غارتگر است با تماس با صاحب مغازه و فروشگاه ها غارت و به آتش کشیدند به عنوان جورج فلوید اعتراض فوران در خشونت و مسلح اوباش گشت مینیاپولیس خیابان ها در شب دوم از خشونت

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: AltaD, 5/28/2020 8:43:01 AM

یک مظنون غارتگر بوده است به ضرب گلوله کشته خارج از مغازه پیاده پس از تظاهرات بیش از مرگ جورج فلوید فرود به هرج و مرج شنبه شب و تظاهر تخریب فروشگاه ها در سراسر شهرستان. مینیاپولیس بخش رئیس پلیس جان الدر تایید در یک نیمه شب در کنفرانس مطبوعاتی که یک نفر به ضرب گلوله کشته شد و فرد دیگری برگزار می شد در بازداشت است. (تیک) فروشگاه از جمله وندی, Target, Walmart و AutoZone بودند غارت, غارت و برخی از شعله ور مجموعه قبل از تظاهر کنندگان تلاش کردند به سینه باز ATM به عنوان بسیاری از نادیده گرفته و درخواست از فلوید خانواده وکیل و فرماندار مینه سوتا Walz به اعتراض مسالمت آمیز شنبه شب. ویدئوها نشان داد چه بود که در یک آپارتمان ساختمان


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: WhamDBambam 5/28/2020 8:46:50 AM (شماره 424205)

من گمان می کنم که این تصاویر تا حدودی تک رنگ.

22 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: KatieJo 5/28/2020 8:51:15 AM (شماره 424212)

شاید اگر تظاهر تعطیل شد, قبل از این از کنترل دیگری زندگی خواهد ذخیره شده اند. شکست از ترقی خواهان ها فراوان است.

29 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: KatieJo 5/28/2020 8:52:30 AM (شماره 424214)

ببخشید پست دوم اما به نظر می رسد آنها هرگز زاری نابودی مالکیت خصوصی آن را ندارد ؟

39 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Jethro بو 5/28/2020 8:55:56 AM (شماره 424221)

این نفرت انگیز ترین چیز در مورد این تصاویر واضح فقدان اجتماعی فاصله. آیا این مردم می دانند که آنها در حال گسترش یک ویروس قاتل! آیا آنها در مجموع عدم مراقبت از همکار خود ،

44 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Safari مرد 5/28/2020 8:56:37 AM (شماره 424225)

من تعجب ماکسین واترز نبود تحریک به خشونت با shrieks “نه عدالت بدون صلح است.”

27 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: mizzmac 5/28/2020 8:59:54 AM (شماره 424230)

من خشم. من انجام دهد. اما غارت و چپاول و غارت تنها بازی به هر منفی کلیشه عاملان نژادی و بی عدالتی را در برابر اشیاء خود را از آنها بدم میاید. آن را می سازد هیچ حس در اعتراض به قتل با سرقت.

49 افرادی مانند این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: NorthernDog 5/28/2020 9:00:34 AM (شماره 424232)

دیدن حفاظت از توتون و تنباکو فروشگاه باید استخدام شده توسط هدف. شاید غارتگران فکر می کردم دو بار مورد سرقت تمام تلویزیون ها و کالسکه.

18 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: hisself 5/28/2020 9:00:52 AM (شماره 424235)

غیرمتمدن وحشیان!

41 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: [email protected] 5/28/2020 9:06:47 AM (شماره 424246)

اما معترضین نباید غارت در وهله اول. قرار بود آن را به یک تظاهرات مسالمت آمیز و صاحبان فروشگاه تا به حال هیچ چیزی برای انجام با جورج فلوید مرگ آنها فقط st تلاش برای ایجاد یک زندگی.

38 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: RuckusTom 5/28/2020 9:08:50 AM (شماره 424250)

معنی kamakawiwo’ole صاحب مغازه حفاظت از اموال خود … با تفنگ !

27 افرادی مانند این.


جرم است و آخرین حق برای سیاه پوستان است.

44 نفر بود.


DinduNuffins شورش و غارت دوباره. هیچ چیز جدید در اینجا.

