28 مه سال 2020 آن را آغاز کرده است: بایدن کشوییرو به پایین در نظر سنجی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: ladydawgfan, 5/29/2020 12:02:33 AM

پس از یک هفته از gaffes آن اتفاق افتاده است. جو بایدن انداختن در پای صندوقهای رای است. با توجه به نیوزویک: معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن سرب بیش از رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن کاهش یافته است توسط سه نقطه در طول هفته گذشته با توجه به جدید رای داده است. آخرین نظرسنجی رویترز و ایپسوس یافت که بایدن به رهبری تهمت با شش امتیاز در میان رای دهندگان ثبت نام با 45 درصد پشتیبان گیری رقیب و 39 درصد علاقه وقت. معاون سابق رئیس جمهور نیز تا به حال چهار نقطه سرب در میان رای دهندگان مستقل. یک سوم از گروه (33 درصد) گفتند که پشت بایدن در حالی که 29 درصد گفت: همان از مغلوب ساختن پیشی جستن.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: ميانگين ژن 5/29/2020 12:40:02 AM (شماره 424929)

همیشه نظر سنجی های ملی که در کالیفرنیا و نیویورک بیش از وزن روگذر کشور است.
اما تا آنجا که کالج انتخاباتی می گذرد مغلوب ساختن پیشی جستن در حال رفتن به برنده شدن در یک زمین لغزش.

22 نفر بود.


انتخابات گفت که بایدن…..متعجب? “این فقط در–تهمت برنده در یک زمین لغزش”!!! ترک b s ing ما!

13 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: چوب ملکه 5/29/2020 3:03:27 AM (شماره 424984)

من امیدوار هستم مغلوب ساختن پیشی جستن را در کالیفرنیا. من رویاپردازی در سال 2016. به طور منظم schmoes که رای دادن نیست و یا فقط رای دادند Dem چرا که هر کس در خانواده و دوستان خود را در حال گرفتن یک دوره سقوط در آرمانشهر سوسیالیستی. بسیاری از آنها آن را دوست ندارم. سالمندان, دوست, زندگی Dem از من پرسید چی شد رفتن – همه آنها را امیدوار کننده رایگان همه چیز برای همه. من فکر نمی کنم او تنها یک سوال تصمیم گیری وحشتناک Newsom. کالیفرنیا برای مغلوب ساختن پیشی جستن 2020!

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Trigger2 5/29/2020 4:43:02 AM (شماره 424996)

دوست شما احتمالا می بیند او اس, بررسی کاهش به یک دلار برای پرداخت هزینه های تمام چیزهای رایگان.

5 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: 4Justice 5/29/2020 6:32:16 AM (شماره 425037)

من امیدوارم که شما حق #3. ما پیر بومی از یک بار طلایی دولت باید دعا شده است که مردم شروع به بیدار شدن از خواب و ببینی دموکرات ها در حال کار در برابر بهترین منافع خود را. ما هنوز در حال مبارزه و نمی خواهید به رها کردن!!! کالیفرنیا زمان به نوبه خود قرمز (جمهوری خواه-و نه کمونیست!).
قرمز = رد هر دموکرات!! بیشتر آبی = متعصب دروغ Underhanded شر ظالمان.

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Lazyman 5/29/2020 6:37:18 AM (شماره 425045)

او به معنای واقعی کلمه در زیرزمین.

8 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: snapper451 5/29/2020 7:30:55 AM (شماره 425076)

رئیس جمهور تهمت شجاعت می گویند چه باید گفت در مورد آنچه اتفاق افتاده در منگنز. او نیاز به اشاره است که چیزهایی مانند این ادامه یابد در حزب دموکرات متحده آمریکا, حزب دموکرات, شهرها موفق به زمین توسط سیاستمداران دموکرات. آن است که فراتر از زمان برای سیاه پوستان در امریکا به ایجاد یک تغییر. آنها نیاز به رد هر حزب دموکرات در آمریکا چرا که آنها درک نمی وفاداری خود را و آرا اما به جای کار به نگه داشتن آنها را به عنوان یک دائم طبقه. اجازه دهید این بحث در حال حاضر!

