Laura Ingraham: شش چیز ما هنوز هم نمی در مورد بیماری همه گیر کوروناویروس

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Harlowe, 3/18/2020 1:33:04 AM

در تفسیر او در روز سه شنبه نسخه ای از “این Ingraham زاویه” فاکس نیوز’ Laura Ingraham مطرح شده شش سوال پاسخ داده نشده در اطراف شیوع کروناویروس. 1. چه واقعی مرگ و مير COVID-19? “ما هنوز نمی دانند که چگونه خطرناک coronavirus است و ما نمی دانیم تا زمانی که اطلاعات بیشتری در می آید” Ingraham آغاز شد.(برش خورده)6. آنچه که در چین در ارتباط با سازمان بهداشت جهانی? “به یاد داشته باشید” Ingraham هشدار داد “چین است که مؤسسین که آن را فراهم می کند مقدار زیادی از بودجه به آن است. آنها در حال حاضر بزرگترین اهدا کننده پس از ایالات متحده … [اما] به نحوی که آنها به نظر می رسد کشیدن همه رشته ها است.”


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Jubal 3/18/2020 1:56:33 AM (شماره 349563)

همه چیز در نظر گرفته, بیایید دقیق تر در اینجا و شروع به اشاره
به آن را با دقت. این چینی ها یا چین virus.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: DVC 3/18/2020 2:20:31 AM (شماره 349573)

ووهان آنفولانزا است آنچه من به آن تماس بگیرید, اما من خوب با ویروس بیش از حد. اما تقریبا همه “شایع آنفولانزا’ ویروس ‘هدیه’ از چین است. به مرگ و میر….در اینجا این است که یک کوله پشتی که در آن یکی. هیچ راه ما دقیق مرگ و میر است که اساسا برخی از. چینی ها و دیگر داده ها نشان می دهد حدود 3-3.5 درصد مرگ و مير اما بدون شک وجود دارد بسیاری از موارد از دست رفته از مخرج چرا که بسیاری از آنها خفیف و هرگز “به سیستم”. چگونه بسیاری از است “بسیاری از”? می توانیم حدس resonable مرزهای? من مایل به خرید برخی ادعا می کند که ما در حال از دست رفته 2/3 واقعی موارد به طوری که سه گانه مخرج را “درست” مرگ و مير 1.0%. این است که هنوز هم ده برابر میزان مرگ و میر شایع آنفولانزا. عددی مثال: 3000 مرگ و میر در 100000 آلوده = 3000/100,000 = 0.03 = 3%
تصور کنید که در واقع 300,000 کردم اما 2/3 از آنها خفیف گزارش نشده است. بنابراین ما ‘درست’ ما 100,000 موارد به 300,000 موارد است. 3000/300,000 = 0,01 =1% به نظر می رسد مانند این می تواند امکان پذیر است. شاید. حداقل به نظر نمی رسد مضحک است که وجود دارد است که بسیاری از گزارش نشده خفیف موارد است. و من در مورد این او گمان “شاید آن است که واقعا هیچ کشنده تر از شایع آنفولانزا”. من آماده هستم معتقدم که ما در حال از دست رفته 29 از 30 مورد از ما مخرج همان چیزی است که آن را برای دریافت وجود دارد ؟ آه که غیر منطقی به نظر می رسد به من. 3000 مرده در 0.1% مرگ و میر شایع آنفولانزا نیاز به تعداد واقعی افراد آلوده به 3,000,000 و به این معنی است که ما تنها ثبت شده 100,000 3,000,000 موارد یا این که ما از دست رفته 2.9 میلیون “خفیف” موارد از 3 میلیون نفر از کل موارد. این بدان معنی است که 29 از 30 عفونت رفت و نشده. معقول است ؟ من آماده برای خرید آن است. بنابراین به نظر می رسد خیلی خاص که “نرخ رسمی’ بیش از حد بالا است ما تضمین شده از دست رفته “برخی” موارد عفونت خفیف. سپس “چگونه بسیاری از” از دست رفته ؟ من می توانم بر این باورند که 2 از 3 خیلی خفیف شود از دست رفته. ممکن است واقعی است. من نمی توانم بر این باورند که 29 30 موارد خیلی خفیف شود از دست رفته. قرار می دهد که برخی بسیار خشن “guesstimate مرزهای” در آن است. می تواند به عنوان کم به عنوان 1% اما احتمالا نمی تواند 0.1% معمولی مانند آنفولانزا. بنابراین آن را بسیار به احتمال زیاد حداقل 10 بار به عنوان کشنده به عنوان شایع آنفولانزا و حتی شاید 20 بار. احتمالا نه 30 بار به عنوان کشنده است. این است که بسیار مناسب و معقول مهندسی کوله پشتی است که یک “علمی وحشی-assed حدس می زنم”.