31 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/28/2020 9:21:22 AM (شماره 424264)

این نشان می دهد که کریسمس آمده می تواند در هر زمان از سال در مینه سوتا و دیگر شهرهای بزرگ با مستولی شدن, سیاه, جمعیت.
این اموال از بین بردن حیوانات حتی نمی دانید و یا مراقبت که جورج فلوید بود این است که همه آنها نیاز به از بین بردن اموال.
در نیواورلئان در طول کاترینا اوباش به تن پیراهن که به عنوان خوانده شده “شما غارت ما شلیک” من حدس می زنم که چه اتفاقی افتاد به یک قربانی که به ضرب گلوله کشته شد. من نمی بازسازی هر کسب و کار در آن منطقه دوباره اجازه دهید همه آنها را در یک کویر زباله زمین.

29 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: TCloud 5/28/2020 9:26:18 AM (شماره 424275)

Saint Paul موگادیشو می خواهد هیچ آبی در حال حاضر هیچ قانون … بدون منظور! لیبرال هدف می شود پاره پاره کردن توسط خود…

24 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: توبی ده خرس 5/28/2020 9:27:04 AM (شماره 424277)

اجازه فصلی غارت شد!!

14 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: hurricanegirl 5/28/2020 9:27:24 AM (شماره 424278)

در برخی از نقطه در نه چندان دور آینده این احمقها را از خواب بیدار و متوجه آنها نیست که هر جایی که برای خرید مواد غذایی یا پوشاک به دلیل آنها و دوستان خود را غارت شده و سوخته همه چیز را. ال Stupido!

16 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: تیله 5/28/2020 9:33:05 AM (شماره 424288)

به نظر می رسد که پلیس با استفاده از نیروی بیش از حد که منجر به مرگ شود. که با استفاده از بهانه ای برای از بین بردن مالکیت خصوصی و غارت برای منافع شخصی . در حال بقیه ما قرار است به نگاه دور به دلیل رنگ پوست یا شرایط اقتصادی? برخی می گویند بله. فکر می کنم در بالتیمور.

16 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: TCloud 5/28/2020 9:36:25 AM (شماره 424293)

من شک دارم که جورج سوروس’ کارشناسی ارشد پرداخت خواهد شد در مخلوط آنها در سیاه و مسائل و داکوتای دسترسی به خط لوله دموی.

15 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: planetgeo 5/28/2020 9:38:36 AM (شماره 424299)

درمان برای چنین جعلی “خشم غارت” خیلی ساده است…بیشتر کره داران.

13 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Bluefindad 5/28/2020 9:47:34 AM (شماره 424313)

طولانی و گرم تابستان آغاز می شود. یک پیامد ناخواسته ووهان آنفولانزا است که بسیاری از مردم ماسک و در حال تبدیل شدن به عادت به پوشیدن آنها. خود را محافظت هویت آنها را جسورانه غارتگران و آنارشیست ها.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: ROLFNader 5/28/2020 9:51:42 AM (شماره 424323)

Lemme حدس غارتگران بودند گرفتار کردن گارد توسط این واقعیت است که این فروشگاه شامل سلاح گرم و مهمات?

17 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/28/2020 9:55:50 AM (شماره 424329)

من حدس می زنم آنها فقط خود را زود انجام خرید های کریسمس. هر سال اتفاق می افتد به نظر می رسد.

7 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: stablemoney 5/28/2020 9:58:18 AM (شماره 424332)

ظاهرا پلیس تنها قادر به متوقف کردن آن اعتراض خاموش شدن ناگهانی دولت. شگفت انگیز چگونه پلیس می تواند به توقف آن غارت و به آتش کشیدن فروشگاه به شورش اتاق به بیرون ریختن. این گسل از مقامات در حال اجرا در این شهرستان برای انجام شغل خود را.

18 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: voxpopuli 5/28/2020 9:59:14 AM (شماره 424334)

این ویدیو
https://www.joshwhotv.com/v/20635 نشان می دهد که مینیاپولیس “پارک پلیس”??!! ظاهرا درگیر با این.. بهتر از این دریافت سریع..
این تنها تصویری من دیده ام که نشان می دهد
پارک پلیس درگیر.. آیا آنها بخشی از MPLS PD که درگیر شدند و یا آنها وجود دارد
اوایل به انتخاب کنید تا بستر از به زودی به شورش??

