نظم و قانون را برنده انتخابات

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/19/2020 5:03:04 AM

معمولا یک رئیس جمهور که تحویل داده شده هفت میلیون شغل جدید و تاریخی کم نرخ بیکاری می تواند اجرا برای انتخاب مجدد در برنامه های اقتصادی است. متاسفانه Covid-19 همه گیر نابود اقتصاد است. بنابراین رئیس جمهور تهمت را استادانه پاسداشت از اقتصاد است و دیگر آشکار به عنوان یک آمریکایی در تلاش برای مقابله با اقتصادی مستندات ویروس حکم و بیکاری بالا است. به عنوان کشور بازگشت به مستند دوباره به حالت با افزایش ویروس اعداد پیشرفت اقتصادی محدود خواهد شد. این مسئله است که دیگر رئیس جمهور را بهترین راه برای پیروزی در انتخابات مجدد.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Daisymay 7/19/2020 5:50:14 AM (شماره 483354)

من اعتقاد ندارم ما رهبری برای مستند دوباره. من فکر می کنم برگ برنده گفت: “هرگز دوباره” و من اعتقاد دارم که او آن را به معنای. من در فلوریدا زندگی می کنند که در آن اعداد هستند و ظاهرا بالاترین از هر نقطه. بسیاری از ما که اینجا زندگی می کنند آن را باور نمی کنید و تا آنجا که من می توانید ببینید اقتصاد ما این است که chugging سادگی. فروشگاه باز برای کسب و کار به عنوان رستوران. میله ها بسته هستند اما اتفاق می افتد که بیش از همه. مردم در حال رفتن در مورد کسب و کار خود را. هیچ کس نشستن در خانه مستند. من اعتقاد دارم که برخی از مردمی می خواهم برای دیدن ما مستند دوباره اما من شخصا نمی بینم که این اتفاق هرگز دوباره!!

61 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: بقایای 7/19/2020 5:55:28 AM (شماره 483357)

اگر نظم و قانون نیست پیروزی در این انتخابات و سپس آماده به غرب سواحل Portlands در سراسر کشور است. منظره زیبا نیست.

68 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: privateer 7/19/2020 6:59:11 AM (شماره 483389)

FTA: ‘Lightfoot بازگشت اخراج تماس McEnany یک “کارن” که یک نژادی لکه دار کردن در برابر زنان سفید.’ کسی باید بگویم Wookie گلدبرگ که نام واقعی است کارن.

43 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Rinktum 7/19/2020 7:25:49 AM (شماره 483411)

در حالی که من موافق این مسئله ای است که می تواند و می خواهد به نفع رئیس جمهور چرا که تنها عاقل صدا در این موضوع و مردم آمریکا آن را می دانم. این مسئله تنها نیست اما. بسیاری وجود دارد که درخواست تجدید نظر به آمریکایی ها است. او می تواند در بازسازی اقتصاد و ما آن را می دانم. جو بایدن تنها ارائه می دهد ضعف و صفر امید بهبود است. رئیس جمهور پیروزی دارد پیام خود را با امریکا اول سیاست است. من امیدوارم که او ساکن در چشم انداز خود را از این کشور است. در حالی که او سخت نیاز به هدف قرار دادن تبلیغات, تبلیغات او قرار می دهد که موثر ترین کسانی هستند, نشاط بخشی, پیام ستایش بی نظیر دستاوردهای این کشور و مردم آن است. دموکرات ها چیزی جز اشک در این کشور پایین و افراد بیمار از آن. زمانی که ما در سراسر جهان و از طریق تاریخ ما می دانیم که این کشور استثنایی است اما هار چپ متنفر فکر که. من هیچ مشاور سیاسی اما من مصرانه از رئیس جمهور برای ارائه یک چشم انداز مثبت در جایی که او می داند که این کشور می تواند و که در آن او می تواند آن را همراه با چند دوست خوب zingers. وضع از آنچه که دولت انجام داده است و دادن اعتبار به دیگران است. حفظ “من” را به حداقل و هرگز موفق به ما بگویید که بهترین است هنوز به آمده است. من دوست دارم که خط. دموکرات ها انتظار می رود او را به پایین و کثیف. بود خوشحال جنگجو که می ایستد بین مردم آمریکا و یک کشور تحت حکومت دموکرات شکست هرج و مرج و فساد است. استفاده از طنز آن است که یک ابزار قدرتمند است که رئیس جمهور می تواند به خوب بکار بردن بسیار خوبی است. نگرانی من این است و نه رئیس جمهور اما بی بنیه خواهان است که نمی توانید ببینید که آنها را به پیروزی در دستور کار برای یک زمان مثل این. آنها باید در خارج وجود دارد روزمره امیدوار کننده رفاه و نظم و قانون فرصت برای هر آمریکایی و با افتخار ایستاده پشت این رئیس جمهور. برخی از آنها پس clueless که آنها حتی نمی تواند از خواب بیدار شدن خود را به تشخیص خطر ما در حال حاضر 2020 انتخابات یک لحظه نقطه عطفی در تاریخ ما است. ما یا مبارزه برای نجات جمهوری و یا ما از آن دست را به یک دسته از ضد آمریکایی مارکسیستها چرا که اگر آنها شکست این رئیس جمهور ما هرگز بهبود یافتن از تخریب.

