رسانه های جریان اصلی مسخره کاخ سفیدظاهر ‘بالش من پسر’ مایکLindell با وجود سهم به ویروس مبارزه

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 3/31/2020 3:52:31 AM

چند تن از اعضای رسانه ها شد و سریع به اخراج از حضور “بالش من” بنیانگذار مایک Lindell در کاخ سفید coronavirus نشست خبری با وجود شرکت در حال انجام کمک به مبارزه با شیوع بیماری است. Lindell بود که در میان چندین رهبران کسب و کار سخن گفت که در روز دوشنبه پايه بلند كن بادي اعلام کرد که شرکت خود را با هدف افزایش تولید آن از پنبه ماسک صورت از 10000 تا 50000 در هر روز. او همچنین گفت: نماز و تشویق این کشور برای اختصاص وقت به خانواده و دین است. “خدا به ما لطف در نوامبر 8, 2016 برای تغییر این دوره ما بودند” نرم افزار-ترامپ تاجر گفت. “خدا گرفته شده است از مدارس ما و زندگی


پاسخ 1 – ارسال شده توسط: John C 3/31/2020 4:08:42 AM (شماره 363500)

t در زمان شجاعت به دعا در باغ گل رز و من دوست داشتم کلمات خود را.

105 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: PChristopher 3/31/2020 4:34:04 AM (شماره 363502)

عزیز رسانه های جریان اصلی ، رئیس جمهور Donald J. Trump و مایک Lindell انجام می دهند بیشتر برای بهبود این ملت از همه شما ترکیب شده است. مقابله با آن!

143 نفر بود.


زندگی در مینه سوتا است. ما در حال راه افتخار بالش من تا بدانند چگونه برای کمک به ملت و نه فقط wussing و ارسال به تمام کارکنان خود را به خانه. این معامله واقعی است! خود محصولات عالی و خدمات به مشتریان خود همواره افسانه ای! مفتخریم که آنها در واقع در کشور ما! شرکت بزرگ شهروند… بر خلاف یک زن و شوهر از بانک های واقع در اینجا… اوه… با استفاده از به کار برای یکی از آنها و من می دانم که همه آنها در مورد مراقبت از در حال سهامداران! نمی مراقبت در مورد مشتریان و یا کارکنان. من ترک زمانی که من فقط می تواند به من گزارش مستقیم 1% بالا بردن “از آنجا که ما نمی هر گونه پول” و سپس مدیر عامل در زمان $30 میلیون دلار سهام توزیع یک ماه بعد. من گفتم: “نه…نه کار برای شرکت با ارزش است که می خواهم…و از سر خود من شاغل مشاوره حرفه ای! هرگز از آن پشیمان برای یک لحظه…حتی اگر من در گرفتن سهام گزینه های است که می شده اند بسیار ارزشمند…تا همین اواخر!!! اخلاق و سپس پول…هر وقت!!!

99 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Captleemo 3/31/2020 5:13:14 AM (شماره 363510)

من فکر می کنم این امر می تواند یک ایده خوب برای رسانه های جریان اصلی به حذف از شرکت مالکیت و مجبور به ایستادن بر روی خود را دارند. سپس ببینید که چگونه گردند و نفرت با این نسخهها کار برای پایین خط.

61 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: NancyD 3/31/2020 6:10:59 AM (شماره 363527)

قصد ندارم به دروغ این مقاله اشک را به چشمان من.. آقای Lindell چیزی بزرگ برای کشور ما و تمسخر توسط رسانه ها. که خیلی خراب کرد من نمی دانم چه بگویم. با تشکر از شما آقای Lindell برای کمک به شما.

107 مردم بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: watashiyo 3/31/2020 6:16:40 AM (شماره 363530)

من آرزو کریسمس, …..همه خبرنگاران و روزنامه نگار رفته! جهان بهتر است بدون آنها.

53 نفر بود.