10 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: 49 فورد 5/29/2020 7:32:13 AM (شماره 425077)

من دوست دارم مونیکا Showalter, اما من فکر می کنم او خواندن بیش از حد به این تصویری بر روی صفحه رادار در رای گیری. اجازه دهید بچه های ما دچار مشکل هستید. کارولینای شمالی و آریزونا به خوبی می تواند از دست داد. هیچ 2016 آبی متحده در حال رفتن به قرمز این زمان در اطراف. سه زنگ کمربند متحده تهمت برنده در سال 2016 – WI MI و PA – باید تهاجمی Dem فرمانداران (تمام منتخب در سال 2018 بازتاب نارضایتی تهمت) خواهد شد که استفاده از هر تاکتیک رای, برداشت, رای-با-پست – برای دیدن به آن است که کشورهای خود را بازگشت به “D” ستون. اشتباه نکنید با استفاده از آخرین جنگ به عنوان یک راهنمای. 2016 شد و آنچه در آن بود, اما چهار سال از رسانه های سوخت کارشناسی و جنجال و هیاهو ساخته شده اند بیشتر از تفاوت تر از ما می خواهم به این باور است. من صادقانه امیدوارم که من به شما ثابت شود مرده غلط در مورد آن است.

12 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: جیپ قرمز 5/29/2020 7:32:53 AM (شماره 425078)

جمهوری خواهان شده است برنده انتخابات اخیر حزب دموکرات مواضع حتی یکی در کالیفرنیا و بایدن پیشرو در پای صندوق های رای از زیرزمین آره مطمئن شوید که هر چه.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/29/2020 8:03:39 AM (شماره 425098)

من نمی بینم Pervy جو به عنوان یک ‘اسلاید’ مرد نیمه انجام است که او نمی تواند به این معنا هر کس دیگری…من دیدن Pervy جو به عنوان یک بالا و پایین رفتن رفتن نوع پسر…او را در سمت پایین و اگر شما نمی پرداخت او او میپرد و به شما اجازه سقوط به زمین! یا بهتر او لوسی با فوتبال…هی چارلی, لگد زدن به توپ من قول می دهم من نمی خواهد تکان شدید و سخت آن را دور …….در این زمان!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: udanja99 5/29/2020 8:36:26 AM (شماره 425132)

اگر این نظر سنجی که از Newsweak و Rooters شما می توانید بر این باورند که آن را به یک اسلاید; آن را بیشتر شبیه به یک بینی شیرجه رفتن.

3 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 5/29/2020 9:02:45 AM (شماره 425159)

به طور فزاینده ای امکان پذیر است که شمع را جایگزین کنوانسیون زمان. همچنین به نظر می رسد این بیماری همه گیر معکوس در Chicoms این ابعاد و msm. آن را به مردمی در کشورهای در اینجا مقدار زیادی از فرصت برای تجربه سوسیالیسم در بهترین حالت آن و در حال حاضر برخی از lefty مردمی با یک سلول مغز قرار داده اند و 2 و 2 با هم. در حالی که من اصلا انتظار من مافیا تولد ایالت ایلینویز به تلنگر دیگر آبی متحده که lefty شهروندان قرار داده شده است از طریق رینگر خواهد شد که آن را نمیفهمد. این همه چیز عجیب و غریب است. بسیاری از مردم قرارداد این ویروس اما من هنوز هیچ دوستان و یا خانواده است که باید آن را به حال. خدمات و کسب و کار در غرب کلرادو که در آن من در به طور کامل دوباره بازسازی شد. به جز نیاز به پوشیدن ماسک در ورزشگاه و فروشگاه های مواد غذایی, همه چیز در قبل از آن بود. اما مدفوع مطمئن شوید که آمار فن در اوایل این هفته زمانی که فرماندار ما پلیس کشف کلرادو وزارت بهداشت در پخت و پز در کتاب و تند میمون تعداد گزارش کشنده ویروس موارد در اینجا کاهش 25% روز بعد. حتی دنور msm تلاش با نحوه دفن داستان.

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Strike3 5/29/2020 9:20:19 AM (شماره 425179)

با وجود مغرضانه نظر سنجی بدون شک وجود دارد که دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن می تواند اجرا محافل در اطراف جو بایدن با یک پا به یک بلوک بتن. نگرانی من این است که با تعدادی از چپ احمق و کور مردم را تشکیل می دهند که آمریکا جامعه امروز است. من یک دوست سابق که هنوز عزادار بیش از Buttigieg.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: doctorfixit 5/29/2020 9:23:04 AM (شماره 425184)

سخت به این باور است که MSM است که فروش این سالخورده doofus. چه تحقیر آنها برای آمریکایی ها.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bobmadison 5/29/2020 9:26:07 AM (شماره 425187)

