عدالت در حال آمدن است: ‘به عنوان بسیاری از 16-17’Obamagate جنایی ارجاع رهبری به DOJ

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 6/9/2020 4:44:46 AM

آمریکا نیز بازگشایی از coronavirus مستندات و تظاهرات و شورش غرق شهرهای آمریکا دادستان کل ویلیام Barr سخت در محل کار در Obamagate. با توجه به روزنامه نگار برنده جایزه آدم Housley “را به عنوان بسیاری به عنوان 16-17” جنایی ارجاع خواهد شد و رهبری به وزارت دادگستری (DOJ) در مورد دولت اوباما جاسوسی در مغلوب ساختن پیشی جستن در مبارزات انتخاباتی در سال 2016. “جنایی ارجاع در حال حاضر فرستاده شده به وزارت دادگستری و تعداد کلی ممکن است به عنوان بسیاری از 16-17 تا پایان هفته آینده. محققان در حال کار بر روی آنهایی که اضافی به عنوان ما صحبت می کنند و برخی از آنها با هدف قرار دادن مولر پروب و چگونه [بازنشسته ژنرال مایکل فلین شد] بررسی” Housley توییتی.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: PChristopher 6/9/2020 5:02:04 AM (شماره 437950)

من گمان می کنم که “تظاهرات مسالمت آمیز” در حال رفتن به بدتر به عنوان کیفرخواست نزدیک شدن به بالا و جنایتکاران….فرض کنید که چیزی است که واقعا باید انجام شود در مورد آنها در همه. زمانی که من دیدن یک نام بزرگ انجام perp راه رفتن به جای واجب سطح پایین کارمند پس از آن من آن را باور کنید.

100 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: OBX پیت 6/9/2020 5:03:07 AM (شماره 437951)

خبر اگر درست باشد. در حال حاضر اجازه می دهد تا ببینید اگر هر کیفرخواست صادر شده با اعتقادات آینده
من اعتقاد دارم آن زمانی که من آن را ببینید !!!!.

73 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 6/9/2020 5:28:16 AM (شماره 437957)

من مطمئن امیدواریم که یکی برای اوباما و والری.

69 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: seamusm 6/9/2020 5:42:26 AM (شماره 437965)

وعده وعده. من تا به حال آن را تا قبل از اینکه با وعده های خالی. نمی خوای نگه داشتن نفس من یا جشن تا بالاتر یو پی اس ‘سنگسار’ از رختخواب در ساعت 6 صبح با دوربین های نورد.

88 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: richcorey41 6/9/2020 6:08:10 AM (شماره 437973)

من اعتقاد دارم آن زمانی که من آن را ببینید.

54 نفر بود.


خمیازه شهرستان. لوسی و چارلی براون در زمان. من اگر چیزی واقعا اتفاق می افتد. خمیازه zzzzzzzz

31 نفر بود.


من می توانید ببینید از نظرات بالا که من تنها کسی نیستم سوخته تیک tocks و رونق رونق رونق. فراموش نکنید که شعار “حفظ آمریکای بزرگ”. ما را دیده اند هیچ برابر عدالت و قانون….تنها مجبور بازنشستگی و چند شغل از دست داده. پس مشغول است با “امریکا بزرگ دوباره”. بدون عدالت ما فقط یک موز جمهوری خوک پوشیدن رژ لب و مژه نادرست.

52 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: gone2pot 6/9/2020 7:20:18 AM (شماره 438009)

این است که به طور جدی کاملا اتفاقی و یا در آن است ؟ مریخی ها زمین را در حیاط خلوت من آوردن من برنده قرعه بلیط 16-17 بار. شکل شانس درست است ؟

24 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/9/2020 7:44:55 AM (شماره 438031)

اگر این امر قطعا توضیح ابعاد و msms های اخیر محوری به قبل از برنامه ریزی شورش و اعتراض. 16 یا 17? من آن را باور خواهد کرد زمانی که من آن را ببینید.

18 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Rinktum 6/9/2020 7:56:55 AM (شماره 438058)

