لیبرال مزخرف است که به دنبالاحمقتر از همیشه در حال حاضر

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 4/9/2020 4:57:45 AM

به یاد داشته باشید روز بی پروا از شش هفته پیش زمانی که به صورت جدی ندبه لیبرال sissies در مورد برخی تصور thoughtcrime جلب احترام ، آن را هرگز از ما چون ما همیشه می دانستند که این مردم ما احمقها شایسته تنها, مسخره, اما برخی از مردم خوب و مردم پسند که نمی تواند تصور کنید بدخیمی در دل این فاشیست dipwads – آنها را در زمان به طور جدی و در واقع مراقبت. و سپس یک بیماری همراه است که impoverishing مردم آن را قتل عام کرد. آن زمان برای قرار دادن دور کودکانه چیزهای مردمی و امریکا به نظر می رسد به انجام آن.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: anniebc 4/9/2020 6:11:20 AM (شماره 373522)

بیایید امیدواریم که همه چیز کورت می گوید درست است و آمریکایی ها واقعا خسته چپ حماقت است. من خیلی مطمئن نیستم اما امید وجود دارد که قابل ملاحظه تکه از آمریکایی ها در حال یادگیری برخی از درس های ارزشمند از واکنش به این “بیماری همه گیر.”

41 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: udanja99 4/9/2020 7:23:09 AM (شماره 373563)

من دوست دارم به این باور است که سرهنگ درست است اما من شک و تردید است. پس از همه چپ هستند که فقط 8 سال کوتاه پس از مسلمان حملات تروریستی 11 سپتامبر 2001 انتخاب یک پسر با یک ناقص پس زمینه به نام باراک حسین 0bama.

57 مردم بود.


من قطعا امیدواریم که Kurt مناسب است. “آن زمان برای قرار دادن کودکانه مفاهیم را کنار بگذارند.” فرهنگ ما دیگر نمی توانیم SJW PC مزخرف اگر ما همیشه می تواند. بدتر از این ایده ها هنوز شناور است 1) به مهاجران غیر قانونی محرک چک و 2) در ادامه به واردات کارگران تحت هر “کارت سبز از نوع’ برنامه. چرا مردم هنوز هم پشتیبانی از مفاهیمی مانند باز کردن مرزها. نژادپرستی نهادی و رفاه برای همه است ؟ من حدس می زنم آنها نفرت از آمریکا نفرت خود آلوده با این ویروس موذی برابری و معتاد به شیرین بالا فضیلت سیگنالینگ. MPAI.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: planetgeo 4/9/2020 8:19:58 AM (شماره 373624)

متاسفانه مردم احمق به نحوی پیدا کردن راه های مبتکرانه برای توجیه ادامه داد: حماقت.

26 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Tenncon231 4/9/2020 8:25:59 AM (شماره 373634)

Kurt تبدیل به یک باید به عنوان خوانده شده برای من قاتل او حس شوخ طبعی است صبح پادزهر! مثال گم شدن فرانسیسکو!😂

19 افرادی مانند این.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: ARKfamily 4/9/2020 8:38:42 AM (شماره 373658)

جهل = فقدان عقل = Faithless وقت و زمان دوباره این حقیقت را نگه می دارد در حال تایید کرد به من. . .

14 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: czechlist 4/9/2020 8:45:03 AM (شماره 373666)

من تعدادی از خونریزی قلب زرد سگ dims در خانواده است. من تا به حال اختلافات متعدد با آنها در مورد مهاجرت و چند فرهنگی. البته آنها جدا شده خود را از تهدید ناشی از خود عدالت. خواهد نظرات خود را تغییر داده اند هنگامی که آنها از ظهور خود را در فضای امن? به نحوی من شک دارم.

13 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: walcb 4/9/2020 8:52:16 AM (شماره 373676)

#2 صحیح است. انتظار می رود به یک رئیس جمهور چین در سال 2024 (برای اثبات آمریکایی ها هستند نه نژاد پرست).

8 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 4/9/2020 9:06:52 AM (شماره 373694)

یک بار دیگر Kurt مبالغ آن را به خوبی “صحت سیاسی و مرتبط با آن اختلالات لوکس ما نمی توانیم در این جدید, جدی, جهان بالغ. خوب است رهایی.” من فقط امیدوارم که آمریکایی ها به اندازه کافی خواهد بود “بیدار” در ماه نوامبر. سمت چپ را زمان حمله رعد اسا سیاسی از پرخوری جلوگیری کنیم ؟ یک فرم شرطی است که به طور موثر چرخاندن کمخردان. اما خوشبختانه مقدار زیادی از این قوی تر فکر نوع را رها ابعاد و نشستن انتخابات. یا چه کسی می داند کمک خواهد کرد را مغلوب ساختن پیشی جستن لغزش برنده شوید.

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bigfatslob 4/9/2020 9:48:40 AM (شماره 373754)

#8 من فکر کردم همین. یک زمان کوتاه پس از 9-11-01 چپ برداشت یک مسلمان برای ریاست جمهوری نشان می دهد که چگونه خوب و تحمل ما برای مرگبار فرقه است. من مشکوک خلق خواهد شد در سال 2024 به چپ اجرا کنید و سعی کنید برای انتخاب یک رئیس جمهور چین برای نشان دادن به جهان چگونه کامپیوتر ما و شرمندگی به چین به صورت ميانگين تحمل رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. Kurt قطعا یک راه با عبارت کمونیست بت Gobblers یکی از بهترین.

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MickTurn 4/9/2020 10:42:51 AM (شماره 373842)

آن را همواره گنگ…در روز گذشته از سمت چپ پنهان در پشت الفاظ و کلمات در حال حاضر آنها در باز فکر همه موافق…متاسفانه روز خود را به شماره, اما به اندازه کافی سریع نیست!

2 نفر مثل این.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: crashnburn 4/9/2020 1:34:46 PM (شماره 374095)

من آرزو می کنم Kurt خواهد به ما بگویید که چگونه او واقعا احساس می کند. 🙂 IMHO خود مقاله است نقطه!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im