جسیکا Lamarre اقدام مدیر ایمنی ترافیک با شهر ادمونتون صحبت می کند در مورد دو پیشنهاد برای کاهش سرعت در طول یک کنفرانس مطبوعاتی در شهر هال در ادمونتون در روز پنج شنبه, فوریه. 13, 2020. ایان Kucerak / Postmedia

اگر جایزه داده شد برای سازمان است که بهترین نمونه عبارت “شما نمی توانید همه لطفا” این شهر دفتر ایمنی ترافیک خواهد بود یک مدعی در هر سال است.

چرا که آن را سخت برای پیدا کردن یک موضوع است که آتش سوزی تا Edmontonians بیش از ترافیک.

هر کس به نظر می رسد تا نظرات خود را در مورد آنچه باید انجام شود برای جلوگیری از ازدحام طراحی و تعمیر و نگهداری از جاده ها و نسبی حماقت از رانندگان دیگر — همراه با موارد خاص در آن شهر عمل کرده است بیش از حد/انجام می شود به اندازه کافی برای رسیدگی به مسائل ایمنی.

من نه سیستم ایمنی بدن به این.

من حیوان خانگی خاص غرض حول محور یک تقاطع نزدیک خانه من که در آن شهر نصب جداگانه چپ-به نوبه خود سیگنال چند سال پیش.

این تغییر به معنای رانندگان دیگر نمی تواند برای خود تصمیم بگیرند که آن را بی خطر به نوبه خود و به جای آن باید منتظر فلش سبز حتی اگر تقاطع روشن sightlines و نسبتا حداقل ترافیک در خارج از ساعت شلوغی.

اضافی تاخیر درایوهای من آجیل — هیچ جناس در نظر گرفته شده — و این فقط یک سیگنال.

به این ترتیب, شما می توانید تصور کنید hullaballoo رود به فوران در میان Edmontonians به عنوان شورای شهر اندیشد بسیار عظیم تر تغییر به آن ایمنی ترافیک رژیم به طور خاص با توجه به مسکونی محدودیت سرعت.

دو گزینه اصلی روی میز هستند.

اولین تماس برای محدودیت سرعت در مناطق مسکونی و جاده ها جمع آوری می شود کاهش به 30 متر/ثانیه, آسمان صاف; در یک مرکز هسته ای “منطقه” در حالی که مسکونی محدود در سایر نقاط شهر باقی خواهد ماند در 50 متر/ثانیه.

انتخاب دوم به دنبال یک واحد 40 متر/ثانیه, حداکثر مسکونی برای جمع آوری و جاده ها در سراسر ادمونتون با “هسته ای در منطقه است.”

اگر شما تعجب که من چرا اینها تنها دو سناریو هنوز هم وجود دارد مقدار زیادی به جویدن.

بیایید در برخورد اول با, آسان تر از معضل گزینه در حال حاضر است که جهانی محدود بهتر است در جهات مختلف: آن را ساده تر برای رانندگان به درک به خصوص تازه واردان و بازدید کنندگان به شهرستان. آن را آسان تر برای به اجرا درآوردن. کمتر علامت های درهم و برهمی. هیچ کس را به تعجب می کنم اگر آنها را سرگردان در داخل یا خارج از هسته در منطقه.

و همچنین ایده تعیین یک منطقه ویژه ممکن است ارسال یک پیام در نظر گرفته شده یا نه که ساکنان در برخی از محلات بیشتر مستحق حمایت فقط به خاطر اینکه آنها اتفاق می افتد به سقوط در یک طرف خودسرانه نقشه خط.

ما باید از خودمان بپرسیم چرا 30 متر/ثانیه, توان مناسب در Holyrood یا Hazeldean اما نه در Laurier ارتفاعات و یا لاگو Lindo?

این شهر پیش بینی ها نشان می دهد وجود دارد خواهد بود حداقل مزایای ایمنی به 30 متر/ثانیه, هسته, با صرف دو درصد کاهش در آسیب برخورد رود و حدود یک درصد کاهش در اموال خسارت برخورد.

که من به ارمغان می آورد به سخت تر معضل است. چرا که اگر شورا تا پایان طرفداری از یک حد — و من فکر می کنم آنها باید وجود دارد بحث در مورد آنچه که حد باید باشد.

در حالی که قبل از طرح نمایندگان برای حرکت از 50 متر/ثانیه به 40 متر/ثانیه, برخی از ساکنان خواهد بود تمام شهر به پایین به 30 متر/ثانیه. دیگران بلک در هر کاهش و ممکن است شنیده می شود به استفاده از اصطلاح “nanny state.”

در برخی موارد به 30 متر/ثانیه, طرفداران برخی از وسوسه انگیز استدلال.

آنها توجه داشته باشید به درستی که چنین محدودیتی را اضافه کنید تنها مقدار کمی از زمان بر روی اکثر سفرهای (اگر چه من فکر می کنم این نیاز به در نظر گرفته در زمینه ترافیک دیگر اقدامات مانند چپ-به نوبه خود سیگنال در نزدیکی خانه من و نور ضعیف هماهنگ سازی).

آنها توجه داشته باشید که آهسته تر سرعت را در خیابان زندگی لذت بخش تر است و ممکن است بیشتر تشویق مردم به ترک خودرو خود را در خانه است که باید تعدادی از مزایای.

و بله انداختن به 30 متر/ثانیه, احتمالا جلوگیری از قتل عام در جاده.

اما من فکر می کنم ما نیز باید اذعان کرد که یک الگوی از کاهش می گرداند در ضربات در برخی از نقطه.

ما احتمالا می تواند جلوگیری از حتی بیشتر از مرگ و میر و صدمات و سر و صدا با انداختن به 20 متر/ثانیه و یا نصب چراغ های راهنمایی و رانندگی در هر تقاطع اما ما نمی توانیم به دلیل هزینه ها و اثرات آن بر جریان ترافیک طاقت فرسا خواهد بود.

غایب قوی تر سیستم حمل و نقل ما باید به یاد داشته باشید که برخی از ساکنان آیا نیاز به درایو و که بخشی از داشتن یک “قابل زندگی” شهر به معنی تضمین این که افراد و محصولات می توانید به محل به محل در یک مدت زمان معقول.

چنین نظر من این است که 40 متر/ثانیه حداکثر به نظر می رسد برای ارائه تعادل میان رقابت خواسته است.

شایان ذکر است که اخیر شهرستان تحقیقات در دو نمونه محلات — حومه و داخل شهر — نشان داد که میانگین سرعت در هر دو شد در حال حاضر زیر 40 متر/ثانیه.

هر چند نه یک مطالعه جامع این نشان می دهد که تعدادی از رانندگان در حال حاضر در حال رانندگی با احتیاط در مناطق مسکونی. هر گونه تغییر در ترافیک استانداردهای نباید هدف قرار دادن این مردمی بلکه کسانی که کمتر ملاحظه است.

پس بیایید به 40 متر/ثانیه, امتحان کنید, و اندازه گیری چه اتفاقی می افتد در طول چند سال آینده. امیدوارم با مناسب اجرای رانندگان آن را به عنوان یک فرصت برای تغییر برداشت خود را به عنوان به آنچه به منزله رانندگی ایمن رفتار.

در غیر این صورت باید تلاش اثبات ناکافی شهرستان خواهد شد در توجیه نگاه حتی قوی تر اقدامات است.

و hullaballoo شروع همه را دوباره و دوباره.

kgerein@postmedia.com

twitter.com/keithgerein

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im