عدالت Sonia Sotomayor: دیوان عالی کشور ‘قرار دادن انگشت شست در مقیاس” برای مغلوب ساختن پیشی جستن

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: tisHimself, 2/23/2020 3:42:00 AM

عدالت Sonia Sotomayor گفت که او نگران است که دیوان عالی کشور در حال بیرون رفتن از راه خود را برای کمک به مغلوب ساختن پیشی جستن دولت. دادگاه عالی رای دادند در امتداد خطوط ایدئولوژیک در روز جمعه به اعطای مغلوب ساختن پیشی جستن دولت تقاضا برای مواقع اضطراری درخواست برای اقامت یک دستور در ایلینوی مورد با توجه به محدودیت های کم درآمد مهاجران از ورود به ایالات متحده است. ستمیر نوشت: در نظر است که او محافظه کار همکاران در دیوان عالی کشور که در اکثریت هستند “قرار دادن انگشت شست در مقیاس به نفع” مغلوب ساختن پیشی جستن دولت.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: Sarr 2/23/2020 3:51:11 AM (شماره 327053)

کسی یک بار گفت که انتخابات باید عواقب ؟

42 افرادی مانند این.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: agrunt 2/23/2020 3:54:46 AM (شماره 327055)

من حدس می زنم او می توانید ببینید که چگونه او و او عمل کرده و زمانی که آنها پنج. زمانی که رای علیه او متهم به پنج تقلب و “قرار دادن انگشت شست” در مقیاس حکومت به دلایل سیاسی به جای دادن آنها را به نفع شک که آنها فقط بر این باور بود که راه عمل باید adjudicated.

38 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Highlander 2/23/2020 4:00:52 AM (شماره 327056)

من مطمئن هستم که او را به انجام بهترین خود را به نگه دارید
همه چیز در راست و باریک از او یک “حکیم”, لاتین, چنین رفیع اصول اخلاقی. خوب بانو; دیده بان که در انگشت شست هر کس متعلق به. ما نمی توانیم اصولگرایان راه خود را گرفتن. نگه دارید که بیس بال خفاش دستی!

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Jeremiah29_11 2/23/2020 4:25:32 AM (شماره 327058)

ستمیر است پینیاتا. ضربه او به اندازه کافی سخت و چه در داخل از او می افتد.

18 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: mifla 2/23/2020 5:01:16 AM (شماره 327065)

“من به راه من است. سیستم باید تقلب!”

41 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: chumley 2/23/2020 5:50:23 AM (شماره 327081)

حکیم لاتین به نظر می رسد مانند او را دچار یک واکنش آلرژیک به چیزی. او باید یک پزشک را ببینید.

12 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: DCGIRL 2/23/2020 6:11:20 AM (شماره 327090)

چه کسی اهمیت میدهد که او چه فکر می کند. او که در دیوان عالی کشور به ارمغان می آورد این اعتبار پایین. من اغلب تعجب اگر او تا به حال یک قانون واقعی درجه.

21 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: George R. 2/23/2020 6:14:08 AM (شماره 327091)

عاقلانه, لاتین, الاغ من! گه هک سیاسی است و بیشتر آن را دوست دارم! کاملا بی کفایت, چاق و زشت به بوت شدن!

23 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: watashiyo 2/23/2020 6:20:13 AM (شماره 327093)

اگر او دوست ندارد آن را ترک کنید!

29 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: جودی 2/23/2020 6:29:30 AM (شماره 327095)

من تعجب می کنم چه بر خواهد داشت برای گفتن در مورد این عبارت ؟ او نمی باید هر گونه مشکل و بیان نظر خود را در مغلوب ساختن پیشی جستن توییتر!

16 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 2/23/2020 6:31:01 AM (شماره 327096)