75 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 7/19/2020 7:40:50 AM (شماره 483422)

نه فقط “wimpy” جمهوری خواهان #4. ممکن است بیش از یک چند در اپستاین حلقه جنسیت ظروف سرباز یا مسافر. ما باید به ببینید که چگونه است که همه می لرزد.

34 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Zigrid 7/19/2020 7:59:08 AM (شماره 483439)

یک مستند است که قصد ندارم به اتفاق می افتد….رئیس جمهور تهمت به ما هشدار داده می شود وجود استعداد یو پی اس…دقیقا آنچه که ما شاهد در حال حاضر… ما همه مسئول شستن دست ما با پوشیدن ماسک در مناطق محصور و اقامت شش فوت دور از یکدیگر… هیچ چیز تغییر کرده است……بیشتر موارد یافت شده با توجه به تست های بیشتر….

29 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: koax 7/19/2020 8:27:26 AM (شماره 483462)

دموکرات ها در حال انجام آنچه آنها در سال 1860–مبارزه با دولت فدرال ایالات متحده. پورتلند شورش از 52 روز پرداخت می شود توسط حزب دموکرات خود را KKK = BLM و آمریکایی گروه اسلامی. تام Fitton می گوید شما نمی تواند کمک به پل. به جای آن پول می رود به عمل آبی دموکرات org.

22 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Strike3 7/19/2020 8:31:57 AM (شماره 483465)

اول از همه اقتصاد بود نه نابود اصطلاح صحیح خواهد بود “شکست.” بازنشستگی من ایرا بالاتر است و در حال حاضر از آن بود که در ژانویه بنابراین با توجه همدردی برای کسانی که رنج می برد از لحاظ مالی من در مسیر بازگشت در حال حاضر. بیکاری وجوه ارائه شده و میلیاردها دلار در وام کسب و کار باید همه اما شکننده ترین پشت روی پای خود بایستند. جلوگیری از مستندات و باز کردن کسب و کارهای کوچک و ما به کروز به بهبودی کامل در ماه نوامبر. باز کردن مدارس بنابراین پدر و مادر که نمی تواند مراقبت روزانه می تواند بازگشت به کار. بزرگترین ضربه شده است به بدهی های ملی اما دولت در دو طرف راهرو به نظر می رسد به چشم پوشی از آن.

32 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 7/19/2020 8:36:23 AM (شماره 483468)

نظم و قانون و خارج به برخی از فرودگاه های رالی است. چگونه در مورد تجمع در minor league ball زمینه. آنها در حال استفاده برای بیس بال. مقدار زیادی از اتاق به فاصله اجتماعی آن است که در خارج از منزل می توانید نگه دارید و یک جمعیت بزرگ.

