چپ خشم بیش از رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستنکلیسا راه رفتن: مغلوب ساختن پیشی جستن یک فاشیست’

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/2/2020 6:28:38 AM

برجسته چپ در دوشنبه خروشان بیش از رئيس جمهور تهمت پیاده روی به سنت جان اسقفی کلیسا پس از مقامات پاک کردن معترضان در اطراف پارک لافایت متهم جمهور از تظاهرکنندگان “حمله وحشیانه” به صورت یک “عکس op” و deeming او را “فاشیستی.”رئیس جمهور به این نتیجه رسیدند خود باغ گل رز نشانی با اعلام قصد خود را به “پرداخت جهات من به عنوان یک محل خاص است.” از آنجا مغلوب ساختن پیشی جستن رفتگان در راه رفتن به کلیسا های تاریخی که تظاهر هدفمند یکشنبه شب.مقامات پاک کردن معترضان پیش از دموکرات شهردار موریل Bowser 7:00 p. m. مقررات منع رفت و آمد و مغلوب ساختن پیشی جستن راه رفتن به کلیسا.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Highlander 6/2/2020 6:53:13 AM (شماره 429125)

اجازه دهید ’em خشم. این چیزی است که آنها انجام می دهند.

42 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: جادوگر است 6/2/2020 7:03:30 AM (شماره 429134)

نبود آن فقط چند ساعت قبل از آن که آنها گفتند از او پنهان شده بود در زیرزمین ؟ خنده دار است که.

37 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: HisHandmaiden 6/2/2020 7:08:04 AM (شماره 429138)

IMHO این لحظه های به یاد ماندنی برای امریکا… ~ 2 Chron 7:14 KAG

27 افرادی مانند این.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: greyseal 6/2/2020 7:09:17 AM (شماره 429140)

من فقط تماشا Tucker Carlson افتتاحیه بخش از شب گذشته قبل از من این را خوانده و این بیمار من. این افراد به تحریک شعله های آتش از هرج و مرج و شورش زیرا که harridan کلینتون از دست یک انتخابات و چپ هنوز باقی مانده است butthurt تقریبا چهار سال بعد. من نمی دانم در مورد معترضین – آنها نمی توانند به نظر می رسد برای بیان آنچه که آنها می خواهند فراتر از “عدالت” برای جورج فلوید. Pelosi متحده است که آن را نیاز به “پایان دادن به الگوی نژادی و بی عدالتی و خشونت…” اما تا آنجا که من می توانم بگویم بی عدالتی و خشونت (و شورش) همه در دموکراتیک شهرستانها و حوزه های قضایی است. من می خواهم نشان می دهد او یک آینه و به دنبال مجرمان است اما من شک دارم او می تواند نگه داشتن یک دست نخورده به اندازه کافی بلند برای رسیدن به هر خود تحقق… greyseal

33 افرادی مانند این.


خشم دور… ارائه هیچ راه حل.

17 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 6/2/2020 7:30:23 AM (شماره 429158)

این آشکار است که اسقف ماریان زمانی مشخص است یک کیک میوه.

21 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: nihtwael 6/2/2020 7:41:40 AM (شماره 429168)

من خیلی خسته از شنیدن افرادی که در حمایت از فاشیسم mindlessly با استفاده از اصطلاح “فاشیستی” به عنوان یک صفت.

31 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: F15 Gork 6/2/2020 7:42:28 AM (شماره 429170)

این troglodytes من نفرت خدا و کشور من – قفل و بار.

27 افرادی مانند این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/2/2020 8:20:05 AM (شماره 429201)

اگر بود که اوباما MSM را گفت: او می تواند راه رفتن بر روی آب است. نفرت آنها نسبت ناروا به طوری که زمانی که او چه چیزی درست و خوب آنها را به مطمئن شوید که او سیلی پایین. او انجام آنچه او می تواند برای ما جمهوری است که او را دوست دارد. خدا را شکر او اجازه نمی دهد آنها را متوقف کند او را از انجام آنچه درست است.

20 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Boni 6/2/2020 8:34:10 AM (شماره 429216)

من نمی دانم که چگونه یک انسان می تواند قرار داده تا با خیلی باطل نفرت در او به کارگردانی. اگر او باقی می ماند در کاخ سفید آنها او را متهم به پنهان شدن در زیرزمین. اگر او باعث می شود یک آدرس به ملت و سپس صاحب نظران می گویند که هیچ کس می خواهد به شنیدن از او. اگر او پیاده روی به تخریب و سوخته بنای یادبود ملی اعلام کرد که این نمی خواهد دوباره اتفاق می افتد و سپس او یک فاشیست. اگر او می گوید که او را دوست دارد و آمریکا او را متهم سفید Supremist. این افراد چه کسانی هستند که به نظر می رسد برای کنترل روایت? آنها نفرت.

