وزارت دادگستری unearths بیشتر یادداشت هااز پیتر Strzok و دیگران در فلین مورد

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Pluperfect, 7/8/2020 3:23:38 AM

وزارت دادگستری اعلام کرده است که کشف اطلاعات بیشتر مربوط به اف بی آی را بررسی بازنشسته سرهنگ ژنرال مایکل فلین از جمله بیشتر یادداشت های گرفته شده توسط اخراج نماینده ویژه پیتر Strzok. Michael Sherwin اقدام آمریکا وکیل در پایتخت کشور خبر داد و گفت: اسناد و مدارک به دست فلین دفاع تیم شامل یادداشت های دست نویس از Strzok گرفته شده در جلسه در Jan. 25, 2017; یادداشت از معاون سابق دستیار دادستان کل Tashina گوهر در همان جلسه; داخلی DOJ سند مورخ Jan. 30, 2017; و یادداشت های دست نویس از آن پس اقدام دادستان کل دانا Boente که به تاریخ مارس 30, 2017. یادداشت ها باقی می ماند مهر و موم شده توسط دادگاه.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: watashiyo 7/8/2020 3:41:38 AM (شماره 470813)

عجله کردن و دستگیری کسی! نمی تواند ایستاده تیزر داستان در مورد چه کسی چه بیشتر و مرغ خراشیدگی سمت چپ توسط Strzok که هیچ جا می رود.

58 نفر بود.


Tashina… Lol! آن را نمی تواند تا این سریع!

17 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: DCGIRL 7/8/2020 5:21:48 AM (شماره 470826)

#1 زمان بندی همه چیز است. لطفا صبور باشید.

14 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: George R. 7/8/2020 6:31:50 AM (شماره 470842)

#3 این چیزی برای انجام با زمان بندی…اجازه دهید آن را دروغ می میرد تا آن که شعار این دولت. درست مثل Sen گراهام من میخوام انجام این کار و یا من میخوام انجام دهید که…فقط شما صبر کنید یکی از این روزها من میخوام…

71 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Ida لو پینو 7/8/2020 6:39:55 AM (شماره 470846)

نه به outdone دوباره با جف جنسن – – Fey Wray کشف گم جفت خاکستری, پمپ, کفش سمت چپ توسط یک وزیر سابق اف بی آی – و 2013 فاکتور برای فنجان پلی استایرن برای پنجم و ششم طبقه اف بی آی و دفاتر. مهم نیست که چه جف جنسن می کند – – Fey ورای آن را یک نقطه به نقطه بالای او.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: laurenc 7/8/2020 6:58:02 AM (شماره 470860)

به آرامی نشت اطلاعات… چکه چکه چکه… تا مردم خسته است و می گوید: “بنابراین آنچه که اخبار قدیمی بدیهی است که هیچ چیز وجود دارد, و یا کسی خواهد بود در زندان در حال حاضر.”

27 افرادی مانند این.


کشف? چرا این اسناد در دسترس نیست از یک روز? آنها در حال پنهان ؟ توسط چه کسی ؟

34 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: بقایای 7/8/2020 7:22:38 AM (شماره 470875)

چیزی که ناراحت کننده برای بسیاری از آنها این است که آنها نه تنها خاموش اما آنها را به یک معامله کتاب و البته دریافت کامل حقوق بازنشستگی.

35 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: Pearson365 7/8/2020 7:53:41 AM (شماره 470906)

من فکر می کنم که اغلب خواسته سوال توسط مدیر Wray است “چگونه نزدیک شما هستند به بازنشستگی در $140,000 یا بیشتر از بازنشستگی از اداره? من می دانم که شما به عمد نقض قوانین فدرال و FBI سوگند در توطئه علیه رئیس جمهور تهمت, اما من نمی خواهم شما را به از دست دادن حقوق بازنشستگی خود را بیش از آن. اگر شما نیاز به بیشتر از چند سال خدمت به واجد شرایط فقط اجازه دهید من می دانم.” و اگر exculpatory اسناد و مدارک پنهان شده بودند مورد فلین آنچه که در ورای آن پنهان شده است که نشان می دهد که اداره و DoJ سعی کردم به دروغ متهم جمهور مغلوب ساختن پیشی جستن از تبانی با روسیه ؟

26 نفر بود.


