تجاوز+ جامعه می گوید: “غرور و افتخار است که 365روز یک سال پیش از مجازی مارس’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Ribicon, 6/28/2020 12:09:20 PM

نیویورک—این سالگرد 50 از اول غرور مارس برگزار شد و در سال 1970 اما به دلیل همه گیر از آن خواهد شد هیچ چیز مانند سال گذشته دریایی از بیش از 1 میلیون رژه شرکت کنندگان در راهپیمایی پایین خیابان پنجم برای نزدیک به 12 ساعت. در این سال افتخار خواهد بود و مجازی مارس. “غرور و افتخار است که 365,” مارتی گولد Cummings, یک عضو هیئت مدیره از علی فورنی مرکز گفت PIX11 اخبار. “ما فقط اتفاق می افتد به آن جشن می گیرند در سالگرد Stonewall, ژوئن 28, اما به صورت مجازی مارس وجود خواهد مردم و اجرای برنامه برای تقویت سیاه زندگی مهم جنبش است.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Ribicon 6/28/2020 12:09:32 ب. ظ (شماره 459949)

پس چرا در حال حاضر تمرکز در حال حاضر در transgendered مردم رنگ trailblazers? چرا باید عجیب و غریب آزادی مارس بالای ویژه نمایش و چاپلوسی در سراسر کشور? این همه در ” + ” است که یک حفره یا سوراخ برای آزار جنسی کودکان. همجنسگرا مردان مانند هاروی میلک و جورج نادر را یکی از جاذبه های ویژه برای پیش از بلوغ و بلوغ پسران, اما mainsteaamm جامعه در حال حاضر هنوز هم shies دور از این عمل. سازمان دیده بان; آنها می گویند این عمل رایج بود و حتی به نفع پسران همانطور که در یونان باستان و تجاوز+ تبدیل خواهد شد LGBTQP و ما به عنوان یک ملت مورد نیاز خواهد بود برای جشن پیشرفت ما است.

12 نفر بود.


پاسخ 2 – نوشته شده توسط: بد-مو 6/28/2020 12:19:13 PM (شماره 459962)

رفت از هانوی به همجنسگرایان ماه به خوب و بی ضرر غرور ماه به غرور 365 چگونه در مورد اگر ما فقط برای یک همجنسگرا و دیگر Perverts دهه است. من خسته از گوش دادن به مردان با شوهران و زنان با همسران و دیگر شوک ارزش فصاحت و بلاغت است. شما تنظیم شده است و بله من با خوشحالی تبعیض بازگشت.

21 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Ketchuplover 6/28/2020 12:37:00 PM (شماره 459982)

من نمی توانم صبر کنید برای همه احترام آمدن من راه تجلیل و حمایت از من دگرجنسگرایی.

18 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: seamusm 6/28/2020 12:37:44 PM (شماره 459983)

چرا نمی تواند آنها فقط ‘مجازی’ pervs? مرد عاشق پسر بچه شیطانی است که چگونه آنها بدین تازه وارد شدن و ایجاد نسل بعدی. گی, رابطه جنسی مثل رابطه بسیار اعتیاد آور است.

7 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Safari مرد 6/28/2020 12:39:33 PM (شماره 459987)

آنها نه افتخار monosexuals? (یعنی تمام antifa soyboys)

5 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/28/2020 12:43:47 PM (شماره 459996)

من آن را دوست دارم: یک “نه واقعی’ رژه. که می تواند اجرا برای 365 روز.

4 نفر مثل این.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: poliposter 6/28/2020 12:46:10 PM (شماره 460000)

هو پسر! شما بچه ها تا پشت بار. #3 شما یک “cisgender” که هرگز جشن گرفته می شود با توجه به جنس مخالف برتری شما لذت می برد و هر روز از زندگی خود را فقط با متولد شدن. و #5, monosexuals در واقع به عنوان “incels” (غیر ارادی celebates). بدون نیاز به تشکر از من برای آوردن شما به دنیای جدید است. s/

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: PlayItAgain 6/28/2020 12:58:46 PM (شماره 460012)

غرور و افتخار است برای نا امن.

13 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/28/2020 1:01:15 PM (شماره 460014)

ثابت “شما باید بیش از حد گوش دادن و قبول ما منحرف شیوه زندگی” ispast خسته کننده. آیا آنها تا کنون فراهم گفتگو در مورد عادی با جنس مخالف زندگی ؟ من به عنوان متحمل سبک زندگی خود را به عنوان آنها را از معدن است که zilch.

14 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: sciteach 6/28/2020 1:07:13 PM (شماره 460027)

آنها را با موفقیت نابود معانی گی, غرور و افتخار خانواده و رنگین کمان. شما می دانید که آنها می خواهند فرزندان خود را به خصوص پسران جوان. این دفتر می تواند انجام آنچه آنها می خواهند به هر یک از دیگر. اما از آن زمان آنها به سمت چپ بقیه از ما به تنهایی. من نمی خواهد در جشن انحراف است.

15 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: udanja99 6/28/2020 1:09:28 PM (شماره 460030)

من پرسیدن و هنوز هیچ کس جواب این سوال – آنچه که دقیقا آنها افتخار است ؟

24 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Karissa 6/28/2020 1:38:05 PM (شماره 460067)

توجه داشته باشید به همجنس گرایان:
چسبیده آلت تناسلی خود را تا برخی از مرد دیگر را رکتوم چیزی نیست که به ‘افتخار’ ، دوره.

21 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: mathman 6/28/2020 1:38:55 PM (شماره 460068)

آنها افتخار از خود منزجر کننده انحرافات.

8 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: هرشی 6/28/2020 2:12:22 PM (شماره 460096)

مزمور 10:4
در غرور خود ستمکار نیست و به دنبال او در تمام افکار خود را وجود دارد هیچ جایی برای خدا.

14 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: wakeupcall 6/28/2020 2:26:35 PM (شماره 460111)

2 تسالونیکیان 2 11 و این علت خدا آنها را قوی توهم که آنها باید دروغ را باور دارند: 12 که همه آنها ممکن است سر در گم می شود که معتقد بودند نه حقیقت بود لذت در ناراستی.

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/28/2020 3:07:07 PM (شماره 460136)

انحراف گناه است 365
شما بی خدا کافر!

7 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: MickTurn 6/28/2020 6:50:03 PM (شماره 460234)

آنچه در مورد سال کبیسه? آنها را فراموش کرده…

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: pinger 6/28/2020 9:06:06 PM (شماره 460304)

من هنوز با این ایده که بیماری روانی است که چیزی به آن افتخار.

2 نفر مثل این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Ribicon”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de