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: red1066 7/15/2020 7:43:41 PM (شماره 479560)

Fauci شد رسانه ها صحبت کردن ، مردم سؤال شد روایت خود را از چهار ماه پیش. مغلوب ساختن پیشی جستن به حال هیچ چاره ای اما برای ارائه Fauci در آغاز. یک بار Fauci کردم طعم شهرت او گفت: چیزهایی که رسانه ها می خواستم به شنیدن حتی اگر هیچ حقایق بودند و پشت سر آنها.

4 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de