ظاهرا همه بحث و هیچ اقدامی تا به حال به اثر مورد نظر. ما انتظار نداریم که خیلی فراموش کنیم ؟ که می تواند ما را سرزنش? ما به تماشای به عنوان ژنرال فلین نابود شد چرا که دولت او را و او است که هنوز هم در انتظار عدالت است که باید ماه پیش. در عین حال لوئیس لرنر است که به راحتی بازنشسته پس از آن آشکار شد که او با استفاده از قدرت خود در IRS برای جلوگیری از محافظه کاران گروه از رسیدن به وضعیت های خیریه طبقه بندی. اختلاف بین اداره دادگستری در واشنگتن دی سی است وقتی که می آید به وابستگی حزبی. در حالی که ملت به معنای واقعی کلمه سوختگی به وزارت دادگستری است که مصرف آن به خوبی در زمان اتمام یک تحقیق که در جریان بوده است برای بیش از حد طولانی است. حتی اگر ما بسیار بیمار با سرعت از تحقیقات من را به تعجب می کنم اگر این محققان در حال مصون سازی شرط خود را تا زمانی که آنها می دانند که نتیجه انتخابات آینده. من ممکن است غیر منطقی اما من نمی تواند کمک کند اما معتقدم که اگر نتایج این تحقیقات تا به حال نقل مکان کرد و در یک سريعتر, سرعت, ما نمی خواهد شاهد تخریب ما شاهد در حال حاضر. دموکرات ها را نداشته اند با توجه به هدیه ای از زمان که در آن به ویران چرا که آنها می شده اند اشغال شده توسط این واقعیت کیفرخواست. اما در حال حاضر اگر هر کیفرخواست صادر شده و دموکرات را فریاد آنها با انگیزه های سیاسی به منظور دخالت در انتخابات. چه افتضاحی ما هستند. عدالت در حال حرکت است آهسته تر از سرعت یک حلزون. اگر این یک مثال از اینکه چگونه عدالت انجام شده است سیستم قضایی ما به توقف خرد خواهد بود. من می دانم من نا امید هستم و قطعا قانونی محقق است. من اما یک آمریکایی تماشای یک سیستم است که تبدیل شده است به طوری فاسد که من نگران عدالت است و در این کشور که آن را شامل طبقه حاکم است. نگرانی من این است که ما خواهد بود خواست به حل و فصل کمتر از کشور است. برای من که کاملا غیر قابل قبول است. این توهین به هر شهروند مطیع قانون از آنجا که ما می دانیم واقعا وجود دارد دو لایه سیستم عدالت در این کشور است. مانند بسیاری از هموطنان L-Dotters وقتی که می آید به عدالت برای اوباما دوز و کلک من اعتقاد دارم آن زمانی که من آن را ببینید.

57 مردم بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: hair artist academy 6/9/2020 8:01:17 AM (شماره 438068)

مطمئن بیایید زندان چند کارورزان و سرایداران و یک روز آن را بنابراین ما می تواند از سر ما جست و خیز کردن جاده آجر زرد به کمونیست مدینه فاضله است. من هرگز قبل از اینکه امید زیادی به اشتباه.

25 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: bgarrett 6/9/2020 8:06:09 AM (شماره 438078)

من آن را باور خواهد کرد اگر آن اتفاق می افتد

17 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: bogeegolf 6/9/2020 8:13:20 AM (شماره 438089)

من مانند چارلی براون مرجع.

11 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 6/9/2020 8:14:41 AM (شماره 438092)

متاسفانه – – جنایی ارجاع از کنگره نیست ارزش به عنوان سطل تف. جنایی ارجاع به علاوه 15¢ خواهد خرید شما یک مترو رمز است که اگر هنوز هم وجود دارد نشانه و آنها هنوز هم هزینه 15¢ – – و اگر شما تا به حال هیچ تمایل به سوار شدن به مترو. بی فایده info.

16 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Rumblehog 6/9/2020 8:34:50 AM (شماره 438113)

من امیدوارم که آنها حرکت محاکمه خارج از واشنگتن دی سی در غیر این صورت وجود خواهد داشت هیچ موفق تعقیب این treasonous [email protected]

26 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Gruntmedic 6/9/2020 8:51:34 AM (شماره 438131)

باید وجود داشته باشد یک صد و یا بیشتر نشسته در DOJ آنها هرگز هر چیزی را با.

13 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Philipsonh 6/9/2020 8:54:54 AM (شماره 438135)

این خبر را شب گذشته اعلام کرد 53 احضاریه صادر شده است و مهمان گفت: حتی آن را پوشش نمی همه کسانی که شرکت کردند در این مظنون به کودتا.

12 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: HotRod 6/9/2020 9:05:02 AM (شماره 438155)

من به این باور رسیده است که برخی از پوسترها دموکرات فعالان در اینجا به تضعیف روحیه حامیان رئیس جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن. ثابت drumbeat از کفر انکار شکست و انتقاد ترحم-حزب پست فروش آسان به برخی از مردم است. هر کسی که انتظار دارد همه چیز اتفاق می افتد سریع در واشنگتن شده اند با توجه به کسانی که باید توضیح داد که این سیستم. گفته شده است که چرخ عدالت اتومبیل به آرامی در واشنگتن اما grinds خوب است. بی حوصلگی کمک نمی کند.

11 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: Lawsy0 6/9/2020 9:15:02 AM (شماره 438182)

آره مطمئن شوید. من اعتقاد دارم که هر چیزی که شما به من بگویید. خمیازه می کشند.