10 نفر مثل این.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: qr4j 3/18/2020 6:31:25 AM (شماره 349638)

سلامت روان یکی دیگر از تلفات این بیماری و یا حداقل پاسخ به آن است. مردم موجودات اجتماعی در بیشتر قسمت ها. و ما در حال گفت: برای دور ماندن از هر یک از دیگر. بسیاری از سیستم های اجتماعی است که ما را حمایت و تحت شرایط عادی مسدود شده از ما. برای کودکان و نوجوانان و مدارس و کالج ها در حال تعطیل و یا رفته آنلاین. ما نمی توانیم رفتن به کافه ها و رستوران ها. و حتی منبع آسایش و قدرت بسته است: کلیسا. ترس از این بیماری همراه با موانع به شبکه های اجتماعی ما از پشتیبانی میکند و به راحتی می توانید فشار زیادی بر توانایی افراد در مقابله. هنگامی که ما می, من فکر می کنم آن را عاقلانه برای ما به گسترش تشویق به طور کامل آگاه است که ما هنوز هم نیاز به هر یک از دیگر. ما نمی دانیم که چه اثر مثبت کوچک کلمات و اعمال محبت ممکن است داشته باشد. که آنچه در ذهن من بوده است.

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Highlander 3/18/2020 6:58:45 AM (شماره 349661)

هیستری بیش از این مشکوک نسخه مدرن و روز از مرگ رانده است دموکرات سیاسی اپورتونيست صرفا به عنوان وسیله ای برای پایین آوردن مغلوب ساختن پیشی جستن!

31 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: شبح قرمز 3/18/2020 7:50:25 AM (شماره 349692)

هنوز مطمئن شوید که چرا این مقاله این است که حتی در اینجا. همه آن را می گوید که ما نمی دانیم بیشتر تا زمانی که ما به دانستن بیشتر در. من فکر می کنم ما رو که.

12 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: BarryNo 3/18/2020 8:15:36 AM (شماره 349711)

پس از دموکرات ها داد تا در علم و جایگزین آن با دین وجود ندارد و صحبت کردن با آنها درباره حقایق است. مانند گرمایش جهانی ، ‘چربی’ در Coronavirus عمدتا حدس و گمان – امیدوار حدس و گمان در بخشی خود را – که این بیماری که نوید پایان مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات ریاست جمهوری. بنابراین وفادار, رسانه, اعتیاد به مواد مخدره این جدید و احتمالا تولید آنفولانزا و استفاده از آن بر اقتصاد کل جهان را در خلق و خوی خود را هرگز. Coronavirus چینی است bio-جنگ های تست. آنها در تلاش برای طراحی یک ویروسی سلاح کار برای اولین بار در چگونه به راحتی آن را گسترش می یابد و چگونه مهلک آن را به میله های اطراف. سپس آنها می تواند در افزایش مرگ. در حالی که آن را نمی خواهد تعجب من است که دموکرات ها به سادگی ضامندار به مناسب این, اشتباه, همچنین ممکن است که آنها بوده ام در ارتباط کامل با چینی ها بسیار شبیه به آنها استفاده می شود برای انجام با اتحاد جماهیر شوروی و در پیش هشدار داده بودند که این شد منتشر شده در زمینه تست و آنها نیز ممکن است استفاده از آن.

