طرح دعوی در دادگاه متهم سابق فاکس نیوز لنگر اد هنریتجاوز به عنف و زمان استعداد بالا از آزار و اذیت جنسی

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: MissMolly, 7/21/2020 4:50:18 AM

دو طرح دعوی در دادگاه در برابر فاکس نیوز در نیویورک در دادگاه فدرال دوشنبه ادعا تجاوز به عنف و آزار و اذیت جنسی در دست برخی از شبکه استعدادهای برتر از جمله به تازگی از کار اخراج اد هنری و ساعات پر بیننده ستاره Sean Hannity و Tucker Carlson. جنیفر اکهارت سابق تولید کاردانی در فاکس کسب و کار, متهم هنری سابق شرکت لنگر “آمریکا اتاق خبر” تجاوز به عنف و دیگر اشکال خشونت جنسی. او co-شاکی کتی Areu, یک مهمان عادی در شبکه, در زمینه آزار و اذیت جنسی در برابر ادعای هنری و همچنین Hannity, کارلسون و “وزوز رسانه” میزبان Howard کرتز. چهار مردان نیز شکایت شده در ظرفیت های فردی خود را.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: OBX پیت 7/21/2020 5:26:16 AM (شماره 485457)

آیا کسی غیر از من فکر می کنم آن است که توانا و مشکوک است که آنهایی که متهم هستند پربیننده ترین و موثر ترین محافظه کاران در فاکس خبر ؟ در حال حاضر ما می توانید صبر کنید برای ما دوست قدیمی گلوریا Allred (ملکه کشیدن گریه شاکیان قبل از دوربین) به طریق معمول خود را در تلویزیون. من نمی دانم اگر هر یک از این اتهامات درست است اما اگر این زنان نمی تواند تولید بتن شواهد آنها باید شکایت کرد به حد کمال از قانون است.

75 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DCGIRL 7/21/2020 5:58:29 AM (شماره 485473)

آن را خریداری نیست. او است که به دنبال یک نتیجه نهایی.

55 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: franq می 7/21/2020 6:01:22 AM (شماره 485478)

راه بیش از حد بسیاری از وکلا در این کشور است.

35 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: ARKfamily 7/21/2020 6:03:21 AM (شماره 485480)

من تا بیمار از مردم فریاد “بی احتیاطی” در بالای ریه های خود را بدون دادگاه و محاکمه. ما در کشوری زندگی می کنند که می ایستد در “گناه تا زمانی که خلافش ثابت” اما به نظر می رسد مانند یک بخش از جامعه می خواهند به همه است و فقط به اتهامات.

45 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: valinva 7/21/2020 6:03:43 AM (شماره 485482)

کتی Areu? کسی او را دیده و شنیده ام این منزجر کننده چپ مجنون در حال مصاحبه به عنوان یک مهمان در Tucker Carlson? او دیوانه است با سرمایه C.

64 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: George R. 7/21/2020 6:17:46 AM (شماره 485489)

آیا NYT خود “سالن”? کتی است که به دنبال نجات او را تضعیف حرفه ای methinks.

20 نفر بود.


فاکس خواهد غار و این افراد را از دست دادن شغل خود را! امریکا فرود آمد به جهان سوم روگرفت. حقیقت و عدالت و حق و باطل ایمان به خدا ناپدید شده اند! The millennials انصراف از فرهنگ است که 80% کامل! مگر اینکه واقعی آمریکایی ها به پا می خیزند و کشتار بایدن در ماه نوامبر به ارسال یک پیام واضح و روشن است که ما تا به حال به اندازه کافی ما را به عنوان نماینده دموکراسی! هیچ کس در امان خواهد بود! من در خانه یک خانواده سلطنتی تودور در مقابل با قهوه ای تیره رنگ…من را تبدیل به یک نژادپرست خواهد شد و در زندان برای عکسبرداری کسانی که در تلاش برای سوزاندن خانه من پایین! ایستادن و مبارزه با امریکا و یا اقامت در زانو خود را cowering در ترس! من مبارزه خواهد کرد!

26 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: NancyD 7/21/2020 6:36:58 AM (شماره 485504)

همانطور که من نوشت: قبل از زمانی که این مقاله نوشته شده بود دیروز… این BS. واضح است که آنها پس از رفتن روباه را تماشا ترین و مورد اعتماد ترین روزنامه نگاران زیرا آنها موثر است. این چیزی است که libs انجام دهد. آن را قابل پیش بینی و احمقانه است. من فکر نمی کنم Hannity و کارلسون فقط نشستن وجود دارد و اجازه دهید اتهامات نادرست ریشه است.