این Strzok مواد تغییر کوچک. فلین است که پسر ما نیاز به شنیدن از, اما این نمی تواند اتفاق می افتد تا زمانی که در مورد خود او است را رد کرد توسط قاضی سالیوان. اگر حکم mandamus صادر شد و سپس توسط چه مرجعی سالیوان داشتن به سرپیچی از آن ، MSM را متوقف کرده است گزارش در این داستان پس از دادگاه تجدید نظر آن حاکم است. که در آن همه “عدالت تاخیر عدالت را تکذیب کرد” رنگ و گریه از رسانه ها ACLU و بیدار فعالان در همه جا ؟ آنها در حال حاضر همدستی در فتوای شرم آور انجام شده در برابر ژنرال فلین. سالیوان متوسل شده به تبادل نظر تاکتیک برای حفظ فلین در برزخ است. رئیس دادگستری رابرتز که به ظاهر کمی را علاوه بر تهیه مزخرف thread-این-سوزن نظرات کمی داری را در خود قضائیه فدرال. هیچ کس قادر به متقاعد کردن سالیوان که عمر خود را ملاقات اعطا هیچ دادستانی قدرت…شاید کمی گپ و گفتگو با رئیس دادگستری خواهد تولید نتایج. رابرتز است که قابل اعتماد “را با علت” وقتی که می آید به حفظ تمامیت فدرال قوه قضائیه در عین حال بدون توضیح میا در سالیوان آشکار و سوء استفاده از تمام است که رابرتز ادعا می کند به نگه دارید مقدس است. فلین مورد باید و می تواند اخراج شود بدون تاخیر بیشتر اگر فشار بودند که به سالیوان. اما هیچ گونه فشار در هر نقطه احساس می شود. به نظر می رسد که بسیاری از باتلاق مخلوقات می خواهید به نگه داشتن فلین محدود.

34 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: janjan 7/8/2020 9:21:00 AM (شماره 471020)

یک مقاله کامل در مورد کشف برخی از یادداشت ها که مهر و موم شده توسط دادگاه ؟ آنها در حال اجرا هستند از مواد به نوشتن در مورد.

14 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: john56 7/8/2020 9:27:37 AM (شماره 471025)

این یادداشت ممکن است مهر و موم شده در حال حاضر اما از آنجایی که آنها در دست Ms پاول و تیم او از وکلا که به توجه به که حرفه من نمی شود شگفت زده اگر آنها شاکی نمایشگاه در پرونده های مدنی فلین در مقابل Comey, et al. من احتمالا لازم نیست که بگویید Ms پاول این, اما من می خواهم نشان می دهد برخی از “محل خرید” در این مورد. من شک DC دادگاه در حال رفتن به تواند مفید باشد در این مورد.

13 نفر بود.


عجله و اخراج مورد قضاوت…بیش از حد در حال آمدن است. آن متوقف می شود زمانی که شما آن را تماس, و شما یک هفته!

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: mc مربع 7/8/2020 9:48:22 AM (شماره 471068)

FTA: “..دادستان کل Tashina گوهر در همان جلسه;..” دخالت خارجی را تحت تاثیر قرار کودتای?

10 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 7/8/2020 10:12:42 AM (شماره 471097)

نگران نباشید dims. روز بزرگ خود را در حال آمدن است. لذت بردن از آزادی خود را در حال حاضر. سردی و یک سلول زندان در انتظار.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Muguy 7/8/2020 10:39:02 AM (شماره 471141)

ما هنوز در حال انتظار در وزارت خارجه به “لانه” Hitlery ایمیل برای گریه کردن با صدای بلند!

6 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Lawsy0 7/8/2020 10:41:43 AM (شماره 471144)

کسی که واقعا دوست دارد به دریبل دور چیزهای خوب. باید بخشی از مشکل و نه راه حل. Meh.

5 نفر بود.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: weejun 7/8/2020 11:13:20 AM (شماره 471199)

دوباره آتش Wray! او 100% عمیق دولت است.

8 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: hair artist academy 7/8/2020 11:32:38 AM (شماره 471220)

به طوری که مانع عدالت ؟

6 نفر بود.


بیا مرد!
این گاو sh*t! محاکمه در حال حاضر!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: watashiyo 7/8/2020 2:45:56 PM (شماره 471463)

دستگیری کسی و بقیه خواهد آمد خزنده به قطع یک معامله!

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Pluperfect”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.net