من تعجب می کنم که چگونه “حکیم” یکی از نمایشگاه پس از یک زن و شوهر بیشتر تهمت SCOTUS انتصاب هنگامی که او به سمت چپ با یک 7 – 2 تعادل و او و کاگان تنها لیبرال چپ. با یک بیت از بخت خوب او هرگز دوباره دیدن یک لیبرال SCOTUS. آن است که همیشه احساساتی که لیبرالها فکر می کنم که خود را در پریدن از روی مقیاس با هر دو پا خوب است اما محافظه کاران پیروی از قانون هستند و به نوعی چرخش تعادل. قانون تعادل است. دادگاه باید به دنبال راه حل هستند که بیشتر در دامنه محدود و ترک های موجود در قانون به تنهایی به عنوان آنجا که ممکن است. البته اگر لیبرالها را که آنها انجام هیچ یک از دستور کار خود را از همه چیز آنها می خواهند نیاز به شکستن قوانین موجود و آنها لازم نیست که کنگره/قدرت ریاست جمهوری به انجام آن راه حق. مغلوب ساختن پیشی جستن و پیروی از قانون است. ستمیر شکایت این است که دیگر قضات نمی سرنگونی این قانون برای جلوگیری از او را از انجام کارهایی که او دوست ندارد.

31 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: RuckusTom 2/23/2020 7:04:00 AM (شماره 327112)

به صورت عاقلانه لاتین او مطمئن نیست بسیار خود آگاه است.

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: NancyD 2/23/2020 7:06:02 AM (شماره 327113)

بیا! این “انگشت شست در مقیاس برای مغلوب ساختن پیشی جستن” آن “انگشت شست در مقیاس پیروی از قانون اساسی”. من خسته از چپ که حاضر به پیروی از قوانین زمین! احمقها.

24 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Texpub 2/23/2020 7:07:46 AM (شماره 327114)

من نمی یاد تا به حال مطالعه در مورد دیگر دیوان عالی کشور را متهم به همسالان خود از نادرست بودن. آنها نگه داشتن آن دسته از انتقادات خصوصی. آیا یک اقلیت نظر نوشته شده توسط سمت از دست دادن? من فکر کردم که که در آن شما خود را ابراز اختلاف نظر است.

22 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 2/23/2020 7:17:01 AM (شماره 327122)

کودک پوستر برای ارسال ها در سیاه و سفید.

10 نفر مثل این.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: mythman 2/23/2020 7:18:55 AM (شماره 327124)

گسترده ای لاتین و سرشار از چربی های اشباع شده. او نمی خواهد مراقبت از خود, اما او می داند که بهترین ها را برای بقیه از ما.

14 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Jethro بو 2/23/2020 7:31:04 AM (شماره 327134)

در نتیجه بر خلاف قاعده حکیم جنسیتی نژادپرست است. آنها حکومت را در حکم نه در مورد خود. او prevaricating به سوخت برنی Bros به خشونت های جدید به عنوان ‘پیشرفته’ در راه است.

8 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: Daisymay 2/23/2020 8:03:00 AM (شماره 327164)

پس از آنجا که دو لیبرال دادگاه قرار بود در برابر تهمت دیوان عالی کشور (در حال حاضر با یک محافظه کار اکثریت) باید در برابر آنها! HA! خوب امتحان کنید. انتخابات باید عواقب! برای سال محافظه کاران شده اند سیلی پایین 9th مدار و دیوان عالی کشور است. در حال حاضر آن را به نوبه خود ما را به پیروزی چند است. آن را بخوانید و گریه لیبرال!

10 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/23/2020 8:13:09 AM (شماره 327174)

دروغگو دروغگو, سیاه, لباس بلند و گشاد در آتش است.

8 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: tom7 2/23/2020 8:15:07 AM (شماره 327175)

نوع شگفت آور است که “عاقلانه لاتین” او به عنوان توصیف خودش است توهین به تمامیت همکار او قاضیان. او ممکن است احضار Chesa بودین به خود آورد مرگبار پدر و مادر و یا دوستان به DC به مقابله با آنها.

4 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Namma 2/23/2020 8:26:08 AM (شماره 327190)

خوب حالا آیا این چیزی است. او و دوستان او کاگان در دیوان عالی کشور به عنوان یک تشکر از شما از اوباما. ما حتی نمی دانیم که اگر آنها واجد شرایط هستند به دادگاه
هر دو این زنان باید استیضاح.

10 نفر مثل این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: planetgeo 2/23/2020 8:29:39 AM (شماره 327193)

معمولی چپ طرح. 4 چپ دیوان عالی کشور همیشه به نظر می رسد حکومت در مرحله قفل با یک دیگر بدون توجه به واقعی قانون اساسی از موضوع است. آنها واقعا سیاسی در تصمیم گیری های خود را.

