لیبرال و پرقدرت وکلاازدحام دیترویت به نگه داشتن مرده رای دهندگان در رول

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 2/13/2020 4:12:47 AM

لیبرال و پرقدرت نیویورک وکلای swooped به دیترویت این هفته برای کمک به این شهرستان مبارزه با طرح دعوی در دادگاه بیش از رای دهندگان به آن رول بی نظمی که شامل هزاران نفر از افراد مرده ظاهر می شود بر روی رول. اتحادیه زنان رای دهندگان میشیگان و آن دیترویت فصل ثبت حرکت به مداخله از طرف شهر دیترویت کارمند جانیس وینفری و مدیر از انتخابات جورج Azzouz. وینفری و Azzouz شد شکایت کرد و در ماه دسامبر توسط منافع عمومی حقوقی بنیاد (PILF), انتخابات, یکپارچگی ، مقامات نادیده گرفته بود PILF درخواست برای بازرسی دیترویت رای دهندگان ثبت نام بعد از این گروه کشف هزاران فاقد شرایط لازم رای دهندگان در شهر رول.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 2/13/2020 4:28:28 AM (شماره 316765)

مغلوب ساختن پیشی جستن بر و دورهام نیاز به پایان دادن به این Commucrat shenanigans بیش از حد!

47 نفر بود.


در طول سال من نمی تواند کار کند چرا اتحادیه زنان رای دهندگان آنقدر درگیر در بحث ریاست جمهوری. و رک و پوست کنده من تعجب که چرا وجود دارد یک لیگ از زنان رای دهندگان پس از حق رای زنان را گذرانده بودند. اما من مشکوک از آنها مثل من همه ‘تخصص’ گروه های سیاسی (NAACP et al). من غرایز درست شد – آنها دیگر lefty دوز و کلک پنهان در چشم ساده ادعا می شود در سمت خوب و درست.

45 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: 4Justice 2/13/2020 7:15:45 AM (شماره 316834)

اصلاح: گروه های چپ… بله آنها همیشه تقلب. ارتکاب تقلب است که خود را قوی ترین طرز عمل. مشکل این است که آنها همیشه دور شدن با آن است چرا که هیچ کس چیزی به آنها را متوقف کند.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: javaboy 2/13/2020 7:35:04 AM (شماره 316853)

نمی خواهم به disenfranchise قبرستان حزبی. البته (به عنوان مدعی ترقی خواهان) هیچ مدرکی وجود ندارد که از مردم مرده رای گیری (شاید احتمالا با توجه به تحقیقات) – درست مثل هیچ شواهدی از چمن در چمن یا شن و ماسه در ساحل (ظاهرا وجود داشته است هیچ تحقیقات از کسانی که همه چیز یا).

18 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: JackBurton 2/13/2020 7:47:53 AM (شماره 316865)

با فرماندار میشیگان در حال حاضر یک هتل… …این قراره سخت تر برای انجام این کار.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 2/13/2020 8:29:27 AM (شماره 316916)

کل شهر دیترویت مرده است با تشکر از ناتوانی از همه رای دهندگان خود را برای قرار دادن کسی صادقانه و قادر به دفتر. فقط یاغی کل منطقه از رای گیری. که پرداخت این وکلا ؟

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: BeatleJeff 2/13/2020 8:51:15 AM (شماره 316955)

موش ها خواهد بود هیچ جا بدون تقلب انتخابات.

18 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/13/2020 8:52:43 AM (شماره 316957)

مرده مردم باید خشم. سرقت هویت در تمام سطوح.

10 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 2/13/2020 9:02:43 AM (شماره 316974)

من نمی فهمم که چرا مدیران این فروم هنوز هم استفاده از “لیبرال” به جای “چپ.” بیایید توزیع با استفاده نامناسب از دوست داشتنی که کلمه.

13 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 2/13/2020 9:42:09 AM (شماره 317037)

هنوز هم می گویند انتخابات باید نقل مکان کرد و به هالووین و تمام مراکز رای دهی باید به باز بماند all nite. آن آسان تر برای مرده به رای که در راه است.

6 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: caddyjak55 2/13/2020 9:46:28 AM (شماره 317043)

دیترویت واقع در شهرستان Wayne که 85,000 بیشتر ثبت نام رای دهندگان از حقوقی شهروندان است. Duh ، Duh….

21 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: caddyjak55 2/13/2020 9:48:22 AM (شماره 317049)

دیترویت واقع در شهرستان Wayne که 85,000 بیشتر ثبت نام رای دهندگان از حقوقی شهروندان است. معمولی دموکراتیک لودگی..

5 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/13/2020 9:52:16 AM (شماره 317053)

آه عزیزم! Grampa هرگز ثبت نام به عنوان یک دموکرات اگر او هنوز زنده بود.

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Krause 2/13/2020 9:57:40 AM (شماره 317059)

با سلام کسانی که رای می تواند به خوبی مورد استفاده قرار!

