را شاهزاده اندرو بخوان

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 6/10/2020 4:15:34 AM

تجلیل به مغلوب ساختن پیشی جستن وزارت دادگستری اجازه نمی شاهزاده اندرو worm راه خود را از پاسخ دادن به سوالات خود را در مورد رابطه طولانی با اواخر پدوفیلیا جفری اپستاین. به DOJ است استناد بریتانیا تعهدات آن را به عنوان خواسته های شاهزاده دسترس ساخته شده است. دادستان برای منطقه جنوبی نیویورک در کنار کاخ باکینگهام به پرونده “متقابل کمک های حقوقی” درخواست برای کمک در تحقیقات جنایی به انگلستان دفتر خانه به منظور به نیروی سلطنتی به شهادت خورشید گزارش شده است. اندرو وکلا تظاهر او ساخته شده پیشنهادات متعدد به بحث — که اگر فدرال را به این طول


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: gwholmessr 6/10/2020 6:17:39 AM (شماره 439358)

آنچه من در تلاش برای قرار دادن سر من در اطراف جایی است که ما این دختران پدر و مادر است که آنها را به سمت چپ به تنهایی برای پرواز به جزیره. چه چیزی می تواند آنها گفت: به پدر و مادر خود توضیح داد که عدم وجود آنها.?

14 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: George R. 6/10/2020 6:37:28 AM (شماره 439367)

مردم نیویورک و پوشش خود را تا توانایی های corruptocrats در قدرت اندرو هرگز نباید به نیویورک آمده اگر او نمی خواست به خودکشی مانند دوستان خود را جف.

7 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: هرشی 6/10/2020 7:28:23 AM (شماره 439393)

متاسفانه من باور نمی اندرو خواهد در واقع به این حقیقت و تمام حقیقت و چیزی جز حقیقت….

9 نفر بود.


پاسخ 4 – نوشته شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/10/2020 8:10:22 AM (شماره 439420)

چرا آنها درخواست کلینتون را در مورد رابطه خود با جفری. شرط آنها می دانند که بسیاری. چگونه در مورد بیل ریچاردسون? آنها همه نام. چرا آنها در حال انتظار در اطراف برای sleeze شاهزاده ؟ این است که فقط یک راه برای به تعویق انداختن به پایین از چیزهایی است ؟ یک چیز عجیب و غریب متوجه شدم. شاهزاده اندرو و جفری پوشیده بودند و همان لباسی که در تصویر است که نگه می دارد ظاهر. آیا جفری به یک کت برای اندرو? عجیب و غریب, متعجب?

2 نفر مثل این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: StormCnter 6/10/2020 8:44:34 AM (شماره 439480)

#1 با توجه به Bradley ادواردز’ “تعقیب بی امان” بسیاری از دختران از خانه ها شکسته با یک مادر یا پدر که قدردانی از پول است. برخی از آنها فراری و یا از سوء استفاده و نگهداری. هیچ یک از این دختران من در مورد خواندن بودند از دو پدر و مادر مراقبت از خانه پایدار.

11 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: jc96 6/10/2020 8:46:54 AM (شماره 439484)

IIRC در طول Barr مصاحبه از اواخر… او گفت: آنها می خواستند “شواهد” از اندرو. Methinks آنها می خواهم یک نمونه DNA

2 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/10/2020 8:57:05 AM (شماره 439499)

چرا استرالیایی ها تسلیم اندرو زمانی که ما نمی خواهد تسلیم شدن یک زن آنها می خواستند در یک قتل مورد ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Michaelus 6/10/2020 8:58:49 AM (شماره 439507)

آنچه در مورد Ghislaine ماکسول? هک آنچه در مورد Les Wexner و تمام $میلیون ها نفر او را به اپستاین?

4 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: felixcat 6/10/2020 9:24:54 AM (شماره 439553)

در این نقطه در زمان, من می خواهم به جای دیدن تمام منابع DOJ ، بعد از رفتن اوباما و عوامل خود را برای آنچه که به رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. ما آن را دریافت کنید. اپستاین, بیل و هیلاری کلینتون, شاهزاده اندرو و غیره شد/در دفتر و غیره. آنها آزار کودکان/دختران جوان است. و مانند بسیاری از سمت چپ – را دور با آن.

5 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: ilovedogs 6/10/2020 9:45:43 AM (شماره 439578)

من آن را دریافت نمی. اپستاین در حال حاضر پاسخ دادن به به خدا که می داند که آن همه…در این مرحله به عنوان HRC گفت: نقطه چیست ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: bighambone 6/10/2020 10:40:34 AM (شماره 439675)

تحت قانون ایالات متحده اندرو فقط یک فرد و این واقعیت است که او به نام یک شاهزاده در انگلستان به این معنا نیست تپه از لوبیا. از آن آسان است برای گفتن که DOJ می توانید بنشینید و اندرو پایین و او را “بخوان” اما تحت قانون ایالات متحده اندرو قادر به مخفی کردن در پشت متمم پنجم از قانون اساسی آمریکا و سکوت و به وکیل خود حضور در هر گونه مصاحبه یا بازجویی توسط ما اجرای قانون است. سپس به ما گفته شده است که اگر زمانی که اندرو سفر کرد و در ایالات متحده آمریکا در طول دوستی خود را با اپستین اگر او پذیرفته شد و به ایالات متحده آمریکا بر اساس اندرو ارائه دیپلماتیک پاسپورت و ویزا. همانطور که اگر بود که پس اندرو به احتمال زیاد باید مصونیت دیپلماتیک در حالی که او در ایالات متحده آمریکا آن را غیر ممکن برای اندرو به محاکمه توسط مقامات ایالات متحده.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de