پاسخ 7 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 3/31/2020 6:30:13 AM (شماره 363539)

LA بار نام مدیر عامل در باغ گل رز پوچ. اگر این اتفاق در طول جنگ جهانی دوم شده اند ستایش میهن پرستی خود را. اما گمان می کنم LA بار فکر می کند میهن پرستی پوچ است و همچنین. من نمی توانم صبر کنید تا بار می رود از کسب و کار.

62 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Rinktum 3/31/2020 6:44:01 AM (شماره 363545)

این بحران آوردن بهترین و بدترین در مردم است. واضح است که آقای Lindell است از همه آنچه در آن به معنی برای نشان دادن خود را بهترین و رسانه ها است که به طور معمول نشان داده هر چقدر وحشتناک هستند من نمی توانم باور کنم که آنها را بی اعتبار کردن هر کسی که در واقع انجام کاری خوب اما این است که چه کسانی هستند. اگر ما آموخته اند که یک چیز از این است که چپ هستند ناتوان از نشان دادن اساس نجابت. روزانه آنها حمله به رئیس جمهور و هر کسی که جرات نداره آمده است همراه و در کنار او به کمک به کمک به ما از این طریق دریافت کنید به سرعت و بدون دردسر به عنوان امکان پذیر است. هیچ کس معاف است. اگر شما گام به گام در هر راه شما خواهد بود حمله کردند. آمریکایی ها خسته از ثابت بی امان حملات در زمانی که همه ما باید با هم کشیدن. شما نگاه کنید به این دلیل که حزب دموکرات به رهبری است که منجر به راه آنها می تواند نشان نمی دهد هر گونه حمایت از رئیس جمهور ندارند و رسانه ها و بقیه هار چپ به دنبال خود منجر شود. این واقعا بی وجدانی تا شاهد نفرت بر رئیس جمهور با این کار هیچ چیزی در گوشت خوک, هل دادن, حسود, سیاه دل متنفر. از حزب دموکرات شکست کامل است. آنها انجام داده اند چیزی جز تضعیف رئیس جمهور و دولت او. در حالی که جهان در حال تماشای آنها را ساخته اند یک, مسخره, مفهوم کار در طول یک بحران برای کشور است. رک و پوست کنده همه آنها در مورد مراقبت زندگی می کنند یک روز دیگر به هم زدن این رئیس جمهور. چگونه می توانم شما را از طریق زندگی پناه دادن به چنین نفرت? نوامبر 3, 2020 است برای رفتن به یک روز حساب برای این بیمار و پیچ خورده, حزب, و آن رسانه sycophants چرا که اکثر آمریکایی ها می خواهند خود را shenanigans. خود نفرت obstinance به جای همکاری نمی خواهد فراموش شود. نوامبر 4th خواهد بود یکی دیگر از شیرین استقلال بعد زمانی که آمریکایی ها پرتاب کردن ظلم و ستم از حزب دموکرات زیرا آنها هستند که با ما هستند یا خواهان بود.

81 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: DCGIRL 3/31/2020 6:52:10 AM (شماره 363550)

رسانه های کمک به مردم است و هیچ چیز کمتر از گسترش آنجا وحشت به عنوان آنها می توانند.

46 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Bazi 3/31/2020 7:05:48 AM (شماره 363559)

با تشکر از شما مایک Lindell. با تشکر از شما برای نماز. در ضمن کارکنان آمازون در حال رفتن در اعتصاب به دلیل شرایط نا امن کار. که در آن جف بزوس?

49 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: RayLRiv 3/31/2020 7:29:24 AM (شماره 363580)

بسیاری در LameStream رسانه ها به وضوح نمی دانم مایک Lindell را الهام بخش داستان است.

