‘استاد’ دیگر استفاده می شود بهتوصیف حمام و اتاق خوابتوسط هوستون گروه املاک و مستغلات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 6/28/2020 11:51:26 AM

این اتاق خواب و حمام هستند و هیچ کس استاد. در اوایل این ماه هوستون انجمن از Realtors کاهش یافته کلمه “استاد” مشخصات و امید بستن برای “اولیه” به عنوان یک فراگیر تر توصیف. “چندگانه مثال خدمات گروه مشاوره به طور منظم به بررسی شرایط و زمینه های مورد استفاده در MLS به مطمئن شوید که آنها سازگار با بازار فعلی محیط زیست” خواندن یک بیانیه انجمن. “به روز رسانی اولیه و اصلی حمام در میان نه درخواست برای بررسی بودند که فرستاده شده توسط کاربران در نظر گرفته و در بسیاری از جلسات اخیر.”(تیک) دیتریش فون Biedenfeld یک کسب و کار استاد در دانشگاه هوستون اشاره کرد که تاریخی استاد/برده کشت و زرع پویا


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: DVC 6/28/2020 11:58:24 AM (شماره 459935)

مردم احمق و انجام چیزهای احمقانه. خسته کننده است.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: بد-مو 6/28/2020 12:00:52 PM (شماره 459938)

بنابراین در حال حاضر ما اولیه اتاق خواب و اتاق خواب ? که در آن همه مردم عاقل برود ؟

26 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: NorthernDog 6/28/2020 12:02:09 PM (شماره 459940)

من به نظر می رسد به خاطر این بود که قبل از محاکمه. اما مشتریان نگهداری می پرسیدن که اتاق خواب استاد. و هیچ کس خواسته است برای دیدن برده چهارم پس از سال 1865.

31 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Catfur27 6/28/2020 12:02:32 PM (شماره 459942)

…نمی توانم بگویم “استاد”…???…..پس چه نوع از “bators” ما در حال حاضر میخوام تماس همه dem سیاستمداران???

24 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: LadyVet 6/28/2020 12:13:37 PM (شماره 459955)

آنها سعی کردند به این تغییر به “مالک عقب نشینی” اما مردم هنوز هم استفاده می شود “استاد”. خنده دار چگونه بیدار لیبرال ها می خواهند برای تغییر این به دلیل “racissst!” اما نادیده گرفتن جنسیتی ، فقط صبر کنید تا زمانی که همجنسگرایان مافیا فرود در BLM به ادعای “بیدار” تاج.

16 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: تیله 6/28/2020 12:21:43 PM (شماره 459964)

مدرک کارشناسی ارشد, کارت کارشناسی ارشد متفکر و البته” خود آزاری “.

24 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: wakeupcall 6/28/2020 12:24:13 PM (شماره 459965)

من برای یک, را نمی خواهد, در حال خواب اولیه خود را در اتاق خواب. من و باقی خواهد ماند کارشناسی ارشد (سر) از خانه و خانواده فقط به عنوان خدا پدر ما به ما فرمان می شود.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: IowaDad 6/28/2020 12:29:36 PM (شماره 459971)

جدید فوق العاده! چشمگیر این طرح را کاهش نرخ نژادهای کشتار سیاه پوستان در مرکز شهر حداقل 80 درصد است. و یا آن را توسط 0.002 درصد ؟ تنها بایدن می داند

30 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: subman47 6/28/2020 12:30:16 PM (شماره 459973)

برخی از مردم خواسته اند این سوال مربوط به چیزهای دیگر اما سوال این است که چطور هیچ کدام از این آورده شد تا در طول هشت سال اوباما رئیس جمهور شد.? نبود مشکل ، اما این یک مشکل بزرگ در حال حاضر ؟ چگونه آمده است ؟ استاد, برده, مدت ندارد اما از سال 2008 تا سال 2016. عمه Jemima بزرگ ساخته شده پنکیک خانم Butterworth فوق العاده بود شربت افرا برای قرار دادن بر روی آن ماکارونی بر باد رفته بود یک کتاب کلاسیک و فیلم, کارشناسی ارشد گلف مسابقات شد تاج جواهر گلف است. به تازگی برنده توسط تایگر وودز. آبراهام لینکلن, ایالات متحده آمریکا کمک مالی و دیگران هستند و به طور ناگهانی سابقه بد. نه چندان طول اوباما در انتخابات ریاست جمهوری. هی من تعجب می کنم چه مشکل است در حال حاضر ؟ من باید به فکر می کنم که یکی بیش از در حالی که برای.