70 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jar 7/21/2020 7:47:17 AM (شماره 485554)

نگاهی به زمان. این Dems امید به سکوت مخالفان در یک زمان بحرانی فقط به عنوان انتخابات است تا حرارت. سیاست در آن smelliest.

40 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Edgelady 7/21/2020 7:47:45 AM (شماره 485555)

برخی از این بسیار عجیب و غریب به خصوص با Ed هنری بودن دور اهدای بخشی از بدن به خواهر او. من خودم جای تعجب نیست اگر این دو نفر گیاهان.

33 افرادی مانند این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MattMusson 7/21/2020 7:48:29 AM (شماره 485558)

همه چیز در حال آمدن به سر. و از طرف دیگر در تلاش برای خارج کردن موفق ترین پیشگویان حقیقت
قبل از آنها راه اندازی حمله خود را به مشروعیت زدایی از دادستان کل و فشار در برابر آینده
دولت کیفرخواست.

28 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Skinnydip 7/21/2020 7:52:00 AM (شماره 485561)

پوچ…

23 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: TexaTucky 7/21/2020 8:19:04 AM (شماره 485599)

کتی Areu? که به تنهایی به من می گوید همه را درگیر می داند که این خبر جعلی.

34 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 7/21/2020 8:41:50 AM (شماره 485632)

نمونه دموکرات طرز عمل. آزار و اذیت جنسی ادعا می کند تنها در برابر محافظه کاران به طوری که آنها با استفاده از این شگرد و بیش از بیش. بایدن در ضمن با یک پاس.

28 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 7/21/2020 8:44:18 AM (شماره 485637)

آیا کسی به یاد داشته باشید Andrea چه-او-نام اصلی کلمات بیهوده و احمقانه در پنج ؟ او 10 میلیون دلار از روباه. و Roger Ailes پنهان. من نمی توانم به یاد داشته باشید آخرین نام به جز من به شما شرط می بندم او را به عنوان میزبان در خانواده یونانی, کسی که شام میخورد در PA. این دو زن تحت پیگرد روباه مردان را با همان سرنوشت برنده یا از دست دادن خود را قانون مناسب. من امیدوارم که بچه ها و روباه مبارزه با این به پایان و مشاغل از این دو زن در حال از بین برد.

18 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: fayebeck 7/21/2020 9:02:56 AM (شماره 485670)

#15 Andrea Tantarous. من هرگز فراموش نکنید که یک پا.

8 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: hotcorner 7/21/2020 9:10:14 AM (شماره 485676)

حق #5 من هرگز نفهمیدم چگونه Areu همیشه می تواند باشد دعوت می شود در این نمایش که کاری است از میوه و آجیل.

22 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: bigfatslob 7/21/2020 10:04:25 AM (شماره 485743)

قدیمی Kavanaugh توسط Balsey فورد معمول من بوی آن را در هوا.
من باور نمی کنم این همه BS.

16 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: BarryNo 7/21/2020 10:37:21 AM (شماره 485772)

ما می دانیم در طول تاریخ آن است که لیبرال نیروها در رسانه ها هستند که teh فاحش وقتی که می آید به آزار و اذیت جنسی. که هدف آنها تنها پربیننده ترین و محافظه کار در میان فاکس نیوز مشروط به من می گوید که آنها دروغگو هستند.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Ret.TxLeo 7/21/2020 10:37:27 AM (شماره 485773)

بنابراین کاملا مطمئن Hannity نمی خواهد اجازه دهید این اسلاید. او را نمی تهمت به آرامی. نه باید به دیگران است.

6 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 7/21/2020 10:52:16 AM (شماره 485793)

دموکرات مبارزه حقوقی ممکن است منجر به جنگ داخلی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: Krause 7/21/2020 11:50:53 AM (شماره 485852)

Areu? اوه!

4 نفر مثل این.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Dipi 7/21/2020 12:18:32 PM (شماره 485870)

باعث می شود یک تعجب می کنم که چقدر آنها پرداخت می شود به دروغ.