3 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: هرشی 5/28/2020 10:18:58 AM (شماره 424358)

این دیوانه است…از این همه تخریب و از دست دادن چون یک احمق African-American idiot حاضر به انجام آنچه می خواستم به پلیس…او باید داده اند و استدلال خود را در مورد دادگاه…و من صحبت می کنند از 30 سال در خیابان….

11 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: zephyrgirl 5/28/2020 10:23:36 AM (شماره 424364)

من انتظار بومی خواهد scream bloody murder مورد عدم انتخاب در هنگام خرید از فروشگاه های آنها غارت شده و سوخته بسته هستند به طور دائم. درست مثل فروشگاه ها با سطح بالایی از دزدی از مغازه و سرقت هستند و در نهایت بسته شده است. یک مورد کلاسیک از رسوب لانه خود را.

12 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 5/28/2020 10:33:17 AM (شماره 424376)

توجه داشته باشید که چگونه ایمیل های روزانه باعث می شود ذکر است در جمله اول که غارتگر به ضرب گلوله کشته شد مرده خارج از بنگاه رهنی. بعد ما را بشنود چگونه غارتگر بود و فقط یک بی گناه رهگذر. ما را بشنود مالک بود و نه اقدام در دفاع از خود و از آنجا که غارتگر بود و نه در مغازه. سمت چپ خواهد بود و مشغول تهیه یک روایت برای این. انتظار برای دیدن بیشتر شد. آن سال انتخابات و دموکرات ها نیاز به رای سیاه پوستان. خبر بد برای دموکرات ها اما: نیمی از جامعه نیست طرف با معترضین و یا تظاهر. آنها بیمار هستند از این. معترضین و تظاهر کنندگان تنظیم جامعه بازگشت. آنها کمک نمی کند. بسیاری از آنها در حال رای گیری برای مغلوب ساختن پیشی جستن. پلیس کشته شدن کسی در حالی که در بازداشت است. این اولین بار نیست و آن را نمی خواهد آخرین. دریافت بیش از توسط پلیس کشیده? مودب و پاسخ سوالات خود را. نمی استدلال می کنند مقاومت در برابر نیست. نمی توانید در یک مبارزه. در مبارزه با پلیس است یک راه خوب برای کشته شدند. اجازه دهید آنها را انجام آنچه آنها می خواهند. آنها در حال رفتن به آن را انجام دهد با و یا بدون اجازه شما. این راهی است که قانون کار می کند. آن را نیز کمک می کند اگر شما اقامت در خارج از مشکل در وهله اول. اجازه پلیس در انجام آنچه آنها می خواهند و هر دو شما و پلیس در حرکت خواهد بود. پلیس برای توقف بعدی خود و شما را وادار به حرکت در زندگی خود را. کشیده شدن بیش با باز کردن ظروف از الکل یا مواد مخدر در اختیار داشتن احمقانه است. گرفتن مست و یا بالا است که نمی توان تعامل منطقی با عموم مردم یا پلیس احمقانه است. راه رفتن در اطراف با حکم احمقانه است. آنها نمی خواهد برود و پلیس شما را پیدا خواهد کرد. تلاش برای پنهان کردن سلاح از پلیس است احمقانه و خطرناک است. داشتن یک نگرش’ با پلیس احمقانه است. آن را نمی خواهد آنها را از بین برود. کاملا مخالف است. آن را به آنها را بیشتر مشکوک و طولانی خود را در برخورد با اجرای قانون است.

11 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: LadyHen 5/28/2020 10:48:42 AM (شماره 424392)

رفتن به توییتر خوراک Kyle Hooten آلفا اخبار. او وجود دارد. پاورلاین بلاگ نیز مسائل خود را تا. خوراک توییتر خود کرده است تصویری در داخل هدف و در جمعیت. مکان خطرناک برای یک روزنامه نگار. باید به این مرد اعتباری. او در حال انجام چه روزنامه نگار باید انجام دهید, گزارش حقایق از صحنه است. ترسناک اما خوب هنوز هم وجود دارد واقعی خبرنگاران.