34 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: HotRod 6/28/2020 12:30:21 PM (شماره 459974)

که یک چیز احمقانه را انجام دهد اما تا بقیه کامپیوتر پریش. در مورد مسکن و برخی چیزهای دیگر “استاد” اشاره نمی کند به یک فرد آن را اشاره به “اولیه” حمام و یا اتاق خواب. IOW یکی به طور معمول اشغال شده توسط مالک. احمقانه لیبرال….

17 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: earlybird 6/28/2020 12:31:11 PM (شماره 459975)

چه دیتریش فون هر کس فکر می کنم در مورد استاد, قفل, استاد, قفل شاهکار “تسلط بر [هنر….]”, شاهکار,

16 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Enoch پاول 6/28/2020 12:34:27 PM (شماره 459978)

مرا به یاد ویکتوریایی که نمی استفاده از کلمه “معده” یا ” پا ” در گفتگو… راه بیش از حد مبتذل و مفتضح. البته فحشا شد شایع در طول نیمه دوم قرن نوزدهم.

13 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: StrikingViking 6/28/2020 12:41:51 PM (شماره 459990)

وجود دارد می رود گلف بزرگترین مسابقه کارشناسی ارشد.
استاد ضبط شده از کنسرت های خارج از خانه هستند.
رسیدن به وضعیت اتحادیه به عنوان یک استاد لوله کش بدنساز.
تسلط بر روش های غیر مجاز است.
اخذ مدرک کارشناسی ارشد در Boneheadedness مطالعات تشویق شوند به طوری که بسیاری از این ساده لوحانه تصمیم گیری ممکن است به آینده نامحدود.

12 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: jacksin5 6/28/2020 12:43:03 PM (شماره 459993)

کارشناسی ارشد برق, کارشناسی ارشد, لوله کش, استاد نجار. شما می دانید آنهایی که مدرس این کارآموزان?

14 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Safari مرد 6/28/2020 12:45:48 PM (شماره 459999)

در یک جا از wokosity من حذف ترمز استاد سیلندر از من نژادپرست ، اما من قادر به متوقف کردن زمانی که تمام پل/Antifa مسدود کردن جاده ها است. خنده دار چگونه carma کار می کند.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Winstonian 6/28/2020 12:50:31 PM (شماره 460003)

به من گفت: همسر من در این مورد یک چشم رول. من هم به او گفت که زمانی که ما بچه ها بیا با نوه هر کس می خواهد در حال حاضر مجبور به استفاده از اولیه ،

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/28/2020 12:50:45 PM (شماره 460004)

آنها سعی کردند این در گذشته در صنعت الکترونیک بیش از حد, که در آن ما تا به حال “استاد” و “برده” سیستم های. هیچ چیز کار می کرد به عنوان به خوبی به عنوان کسانی که نظر به موجز توصیف سیستم پس whiny اعتراضات چپ نادیده گرفته شد. همان درست است از استفاده از کلمه “اره” به عنوان یک ابزار برای ایجاد چندین بخش یکسان. به چپ می خواستم که حذف شده از واژگان ، که سقوط توسط ایستگاه فرعی ، آن را دشوار است به پلیس کل کشور است.

11 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Fitzroy 6/28/2020 12:50:45 PM (شماره 460005)

من می تواند به مقابله با این عنوان کار “فرماندار” در آینده است.