44 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: PostAway 3/31/2020 7:41:43 AM (شماره 363591)

مایک Lindell فروتن است به اندازه کافی سپاسگزار برای کمک و بخشش از خدا محبت و سخاوتمندانه به اندازه کافی برای به اشتراک گذاشتن استعدادها و اموال دنیوی به مردم نیازمند. میکا برژینسکی دین ObeyAllah و بقیه احمقانه به خالی snobs از MSM ارائه چیزی از ارزش های پایدار. تا کنون. کلمات خود را در حال خاکستر در دهان خود و دافعه به مردم دانا.

50 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: JackBurton 3/31/2020 7:50:36 AM (شماره 363598)

من این را دیدم در تلویزیون زندگی می کنند. من فکر Lindell بود فقط کمی دریا… اما نه زیاد و قطعا مردم باید مجاز به بیان خودشان هستند. او نبود نفرت انگیز او فقط PC. هنگامی که مغلوب ساختن پیشی جستن کردم مایک پشت او گفت: چیزی شبیه به “من نمی دانستم که او قرار بود به می گویند که.” که در آن بود. او ناراحت و قطعا در برابر آنچه Lindell گفت: اما او می دانست که آن را به PC چیزی که به انجام است. من می دانستم که راست و سپس مطبوعات را در این پرش. و به هر حال FTA: “اگر شما عصبانی هستید در مرد تغییر بیش از خود کارخانه به تولید 50,000 facemasks یک روز برای حرفه ای پزشکی شما در حال انجام, انسان, اشتباه,” بن شاپیرو نوشت.

54 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: PCMM 3/31/2020 8:09:03 AM (شماره 363626)

افرادی مانند مایک Lindell واقعی افراد مشهور که نشان دهنده بهترین از امریکا است. خوشحال بود برای دیدن این با رزمندگان زخمی که می خواهم به بازدید از هر نوع به اصطلاح مشهور به طور منظم در والتر رید. Congresscritters, ژنرال, هالیوود … meh. بچه ها عاشق واقعی مردم مانند آقای Lindell (که نیست در اطراف آن) و نه تازه ترین پوسترها و مدعیان. خوب بود به شاهد. (اگر چه #1 تالارهای برای همیشه پا بر WRAMC بازیگر که نماینده واقعی USMC – R. Lee Ermey … خدا رحمت کنه رفتگان شما). اما حتی در اینجا (در L.com) کسانی هستند که می خواهم به nitpick آقای Lindell برای اینکه به اندازه کافی شجاع به شکوه به خدا. تهمت می داند آنچه که او انجام می دهند در مقابل دوربین و درک می کند که واقعی آمریکایی ها احترام بگذارند. جهت مشاهده فرم خرید روی شهرنشینان مطمئن نگاه نرم و آسان برای از بین بردن در هر boogaloo باید آن را همیشه به آن می آیند. فرار از نیویورک در حال حاضر به نظر می رسد نبوی.

37 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: edgar 3/31/2020 8:17:15 AM (شماره 363630)

این یک فرصت واقعی برای رسانه ها به درخشش در عین حال آنها هدر دادن آن است.

31 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: CaptainLibra 3/31/2020 8:28:13 AM (شماره 363641)

من فقط خراب شد و به دستور شاه تشک دائم الخمر که من شده فکر کردن در مورد. ارزان نیست اما من امیدوارم که آنچه به سود او باعث می شود فروش خواهد شد و در نتیجه در برخی از ماسک های بیشتر. من دوست دارم به خرید برخی از ماسک و سپس توزیع آنها را به کسانی که کار با بیماران آلوده.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: 3XALADY 3/31/2020 8:40:05 AM (شماره 363660)

تحسین است که شرکت خود را می توانید از 50000 در روز است. من در دو ساعت. این کار آمادگی – برش – که طول می کشد زمان نمی دوخت. قلب او جایی است که باید آن را و او است که قطعا دادن. من فقط انتقاد می شود که او نیاز به ایجاد یکی دیگر از آگهی. من دیده ام که در حال حاضر یکی برای سال ها و سال ها.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Winstonian 3/31/2020 8:41:11 AM (شماره 363665)

برای به روز رسانی یک علامت دوقلو نقل قول در وهله اول خدا ساخته شده احمقها. این بود که برای تمرین.سپس او به رسانه های جریان اصلی.

