Klobuchar خارج از veepstakes,می گوید بایدن باید انتخاب کنید از رنگ

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 6/19/2020 1:59:21 AM

واشنگتن — سن. ctq نخواهد بود معاون سابق رئیس جمهور جو بایدن همسر در حال اجرا.مینه سوتا سناتور گرفت و نام او را از لیست ممکن است در حال اجرا آمپول شنبه گفت: “این یک لحظه به قرار دادن یک زن از رنگ” در دموکراتیک بلیط.”آمریکا باید در دست گرفتن لحظه ای و من واقعا معتقدم که — همانطور که من در واقع گفت: VP شب گذشته هنگامی که من به نام او — که من فکر می کنم این است که یک لحظه به قرار دادن یک زن از رنگ که بلیط,” او گفت: MSNBC را لارنس o’donnell در مصاحبه پنجشنبه شب. “و بسیاری از باور نکردنی زنان واجد شرایط.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: watashiyo 6/19/2020 2:05:37 AM (شماره 449367)

در واقع مو معتاد به انفیه بایدن باید انتخاب خوب متخصص مغز و اعصاب.

29 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: kono 6/19/2020 2:27:29 AM (شماره 449374)

که از مینه سوتا به معنای او تا به حال هیچ انتخاب دیگری اما به خم شدن زانو.

28 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: buckeye1 6/19/2020 3:49:24 AM (شماره 449411)

این است که کسی که معتقد است بایدن یک فرصت برای رئیس جمهور. اگر او بود او نمی خواهد این را انجام داده اند. چه زن از رنگ خواهد بود بهتر از امی K?

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: DCGIRL 6/19/2020 5:20:53 AM (شماره 449418)

چیزی است که در اینجا. نشانی از او می دانم چیزی ؟ یا او وعده داده شده است ؟ توسط الیزابت وارن در حال حاضر یک آفریقایی آمریکایی ؟

39 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: FleetUSA 6/19/2020 6:12:06 AM (شماره 449438)

هر چیزی که برای این ابعاد را می توان به عنوان کارت مسابقه. بدون استفاده از کارت مسابقه آنها از دست داده است. از این رو در بایدن افتتاحیه کمپین سخنرانی وی با اشاره به مغلوب ساختن پیشی جستن Charlottesville نظر. زشت است. مسابقه کارت خود را تنها کارت در حال حاضر که آنها به فروش می رسد فوق العاده در سمت چپ.

16 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Strike3 6/19/2020 6:31:09 AM (شماره 449449)

هر چه چپ “بانو” جو را انتخاب خواهد آورد در مورد نتایج مشابه. امی می داند که آن را بیش از حد.

11 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: udanja99 6/19/2020 6:48:59 AM (شماره 449461)

که از زمین صفر برای شورش و آتش سوزی, غارت و کشتار ممکن است چیزی برای انجام با آن.

13 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: Bazi 6/19/2020 6:49:46 AM (شماره 449464)

اوه لطفا! جعلی مینه سوتا خوب امی داده شد یک معامله او نمی تواند رد.

22 نفر بود.


این وسواس با رنگ پوست را شرمسار گاو گله دار و یا یک سمور یا راسو مادر. آن حیوانی. ساده انگارانه است. بدوی. بی سواد. بت پرست. وجود 40 میلیون نفر از مردم سیاه و سفید در ایالات متحده است. که نیست ‘جامعه’ – آن را یک جمعیت بزرگتر از بسیاری از کشورهای جهان است. و دکمه سمت چپ conflates ‘جامعه’ با ‘کمون به هر حال. ‘سیاه پوستان همه فکر و رای یکسان است یک کلیشه و یک آرزو توسط دموکرات ها ، اگر وجود دارد بسیاری از باور نکردنی زنان واجد شرایط پس آنها کجا هستند ؟ ما تا به حال بزرگترین استماع مرحله با درخشان ترین چراغ این ماه به عنوان سیاه و سفید سیاستمداران دیده بان ‘خود را’ مردم شورش و غارت سوختگی حمله و خرابگری. سیاستمداران ساخته شده اند بهانه سرزنش دیگران و تماشای خود را در ادارات پلیس روحیه فرو رفتن در زیر آب با تشکر از سیاستمداران’ بی کفایتی و نژاد-طعمه. آنها همه به سختی شکست خوردند. Klobes فکر می کند که او را در حال هوشمندانه با فرض آن خواهد شد یک زن است. Tokenism x 2.

19 افرادی مانند این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/19/2020 6:50:54 AM (شماره 449466)

اگر Cory Booger خواهد فقط بیرون آمدن از گنجه – – نامزدی خواهد بود.

10 نفر مثل این.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: ARKfamily 6/19/2020 7:00:36 AM (شماره 449476)

و در حال حاضر یک فرد می داند که چرا ما باید مشکلات ما است. من فکر کردم ما تا به حال روند درخواست برای موقعیت خود را به طوری که هر کسی می تواند اعمال بدون تبعیض ؟ دوباره دموکرات سیاست هایی که در حال شکست. . .