5 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Brooks 6/28/2020 12:51:48 PM (شماره 460007)

چه اتفاقی می افتد اگر شما MBA….کارشناسی ارشد مدیریت بازرگانی, من شرط می بندم که هیچ/هیچ در حال حاضر!

10 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: TJ54 6/28/2020 1:11:09 PM (شماره 460038)

هوستون است libtard مرکزی هیچ جای تعجب است. هرگز زندگی می کنند وجود دارد

8 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/28/2020 1:18:37 PM (شماره 460046)

Gee – – آیا من باید برای جلوگیری از مراجعه ما به رئیس جمهور سابق به عنوان استاد B. کلینتون ؟ من امیدوارم که Lucianne رفتن نیست همه PC در ایالات متحده است.

6 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Highlander 6/28/2020 1:19:23 PM (شماره 460047)

هر روز به ارمغان می آورد چیزی جدید و مسخره است. به زودی همه ما خواهد بود در دو-با-دو-شش پا جعبه فقط به طور کامل آرام به سمت چپ! سوراخ خواهد شد برای آب و غذا.

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: LesUNo 6/28/2020 1:20:45 ساعت (شماره 460048)

همه که کار پس از مدتها پیش و در حال حاضر من MSN می شود از پنجره به بیرون پرتاب. و فقط وقتی که شما فکر می کنید این pandering نمی توانید بیشتر مسخره است.

7 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Smart11344 6/28/2020 1:33:05 PM (شماره 460062)

در رادیو و تلویزیون و فیلم وجود دارد این است که همیشه استاد را کاهش دهد. هیچ ربطی به نژاد. آن است که فقط نهایی محصول به پایان رسید که نسخه های کارشناسی ارشد از. جهل مطمئن خسته کننده است. چگونه در مورد استاد سیلندر برای ماشین شما ترمز ؟

7 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Sunhan65 6/28/2020 2:13:01 PM (شماره 460099)

هی من حدس می زنم ما می توانیم تا دوباره تسلط بیشتر ضبط کلاسیک سیاه و نوازندگان.

8 نفر بود.


Ok ok, بیایید با “خداوند و بزرگ Poohbah/والا Grand بزرگ در یک اتاق”.

7 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: EQKimball 6/28/2020 2:15:25 PM (شماره 460102)

هنگامی که شاگردان عیسی را آدرس او را به عنوان “استاد” در آن بود به این دلیل که آنها خود را برده است ؟ عیسی یک نژادپرست?

7 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: anniebc 6/28/2020 2:28:36 PM (شماره 460113)

من می خواهم یک مسکن جستجو را تا زمانی که او در بر داشت یک خانه با دو استاد تخت و حمام.

7 نفر بود.


پاسخ 29 – نوشته شده توسط: زمان مناسب 6/28/2020 2:39:11 PM (شماره 460119)

اتاق خواب استاد, استاد, حمام, کارشناسی ارشد, مسابقات, استاد, دزد صندوق باز کن استاد دزد طرح شاهکار, تئاتر, قدیمی, کارشناسی ارشد, کارشناسی ارشد, قفل, کلید کارشناسی ارشد, کارشناسی ارشد, کنترل………. این نکته نژادپرستانه از نظر نگه داشتن من تا شب هر شب.

9 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: Philipsonh 6/28/2020 2:46:21 PM (شماره 460125)

مجنون بخشی از این همه “نژادپرستانه” ب .S. در ارتباط با نام و مجسمه و غیره. این است که 99 درصد از سفید پوستان هرگز به همراه نام با سیاه پوستان و یا نژاد پرستی. من قطعا هرگز دلیل آن نمی شود. امیدوارم که کامپیوتر پیشرفته به یاد داشته باشید که در برخی واحدها وجود دارد یک استاد رانندگی و رانندگی و مگر اینکه کامپیوتر نژادپرستانه آن است و هیچ ربطی به نژاد پرستی. به این معنی اصلی/اولیه و یا ثانویه. من خیلی خسته هستم از این زباله ها که من به ندرت در گذشته یک تیتر دیگر هیچ. PS: من در کالج بود سیاه و سفید جوانان از Tx., و من یک جوانی از NYS. ما هنوز هم دوستان دهه بعد. به چپ و نژادپرستان در حال رانندگی curremnt تفرقه هرج و مرج است.

