مادلین آلبرایت مشاورهشرکت در زمان میلیون ها نفر در Coronavirusتسکین بودجه سوابق نشان می دهد

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 7/7/2020 5:09:02 AM

یک گذار دموکراتیک شرکت مشاوره است که در استخدام سابق چینی مقامات دولتی دریافت تا آنجا که $5 میلیون در فدرال coronavirus امداد بودجه با توجه به سوابق در روز دوشنبه منتشر شد. این آلبرایت Stonebridge گروه مستقر در واشنگتن “دیپلماسی تجاری شرکت” با کارکنان لینک کلیک کنید برای جو بایدن متصل کسب و کار چند ملیتی و سازمان های غیر انتفاعی با سیاسی زورمندان در ایالات متحده و خارج از کشور. این شرکت به ریاست وزیر امور خارجه سابق مادلین آلبرایت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: HisHandmaiden 7/7/2020 5:30:09 AM (شماره 469670)

چقدر اشتباه است ؟ KAG

33 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: anniebc 7/7/2020 5:37:11 AM (شماره 469673)

ثروتمند چپ در حال تجاوز و غارت امریکا و مالیات دهندگان آمریکایی. ما همه بدهکار عمده بازپرداخت و پرداخت غرامت به این افراد غنی شده خود را بر ما سخت کار می کنند در نتیجه ما به کار برده است. و آنها زانی با محارم و با دشمنان ما! کسی یک طناب! ما باید به آنهایی که در خیابان ها اعتراض آنها را در خانه های خود و “کسب و کار” مصادره ثروت خود را و کشیدن آنها را به بیرون از اتاق. من می خواهم یک کاهش مالیات برای مبارزه با این سرقت و بیش از حد مخارج دولت در تمام سطوح. دور با مالیات بر املاک در سطح پایین تر از دو درصد مالیات در سطح دولت و نه بیش از پنج درصد در سطح فدرال. مالیات برای هر فرد شاغل. کاهش مالیات خواهد از بین بردن تقلب و نیاز به کنگره مخلوقات در واشنگتن صرف پول ما و خود را غنی سازی. ما خود را در تمام کسب و کار خود را. آلبرایت شرکت و دیگران هستند و تماما متعلق به شرکت تابعه از مردم آمریکا خریداری شده و پرداخت می شود.

46 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 7/7/2020 5:49:06 AM (شماره 469678)

آنچه در h3ll اشتباه است با وزارت خزانه داری. اولین دیوانه Newsom و کارخانه شراب سازی می شود تاج امداد و در حال حاضر این است. آن را متوقف کند در حال حاضر. را که مرد کوچک Fauci آمده و حقیقت را بگویید که این ویروس متفاوت است از هر گونه ویروس دیگر. بیشتر کمک های بیشتر مستندات ، اجازه دهید در حرکت است.

57 مردم بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Rumblehog 7/7/2020 6:32:43 AM (شماره 469700)

حسابرسی آنها… تا آخرین پنی.

52 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Daisymay 7/7/2020 6:51:42 AM (شماره 469715)

من شرط بندی که مادلین تنها نیست! وجود دارد بسیاری از دیگران که در حال ساخت میلیون ها نفر از این ویروس است. این دقیقا به همین دلیل Fauci نمی خواهد اجازه دهید آن می میرند. او احتمالا ساخت میلیون دلار از آن خود را! یک دلیل وجود دارد که همه این مردمی اجرا در سراسر گریه و آتش! سپس آن را آرام در حالی که آنها در حال جیغ دوباره. هنگامی که ما باز کشور مردم بودند در حال حاضر بدانم چرا که کل اقتصاد را به حال تعطیل شود. این نبود که احتمالا لازم است. اگر ماسک بسیار کارآمد ما می تواند رفته اند در مورد کسب و کار ما با پوشیدن آنها برای حفاظت از. در حال حاضر مردم در حال حاضر به رفتن به کار می کنند. من نمی بینم کسی را در فاکس در استودیو. آنها همه کار از خانه. کسانی که در بیکاری نمی خواهید به بازگشت به کار به دلیل آنها را از دست بدهند اضافی 600 دلار در هفته آنها در حال گرفتن بیش از و بالاتر از خود را چک. مردم را متوجه آنها می توانید بدون رفت و آمد به طوری که آنها در حال به تاخیر انداختن رفتن به محل کار خود. این که کشور در وارونه با تشکر از یک مرد Fauci! از آن زمان به بازگشت به زمین و استفاده از حس مشترک. میزان مرگ و میر در حال کاهش است در اکثر متحده است. تعداد بيماران در بيمارستان (با Covid) در حال سقوط است. ما واقعا نمی نیاز به راه رفتن در اطراف با پوشیدن ماسک. این یک تاکتیک ترساندن از Fauci! ما نیاز به قطع جریان پول از کسانی که در حال تجاری در این بیماری همه گیر . زمان به حرکت در تاریخ به ما زندگی عادی! همچنین تهمت بزرگترین حریف در مبارزه خود را برای انتخابات مجدد است Fauci! او نیاز به خلاص شدن از شر او!

33 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: NancyD 7/7/2020 7:08:08 AM (شماره 469728)

تیتر منزجر کننده است اما آنچه در زیر تیتر تپش قلب من! آلبرایت اتحاد سابق چینی جلالی مقامات کار کردن با او و آنها به بایدن کمپین! سلام?!? هر کسی وجود دارد ؟ چرا این پخش اگر رسانه ها تکرار نمی آن تهمت کمپین نیاز به افشای آن در یک تبلیغ.