18 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: bpl40 7/19/2020 9:06:48 AM (شماره 483518)

FTA.- معمولا یک رئیس جمهور که تحویل داده شده هفت میلیون شغل جدید و تاریخی کم نرخ بیکاری می تواند اجرا برای انتخاب مجدد در برنامه های اقتصادی است. دقیقا! است که چرا من در حال تبدیل شدن به طور فزاینده متقاعد شده دموکرات ها در عمد و تبانی با CCP طریقی این فاجعه بر ما. پس از آن غیر قابل توجیه خاموش کردن اقتصاد تحمیل شده توسط عوامل خود را از CDC به فرماندار و شهرداری قصرها. نشان می دهد متناسب با بیش از حد به راحتی.

25 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/19/2020 9:17:30 AM (شماره 483536)

#4 صحبت می کند برای من. من اضافه می کنم که ابعاد تبلیغات با نام مستعار msm با موفقیت نصب برخی از آمریکایی ها با یک جفت از انتخابات سال سیاسی blinders. این آنها را مانع از دیدن تصویر بزرگ و آشفتگی ginned چپ و msm. رئیس جمهور باید به صورت موثر یاد آمریکایی ها از پتانسیل واقعی ذاتی هر فرد است که ترجمه را به ملت است. مانند تقویت مثبت است قدرتمند و اطمینان بخش خواهد شد یک راه طولانی برای تقویت آمریکایی اعتماد به نفس در رویای آمریکایی است. ما گفته بودن توسط msm که اقتصاد نابود شد و سنن و همه گیر. از آن نابود شده است. به طور موقت شاید. سنن و توسط رئیس جمهور ؟ به هیچ وجه. با توجه به اینکه رئیس جمهور تا به حال به کار با یک فاسد, CDC, NIH msm و تار حزب او را پیمایش کشور از طریق همه گیر نسبتا خوبی در سطح ملی است. اما برخی از ایالت ها و کم نور فرمانداران یک موضوع های مختلف. در واقع نظم و قانون باید برنده شوید. که به ارمغان می آورد به ذهن نظم و قانون, موضوع هنوز طولانی در پشت ذهن من. نتایج AG Barr و مشاور دورهام Spygate بررسی و پس از آن هیئت منصفه کیفرخواست و محاکمه و زندان از نظر. هنوز در انتظار.

26 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: TCloud 7/19/2020 9:18:40 AM (شماره 483539)

نظم و قانون را برنده انتخابات است. در آن وجود دارد و نه بحث!

18 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: پسر کوچک 7/19/2020 9:28:56 AM (شماره 483549)

سمت چپ را “مترقی” ایده ها یک سرطان بدخیم در حال حاضر در ایالات متحده آمریکا — و آن در حال گسترش است! ما محلی باغ باشگاه خبر از لغو عضویت در خبرنامه ما رویداد سالانه و پیشنهاد کرد هر کس فقط سرپناه در باغ خود را به استراحت و دور شدن از”وحشتناک قتل” در آمریکا به دلیل “نژادپرستی نظاممند”! فکر می کنم در مورد آن. چگونه موذی که BLM (بلشویکها پیشرو کودن) nastiness را آلوده می توانید یک دسته از خانمها کمی قدیمی در حال رشد گل رز. Law & Order پایین می رود در این مسیر در حال رفت و با مغلوب ساختن پیشی جستن — هرج و مرج قوانین دیگر در راه است. ارسال یک پیام نوامبر که همه آن را باید متوقف شود و در حال حاضر! مردم محلی Dem سیاستمداران ابتلا به اشکال بیش از حد با بستن مدارس و کلیساها و غیره. بنابراین رای آنها را بیش از حد. یک جارو تمیز مورد نیاز است. هرگز به ذهن رسیدن به طرف دیگر.