5 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: rytwng 7/21/2020 12:22:58 PM (شماره 485877)

او بخواهد آن را درست نبود.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: Strike3 7/21/2020 12:33:43 PM (شماره 485891)

کتی حرفه ای نیست و تنها چیزی که تضعیف شده است. اگر برجسته مشهور تصمیم می گیرد به خطر زندگی خود و خانواده خود را از طریق خارج daliance كه او را حداقل انتخاب یک زن ساخته شده است که آن را ارزشمند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: Strike3 7/21/2020 12:36:20 PM (شماره 485895)

“Dalliance.” انگشتان اغلب سریع تر از مغز است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: nerdowell 7/21/2020 12:49:21 PM (شماره 485916)

Blahzy Florid دچار هیچ عواقب منفی پس از تشکیل پرونده او غلط سوء استفاده جنسی شکایت. آن را آسان به فایل دروغ; به سادگی با پر کردن یک تکه کاغذ است. هنگامی که لام است خشکیده در حافظه و رسانه ها منتقل شده بر روی آن را برداشت. آن را یک “در خارج از دادگاه حل و فصل.” هیچ مجازات ندارند.

2 نفر مثل این.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: anniebc 7/21/2020 2:00:49 PM (شماره 485985)

شکایت او افترا. اما من استفاده می شود به درخواست هوا اگر آنها فکر می کردند او با او اشکال و یا چیزی است که چرا آنها می خواهم که او را در برنامه های خود را. او یکی خنگ جوجه; او قفل شده است باید دور در مهره های spouting او مزخرف تلویزیون. این چیزی است که من فکر می کردم. من فکر می کنم من حق ایجاد کرد ادم سفیه و احمق. خب مهم نیست; وجود ندارد که تفاوت زیادی بین همه آنها. رنگ مو شاید.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Chuzzles 7/21/2020 2:43:41 PM (شماره 486038)

واکنش من به عنوان به خوبی OP. کرتز تا به نیمه زیرفشار از بسیاری از لیبرالیسم بنابراین او نیاز به مجازات مانند دو نفر دیگر. من برای پیدا کردن این زنان ناپاک و غیر قابل باور. چرا از آن است که آنها باقی می ماند سکوت خیلی طولانی انتظار تنها برای انتخابات فصل به صحبت می کنند ؟ این به من می گوید تا داستان های خود را فقط و معتبر نیست.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: DVC 7/21/2020 3:00:38 PM (شماره 486058)

من باور نمی کنم یک کلمه از آن را.

4 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: pensom2 7/21/2020 3:40:14 PM (شماره 486091)

فاکس نیوز درخواست شده است برای این است. هنگامی که آنها به Gretchen Carlson $20MM رایگان از اختلاف یا دعوی قضایی دیگر مد صفحات در شبکه شروع مقیم وقت خود را با پوشیدن آشکار لباس و معاشقه با هر محافظه کار در این مجموعه را امتحان کنید و مطمئن خود را چند میلیون چتر نجات. هیچ جای تعجب است. فقط نگاهی به برخی از این ویدئو که جنیفر اکهارت ، دشوار است برای تمایز او از نخبگان واشنگتن دی سی اسکورت.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: navybrat 7/21/2020 5:05:42 PM (شماره 486179)

من مخالف با راه زنان مفسران در فاکس لباس. آنها باید لباس پوشیدن و در لباس کسب و کار و نه لباس کوکتل. کم قطع شانه بدون آستین لباس هستند مناسب تر برای یک شب در شهر نه جدی گزارش.

2 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: stablemoney 7/21/2020 6:09:33 PM (شماره 486256)

از تخت من باور نمی اد هنری raped کسی یا که Sean Hannity, تاکر کارلسون یا Howard کرتز از نظر جنسی مورد آزار و اذیت کسی. شان ممکن است اذیت برخی با 100 هزارم تکرار کلمات “هیلاری کلینتون خریداری شده و پرداخت شده برای پرونده” اما هیچ چیز بیشتر.

3 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: آنی Xango 7/22/2020 12:46:36 AM (شماره 486498)

کتی یک..puuleeze..تنها دلیلی که TC یا دیگران به حال او بود به نگه دارید تا به جهان..که او بت ***t دیوانه!!!! و نه یکی از آنها را لمس است که با یک بارج قطب!!!!!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: 4Justice 7/22/2020 1:11:10 AM (شماره 486512)

من باور نمی کنم آن را در همه. من هم نمی توانید ببینید هر کسی که حتی کمی علاقه مند در این دو خزد. آنها زشت و عجیب و غریب. احتمالا دو تا از زشت ترین زنان باید همیشه خود را نشان داده لیوان ، من نیز نمی توانید تصور کنید Hannity اذیت و آزار جنسی هر کسی. او ممکن است دست کشیدن مرده, اما من فقط نمی تواند تصویر او را به انجام بیشتر.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “MissMolly”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de