31 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MissGrits 6/2/2020 8:38:06 AM (شماره 429221)

در COVID … هوا محدودیت … تو عمل خیلی سریع! 2 هفته بعد … u r بازیگری خیلی آهسته!
در بازگشایی … خیلی زود خیلی زود … $$$ بیش از زندگی 3 هفته بعد … کشیدن پای خود را
در شورش … اجازه دهید آنها را به اعتراض و شورش … آنها r دیوانه 3 روز بعد … است که در آن تهمت? 4 روز بعد … وجود دارد مغلوب ساختن پیشی جستن! صبح روز بعد از … فاشیستی دیکتاتور!

20 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: ادم که بدشانسی میاورد 6/2/2020 8:38:17 AM (شماره 429222)

یک چیز بیشتر. او با انتقاد توسط اسقف. شرم بر او! او در حال پخش است, سیاست و بازی کردن به چپ. من مریض و خسته از کلیسای اسقفی تکیه تا کنون به چپ آن است که از دست دادن بینایی از خدا. من ممکن است مجبور به ترک کلیسای اسقفی و پیدا کردن یکی که هنوز هم به نظر می رسد تا به خدا نه به چپ جمعیت.

21 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: بقایای 6/2/2020 8:46:57 AM (شماره 429232)

شرایط “فاشیست” و “نژادپرستانه” تبدیل شده اند و فقط حرف مفت زدن. هیچ کس حتی نمی داند که آنها چه معنی دیگر.

16 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: HotRod 6/2/2020 8:50:29 AM (شماره 429241)

رئیس جمهور تهمت می داند که چگونه به دموکرات ها/چپ خود را نشان می دهد رنگ واقعی. کسانی که حشرات موذی استفاده می شود برای مخفی کردن در پشت کلمات و ادعای نادرست را فعال کنید توسط سیاستمداران بزدل و تملق گوی رسانه ای. نه بیشتر! آنها را در معرض شده برای آنها چه هستند. بیشتر فریب از نوع خانمها و خوب دل مردم که فقط نمی توانستم باور بد نشان داده شده توسط این افراد است. هر روز بد از دموکرات ها و خشونت آمیز خود را رادیکال را تقویت خود آشفته و اقدامات.

13 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: chance_232 6/2/2020 8:56:22 AM (شماره 429245)

به “معترضان” داده شد منصفانه و کافی هشدار دهنده است. گاز اشک آور فلش نارنجک و گلوله های لاستیکی استفاده شد. آنچه که او باید استفاده شد آجر crowbars و مولوتف coctails.

4 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Krause 6/2/2020 9:14:17 AM (شماره 429262)

ما در حال رسیدن به یک نقطه اوج. بسیاری از seudo-آمریکایی ها برای تظاهر, غارتگران antifa و غیره این افراد خواهد بود تشویق هیتلر اگر تهمت خواهد بود حریف خود را رنجور مردم..

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: geminale 6/2/2020 9:18:27 AM (شماره 429268)

من حدس می زنم اسقف زمانی مشخص است “همه در حال خوش آمدید” ندارد گسترش به POTUS. چه نفاق.

10 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: TXknitter 6/2/2020 10:03:10 AM (شماره 429334)

من می تواند به توقف ستایش خدا. اوه بله #3 بله. همانطور که برای Tucker Carlson اظهارات شب گذشته من غمگین بود به دیدن او بروید که دور اگر چه او ساخته شده برخی از مشاهدات خوب. تجزیه و تحلیل خود را از شر دموکرات ها و به طور کلی میا ما رهبران جمهوری خواه دقیق بود. رئیس جمهور در پا را پررنگ شارژ تاکر. او آن را در یک استادی راه دیروز بعد از ظهر. او فرستاده Barr و Esper در خارج وجود دارد به مقدم به عنوان به خوبی. من دعا می کنم تاکر را مغلوب ساختن پیشی جستن اعتبار برخی از امشب.

7 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/2/2020 10:22:54 AM (شماره 429356)

چرا من باید هر گونه همدردی با یک دسته از تظاهر کنندگان که به نوبه خود بر من در یک لحظه? مردم فشار این خط از بول در حال منافقان. آنها احساس نمی مانند این اگر آن اموال خود را در حال غارت و به آتش کشیدند. آنها احساس نمی مانند این اگر آنها و یا دوستان و یا خانواده خود بودند حمله. آن مشمئز کننده ما دولت حمایت از غارتگران تظاهر امریکا-متنفر و آنارشیست ها. به اندازه کافی در حال حاضر.