18 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: HotRod 7/19/2020 9:34:00 AM (شماره 483559)

دموکرات ها نیاز به یک مستند دوباره. که راه پست الکترونیکی-در رای گیری است تنها راه تمام مردم مظلوم می توانید رای بدهید. آنها هنوز هم می تواند به liquor store, اما نمی تواند رفتن به یک مکان سنجی!

13 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: bighambone 7/19/2020 10:01:53 AM (شماره 483609)

من با شماره 10 به عنوان آنچه رخ داده است برای اولین بار با چین کمونیست مخفیانه اجازه می دهد خود را بسیار مسری COVID ویروس به توان صادراتی از چین به ایالات متحده آمریکا به وضوح دولت چین می دانستند که وجود دارد بالا خواهد بود نرخ مرگ و میر در میان ما افراد مسن و بسیار بالا تعداد موارد در میان کنترل نشده و undisciplined گروه های جمعیت در سراسر ایالات متحده آمریکا است که آسیب اقتصاد آمریکا منجر به آنچه که آنها امید خواهد بود مغلوب ساختن پیشی جستن است که سخت در چین پاره کردن ایالات متحده آمریکا حذف شدن از اتاق و جایگزین بایدن که گفت که او در نظر نمی چین به مشروع رقیب به اقتصاد ایالات متحده و یا به طور کلی تهدید برای ایالات متحده آمریکا. به یاد داشته باشید بایدن نامزدی طراحی شده بود به بالا در انتخابات مقدماتی حزب دموکرات از سیاست نژادی در کارولینای جنوبی است. در حال حاضر همه از ناگهانی ما را تجربه کرده اند Antifa و زندگی ماده “تظاهرات مسالمت آمیز” که واقعا غیر قانونی شورش است که ماموریت سیاسی تبدیل ایالات متحده به نوعی آرمانشهر سوسیالیستی به وضوح بسیار دوستانه به چین و چین در تلاش برای خرید به و بیش از نظر مالی ضعیف و یا آشکار ورشکستگی شرکت های بزرگ ایالات متحده برای یک آهنگ و رشوه. به وضوح بایدن مبتلا به زوال شناختی مرتبط با سن و نمی داند که کدام راه است تا اگر او است نه خواندن از یک اسباب مخصوص چرخاندن خطوط نوشته یا برخی دیگر مهندسی دستگاه است که در واقع در پشت دوربین های تلویزیونی در طول بایدن به اصطلاح کمپین ظاهر. این احمق طلا به این باور است که بایدن در این زمان در زندگی خود را می تواند صالح رئیس جمهور در حالی که داشتن برای مذاکره با ایالات متحده آمریکا در برابر بسیار تهاجمی و هوشمندانه رهبران جهان و یا به فرماندهی استراتژیک آمریکا نیروی هسته ای. در اصل بایدن خواهد بود اما نمی توان برای هر کس اوماها و دموکرات فوق العاده نمایندگان انتخاب به عنوان دموکرات معاون ریاست جمهوری نامزد شکی نیست که شخص می خواهد کسی است که بسیار نزدیک به بیانیه های سیاسی در گذشته و کسی که اوباما می داند را نصب مجدد همه ساله شکست خورده اوباما, سیاسی, سیاست, بازگشت به کاخ سفید و دولت آمریکا ، به یاد داشته باشید اوباما گفته است که او نعمت بسیار کارآمد دولت چین بیش از امثال آشفته و گرسنه پول DC UniParty شده است که در حال اجرا DC unopposed تا تهمت انتخاب شد. نگاه لیبرال رسانه ها است که یک تبلیغ بازوی چپ و لیبرال دموکرات ها برای شروع متقلبانه ارائه بایدن به عنوان محافظه کارانه تر از مغلوب ساختن پیشی جستن در طول اجرا تا انتخابات ماه نوامبر. همه هر کسی که می توانید انجام دهید این است که به انتخابات بسیار مهم انتخابات نوامبر.

