کیت Gerein: Strathcona County هدایت به بدبینی با امتناع از دریافت در هیئت مدیره منطقه ای, اتوبوس, طرح

سواران سعی کنید از Strathcona County جدید دو طبقه حمل و نقل خدمات اتوبوس در شروود پارک در Aug 26, 2013. جان لوکاس / Postmedia فایل

در یک نقطه من در اوایل روزنامه نگاری حرفه ای من بود و بخشی از یک دفتر قرعه کشی استخر که در آن هر کس که در هفته 5 دلار دریافت حق اشتراک در میلیون ها مطمئن شوید که برای آمدن راه ما.

وجود نزدیک به یک دوجین افراد درگیر در زمان های مختلف. اما البته آن را سازگار است. برخی از مردم می خواست به بازی تنها بخشی از زمان است. دیگران ندارد خود را $5 هنگامی که آن زمان برای جمع آوری.

آن را هرگز به طور کامل برای من روشن بود که درگیر از هفته به هفته و اینکه آیا کسی پیگیری.

ما هرگز چیزی را به دست آورد.

اما من به یاد داشته باشید که اگر تعداد ما تا به حال به نام چه افتضاحی آن را ایجاد کرده اید در میان گروهی که حتی نمی تواند توافق بر سر که طاس تخته نرد برای اولین بار در خوب قلم در لوازم التحریر کابینه.

من آن را تا آنجا که مفهوم کل دفتر استخر — مشترک خطر و پاداش — شباهت به Strathcona County اخیر 9-0 رای به خروج از پیشنهاد منطقه ای خدمات حمل و نقل کمیسیون.

برای کسانی که کار کرده اند در این طرح پس از سال 2016 شهرستان تصمیم گیری شد و دلسرد کننده به حداقل می گویند و نه فقط برای کوتاه بینی و معیوب منطق که در آن رای بود و استوار.

حتی بیشتر آزار دهنده بود county عقب نشینی به یک موضع حمایتی همراه با یک مشکوک باور است که جامعه ساکنان هنوز هم می تواند به نوعی لذت بردن از تمام حمل و نقل منطقه ای قدرت پردازش با پوست در این بازی است.

این یک باور ادمونتون و شرکای آن به زودی ممکن است نیاز به در نظر گرفتن تصحیح.

اگر شما فقط به سرعت این پیشنهاد کمیسیون این است که یک عقب افتاده ایده که خواستار 13 شهرداری برای ادغام منابع خود را به یک سیستم اتوبوس به جای داشتن یک دسته از سیستم های جداگانه.

تبلیغ پاداش شامل کاهش هزینه های اداری مستقیم و مقصد در ادمونتون منطقه ای سواران و کمتر مرده-عنوان خالی اتوبوس به Strathcona County, سنت آلبرت و Beaumont.

شهرهای مانند دوان و Morinville که هیچ خدمات حمل و نقل در حال حاضر می توانید اتوبوس دسترسی داشته باشید.

اگر به تصویب رسید به طور کامل این طرح می تواند کمک به کاهش دو چالش مهم برای این منطقه: شهرداری بودجه و کاهش رشد gridlock در ادمونتون جاده ها.

Strathcona County شده اند دومین بازیکن در این کمیسیون با 26 درصد از هزینه های. بنابراین در حالی که خروج نیست مهلک به ورزش این است که با این وجود یک ضربه قابل توجهی به خصوص اگر بخش می ترساند دیگران به دنبال کت و شلوار.

(چند تن از کسانی که رای به اتفاق این هفته آینده.)

Strathcona County نمایندگان و شهردار راد Frank داده اند دلایل متعددی برای خود هیچ رای بسیاری از آن جوش پایین به یک اعتقاد است که وجود دارد بیش از حد بسیاری از ناشناختهها — آینده هزینه های سرمایه بوروکراسی و مشاغل — برای توجیه توزیع بیش از حمل و نقل دارایی و استقلال.

“این فقط به من اعتماد کن,’ روش. آیا شما متعهد خود را با ارزش سرمایه گذاری بدون داشتن پاک کردن شرایط؟” فرانک گفت.

من که در آن او در حال آمدن از. شهرستان شورای دوست دارد سیستم حمل و نقل آنها در حال حاضر و نمی بینید بسیار صعودی به تغییر آن است. و فرانک درست است که هنوز هم وجود دارد بسیاری از ابهامات با چگونگی این کمیسیون عملکرد خواهد شد. آن را مطمئن خواهد بود خوب به صبر به عنوان county ظاهرا خواسته تا آن را روشن کمیسیون برنده است قبل از قرار دادن در تراشه های خود را.

اما برای من که نیست منصفانه و نکات در یک خسته بدبینی نسبت به منطقه ای همکاری ادمونتون منطقه می توانید دیگر استطاعت به اخراج. هیچ یک از Strathcona نگرانی های منحصر به فرد هستند و یا ناتوان کننده نشان می دهد این شهرستان است که با استفاده معقول از عدم قطعیت به عنوان یک معما برای بی دلیل انفعال.

در حالی که یک گزارش توسط ارنست و جوان گذاشته است فوتی و فوری با دید چگونه این کمیسیون می تواند کار همه طرف ها می دانستند که بسیاری از جزئیات را به کار می کرد بعد. از آن ساخته شده هیچ حس به صرف میلیون ها نفر در این مرحله در حال توسعه هزینه سرمایه ساختار مسیر طرح و نیروی انسانی طرح تا زمانی که آن را روشن بود که شهرداری در هیئت مدیره.

و این واقعا که من فکر می کنم این شهرستان از دست رفته است. برای چیزی شبیه به این به کار یک جهش از ایمان مورد نیاز است که در آن هر کس به قبول برخی از خطر است.

اما آنچه به ویژه سوزان است, کانتی است و ظاهرا هنوز به پرده با ساکنان آن را در مورد عواقب احتمالی خروج.

از آنچه من می توانم بگویم ترکیبات گذاشته شده اند با این تصور که آنها می توانند همچنان به لذت بردن از حمل و نقل شهرستان از خدمات آنها در حال حاضر خواهد شد اما همچنین باید به نفع کمیسیون سیستم — به سادگی با انتقال از یکی به دیگری.

این است که به طور بالقوه افکار واهی و پوچ. در حالی که هیچ کس می خواهد به آن را سخت تر به استفاده از حمل و نقل در برخی از نقطه ادمونتون و شرکای آن ممکن است نیاز به استفاده از کمتر هویج و بیشتر چوب به نقطه دریافت در سراسر.

این کمیسیون می تواند به عنوان مثال به طور چشمگیری افزایش $12,250 هزینه سالانه این شهرستان در حال حاضر پرداخت برای دسترسی به ادمونتون جاده ها و اتوبوس متوقف می شود. کمتر ترجیح داده dropoff مکان و مسیر بار می تواند تحمیل شود. قیمت های بالاتر برای ترانزیت عبور می کند و بلیط می تواند متهم به ساکنان شهرستان.

بله, آن را شرم آور خواهد بود اگر آن را به آن نقطه. اما مانند اتاق کار, استخر, همکار که نادیده به پرداخت 5 دلار گاهی اوقات هیچ راه دیگری برای مقابله با کسی که می خواهد همه بهره مند شوند و هیچ یک از خطر است.

[email protected]

twitter.com/keithgerein

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im

Leave a reply

You may use these HTML tags and attributes: <a href="" title=""> <abbr title=""> <acronym title=""> <b> <blockquote cite=""> <cite> <code> <del datetime=""> <em> <i> <q cite=""> <s> <strike> <strong>