9 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: Muguy 2/23/2020 8:39:19 AM (شماره 327202)

او نامزدی به عنوان دیوان عدالت ساخته شد با Nobama ضرب المثلی “انگشت شست در مقیاس”. به عنوان او در حال حاضر نشسته در دادگاه من احترام و موقعیت خود را. به عنوان دور به عنوان یک “حکیم”, لاتین, خود را برنامه های شخصی از آن خفه شو و قانون اساسی است.

11 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: bhkat 2/23/2020 8:56:12 AM (شماره 327216)

این خبر خوبی است. شادی و خشم است راه به در کرد.

4 نفر مثل این.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: هرشی 2/23/2020 9:01:16 AM (شماره 327225)

او سونیا اگر کفش در پای دیگر بود (لیبرال ها در حال کنترل SC) را به شما انجام هر کاری متفاوت است ؟

3 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 2/23/2020 9:03:30 AM (شماره 327229)

اگر شما راضی نیست در حال حاضر عسل صبر کنید تا دادگاه 6-3!

5 نفر بود.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: HotRod 2/23/2020 9:46:33 AM (شماره 327272)

هی. رئيس جمهور که در واقع اجرای قوانین موجود! قوانینی که دموکرات ها متنفرم اما تغییر نمی کند زمانی که آنها مسئول است. آنها وابسته به دادگاه برای جلوگیری از قوانین در حال اجرا. ستمیر مرتکب ناخالص dereliction وظیفه. او هیچ کسب و کار گفت: آنچه او انجام داد. او واقعا باید گام پایین.

6 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: Strike3 2/23/2020 11:00:42 AM (شماره 327351)

آه من باور دارم که آنچه را که مردم آمریکا می خواهند و این سیاست پیروی از قانون اساسی به سادگی. این است که بیش از حد پیچیده برای یک گرایش اوباما منصوب به درک? و یا این است که “comprendo?” به شما ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: DVC 2/23/2020 11:42:56 AM (شماره 327400)

RGB ستمیر, Breyer, کاگان و خود را “اضطراری دروازه بان” رابرتز شده اند قرار دادن تمام خود را در این مقیاس برای چند دهه. یک بیت از ایجاد توازن از مقیاس عدالت است که دیر شده است. Cry me a river, چپ.

7 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: bighambone 2/23/2020 11:56:33 AM (شماره 327413)

آن طول می کشد سیاسی قاضی به رسمیت شناختن سیاسی قاضی در این رابطه ستمیر شده است “قرار دادن انگشت شست خود را از مقیاس در حمایت از” چپ و لیبرال دموکرات مواضع سیاسی تا کنون پس از او وارد شده و در دیوان عالی کشور.

2 نفر مثل این.


پاسخ 31 – ارسال شده توسط: lakerman1 2/23/2020 1:33:14 PM (شماره 327524)

زنان از او ilk هم بچسبند. کاگان و ستمیر…
کاگان هرگز عمل به قانون تا زمانی که او باراک را وکیل به طور کلی. که به تنهایی یک رسوایی است.
او دیوان عدالت بود و حتی بزرگتر ننگ.

3 نفر بود.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Hazymac 2/23/2020 2:08:53 PM (شماره 327557)

این “حکیم زن لاتین” (sic; لاتین است که یک زن) است ديابتی نوع 2–و نه بهترین شاخص برای طول عمر-و احتمالا اوباما را بدترین انتصاب. این دانشیار عدالت نباید بیمار در حالی که یک جمهوری خواه رئیس جمهور است. وحشتناک کشید.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: DVC 2/23/2020 2:50:54 PM (شماره 327579)

کپی برداری از یکی دیگر از پوستر در موضوع دیگر در اینجا من فکر می کنم که “گسترده لاتین”.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: NorthernDog 2/23/2020 3:07:54 PM (شماره 327587)

بنابراین می گوید ترین حزبی قاضی در دادگاه است. حالا او به دیابت نوع 1 که به معنی امید به زندگی است که 69 سال است.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: XCenturion 2/23/2020 3:50:30 PM (شماره 327618)

و در چه طرف از مقیاس آیا شما شده است با قرار دادن انگشت شست خود را رفیق سونیا? ستمیر است نمونه دیگری از اقدامات مثبت رفته بد! چه تفاوت بین خدا و یک قاضی ؟ به خدا فکر نمی کند که او یک قاضی است.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “tisHimself”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htclck.ruulvis.netshrtco.de