7 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/28/2020 4:01:24 PM (شماره 460157)

آیا کسی می تواند به من کمک کند ایجاد یک وب سایت به طوری که من می توانید شروع به مبارزه با این در حال حاضر?? من نمی باید بدانید که چگونه و یا پول آن را انجام دهد اما من می نویسم من می تواند به متقاعد کردن من می تواند پوشش هر موضوع لازم است. بیایید متوقف کردن این حماقت است. JanineC4(at) yahoo.

2 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: volksford 6/28/2020 5:10:12 PM (شماره 460188)

بت [email protected] دیوانه !

4 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/28/2020 6:50:49 PM (شماره 460235)

خوب استاد من اتاق خواب و حمام استاد فقط خوب است. آنها حتی نمی احساس بد در مورد این احمق قانون!

4 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: joew9 6/28/2020 6:57:21 PM (شماره 460247)

راستش من فکر می کنم آنها باید شروع به تماس کسانی که بی فایده jetted وان گلدان گل.
در بسیاری از خانه های من در روی Zillow آنها معمولا پر از گلدان سرخس.
ما یکی است. از سال 1989 بوده است یک بار استفاده می شود. فقط برای دیدن اگر آن را کار کرده است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Firebase 6/28/2020 7:04:36 PM (شماره 460250)

فقط فکر می کنم در مورد آنچه که سیاه پوستان شده اند شکایت در مورد سال و سال های دهه و دهه عدم شمول است. بنابراین در حال حاضر در اینجا آنها تظاهر آنها به جرم یک فرد در تصویر در یک جعبه از مواد غذایی یا بهداشتی برچسب محصول و شروع به پاک کردن خود حتی از محصولات است که هیچ ارتباطی به برده داری سوء استفاده و یا موهن نمایندگی. بنابراین آنها ماندن در هدف اصلی خود شکایت کرده و یا آنها را فراموش کرده چرا که دموکرات ها در حال استفاده از آنها را مانند یک ابزار و موفق به “nudge” آنها را به این روش جدید به طور کامل مخالف است ، این نفاق بسیار است. داشتن یک فرد در تصویر در یک جعبه از مواد غذایی هرگز متوقف شد من از خرید قبل از آن اما او تغییر خواهد کرد در حال حاضر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: DrOstrow 6/28/2020 7:18:26 PM (شماره 460258)

کسی اینجا به من کمک کند – من گیر کرده در یک نژادپرست محل به سادگی با پوشش سفید cumulo ابرها !!
این است که فراتر از جنون.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: کایوتی 6/28/2020 7:51:21 PM (شماره 460266)

نه سرگرم کننده به تماشای بیدار مردمی رقص به این لحن.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: pinger 6/28/2020 9:09:50 PM (شماره 460306)

اگر تجاوز+ مردم هرگز وجود تمدن جهان خواهد بود حدود پنج دقیقه پشت که در آن است در حال حاضر. به نوعی ما را برای زنده ماندن…

0 افرادی مانند این.


هر کس نمی تواند یک تخت ما باید استفاده از اصطلاح اتاق خواب ؟ آن را ممکن است که کسی احساس ضعیف است.
دن پیداست یک حیوان وحشی است. که می تواند توهین آمیز است.
اتاق ناهار خوری پیداست شما نشستن برای غذا خوردن با خانواده. نه هر کس که تجربه.
دوست داشتنی ساختار با سه اتاق خواب دو, جمع آوری, اتاق, دو, توالت, مناطق, و بیشتر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: [email protected] 6/28/2020 10:31:33 PM (شماره 460339)

چه کسی اهمیت میدهد! آن چه به شما خواهد شد. احمق!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net