من به همتون بایدن ain’t gonna be هیچ Dem. candiate. کتاب آن Dano…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 5/29/2020 9:26:14 AM (شماره 425188)

مونیکا شما به دنبال آن هستید در نظر سنجی? چه اتلاف وقت است. به طوری که آنها دست خوش پیشامد میشه در جهت ما. چرا باید به ما باور آنها در حال حاضر بیش از هر ما قبل از ؟ آنچه ما باید فکر می کنم زمانی که 2 هفته قبل از انتخابات وجود دارد 90% شانس که بایدن برنده خواهد شد و او خواهد گذاشت با 8 امتیاز ؟ شکستن آن را شبیه به این: زنان ناراضی هستند و با Gropey جو Reade روبرو می شوند.
سیاه پوستان در حال حاضر #Blexiting و در حال حاضر جو gaffed راه خود را به دلیل توهین به آنها. جوانان در حال رفتن به شاداب با سالخورده به زودی به هشتاد ساله.
اسپانیایی ها نیز دست خوش پیشامد میشه نسبت به مغلوب ساختن پیشی جستن.
برنی Bros نمی مانند بایدن یا dem ، اعتماد مردم نیست بایدن توانایی برای بازسازی اقتصاد است. بایدن روانی توانایی های پایانی به نقطه که نگران کننده است. این dem حزب شکسته و تا حد زیادی enervated.
یک رسوایی بزرگ است که در مورد به شکستن بیش از BO & Joe دولت با شواهد اثبات شده و به احتمال زیاد کیفرخواست و هیچ Comey یا لینچ برای محافظت از آنها را مانند هیلاری ایمیل موضوع است. به طور کلی بایدن ضعیف تر است و بیشتر در معرض از هیلاری در سال 2016. او از دست داده است. مغلوب ساختن پیشی جستن به ریاست های دیدنی و اقتصاد است که به احتمال زیاد برای شروع یک واکنش در ماه نوامبر. مغلوب ساختن پیشی جستن به ارمغان آورده است بازگشت تولید شغل است.
مغلوب ساختن پیشی جستن شده است کار را به چین به درمان چیزی در حال حاضر بسیار مثبت دریافت کرده است.
مغلوب ساختن پیشی جستن نابود داعش در ماه (زمانی که بو/بایدن نمی تواند کار انجام می شود در سال).
مغلوب ساختن پیشی جستن یک عدم قطعیت در سال 2016 است اما حکومت محافظه کارانه و قوی و پر انرژی و حمایت از جمهوری خواهان. مغلوب ساختن پیشی جستن را چند محافظه چیز برای تحکیم جایگاه خود را; قضات مهاجرت معاملات تجاری و غیره.
مغلوب ساختن پیشی جستن به طور قابل توجهی کاهش می یابد و مقررات.
مغلوب ساختن پیشی جستن حذف BOCare دستور مجازات است.
مغلوب ساختن پیشی جستن سیاست های انرژی ساخته شده اند انرژی آمریکا مستقل است. مغلوب ساختن پیشی جستن تحت فشار قرار دادند از طریق کاهش مالیات است که طبقه متوسط را دریافت و تشخیص به عنوان یک مثبت. مغلوب ساختن پیشی جستن است مورد علاقه به بازسازی اقتصاد (پس از اثرات ویروس).
مغلوب ساختن پیشی جستن را شکست داد و مولر و استیضاح زمانی که مخالفان او می تواند آمد تا با هیچ مدرکی از تخلف است.
مغلوب ساختن پیشی جستن نگه داشته است بسیاری از مبارزات انتخاباتی خود وعده داده است. او آنچه که او گفت: او را انجام دهد. مغلوب ساختن پیشی جستن است به مراتب قوی تر از او بود در سال 2016 و فاسد بوروکراسی بیشتر در اجرا. او برنده پس از آن. قوی تر مغلوب ساختن پیشی جستن با ایران و حزب هیجان زده در مقابل ضعیف تر بایدن با شکسته بی توجه ، شما لازم نیست جعلی نظرسنجی به این شکل از.

4 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: fairplay 5/29/2020 9:56:09 AM (شماره 425230)

من فکر می کنم رئیس جمهور تهمت جیر جیر خواهد شد با یک پیروزی دیگر اما نه به عنوان بزرگ به عنوان 2016! من امیدوارم که آنها نمی جای خواب آلود جو!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “ladydawgfan”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de