37 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: tisHimself 3/31/2020 8:41:46 AM (شماره 363667)

مطلق طرد و تمسخر از تمام ادیان در تمام داستان های نوشته شده و سیاست های اعمال شده توسط مرکزی به درک ذهنیت خیلی از سیاسی و اطلاعات ارائه در کلاس. تحت هیچ شرایطی نباید خالق بود اذعان کرد باید کمتر از کسانی که به نوبه خود در این جهت است. با خوشحالی به ملاقات شما امیدوارم که شما حدس زده نام من…

20 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: گلشیفته فراهانی 3/31/2020 8:46:11 AM (شماره 363670)

مردم حتی نمی دانند که آنچه در نماز هست ؟ ؟ مایک Lindell به مشاوره برای مردم به نوبه خود به خدا و خواندن کتاب مقدس. که نه نماز. اما برای برخی که فکر باز مغز خود سقوط کرد که فقط ذکر خدا باعث می شود آنها را به یک جا. در خود کتاب خدا ممنوع است و بود که مایک Lindell کل نقطه.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: تیله 3/31/2020 8:50:46 AM (شماره 363675)

مایک LIndells زندگی یک قتلگاه او معتاد به کراک کوکائین و الکل ازدواج او به هم ریخت. او قادر بود از طریق خدا به نوبه خود زندگی خود را در اطراف و کمک به مردم دیگر.شاید اینا چه msm نمی تونم مقابله با خود را پاک و هوشیار خود را در ساختمان یک شرکت موفق خود را کمک به همنوعان است و هیچ ربطی به دولت است. آن را در مورد خدا و مایک Lindell.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: بقایای 3/31/2020 8:50:55 AM (شماره 363676)

من شنیده ام او را در کسی برنامه. تحت تاثیر قرار گرفته بود را با کلمات خود را و صادقانه به نظر می رسید به من. Phonies نمی تواند درک کسی است که نمی ساختگی.

23 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: rsgonner 3/31/2020 8:54:04 AM (شماره 363683)

آیا آن را نمی شگفت انگیز: این lamestream رسانه ها و دموکرات ها خودشان را با چین و جهانی شدن در برابر ما و خدا و پس از آن تعجب می کنم که چرا آنها در حال از دست دادن زمین. آنها ستایش کسانی که آورده به این دنیا و لکه دار کردن کسانی که در حال تلاش برای کاهش آن است. اگر یکی هرگز فکر نمی کردم که کتاب مکاشفه مناسب بود شاید در حال حاضر زمان برای بازخوانی آن است. ما در زندگی آن است.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: gop_guys 3/31/2020 8:54:37 AM (شماره 363686)

ما با الهام از این کلمه نبوی! به دنبال به جلو به ما جدید ملافه و بالش موارد! به عنوان ساندنس گفت: در CTH به تازگی; janitors با ارزش تر از روزنامه نگاران!

23 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Hazymac 3/31/2020 9:04:50 AM (شماره 363699)

مایک Lindell که به تحسین برای تبدیل زندگی خود را در اطراف یک آمریکایی درست کارآفرین علاوه بر اینکه یک مرد خدایی. آن را کاملا یک دستاورد برای او را به نگه داشتن کارکنان خود مشغول ساخت محصولات پزشکی در این اجرا بسته شدن 90 درصد از کشور است. این چیزی است که من انتظار می رود این فرد خلاق انجام دهید. همانطور که برای من بالش محصولات پس از خرید یک بالش من در BBBY چند سال پیش, من نمی خواهد خواب بدون آن در حال حاضر خریداری شده و شش ، جیزه رویای ورق های اخیر خرید و آنها در واقع راحت ترین ورق من خواب بر. (و من تا به حال شده است خرید بسیار بالا موضوع تعداد ورق–تا 1500 موضوعات در هر اینچ مربع–از اواخر ’90s, بنابراین من می دانم که کمی از تجربه شخصی در مورد لوکس ملافه.) مایک Lindell بزرگ امریکایی و همچنین برادر من در مسیح است. من بسیار افتخار از آنچه او انجام می شود.

