مارگوت رابی ستاره در زنان-led ‘دزدان دریایی کارائیب’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 6/28/2020 12:33:28 PM

مارگوت رابی ستاره خواهد شد در یک زن-led نسخه از “دزدان دریایی کارائیب” را برای دیزنی با “پرندگان شکاری” نویسنده کریستینا Hodson در هیئت مدیره برای نوشتن اسکریپت. دیزنی است که در اوایل توسعه بدون عنوان پروژه. این Robbie-Hodson همکاری در حال توسعه به طور جداگانه از یکی دیگر از “دزدان دریایی کارائیب” راه اندازی مجدد آن رونمایی شد در ماه اکتبر با حق رای جانباز تد الیوت و “چرنوبیل” خالق Craig Mazin استخدام به منظور توسعه یک داستان. Jerry Bruckheimer که تولید پنج “دزدان دریایی” فیلم متصل شده است برای تولید هر دو الیوت/Mazin و رابی/Hodson پروژه ها. قبلی “دزدان دریایی”, فیلم, همه بازیگران جانی دپ به عنوان کاپیتان جک اسپارو


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: CactusStar 6/28/2020 12:36:39 PM (شماره 459980)

چگونه آنها می تواند با دقت پیش بینی تولید است که من نمی بینم مرا شگفت زده می کند. آن را تقریبا به عنوان آنها می تواند به من به عنوان خوانده شده ذهن!

12 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/28/2020 12:42:17 PM (شماره 459991)

بر اساس ماده سوپر قهرمان فیلم که شکست مواجه, من می خواهم بگویم این است برای رفتن به آسان برای پیدا کردن یک تئاتر صندلی.

23 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Rumblehog 6/28/2020 12:44:47 PM (شماره 459998)

دزدان دریایی نیز slavers. من تعجب می کنم اگر که خواهد آورد جلو و مرکز ؟ یک دلیل وجود دارد زنان در طول تاریخ هرگز چیزهایی هالیوود concocts برای آنها در خود “ما فقط به عنوان خوب به عنوان مردان” سرود و… که چون زنان نمی توانند.
وجود دارد فیزیولوژیکی و روانی تفاوت آشکار به همه به جز delusionally لیبرال.

23 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/28/2020 12:54:46 PM (شماره 460008)

من نمی دانم که به خاطر اعلام جدید holliwierd تولید است که من نمی توانم صبر کنید برای تحریم, اما هی holliwierd تشکر.

10 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Omen55 6/28/2020 12:54:47 PM (شماره 460009)

بیشتر $$$ هالیوود از دست می دهد و ما بیشتر لذت بردن از فیلم:)

19 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: PlayItAgain 6/28/2020 1:01:19 PM (شماره 460015)

چرا فمینیست آمده تا با یک شخصیت اصلی? من نمی توانم بگویم که من یک جان سخت طرفداران ساندرا بولاک اما او تا تولید برخی از رفو خوب انجمن با زن منجر می شود. من به او اعتبار زیادی برای آن.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: udanja99 6/28/2020 1:06:25 PM (شماره 460025)

به یاد داشته باشید همه زن Ghostbusters و چه یک ضربه بزرگ بود ؟ نه من دلیل آن را بمباران کردند. این فقط یک مثال دیگر از دریافت بیدار شکست.

24 نفر بود.


خوب غم و اندوه!

6 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/28/2020 1:14:50 PM (شماره 460042)

اجازه دهید من حدس می زنم. این ‘دزدان دریایی’ را رایگان بردگان, محافظت, همجنس باز, rob غنی مردان سفید پوست و از بین بردن همه چیز را در اطراف آنها را نمادین در حمایت از مستضعف. خمیازه می کشند.