36 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: udanja99 7/7/2020 7:14:24 AM (شماره 469732)

او آموخته grifting از بهترین معلمان امکان پذیر است – سابق کارفرمایان 1992-2000.

32 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: NancyD 7/7/2020 7:29:42 AM (شماره 469745)

من نمی توانم این را از سر من. این دولت. بعلاوه پس از آلبرایت بود Sec دولت من مطمئن هستم که او هنوز بالا امنیت ملی ترخیص و اطلاعات بیشتری نسبت به آنچه که او نیاز به دانستن در مورد ما Gov نیست / اسرار نظامی در ضمن او کمونیست ها کار کردن با او, با روابط به چی-coms و بایدن!

25 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: [email protected] 7/7/2020 8:08:50 AM (شماره 469772)

یکی دیگر از چپ طول می کشد استفاده از درست زحمتکش آمریکایی است. چقدر شرم آور فقط اشتباه است.

15 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/7/2020 8:26:23 AM (شماره 469794)

من به یاد داشته باشید آلبرایت تعقیب پس از عرفات در کفش پاشنه بلند خود را. اوه لطفا صبر کنید آقای عرفات. که شأن و منزلت او نمایش داده شده برای ایالات متحده است. زن ثابت شده است او کلینتون, اخلاق, اخلاق و اصول—چیزی که استقرار جمهوری خواه و بوته را برای رای دادن به.

16 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/7/2020 8:44:54 AM (شماره 469811)

نیست وجود خیلی از شرکت های است که: “….متصل کسب و کار چند ملیتی و سازمان های غیر انتفاعی با سیاسی زورمندان در ایالات متحده و خارج از کشور” نشان دهنده یک دولت و منافع ملی برای فروش به بالاترین و بهترین متصل پیشنهاد? قدرت ما مردم به دست دولت بود و نه مجاز به میانجیگری.

14 نفر بود.


به سادگی ضربه هیلاری به عنوان ساده ترین کاری که تا به حال خدمت در کابینه سطح موقعیت! به نظر می رسد که قلب او است که به عنوان زشت به عنوان او است! و او بود که ما به وزیر امور خارجه!!! به ما می گوید همه ما نیاز به دانستن اگر اوباما/بایدن دولت! چه نقش جدید او در کابینه خود جو? وزیر دفاع…یا شاید بازرگانی وزیر!!! است که به یک پول ساز برای دموکرات دارنده دفتر!!!

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: mobyclik 7/7/2020 9:02:18 AM (شماره 469833)

وجود دارد نه تنها صادقانه دموکرات در کل این کشور است. یکی نیست!

12 نفر بود.


دیدن کنگره و رئیس جمهور در حال “انجام کاری”. با تریلیون ها روی میز با تشکر از ملی ما COVIDS وحشت به همین دلیل است که هر کسی که حتی کمی تعجب ؟ پنج میلیون است بینهایت کوچک در طرح مسائل از یک میلیارد دلار یک هزار میلیون…اما برای مردمی آن را “پول”. و این روشی است که در آن کار می کند. این چرا UNIPARTY در حمله به درایو PDT.

8 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: h24015 7/7/2020 9:36:21 AM (شماره 469875)

اجازه دهید من این را دریافت مستقیم. والت ویتمن فردریک داگلاس ، تاسکیگی شعله ور Harriet Tubman, Jesse Owens ایروینگ برلین و Abe Lincoln هستند “مرده خائن”. چه DOUBLESPEAK دسته بندی می کند و این فعالیت توسط آلبرایت سقوط به?

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Jebediah 7/7/2020 9:47:05 AM (شماره 469889)

چرا من نه از راه دور شگفت زده????????

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: lana720 7/7/2020 10:18:39 AM (شماره 469924)

“این یک باشگاه بزرگ است و شما نیست در آن!” ~~~ جورج کارلین تا به حال به اندازه کافی از این مدفوع ؟ این تنها نوک کوه یخ ،

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: MickTurn 7/7/2020 10:43:13 AM (شماره 469941)

همه Democraps یک سرقت ژن در DNA خود آنها نمی توانند به خود کمک کنند…آنها را سرقت سکه از یک مرد مرده چشم!

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/7/2020 11:15:30 AM (شماره 469987)

شگفت انگیز است که چگونه بسیاری از در سمت چپ از Pelosi پسر عموی فرماندار Newsom و کارخانه شراب سازی خود را به DeNiro و هتل ها و دیگر کسب و کار در حال گرفتن دست خود را به PPP کوکی. در عین حال آنها باید عصب به بحث زباله بسیار مرد است که کمک به کسب و کار خود را برای زنده ماندن.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: czechlist 7/7/2020 11:25:21 AM (شماره 470001)

جناح چپ سخنگوی وبلاگ, Media Matters for America گزارش شده است که دریافت بین $1 و $2M در چک حفاظت از پول است. سالانه “درآمد” گزارش به $11M با یک تن از کمک های مالی از عمو جورج به طوری ro s

5 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: F16 مرد 7/7/2020 12:01:59 PM (شماره 470038)

من 2 کسب و کار و من 40 کارکنان هستند و هنوز در انتظار……

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: NessunDorma 7/7/2020 1:58:42 PM (شماره 470189)

این کنگره گسل. آنها باید به طور قابل توجهی سخت تر از اعمال محدودیت بر واجد شرایط بودن برای این کمک.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de