30 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: مغلوب ساختن پیشی جستن’sCousin 3/31/2020 9:05:03 AM (شماره 363700)

لیبرال ها نیست خوشحال زمانی که آنها برنده و آنها خوشحال هستند زمانی که آنها از دست دادن. آنها نمی تواند آمد تا با یک ایده خوب اگر زندگی خود را بر روی آن بستگی دارد و آنها نفرت هر کس دیگری ایده های. هر چیزی که انجام شده است به اندازه کافی هرگز هرگز هرگز خوب است. آنها همیشه به دنبال در یک مورچه. همیشه. آنها نفرت همه چیز در مورد امریکا. ارزش ها و فرهنگ و سنت ها و آمریکایی ها به طور کلی. آنها نفرت که ما با هم می آیند برای حل مشکلات است. آنها درخت, gutless بی مخ و بی عاطفه. آنها ارزش هیچ چیز نیست. آنها عمیقا حسادت موفقیت از هر نوع. آنها می خواهند این کشور به شکست است. بله انجام می دهند. آنها پر از خود نفرت و ناپایدار در بهترین حالت. زمان شروع به دموکرات لیبرال پیشرو سوسیالیست ، مارکسیست کمونیست بشود.

18 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/31/2020 9:10:16 AM (شماره 363709)

به جز باد های کهنه در msm که مجاز هستند به گزارش 5pm, اخبار, برنامه, بقیه msm متشکل از 20-چیزی که به تازگی منتشر شده از محلی خود تلقین مراکز. آن است که آنها چه کسانی هستند. بی ادب و بی احترامی و بد. عالی بود از دیدن مایک Lindell با رئیس جمهور و تیم او در روز گذشته پايه بلند كن بادي. راه او به ارمغان می آورد معنویت به مکالمه بسیار نشاط بخشی.

21 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Strike3 3/31/2020 9:11:14 AM (شماره 363710)

تنها ستارگان سینما, خوانندگان, کمدین و ورزشکاران حرفه ای هستند شایسته MSM احترام. آنها همچنین تمایل به بالاترین شکل از انسان بودن تا من درک ارتباط.

15 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: planetgeo 3/31/2020 9:13:56 AM (شماره 363715)

شهری elitesand خود enemedia sycophants اساسا سکولار ملحدان. آنها بر این باورند که هر کسی که هنوز هم معتقد به خدا و یا به پیروی از تعالیم کتاب مقدس در حال شکلهای هندسی اولیه. فقط بد. بد. نه “تکامل” و مانند آنها. کمی تعجب پس از آن که در یک بیماری همه گیر آنها چیزی برای آنها را به هم کمک به otrhers یا فداکاری برای کشور و شهروندان خود را. در عوض, آنها, مسخره, گزارش روز, و هنگامی که رفتن سخت می شود در محله خود را, آنها اشکال و حمله به محله و…شکلهای هندسی اولیه که دعا آماده شده و در حال کمک به هر کس در اطراف آنها. فکر می کنم. این ممکن است تصادفی بیماری همه گیر. آن را فقط ممکن است یک موقع نسخه ی نمایشی از او که خواهد بود نه تمسخر.