12 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: ajaxliquor 6/9/2020 9:19:19 AM (شماره 438193)

من سعی می کنم آرامش خودم یادآوری کنم که تا به حال هر یک از فاسد قانون شکستن اوباما کادر خود در طول هشت سال منتشر شده است, پخش و طلبه توسط MSM, ما می خواهم به دنبال رئیس جمهور میت رامنی در دوره دوم خود. تصور کنید که. VSGDJT نمی خواهد رئیس جمهور ما نه او باید اجرای این اواخر در این بازی است. ستاره ها و سیارات بودند تراز وسط قرار دارد. خدا تحویل رئیس جمهور تهمت به ما دقیقا زمانی که او نامیده می شد.

17 نفر بود.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 6/9/2020 9:19:27 AM (شماره 438194)

من دوست دارم برای دیدن برخی از عدالت اما IIRC, McCabe تنها کسی است که خود را از دست داده و منافع. من مطمئن هستم که او نمی توانید آنها را به عقب اما او پرداخت MSNBCNN shill بنابراین او هنوز هم جمع آوری پرداخت هزینه برای بخشی خود را در اقدام به کودتا. من اصلا انتظار دیدن lightbringer این PIAPS یا زوال عقل جو در نارنجی jumpsuits, اما من می خواهم به امید دیدن Brennan, کف زننده, Comey صفحه و Strozk.

14 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: bigfatslob 6/9/2020 9:19:47 AM (شماره 438198)

من مطمئن امیدواریم که. گفت: من قبل از این من دوباره آن را می گویند من می خواهم تمام توطئه گران اوباما و هیلاری کلینتون ها به اندازه کافی هوشمند به طرح این کودتا. من می خواهم به توطئه گران و طراحان این جنایت است. زمان خواهد شد مراقبت از اوباما و کلینتون. من فقط دوست دارم برای دیدن اوباما فقط فرار در ترس از پیگرد قانونی است که تامین قلب من است. هیلاری کلینتون را فقط مرگ یک مستی sulking قدیمی مست.

14 نفر بود.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: bighambone 6/9/2020 9:23:52 AM (شماره 438209)

جنایی ارجاع به DOJ معنی نیست که چقدر و چه به معنی چیزی هستند جنایی کیفرخواست صادره توسط فدرال Grand داوران که شروع قضایی و محاکمات جنایی. اگر وجود دارد که بسیاری از کیفرخواست آمده است که پایین هدف قرار دادن حزب دموکرات سیاستمداران “دولت عمیق” سیاسی بوروکرات و دموکرات تعهد سیاسی حماس در این کسب و کار از تخریب تهمت و ریاست جمهوری است. شما چیزی ندیدم و در عین حال تا آنجا که به اخلال در دولت نیروهای چپ و لیبرال دموکرات کنگره, تلاش برای خرابکاری مرتبط با دادرسی قضایی با فعالان لیبرال قضات در پایین به چپ شهری تظاهر ارتکاب انواع جرائم جنایی. سیاه کلیسا در جنوب حتی ممکن است شروع به سوختن دوباره. بالاتر از همه آن خواهد بود پس از آن بیشتر ضروری تر از همیشه برای دریافت جوزف بایدن انتخاب می شوند به طوری که او می تواند دست از عفو ریاست جمهوری برای تمام کسانی که تحت تعقیب گذشته اوباما-بایدن مدیریت کارمندان به “درمان” امریکا است.

9 نفر بود.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: Arby 6/9/2020 9:25:13 AM (شماره 438215)

من آن را باور خواهد کرد زمانی که آنها در حال قورباغه-راهپیمایی.

6 نفر بود.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: 3XALADY 6/9/2020 9:41:44 AM (شماره 438246)

جایی در recesses از ذهن من من به یاد داشته باشید که ‘هزاران’ یا جنایی ارجاع یا جنایی کیفرخواست صادر شد و به یاد داشته باشید عبارت “هیئت منصفه” در حدود همان زمان. آیا آنها را از دست داده پست الکترونیکی ؟

8 نفر بود.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: papasparky 6/9/2020 9:59:37 AM (شماره 438274)

زمانی که آخرین نام “سوروس” است که در آن در بالای لیست و واژه “بیگانه و فتنه” همراه با “ریکو عمل” یافت می شوند نیز وجود دارد, من به شما از خواب بیدار و توجه!

10 نفر مثل این.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: ajaxliquor 6/9/2020 10:12:07 AM (شماره 438299)

همچنین توجه داشته باشید. Housley بوده است و من مطمئن هستم که صادقانه خبرنگار. اما من انتظار داشتم که این “آخرین اخبار” آمده اند از جان جزایر یا سارا کارتر یا گرگ جارت. من نمی دانم آنچه در آن به معنی لزوما. شاید هیچ چیز نیست.