6 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: chumley 5/28/2020 11:10:29 AM (شماره 424420)

مشروعیت خشم خود را از دست داده است که در آن فقط یکی دیگر از چهارشنبه سیاه ولگردی و قانونی شکنی خرید. حیوانات انجام آنچه که حیوانات انجام می دهند.

14 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: AltaD 5/28/2020 11:25:58 AM (شماره 424447)

مرگ جورج فلوید یک مسئله بسیار جدی است. متاسفانه سیاه و سفید و اسپانیایی “جوانان” تصمیم گرفت تا آن را تبدیل به بهانه ای برای غارت و نابود کردن شهر است.

14 نفر بود.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: DVC 5/28/2020 12:28:34 PM (شماره 424505)

خوب برای تماس با صاحب مغازه. این Enemedia دیگر می تواند pix از شورش……می تواند نشان دهد که شورش است.

7 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: mc مربع 5/28/2020 12:30:26 PM (شماره 424508)

خواهد شد شرکت های بیمه در پرداخت خسارت از ‘مدنی اختلال’?

6 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: udanja99 5/28/2020 1:00:00 PM (شماره 424537)

بله #29 به خصوص که در حال انجام خود را میمون تصور در دوم عکس.

4 نفر مثل این.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 5/28/2020 1:04:52 PM (شماره 424544)

این یک پیش نمایش کوچک از آنچه اتفاق می افتد در سراسر کشور اگر حسین اوباما که تا کنون برگزار می شود مسئول بسیاری از جرایم است.

9 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: بلیزارد 5/28/2020 1:54:07 PM (شماره 424580)

این سوروس بودجه جعلی خشم شورش درست مثل فرگوسن در اینجا بود در سال 2016.

7 نفر بود.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 5/28/2020 2:36:36 PM (شماره 424597)

و Dem شهردار که به تازگی دستور داد تمام Mpls مردم به پوشیدن ماسک در عمومی فقط به یک کنفرانس مطبوعاتی. جالب بود که زمانی که او ایستاده بود در پس زمینه میپوشید اما هنگامی که او آمد به میکروفون گرفت و ماسک کردن. شاید که راز: میکروفن از بین بردن ویروس! همچنین جالب بود که او به نظر نمی رسد به گریه در حالی که با پوشیدن ماسک خود را, اما پس از آن زمانی که ماسک آمد کردن در میکروفون اشک شروع به جریان صوتی را شکست ،

2 نفر مثل این.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: DVC 5/28/2020 5:37:31 PM (شماره 424674)

من می خواهم برای دیدن یک tox صفحه نمایش در مرد مرده. من شرط می بندم که او تا به حال منجر به مرگ یک دوز فنتانيل و/یا دیگر خطرناک غیر قانونی مواد مخدر. من فکر می کنم این افسر که با قرار دادن زانو خود را بر گردن خود نیاز به اخراج می شود اما من واقعا می خواهم به می دانم که اگر این مرد در حال مرگ بود از مواد مخدر مصرف بیش از حد بیش از پلیس انجام هر کاری.

2 نفر مثل این.


پاسخ 38 – ارسال شده توسط: 3XALADY 5/28/2020 6:58:36 PM (شماره 424742)

من نمی دانم اگر این است چیزی برای انجام با آن, اما من با خواندن این قربانی بود, بزرگ سیاه و سفید مرد و من دیدم که در تصویر خود را. و این که پلیس تا به حال لاغر اسلحه و نبود عضلانی. شاید اشتباه خود شد و با قرار دادن زانو خود را در زمان به نگه داشتن او را چرا که او باید قدرت خود را به آن را انجام دهد. شدند و سه تن دیگر پلیس, تماشای چه شد ؟ این مایه تاسف است اما ارزش شورش و سوزاندن بیش از.

1 نفر این را پسندیدند.


در اینجا ما دوباره. مایکل براون یک قهرمان شد. به یاد داشته باشید زمانی که به کسی ارسال شده داستان مرد سیاه پوست که در زمان یک کارد بزرگ و سنگین به سفید زن و شوهر در محل ذخیره سازی و به من گفت: “این خواهد بود که تنها زمانی که شما خواندن این داستان” ?

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “AltaD”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de