13 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: سمت راست 3/31/2020 9:19:41 AM (شماره 363727)

کوچک و نا امنی مردم سعی خواهد کرد به اشک دیگران را به بالا بردن خود است. آنها بدتر از بدتر. این Lilliputians از رسانه ها نمی تواند درخشش مایک Lindel کفش. مایک یک داستان فوتی و فوری تبدیل زندگی خود را در اطراف و یک مثال از یک فوق العاده آمریکایی داستان موفقیت. او تکنیک های بازاریابی کتاب درسی و حضور او بود به عنوان مهم به عنوان دیگر شرکت ها که ارائه کمک های خود به بحران است. رسانه ای و سیاسی خود افراد هستند زشت سوختگی در جامعه ما هستند و چیزی جز بد فرقه از آنها بدم میاید.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: nhveritas 3/31/2020 9:44:04 AM (شماره 363772)

این به اصطلاح رسانه های جریان اصلی است چیزی بیش از یک موش خرمای کوهی امریکا روز نسخه آبدار smolliet ….بارها و بارها

11 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Philipsonh 3/31/2020 10:07:28 AM (شماره 363803)

MSM? = فاضلاب اصلی رسانه ها است. آنها حاضر نیست اخبار تنها سرمقاله..

8 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: AntiStatist 3/31/2020 10:16:26 AM (شماره 363813)

Lindell یک داستان بزرگ رستگاری – او یک بار از دست داده بود اما در حال حاضر یافت می شود یک مثال زنده از گریس شگفت انگیز.

14 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Jebediah 3/31/2020 10:19:23 AM (شماره 363820)

من تعجب می کنم اگر اعضای مطبوعات متوجه یک بد تصور آنها را با خود snakiness حتی در میان کسانی که مذهبی نیست. و باور من این فید به چه معتبر پیدا کنیم و خود را در جمع آوری اخبار و گزارش. چه دسته از حق ،

10 نفر مثل این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: bighambone 3/31/2020 10:27:54 AM (شماره 363831)

حداقل من بالش پسر در تلاش است برای کمک به در وسط این جدی بیماری همه گیر. به یاد داشته باشید بالش من پسر یک شهروند خصوصی است و حق خود را به می گویند نماز هر زمان که او بخواهد. شما نمی توانید می گویند که برای بسیاری از به اصطلاح جریان اصلی (لیبرال) رسانه ها سر صحبت که در حال تلاش برای استوک سیاسی وحشت در سراسر کشور توسط زدن لثه خود را به طور مداوم در تلاش برای ایجاد جنجال است که به آنها چیزی برای بحث در مورد. در این رابطه رسانه ها بازی است که برای انجام مصاحبه با یک دسته از پزشکان و سیاستمداران و حتی بی حد و حصر دیگران استنباط عقاید مختلف و سپس استفاده از آن نظرات متفاوت به نگه داشتن در ایجاد اختلاف است که به سادگی دچار سردرگمی مردم است. یکی از بدترین چیزهایی که رسانه ها از آن مستقر در شهر نیویورک انجام داده است به فرماندار کومو نیویورک سلطنت رایگان در سراسر کشور و نه فقط در نیویورک به شکایت و هواپیماهای بدون سرنشین در, گاهی اوقات برای یک ساعت و نیم روزانه در مورد پخش كردن, کرونا ویروس, وضعیت در شهر نیویورک جایی عظیم جمعیت و تراکم است که کمی در مشترک با بقیه ایالات متحده آمریکا و خارج از شیکاگو و لس آنجلس. با دادن کومو همه که زمان بدیهی است که برای آینده اهداف سیاسی برخی از زمان حتی استفاده کومو را به شما معرفی اعضای خانواده خود را به ملت و به بحث در مورد خود خانواده ها هم قدیمی یکشنبه, شام, رسانه ها نیز مدیون 49 دولت فرمانداران همان فرصت هایی را برای بحث در مورد کرونا ویروس در شرایطی در کشورهای خود را که نهفته در حال حاضر و یا خواهد شد که نهفته در آینده نزدیک.

7 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 3/31/2020 10:45:45 AM (شماره 363863)

بنابراین من حدس می زنم که این بچه ها از جان گذشته برای ماسک آنها را به نوبه خود به پایین آنهایی که ساخته شده توسط Lindell و بالش. فقط زمانی که شما فکر می کنید این فاسد رسانه ای شغال می تواند هر گونه کاهش آنها تست پایین دوباره. خدا برکت Lindell و همه کارگران خود را.