9 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 3/18/2020 9:23:33 AM (شماره 349781)

FTA سوال شماره 5 – “آیا ما می توانیم اعتماد دولت چین برای ارائه دقیق داده؟” هیچ. نه تنها هیچ, اما نه جهنم.

2 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: cny 3/18/2020 9:29:28 AM (شماره 349787)

شاید من تنها کسی که تخیل رفت به این ایده است که این ویروس می تواند منتشر شده است بر روی هدف است. از حزب دموکرات این وجدان-کمتر باند تبه کار میلیاردرهای را در کنار خود و آن واقعا نمی کشش تخیل را در نظر بگیرید که یک آزمایشگاه در چین را $$ به انتشار یک ویروس است. و آن را ندارد به خصوص در یک چیز افتضاح مانند ابولا – از آنجا که هدف خواهد بود هرج و مرج و تصاحب نه لزوما مرگ آنها احتمالا می خواهم به در نظر گرفتن مرگ و میر بی اهمیت به هدف – شما می دانید, به عنوان حزب دموکرات اغلب بر این باورند که توجيه. آن را احتمالا فقط یک ایده است اما کمی ترسناک است که آن را به نظر نمی رسد که بعید.

2 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 3/18/2020 9:30:39 AM (شماره 349791)

همه نقاط خوب و واقعیت این است که بسیاری از این نمی خواهد شناخته شود تا بعدا یا هرگز چه ما نمی دانیم و آنچه که پاسخ ما این است که بر اساس به طور کلی بیماری های عفونی روش های کنترل. شستن دست ها و سطوح در معرض, به حداقل رساندن تماس های اجتماعی را نمی, سفر اگر شما بیمار آگاهی از علائم خود قرنطینه – به دنبال کمک های پزشکی نمی رفتن به محل کار هنگامی که بیمار و یا زمانی که شما ممکن است مسری قرار داده و اگر در قرنطینه اطاعت از آن است.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Jebediah 3/18/2020 9:40:06 AM (شماره 349806)

اگر کسی به تماشای فیلم “چرنوبیل” از آن آسان است به رسمیت شناختن علائم: دولت چین پنهان کردن حقیقت ناخوشایند از مردم و در این مورد جهان است. اما در حالی که چرنوبیل تا حد زیادی تحت تاثیر قرار روس ها, این ویروس ها به قتل است و آلوده کردن هر کس و خطر جهان افسردگی..

2 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: Jebediah 3/18/2020 9:44:47 AM (شماره 349815)

و من با شما موافقم 1000% با Dana Perino که نشان می دهد که کسانی که در کالج سن و کمی بالاتر از افراد جمع آوری و در سواحل و بارها و در احزاب موجب قرارداد یک asymptonmatic ویروس است که می تواند به آسیب پذیر باید اشاره کرد از طریق Facebook و توییتر لاف زدن و این باید در نظر گرفته شود که آنها آمار بازار کار است. از آن آسان است برای گفتن آنها جوان هستند و احمقانه و در عین حال افراد سن آنها مبارزه کرده اند در جنگ و درگذشت برای نجات این کشور…….و آنها حتی نمی توانید غیر روحانی کردن ساحل blanketbingo. به یاد داشته باشید نام خود را!!!!!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Lawsy0 3/18/2020 9:45:00 AM (شماره 349817)

در اینجا است چه اگر سناریو با تشکر #6 به بالا. اگر چه این فقط یک “خشک اجرا” در برخی از آینده جنگ بیولوژیکی ما بزرگترین دشمن ؟ پس از اولین sci-fi کتاب نوشته شده است و یک موضوع ثابت. در حال حاضر آن را ثابت کنید. سوال: آیا ما این کار را به آنها??

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Harlowe”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.detny.im