21 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 6/28/2020 2:06:02 PM (شماره 460090)

که
خواهد بود مانند Ghostbusters فلاپ

8 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: FormerDem 6/28/2020 2:12:49 PM (شماره 460098)

آیا این فرهنگی تخصیص? من فکر نمی کنم افرادی که خود شناسایی به عنوان زن باید به تظاهر به بازی نقش که در واقع تنها انجام شده توسط خود شناسایی مردان است. آنها نمی توانند واقعا “احساس” و نقش آن اشتباه است به نقش دور از خود-شناسایی مردان است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: DVC 6/28/2020 2:18:03 PM (شماره 460104)

فراتر از احمق. اول دزدان دریایی بودند نه نه بچه ها خوب نیست ‘rollicking کاراکتر’. آنها باطل, heartless, وحشیانه, قاتلان و تجاوزگران. من هرگز از طرفداران این مدرن دزدان دریایی – فیلم آنها مضحک خود تقلید و به نظر می رسد به جلال وحشتناک, مردان بد. دوم بحث وجود دارد هرگز هیچ زن دزدان دریایی رهبران. فقط یکی دیگر از “بیایید نشان می دهد که زنان به طور کامل در برابر مردان” مضحک تبلیغاتی قطعه از Hollyweird. به طوری که آنها می خواهید به نشان می دهد که زن فقط به عنوان بد به عنوان مردان ؟ است که نقطه خود را ؟

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: anniebc 6/28/2020 2:24:13 PM (شماره 460108)

در حال مارگوت و جوجه های دیگر زنان از رنگ ؟ اگر نه, مارگوت, شما مجبور به رها کردن کار خود را. شما بیش از حد Christina. دریافت ta steppin دهید.

12 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 6/28/2020 3:50:57 PM (شماره 460152)

کسی باید یک مالیات از دست دادن چرا که هیچ کس می تواند به اندازه کافی احمق به فکر می کنم از آن خواهد شد یک موفقیت به خصوص افرادی که فیلم را برای زندگی.

6 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: crashnburn 6/28/2020 4:26:01 PM (شماره 460166)

ما ممکن است رفتن به دیزنی لند یک بار دیگر برای جنگ ستارگان منطقه, اما پس از آن فقط یک دلیل برای تحریم هر چیزی دیزنی. و من/در یک فن بزرگ از حق رای دادن جنگ ستارگان. هنوز در انتظار برای ظهور اسکای واکر به بیرون می آیند در تلویزیون. خیلی بد قول لوقا و لیلا در یک جدید امید fizzled از.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: SALady 6/28/2020 4:46:59 PM (شماره 460179)

و من مطمئن هستم که این خواهد بود که هر بیت که “موفقیت” را به عنوان زن و همه بازسازی از “شبح Busters”!!!

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/28/2020 6:42:13 PM (شماره 460228)

چگونه برای بسیاری از سال را یک زن ( Mary Martin) بازی یک پسر جوان ( Peter Pan) و هیچ کس رنج می برد به دلیل تخصیص?

4 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/28/2020 6:49:28 PM (شماره 460233)

مطمئن شوید که به ‘زنان که می گی…حداقل آنها می دانند که چگونه عمل می کنند مانند دزدان دریایی واقعی!

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: نه خواندن 6/28/2020 6:52:45 PM (شماره 460238)

من عاشق مارگوت رابی, اقدام, اما, این فیلم را بیش از احتمال زیاد می تواند وحشتناک فراتر از قدرت من از توضیحات. صنعت فیلم به نظر می رسد می خواهم به خود را از بین ببرد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Jethro بو 6/28/2020 8:17:53 PM (شماره 460277)

یکی دیگر کامپیوتر دانلود فیلم. انجام خواهد شد به عنوان به خوبی به عنوان قبلی PC ،

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: DeplorableVet 6/28/2020 8:29:17 PM (شماره 460286)

آن را احتمالا خواهد شد به عنوان بزرگ یک شکست به عنوان زن Terminator movie.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: قارچ 6/28/2020 8:37:37 PM (شماره 460289)

من با #19, Suicide Squad بسیاری از گسل اما Ms رابی نبود یکی از آنها است. من دوست داشتم فیلم رهایی بهتر است. بخشی از جذابیت است Jersey girl لهجه. من نمی بینم که مشغول به کار در فیلم های دزدان دریایی, اما من شده اند اشتباه قبل از. 🙂

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: اشلی برنتون 6/28/2020 9:04:14 PM (شماره 460302)

آلباتروس!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: آبشار 6/28/2020 9:11:45 PM (شماره 460308)

من نمی توانم صبر کنید برای نسخه زنانه از “طولانی ترین روز”

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de