مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Lawsy0, 2/9/2020 8:52:17 AM

جکسونویل فلوریدا. – چند ساعت پس از یک ون کشت و زرع از طریق حزب جمهوری خواه چادر که در آن داوطلبان ثبت نام رای دهندگان جکسون پلیس دستگیر 27-سال-سال در دو فقره از تشدید حمله به یک فرد بیش از 65 سال, جنایی فساد و رانندگی بدون مجوز.. گرگوری ویلیام Loel Timm شناسایی شد


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Newtsche 2/9/2020 9:01:27 AM (شماره 312811)

نه چشم از سلامت روانی ،

5 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: snakeoil 2/9/2020 9:01:42 AM (شماره 312812)

اگر او محکوم در زمان او نمی شود مجاز به رای دادن در ماه نوامبر. مگر اینکه او حرکت می کند به ویرجینیا.

8 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: 6079 Smith, W 2/9/2020 9:17:22 AM (شماره 312828)

و نه یک دموکرات را محکوم کرده است اقدامات خود را. و یکی از هرگز.

16 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Gnana1 2/9/2020 9:17:24 AM (شماره 312829)

“ما نمی دانیم که اگر این است که با انگیزه های سیاسی,” گیل گفت. “ما باید کارآگاهان بیرون آمدن. ما در حال پیگیری اطلاعات و تلاش برای تعیین اینکه آیا ما می توانیم شناسایی این فرد در حال حاضر.” در حالی که پلیس نیست آماده را که ارتباط این حادثه به سرعت محکوم به عنوان یک حمله سیاسی توسط هر دو حزب جمهوری خواه و دموکرات رهبران در جکسون ویل فلوریدا دو سناتور ایالات متحده آمریکا و حتی رئیس جمهور دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن. نمی دانم اگر آن سیاسی بود یا نه ؟ که یک احمق و wreckless چیزی می گویند! چه چیزی اشتباه است با مردم…..اجرای قانون نیاز به توقف اجازه می دهد این سطح پایین asswipes با حمله….با یک سلاح مرگبار — یک وسیله نقلیه است. احمق idiots فوقانی پلیس مغازه ها…من خسته از این. چگونه به خلاص شدن از r.o.e. برای پلیس. زمان شروع به اجرای قانون و مجازات ستمگران. او اقدام به ضرر مردم با او ون….که علم موشک نیست!

11 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: walcb 2/9/2020 9:22:37 AM (شماره 312834)

پلیس و کارآگاهان تنها گفت: عموم چه پروتکل نیاز به آنها را به می گویند برای محافظت از هزینه های خود را اما آنها می دانند که چه می گذرد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: voxpopuli 2/9/2020 9:30:22 AM (شماره 312850)

من شده اند در گوگل نام او و “قبلی دستگیری”
هیچ چیز هنوز..
چه هستم من و ساختگی MSM گم..
آنچه که در پس زمینه است..
بدیهی است که نه چیزی MSM می خواهد به نشان می دهد..

3 نفر بود.


این شخص به نظر می رسد مانند آریایی کامل.

5 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Petronius 2/9/2020 9:35:19 AM (شماره 312858)

به نظر می رسد دوست دارد عشق فرزند الیزابت وارن و آدام شیف.

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jacksin5 2/9/2020 9:36:24 AM (شماره 312862)

این اتفاق در Wal-Mart پارکینگ که در آن سیاست های شرکت اجازه حمل اسلحه در محوطه. تصادف است ؟ من فکر می کنم نیست. یک وسیله نقلیه مورد استفاده در این شیوه یک حمله با سلاح مرگبار. شهروندان باید اجازه دفاع از خود را از چنین حملاتی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: TLCary 2/9/2020 9:38:10 AM (شماره 312867)

حتی سیاستمداران دموکرات دریافت که این غیرقابل دفاع. توییتر میمون ها نمی توانید آنها را یادداشت. آنها این را به عنوان خوب به خاطر او ناموفق بود در هدف قرار دادن مردم و کشتار مردم اما توییتهایی توسط محافظه کاران واقعی هستند که خشونت باید متوقف شود!
من شروع به دیدن نور در انتهای تونل. این ملی تقلا کردن از طریق پوچ که شرمسار لوئیس کارول در حال آمدن است به پایان است. مردم تا به حال به اندازه کافی از لیبرال را bizarro جهان است.