9 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: anniebc 6/19/2020 7:21:17 AM (شماره 449497)

چگونه نجیب از لیلی سفید خود را. در حال حاضر استعفا از خود بسازید و به آن به یک رنگ است. به یک فرد از رنگ اصلی خود و تمام اموال خود را. نفی خود را سفید خانواده آنها به گناه به عنوان شما هستند. شما می دانید چه آینده.

24 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: Bluefindad 6/19/2020 7:22:45 AM (شماره 449499)

در واقع بایدن را انتخاب کرده اند واقعا باز کرد تا پس از SCOTUS فقط تأیید کرد که هر کسی می تواند یک زن را به سادگی با اعلان. من کمی گیج که آنها هنوز تأیید کرد که شما می توانید هر مسابقه شما اعلام کند و همچنین.

20 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: lakerman1 6/19/2020 7:25:21 AM (شماره 449503)

تند و زننده munchkin فقط گیر کوچک او انگشت شست را وارد جو چشم.
(من #2 پسر هنوز هم معتقد است Patty Duckworth خواهد شد انتخاب کنید. اما چه خواهد BLM فکر می کنم در مورد آن؟)

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: MOBeef4u 6/19/2020 7:32:00 AM (شماره 449509)

از حزب دموکرات تا به حال سیاه و سفید رای و به میزان کمتر رای زنان در جیب خود را برای چند دهه. به طور سنتی Veep انتخاب کنید استفاده می شود برای تضمین کمتر از تضمین جمعیتی. پس چه با این کوس یا طبل باید زن در بلیط ؟ می تواند از آن بود که این دو جناح نیست به عنوان امن به عنوان در گذشته ؟ نادیده گرفتن آشکار فشار سنجی که در باز با بایدن یک shoo-در من تعجب می کنم اگر Dem داخلی رای گیری است گفتن یک داستان متفاوت است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Jebediah 6/19/2020 7:33:57 AM (شماره 449510)

چگونه نجیب. چرا که او یک دادستان و نه سیاه و سفید او می داند که او هیچ شانسی بنابراین او ماهیگیری برای کابینه موقعیت. ببخشید من خشمگین بدبینی.

10 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Pearson365 6/19/2020 8:06:24 AM (شماره 449556)

بنابراین تبعیض بر اساس نژاد و جنسیت است که در حال حاضر قانونی در استخدام و ارتقای? و یا حزب دموکرات به سادگی فرض کنید که رئیس دادگستری رابرتز و احتمالا Gorsuch خواهد یک بار دیگر در تاریخ 4 چپی در دادگاه اگر این استخدام انجام شده است توسط دموکرات ها?

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: TexaTucky 6/19/2020 8:12:03 AM (شماره 449564)

آه. او نمی خواست او.

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/19/2020 8:14:38 AM (شماره 449573)

او باید ؟ او نباید انتخاب بهترین فرد بدون در نظر گرفتن رنگ و یا جنس ؟ من حدس می زنم دموکرات باور نمی برابری و شایسته سالاری.

10 نفر مثل این.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: janjan 6/19/2020 8:21:42 AM (شماره 449581)

هر دلیلی Klobuchar تا به حال برای بیرون کشیدن این ain’t it. خودخواه متکبر سیاستمداران نیست کنار به هموار کردن راه برای کسی که آنها فکر می کنم مستحق تر.

16 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: سمت راست 6/19/2020 8:27:32 AM (شماره 449587)

چرا او بدهد تا او در مجلس سنا صندلی برای تبدیل شدن به یک بازنده VP نامزد و برای همیشه آبرو با برچسب?

8 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: laurenc 6/19/2020 8:46:30 AM (شماره 449597)

او نمی خواهد که به او در مجلس سنا برای اجرا به معاونت… Tim Kaine, هیلاری را در حال اجرا همسر نیست.

6 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/19/2020 8:59:49 AM (شماره 449612)

من فکر می کنم ماکسین واترز خواهد بود انتخاب ایده آل است. شما نمی توانید هر woker از آن است. و او را هر کس رکوع و شستن پاهای خود را مانند دیوانه. به معنای واقعی کلمه. حتی ممکن است درمان جو عادت بد بو مو بیش از حد.

10 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Ebenezer 6/19/2020 10:00:53 AM (شماره 449697)

پس از آن بیرون آمد که او وکیل منطقه که حاضر به تعقیب درک چوین برای قبلی کیفری اتهامات او متوجه می شود که او هیچ شانسی برای انتخاب شدن به هر حال. بنابراین او موجب سیگنالینگ در این موضوع این است که فقط یک فضیلت از ضرورت است.