11 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: DVC 7/19/2020 10:43:44 AM (شماره 483655)

آن کار می کرد در سال 1968. مردم عقب کشیدم از خشونت نژادی و سوزاندن یک غارت در بسیاری از شهرهای بزرگ و حتی با جورج والاس برنده پنج ایالت های جنوبی (46 کالج انتخاباتی رای!), نیکسون به عنوان قانون و نظم نامزد برنده به راحتی بیش نسبتا متوسط و غیر سالخورده هوبرت هامفری. نیکسون نبود شخصا بسیار محبوب و تبدیل به انجام بسیاری از آسیب جدی به کشور, چرا که او در واقع تا حدودی از چپ خود (ایجاد شده سازمان حفاظت محیط زیست, قیمت مسدود و دستمزد رفتار عربی تحریم نفتی به شدت و خیلی بیشتر). اما نکته آن است که زمانی که شهرها در حال سوزاندن مردم راحت هستند و حمایت از این طرف که مسئول سوزاندن. مردم می خواهند نظم و قانون و پس از آن ما می توانیم بحث در مورد چه مسائلی ممکن است و آنچه ممکن است مورد نیاز است. پس ما باید آرام و بدون خشونت است. اگر والاس تا به حال اجرا شده است و من شرط می بندم که نیکسون را به لغزش. او برنده
با 301 EC رای. برخی ممکن است استدلال می کنند که “جامد جنوب” در آن روز بود که همه دموکرات و اگر Wallace تا به حال گرفته شده در آن کشورها هامفری را برنده آنها. من فکر نمی کنم. فلوریدا, SC, NC, VA, تنسی و کنتاکی همه رفت و برای نیکسون و من فکر می کنم والاس متحده را نیز. اما این ‘alternate history’ و از هیچ ارزش واقعی. مغلوب ساختن پیشی جستن برنده خواهد شد در نظم و قانون, من با اعتماد به نفس.

12 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 7/19/2020 1:22:23 PM (شماره 483829)

بازگرداندن پلیس در تلویزیون
بازگرداندن زندگی PD در تلویزیون وجود دارد برخی از املاک نظم و قانون!

9 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: janjan 7/19/2020 1:37:31 PM (شماره 483844)

اکثر مردم, مگر اینکه آنها به مرگ مغزی به طور کامل آگاه از آنچه اتفاق افتاده است به اقتصاد و چرا. مغلوب ساختن پیشی جستن است که ‘تا’ معمول مردم در رسانه ها که پیچ و تاب و همه چیز در برابر مغلوب ساختن پیشی جستن. او نمی سرمایه گذاری ووهان ویروس. او بزرگترین اشتباه قرار دادن Fauci مسئول که تبدیل به یک بی کفایت سیاسی هک.

9 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: curious1 7/19/2020 4:34:44 PM (شماره 483964)

#18, fauxi یک گرایش سیاسی هک – او را به این دلیل او را بی کفایت هستند عمدی اقدامات shrillary محبت leftard.

5 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: Justcurious 7/19/2020 7:56:50 PM (شماره 484132)

افکار تصادفی در حالی که خواندن موضوع… یک اقتصاد پر رونق بستگی به قانون و نظم و انتظار آن است که یک قادر خواهد بود برای لذت بردن از میوه از یک کارگر. کوتاه است که هیچ رشد اقتصاد است. تشابه بین 2000 و 1980 هستند قابل توجه است. PT می برد با انتشار درونی خود ریگان. مردم آمریکا پاسخ خواهد داد زمانی که به یاد آوری است که امریکا بسیار متفاوت از ادعا باقی مانده است. این GOPe همواره PT دشمن. کسب و کار کوچک است که صدمه زدن به ، وال استریت است نه خیابان اصلی. 2020 echos 1960s. چپ زباله هاي ما موسسات و توخالی مردان ایستاده در دفاع. اگر جامعه ما به ذخیره شود باید آن را انجام شده توسط ما.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net