6 نفر بود.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: RuckusTom 6/9/2020 10:57:07 AM (شماره 438354)

آره. آنها به آینده است در حال حاضر حدود 3 سال است. اجازه دهید من می دانم زمانی که آنها در واقع تحویل داده است.

6 نفر بود.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/9/2020 11:36:40 AM (شماره 438428)

آینده ؟ آخرین دسته ای نشسته است بر کسی میز برای 2 سال هیچ اقدام گرفته شده است. و باید DOJ تصمیم به گرفتن هر گونه اقدام طبیعی است که شامل بررسی نیاز به 2 سال به علاوه حداقل گیری از دورهام تحقیقات و شاید هرگز قضاوت از نظم و دقت از Huber بررسی منادی به عنوان بسیار فشرده حتی laughably صادقانه. اگر هر یک از این موارد ساخته شده آن را به یک دادگاه حرکات را باید در نظر گرفته و تاخیر مورد نیاز بسیاری از سال به, هیچ قطعنامه تا کنون دیده می شود و خود را نوه بزرگ هنوز هم توان برخورد با آن است.

3 نفر بود.


پاسخ 30 – ارسال شده توسط: DVC 6/9/2020 11:37:06 AM (شماره 438429)

من شمارش صحیح تعداد باید حداقل دو ده و اگر شما واقعا می خواهید برای تمیز کردن ادم خائن و بدنهاد آشیانه سه ده است که باید در زندان است.

3 نفر بود.


پاسخ 31 – نوشته شده توسط: در واقع 6/9/2020 11:38:24 AM (شماره 438432)

داوران استخر در DC هستند 95 درصد دموکرات. توطئه گران باید تحت تعقیب حتی اگر معقول دادستان می تواند محکومیت داده مارکسیستی داوران ابطال. عدالت در سیستم DC کار نمی کند برای ما تنها برای دیگران است.

4 نفر مثل این.


پاسخ 32 – نوشته شده توسط: Catfur27 6/9/2020 11:42:25 AM (شماره 438445)

اوه …نگاه کنید….گرگ !!…گرگ !! …نه واقعا این زمان…گرگ !!…گرگ…!!

3 نفر بود.


پاسخ 33 – ارسال شده توسط: mc مربع 6/9/2020 12:10:52 PM (شماره 438503)

من این را خارج وجود دارد برای نظر: آیا این یک تصادف است که جورج فلوید مرگ روشن سوختن فیوز زمانی که آن را انجام داد ؟ این Commiecrats بر این باورند که DOJ است که بسته بندی بررسی و وجود خواهد داشت کیفرخواست. اگر برخی از چپ محبوب ترین قهرمانان به اتهام نقض جدی و تخلفات این تظاهرات مسالمت آمیز مطمئن هستید که به نوبه خود حتی صلح آمیز مگر اینکه تمام اتهامات را رد کرد.

3 نفر بود.


پاسخ 34 – ارسال شده توسط: Strike3 6/9/2020 1:24:43 PM (شماره 438595)

سه سال از Hannity این بازی فکری باید numbed همه ما به این اطلاعیه ها. ما تنها علاقه مند به دیدن دو نفر از توطئه گران flayed زنده است. بقیه ناشناخته flunkies.

3 نفر بود.


پاسخ 35 – ارسال شده توسط: Strike3 6/9/2020 1:38:59 PM (شماره 438617)

#33 جورج فلوید مرگ یکی در قتل سیاه هل دهنده در گرجستان که او نیز یک جنایتکار و به راحتی می تواند استفاده شده است به دنبال این شورش است. فلوید کشته شد توسط یک پلیس سفید پوست نهایی فاکس پنجه که خشم وحشی جانوران فراتر از هر چیز دیگری است. باند کشتار سیاه پوستان rednecks کشتار سیاه پوستان قتل پلیس هیچ یک از کسانی که در برگزاری یک شمع به Floyd. او جدید است MLK. چه سیاه پوستان هنوز نمی دانند این است چگونه دور برگشت آنها پسرفت به ابهام. لذت بردن از این موسسه خیریه و kowtowing در حالی که آن طول می کشد به دلیل آن را نمی خواهد آخرین طولانی است.

3 نفر بود.


بدون هیجان و بدون کیفرخواست.

3 نفر بود.


پاسخ 37 – ارسال شده توسط: 4Justice 6/9/2020 8:24:37 PM (شماره 439064)

شاید من اشتباه کنم اما من فکر می کنم آنها در حال گرفتن وقت خود را به مطمئن شوید که آن همه چوب و آنها نمی توانند تکان دادن از آن را به عنوان معمول است. ما در برخورد با DemonRat مافیا که همیشه راهی برای خروج از آن به این دلیل که رسانه ها و DOJ همیشه برای تحت پوشش آنها. من دعا می کنم این بار آنها می خواهند به موارد مهر و موم شده.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de