7 نفر بود.


Lindell یکی از لیبرال ” جزئی نفرت-اشیاء.

7 نفر بود.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 3/31/2020 11:18:50 AM (شماره 363917)

آیا LSM و hollywierd و نوکران در CNN و MSNBC متوجه است که ما deplorables در پرواز-بیش-کشور ساختگی آنها را هر روز. اگر نیست آن را برای مقالات نوشته شده در Lucianne من نمی خواهد که به عنوان نشانه به آنچه هر یک از آنها گفت یا نوشت. کسی یک بار گفت که شما نیاز به دسترسی به آنها به صورت دوره ای به دانستن آنچه که دشمن فکر کردن است اما بسیاری از ما می دانیم که آنها را به خوبی به اندازه کافی قادر به جلوگیری از آنها را همه با هم از پیام خود را تغییر نکرده پس 2016.

6 نفر بود.


پاسخ 39 – ارسال شده توسط: DVC 3/31/2020 11:22:00 AM (شماره 363920)

آنها نفرت او را به خاطر او است که کمک کردن و نگه داشتن کارکنان خود کار ؟ آنها منزجر کننده مردم است.

6 نفر بود.


پاسخ 40 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/31/2020 11:24:20 AM (شماره 363921)

آن است که یک بازی شیر یا خط بین MSM و دموکرات ها در کنگره به عنوان که بیشتر بی فایده در زمان بحران. من نمی دانم که چگونه مردم آن را از طریق این زندگی بدون توکل به خدا. من واقعا نمی دانم!

3 نفر بود.


پاسخ 41 – ارسال شده توسط: Zumkopf 3/31/2020 11:25:31 AM (شماره 363923)

FWIW این Lindell مسخره هستند که کاملا disemboweled در پاسخ به نظرات خود را. اما من گمان می کنم آن را مانند آنچه که آنها می گویند در مورد کشتی گرفتن با خوک — شما هر دو در نهایت کثیف و خوک و امثال آن. هر یک از این روزنوشت کودن ها احتمالا فقط رو بیشتر ترافیک اینترنت و سپس آنها را در کل قبلی طول عمر.

2 نفر مثل این.


پاسخ 42 – نوشته شده توسط: Jebediah 3/31/2020 11:36:12 AM (شماره 363935)

فقط نگاه کرد که اعضای “مطبوعات” هستند که خندید Lindell و آنها چنین nobodies که واضح است به همین دلیل آنها صحبت جیر و غیره. آنها زندگی در یک حباب (و در مورد میکا ب است در یک برنامه با چنین رتبه های پایین است که هیچ کس به تماشای هر حال) است که این است که چگونه آنها را دریافت کنید توجه برای آنها.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 43 – ارسال شده توسط: Jebediah 3/31/2020 11:39:34 AM (شماره 363941)

همچنین در تعجبم که چگونه Brezinski دختران احساس در مورد آزادسازی پدر خود را دوست داشتنی جو با آنها او داشتن طولانی مدت ، او یکی از بزرگ به مسخره و Lindell.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 44 – ارسال شده توسط: JediJerry 3/31/2020 11:43:39 AM (شماره 363949)

آنها او را دوست ندارم چرا که صلیب او می پوشد تمام وقت.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 45 – ارسال شده توسط: XCenturion 3/31/2020 11:53:37 AM (شماره 363961)

به من یادآوری می کنند که دقیقا چه چیزی از رسانه های جریان اصلی کمک کرده در طول این بحران ؟ هیچ چیز!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 46 – ارسال شده توسط: sydney727 3/31/2020 11:56:22 AM (شماره 363964)

من چیزی جز تحسین برای مایک Lindell.
من چیزی جز تحقیر برای رسانه ها.

1 نفر این را پسندیدند.


tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de