4 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 2/13/2020 9:58:49 AM (شماره 317062)

دیترویت رول رای دهندگان شناخته شده اند به جعلی برای سال.
در سال 2016 پس از مغلوب ساختن پیشی جستن برنده انتخابات حزب دموکرات بودند و فریاد برای بازگو چرا که آنها نمی تواند باور آنها گذشته بود (و پس از همه, که, فریب داد, بیش از حد!)
جیل استین جمع آوری پول برای پرداخت برای بازشماری از ایالت میشیگان. که بازشماری آرا آغاز شد اما پس از آن و نه به طور ناگهانی متوقف شد. معلوم می شود که رای دهندگان تقلب در دیترویت خیلی بد بود این امر می تواند در معرض توسط بازشماری نتایج. حدود نیمی از رای دهندگان حوزه در دیترویت نظرسنجی در هر نقطه از 100 درصد به 120 درصد از رای دهندگان ثبت شده. درست است که آنها تا به حال بیشتر از 20 ٪ آرا شمارش بودند از ثبت نام برای رای دادن–و ثبت نام بسیار آسان و بدون نیاز به اثبات شهروندی است که شما در واقع می تواند ثبت نام حیوان خانگی خود را! پس لذا به سرعت و بی سر و صدا متوقف بازشماری.

13 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: jacksin5 2/13/2020 10:41:47 AM (شماره 317112)

این یک فدرال انتخابات. به DOJ حق دخالت برای اطمینان از رای دهندگان رول مسابقه ثبت نام رای دهندگان. مقاله نمی گویند که آیا این طرح دعوی در دادگاه واصل شده است در دولت و یا در دادگاه فدرال. SOS میشیگان محدود است می گویند در فدرال تنظیم.

11 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: planetgeo 2/13/2020 11:11:02 AM (شماره 317158)

این کاملا مسخره است که بی مهرگان RINOs به نوبه خود به لرزش وان از ماده چسبنده و لزج و هرگز نمی تواند خود را برای تعطیل کردن این تقلب در رای گیری ها از دموکرات ها. تمام استدلال آشکارا پوچ و باید bechild بازی به دست کشیدن پایین در دادگاه. اما RINOs هستند مرگباری ترس از حتی کوچکترین اشاره کرد که آنها را “نژادپرستانه”. نفرت انگیز است.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: چوب ملکه 2/13/2020 11:12:53 AM (شماره 317162)

مادر من از دیترویت. او و پدر و آمد به کالیفرنیا در سال 1946. من شرط می بندم او و پدر و مادر او از دست رفته است “شهر” پس از انتخابات.

9 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Arby 2/13/2020 11:21:23 AM (شماره 317168)

چه چیز دیگری می تواند از ابعاد برنده می شود ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: pensom2 2/13/2020 11:45:49 AM (شماره 317200)

#6 می پرسد: “پرداخت که این وکلا؟”
پاسخ: “مبانی” تامین می شود سوروس و دیگران از او ilk. اریک هولدر در حال ساخت یک ثروت litigating (و پیروزی) gerrymandering موارد در ایالت های مهم در سراسر کشور در حالی که جمهوری خواهان به دنبال نشستن بر دست خود را.

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Redwing57 2/13/2020 1:12:11 PM (شماره 317336)

بسیاری را به اشتباه فرض که “جمهوری خواهان” واقعا اگر آنها برنده شوید. آنها مثل این است که یک اقلیت ، آنها هنوز هم می تواند شادی کردن در پیوند و در نقطه دموکرات ها به این دلیل است که آنها نمی تواند همه چیز انجام می شود. “چرا ما می خواهم آن را تغییر دهید اگر ما می تواند اما کسانی که دموکرات ها در قدرت هستند. از ما حمایت کند و زمانی که ما برنده ما مراقبت از آن, شما خبرا شرط می بندم!”. و زمانی که آنها در واقع اکثر آنها نیز هیچ چیز چون “کسانی که دموکرات ها فقط بیش از حد انسدادی.”. الگوی آشکار است! آن را دو روی یک سکه هستند. این یک باشگاه بزرگ از مردم با سختی بیش از 100k $/yr حقوق تبدیل شدن به multimillionaires در فقط چند سال ، و شما نه در باشگاه. آیا نمی شود بیش از حد گمراه تفکر آنها واقعا می خواهید به تغییر هر چیزی. آنها نمی.

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: DVC 2/13/2020 1:41:37 PM (شماره 317374)

چگونه می شود آنها را برنده شوید اگر آنها نمی تواند رای دادن برای مرده ؟ آنها مطمئن هستند که چگونه آنها می خواهم که رای دادند….

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 2/13/2020 1:46:13 PM (شماره 317381)

شما درست # 21…100 دوست!
به همین دلیل در بسیاری از مواقع از خواب بیدار شدم و به همسرم….. “ما “f می خواهم”… ما نیاز به 1000 Trumps!
به مبارزه سخت در برابر ‘موش.

3 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: وب سایت 2/13/2020 4:26:43 PM (شماره 317523)

لیگ از دروغ گفتن چپ رای دهندگان “داوطلب” به اجرای حوزه های رأی گیری در منطقه, به طوری که آنها می تواند در رای گیری تقلب که همیشه طول می کشد محل در نیومکزیکو. سال پیش یکی از آنها آشکار دروغ به من وقتی که من پرسید که چگونه به رای دادن برای نوشتن در نامزد شده است. او به من گفت که برای رای دادن به طور معمول در غرفه و پس از آن من می تواند رای برای من نوشتن در نامزد زمانی که من بیرون آمد. اولین بار من تا به حال رای… زمانی که من خارج شد غرفه رای گیری و خواسته که برای رای برای نوشتن در, نامزد او به من گفت خیلی دیر شده بود…. من در حال حاضر رای دادند و جهنم… (نه در کلمات بسیاری از اما بود که نگرش او به عنوان هر چند محل رای تنها برای demoncrat نامزدها.)

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.dehec.su