7 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: LC, Chihuahua 6/19/2020 10:25:59 AM (شماره 449734)

حدس می زنم او می داند که او نمی باید یک فرصت است. شاید بایدن دسته در حال حاضر به او گفت که او را در حال اجرا که بدان معنی است که آنها ممکن است به اعلام. آن واقعا مهم نیست که چه کسی آنها را انتخاب کنید. آن نسبتا واضح دموکرات ها قصد دستکاری مردم از طریق آنها احساسات (خشم و ترس و نفرت – هر چیزی منفی) و تکیه بر تقلب انتخابات را به نفع خود. مسائل بود لعنتی.

4 نفر مثل این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: tearza 6/19/2020 10:34:24 AM (شماره 449748)

اگر که راه او فکر می کند او باید به صندلی خود برای یک فرد از رنگ…

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: DVC 6/19/2020 10:46:54 AM (شماره 449770)

کاهش یک دعوت نامه به دوم در فرماندهی کشتی تایتانیک. خوب حرکت می کند.

5 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: نروژ 6/19/2020 10:57:44 AM (شماره 449786)

که نمی خواهند به همراه با یک سالخورده پدوفیلیا.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: farmwife 6/19/2020 11:39:20 AM (شماره 449847)

A. او می داند که او نمی تواند انتخاب شود و ب او می داند که این یک بازنده است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: A. I. 6/19/2020 1:31:11 PM (شماره 449947)

از آنجا که او می دانست هیچ راهی وجود دارد او می تواند به عنوان معاونت پس از آنچه اتفاق افتاده است در مینه سوتا است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: RedWhite&Blue2 6/19/2020 1:53:05 PM (شماره 449969)

یک زن از رنگ ؟ که نژادپرست!
همه زنان رنگ!
می گویند منظور شما چیست!
یک زن است که آمریکایی های آفریقایی تبار.
نه هیسپانیک..نه..آسیایی, ایتالیایی نمی..
نه ایرلندی….نه ، نه کوبا…
تنها یک زن بود که به دنیا نگرو و یا سیاه و سفید یا رنگی و سیاه و سفید و یا چیزی تیره…آره که بلیط یک تیره رنگی ، هیچ نور بیشتر پوست معاونت داوطلبان دموکرات رفتن رنگ پوست!!
دموکرات ها در حال گه نژادپرستانه دلقک ها!
GFY و STFU جانبازان برای مغلوب ساختن پیشی جستن/پنس 2020
سالمندان برای مغلوب ساختن پیشی جستن/پنس 2020
دوچرخه سواران برای مغلوب ساختن پیشی جستن/پنس 2020
American Patriots برای مغلوب ساختن پیشی جستن/پنس 2020

2 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: InThePines 6/19/2020 2:03:08 PM (شماره 449980)

سابق, Hennepin, Co. Atty. Klobuchar پرداخت می شود بدون توجه به اتهامات در گذشته به پلیس که به کشته شدن جورج فلوید. او علاقه مند است در این واقعیت است که اطراف پرتاب در طول VP نامزدی.

2 نفر مثل این.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: Ketchuplover 6/19/2020 2:05:51 PM (شماره 449984)

مغلوب ساختن پیشی جستن شانس گرفتن مینه سوتا فقط افزایش یافته است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/19/2020 3:47:19 PM (شماره 450075)

شاید امی نمی فانتزی داشتن موهای خود را استشمام و یا لب به لب او بصورت تماسهای مکرر روزانه. Bwahaha.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: GoodDeal 6/19/2020 4:38:39 PM (شماره 450121)

او سفید است و نه راست. شما برو دختر. ببخشید اما شما تبعیض زیرا شما یک جوجه سفید. دو بازی در شما. شما سمت چپ چون شما می دانید شما نمی کردم یک فرصت است. یکی از نامزدی و دو خود را عقب پایان با لگد معتاد به انفیه جو در انتخابات.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 36 – ارسال شده توسط: bighambone 6/19/2020 5:43:49 PM (شماره 450188)

او بررسی می شود و متوجه شد که او نه از جوزف بایدن را مورد علاقه و طعم از نامزد معاونت ریاست جمهوری مطابق با چپ و لیبرال دموکرات سیاست هویت در این مورد بسیار لیبرال سیاه زن پس چرا ماندن در خط و تقریبا قطعا رد می شود زمانی که او تا به حال به انجام است با برگزاری کنفرانس خبری و تعظیم و با حداقل آسیب های سیاسی. شانس هستند که باراک اوباما را به معاون ریاست جمهوری برای انتخاب بایدن و انتخاب خواهد بود یک زن بود که بود است و خواهد بود به اوباما و خدمه خود را به عنوان آنها نوسان به اوباما داخلی و سیاست خارجی. همه آنها را مجبور به انجام این است که شکست رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن در انتخابات عمومی ، عقل سلیم به شما خواهد گفت که ایالات متحده آمریکا در حال تغییر آن سیاست خارجی هر چهار سال خوب است برای آمریکا به ویژه هنگامی که در تلاش برای مقابله با کشورهایی که مجموعه ای دراز مدت سیاست خارجی طراحی شده اند که به نفع این کشورها در پایان.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de