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Lucky5 2/9/2020 9:43:35 AM (شماره 312878)

من سرزنش رسانه ها برای بسیاری از این نوع از همه چیز. ثابت نفرت و هیستری. سر صحبت و معروف مردم گفت: کشتن تهمت و انجام هر کاری را از deplorables آنها رادیکال متعصبی در برابر همه محافظه کاران است. آنها بریزید خود نفرت پیام 24/7 و این افراد بیمار روانی آن را بنوشید ،

10 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: pensom2 2/9/2020 9:56:55 AM (شماره 312895)

فقط یک مرد خوب و جوان انجام بخشی خود را برای نانسی پلوسی, Adam Schiff و dem ،

4 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: edgar 2/9/2020 10:05:05 AM (شماره 312906)

این dem سیاستمداران و خطرناک خود را لفاظی متاسفانه منجر به اعمال خشونت علیه بچه های خوب.

4 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: lftrn97 2/9/2020 10:07:44 AM (شماره 312909)

#10…با تشکر برای شناسایی آنها به عنوان لیبرال و نه جعلی مانیتور “ترقی خواهان”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 2/9/2020 10:14:35 AM (شماره 312915)

“تشدید حمله به یک فرد بیش از 65 سال” آیا من در نهایت رسیدن به ویژه محافظت کلاس?? است حمله علیه من بدتر از حمله علیه یکی از شما جوانان? اوه, من یک مرد سفید, بنابراین من احتمالا از مطالعه حذف از “بیش از 65” بند.

8 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: mustng66 2/9/2020 10:19:02 AM (شماره 312920)

بدیهی است. این باعث شده نانسی پلوسی, پاره کردن مغلوب ساختن پیشی جستن SOTU گفتار. که تشویق این مجنون چپ همین کار را برای یک جمهوری خواه چادر از داوطلبان. هر حزب دموکرات و خروجی رسانه ها باید به توضیح و عذر خواهی برای نفرت آنها spouting تشویق این رفتار مجرمانه.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Highlander 2/9/2020 10:58:59 AM (شماره 312947)

به نظر می رسد مانند یک خوب خوب تنظیم شده ، اگر تنها که همستر در سر خود را به توقف در حال اجرا در اطراف در داخل آن است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: DVC 2/9/2020 11:00:49 AM (شماره 312950)

چرا اقدام به قتل و یا حمله با سلاح مرگبار? این یک BS شارژ بیش از حد کم است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Zumkopf 2/9/2020 11:10:13 AM (شماره 312967)

#9 که ممکن است سیاست های شرکت, اما من به شما اطمینان می دهم شما پیدا کردن مقدار زیادی از شهروندان مسلح در در و در اطراف هر وال مارت در ایالت فلوریدا. حقوق که خدا داده به آفتاب دولت و شهروندان هیچ شرکت doofus در بنتون ویل در حال رفتن به دور. بدون شک دموکرات راننده در اینجا تعجب صلح آمیز جمهوری خواه داوطلبان, اما آن را بیشتر شانس خود را از فراست خود را در انتخاب از حمله به محل سکونت او که در نهایت به شدت به سوراخ.

2 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: NYbob 2/9/2020 11:18:06 AM (شماره 312981)

او هر شارژ است که می تواند در او پرتاب. من امیدوارم که این مساله او را برای چند دهه.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: StrikingViking 2/9/2020 11:23:29 AM (شماره 312989)

Hmm… با استفاده از موتور خودرو به عنوان یک سلاح مرگبار در یک رویداد سیاسی… برای تلفن های موبایل آشنا.. اوه آره, این تجمع برای نجات آثار تاریخی به جنگ داخلی. برخی از malcontent سوار به یک زن است. چپ نمی خفه شو در مورد آن گفت: آن را ثابت می کند Concervatives وحشیان خونخوار هستند. خوب حالا دکمه سمت چپ را به همان می گویند در مورد خود نمی خواهد آنها. نمی خواهد آنها ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: RuckusTom 2/9/2020 12:28:36 PM (شماره 313050)

بیل آیرز. حدود سال 1970. 25 میلیون آمریکایی نیاز به حذف شود (40 میلیون دلار امروز). این که این افراد هستند.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Lawsy0”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de