4 نفر مثل این.


من وحشت زده شد که تاریخی کلیسا به آتش کشیده شد. اما در حال حاضر که من به عنوان خوانده شده آنچه اسقف گفت: خیلی برای دوست داشتن همسایه خود را به عنوان خودتان. پلیس و آتش نشانی در معرض خطر زندگی خود را برای قرار دادن آتش سوزی, آتش بود که مجموعه توسط معترضان اما آنارشیست ها. افرادی که می خواهید برای انجام دور با دولت ما و جایگزین کردن آن با یکی که باور نمی دین و شکنجه و یا کشته شدن کسانی که نمی. سوزاندن ساختمان که افتخار نیست, G. فلوید

3 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Krause 6/2/2020 10:36:40 AM (شماره 429375)

چه این چپ نخود مغز بود گفت: اگر هیلاری بود که رئیس جمهور در این وضعیت. هرگز هیچ یک جوانه زدن من می خواهم بگویم.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Chuzzles 6/2/2020 11:12:17 AM (شماره 429456)

من باید اعتراف کنم چیزی. من کاملا لذت می برد مطلق مو آتش بحران از هالیوود عصر دیروز در هالیوود است. بسیاری از آنها را دریافت راش فقط نزدیک به یک کلیسا اجازه دهید به تنهایی مقدس است. بنابراین تماشای آنها را ذوب پایین بیش از مغلوب ساختن پیشی جستن برگزاری مقدس و گفتن ملت است که شورش را نمی خواهد غالب بود و اکثر روشنایی به حداقل می گویند. یکی حتی به نام تهمت های کتاب مقدس یک مستبد راهکار. شوهر پیدا کردم که سرگرم کننده امروز صبح وقتی که من به او گفتم. اجازه immorals خشم و دود. خدا می داند چه چیزی آنها انجام می دهیم. خدا برداشت تهمت به رهبری این کشور در این زمان او در حال رفتن به انجام بهترین او می تواند به ما از طریق این ظروف سرباز یا مسافر. تنها چیزی که من آرزو می کنم که او چکمه Javanka از WH. آن دو هنوز هم درگذشت در پشم لیبرالها و آنها را بدون هدف در WH یا حتی مشاوره مغلوب ساختن پیشی جستن در هر چیزی. به خصوص جارد.

3 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Harlowe 6/2/2020 1:22:32 PM (شماره 429666)

#12 – کتاب هشدار از معلمین دروؼین. مؤمن می داند که کلیسا خود را می آموزد نظریه غلط باید یک تصمیم شخصی به ماندن و یا ترک. وجود دارد بدون هیچ دلیل معتبر برای ماندن در چنین کلیسا–پیروی از عیسی است که یک مؤمن در اولویت است. پولس رسول مشخص مدارک برای “سالمند” (روحانیت) در تیتوس 1:9-1. رسول جان ثبت موعظه از کلیسای ساخته شده روشن در starkness مکاشفه 2:20 خطاب به “فرشته کلیسای در Thyatira نوشتن:” — “اما من باید این کار را در برابر شما است که شما تحمل آن زن ایزابل که میخواهد خودش prophetess و آموزش است و بچه بندگان من به عمل فساد جنسی و خوردن مواد غذایی قربانی به بت.” کتاب بی اشتباه کلمه از خدا و آن پیشنهاد شده است که خواندن 2 تیموتاووس 3:13-17 آوریل در خدمت به راهنمای مؤمنان پاره شده در مورد اعضای باقی مانده از یک کلیسا از آموزش نادرست و یا به دنبال یک کلیسا است که باقی می ماند درست به کلام خدا. آن نوشته شده است: “اگر شما می خواهید به شهادت سپس شما نیاز به ترک و یاران با تاریکی است. کسانی که علاقه مند به حقیقت خواهد آمد و از شما درخواست برای دلایل شما چپ و خواهد شد که فرصت خود را برای ارائه حقیقت است.” اصلی ترین کلیساها با توجه به ارزش هستند; با مطالعه دقیق از یک کلیسا در دکترین ممکن است برای پیدا کردن یک کلیسا است که باقی می ماند درست به آموزه های کتاب مقدس. دعا برای راهنمایی.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Harlowe 6/2/2020 1:26:40 PM (شماره 429669)

#23 – تایپی تصحیح: تیتوس 1:9-11

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: mifla 6/2/2020 2:20:31 PM (شماره 429761)

در طول Lewinsky امر بیل کلینتون به کلیسا رفت و با 25 پوند مقدس در دست خود را. به یاد داشته باشید mediq خشم.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de