فقط می خواهم که کنترل اسلحه و پشتیبانی COVID-19 درگذشت این هفته

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: cThree, 6/7/2020 4:46:42 AM

پس از تماشای صدها نفر (از جمله فرماندار میشیگان Whitmer و دیگر چهره های سیاسی که قرار داده شده بقیه از ما در مستندات) راهپیمایی, جیغ فریاد — بدون اجتماعی فاصله و اغلب بدون ماسک — آن را به سخت برای متقاعد کردن ما که حتی عادی تماس های اجتماعی را آلوده ما و کسانی که در اطراف ما با COVID-19. پس از تماشای پلیس صالح توسط این سیاستمداران به عنوان شهرهای خود را غارت کردند و سوزاندند و آنها غیرنظامی بودند به شدت مجروح و کشته و فروش تفنگ در حال افزایش هستند.


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/7/2020 6:11:14 AM (شماره 435560)

مثل همیشه عالی از Clarice فلدمن. من به خصوص خشم است که من قادر به رفتن به کلیسا برای چند ماه به دلیل COVID!!! من به یک کلیسای کوچک و معمول سرویس در حدود 200 نفر است. دیروز وجود داشت مسالمت آمیز BLM اعتراض در مرکز شهر است که تا به حال یک زن و شوهر از هزار تظاهرکنندگان – خیلی بیشتر از من خدمات کلیسا و خوب بود. هیچ fussing در مورد COVID در همه. من جوش دیوانه و من هرگز رای برای حزب دموکرات برای هر دفتر هرگز دوباره.

37 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: John C 6/7/2020 6:31:27 AM (شماره 435566)

ارسال مقاله به 3 ایستگاه های محلی خواهد شد که چشم پوشی از این مطالب و در ادامه به دوره گرد با ما
سنت فلوید

23 نفر بود.


خانم فلدمن ارائه می دهد امید مطبوعات نمی تواند احمق همه مردم در همه زمان ها.

25 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Jen103143 6/7/2020 6:38:11 AM (شماره 435572)

با تشکر کلاریس برای تلفظ آن را دوباره برای ما! حس مشترک می گویند که این حماقت آشکار از اعتراض و شورش, کنار علیه اجباری مستندات در حال رفتن به حزب جمهوری خواه یک لغزش این سقوط! در وهله اول “کارشناسان” آیا ترساندن بسیاری از ما را از عقل و بیشتر از آن زمانی که ما تا به حال چند نفر از همسالان ما بسیار بیمار و حتی مرگ می شود. اما ثابت از طریق خواندن و مطالعه آنچه در دسترس بود داستان تغییر کرده و اغلب تغییر. ما در بر داشت که حتی اگر 100,000 درگذشت طول هنگ کنگ آنفولانزا در سال 1969 کشور نشد و حتی Woodstock مخاطبان بیش از 500 ، 000 نفر! ما در بر داشت که کارشناس اصلی در انگلیس دور از پیش بینی های او و حتی توجه خود هشدارهای اجباری و جداسازی. ما نیز بسیار آگاه هستند که چپ در پشت این کنترل جمعیت است که ترسناک را در خود دارد. مردم بیدار هستند!

27 افرادی مانند این.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: franq می 6/7/2020 6:52:17 AM (شماره 435579)

هرگز اصطلاح “شستشوی مغزی” مناسب تر به نظر می رسید. متوجه شدم در هفته گذشته که بسیاری از کارکنان با پوشیدن ماسک سیاه و سفید. این هفته آینده باید جالب باشد.

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: F15 Gork 6/7/2020 7:01:57 AM (شماره 435591)

چه اتفاقی می افتد اگر پلیس نیست و محکوم است ؟ کتی نوار درب – که چه اتفاقی می افتد….

16 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Jeninmo 6/7/2020 7:30:52 AM (شماره 435608)

آیا کسی واقعا بر این باورند که اگر این “rioter/معترضان” پایین آمدن با COVID-19 که وجود خواهد داشت هر گونه اسناد از آن ؟ هر بیماری از شورش خواهد بود مقصر “بمب دود” و “گاز اشک آور”……… از آن خواهد شد ادامه “دروغ بزرگ”……

16 نفر بود.


چگونه بسیاری از مردم به تماشای فلوید صفحه اصلی خدمات در تلویزیون دیروز با مقدار زیادی از آواز خواندن در حالی که مجاز نیست در کلیسا خود را امروز ؟

15 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: TCloud 6/7/2020 8:00:01 AM (شماره 435634)

Clarice قرار می دهد آن را با هم و تقریبا همه آن را می گوید. این Red Blooded American خواهد شد رفتن به کلیسا و سپس تپانچه را به خارج از محدوده واقعی کنترل اسلحه. سلام!

15 نفر بود.


پاسخ 10 – نوشته شده توسط: به جای خواندن 6/7/2020 8:06:26 AM (شماره 435643)

#4 من تا به حال هنگ کنگ آنفولانزا زمانی که من در دبیرستان در سال 1969. من به یاد داشته باشید مدرسه تعطیل برای چند روز به دلیل بیماری و اما در مسیر برگشت رو به سرعت. هیچ کسب و کار تعطیل کلیساها باز ماند.

11 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: جودی W. 6/7/2020 8:26:25 AM (شماره 435665)

چگونه است که این نه باید به عنوان خوانده شده?

16 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: montwoodcliff 6/7/2020 8:33:05 AM (شماره 435673)

او آن را به میخ!

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 6/7/2020 8:34:17 AM (شماره 435675)

در حال حاضر باید آن را بیش از برای همه آشکار چگونه msm عمل می کند. توجه کنید که چگونه آن را ایجاد و سپس محور از یک ضد مغلوب ساختن پیشی جستن گوه موضوع به یکی دیگر. کنترل آنچه که ما فکر می کنم و آنچه را که آنها می خواهند ما را به شنیدن. شما ممکن است می گویند ما msm یک آمریکایی پراودا. و این ابعاد امکان استفاده کامل از چپ msm خود را به عنوان سخنگوی رسمی. و بیش از حد بسیاری از آمریکایی ها اجازه می دهد خود را به صورت کاملا مصرف می شود توسط چه چه msm گزارش به آنها. Dims, من تعجب می کنم چه داستان msm خواهد محوری به بعد پس از شورش داستان قطره از اخبار چرخه. بیکار توده ها ؟ تجدید حیات Covid19? پال خواستار قطع بودجه دولت پلیس ؟ من می بینم که msm اخبار داستان های مجاز به اجرای 2 تا 4 هفته بسته به اعتبار. شرم بر این تبلیغ که در حمایت از msm.

16 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: udanja99 6/7/2020 8:44:52 AM (شماره 435689)

مقاله خوب طبق معمول از Clarice اما جایی که در آن سردبیران ؟ پزشکی قانونی به نمایندگی از فلوید خانواده بادن نه بایدن. “موافقت با مرگ و یا با ما”???? این Candace اونز نه کنستانس.

15 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: planetgeo 6/7/2020 9:48:05 AM (شماره 435777)

#14 شما ضرب و شتم من به آن است. من به ذکر است این تنها به این دلیل که کلاریس معمولا نه فقط عالی در تجزیه و تحلیل بلکه بسیار دقیق در واژگان و املا. به نظر من این احتمالا شاخص “بحران خستگی” و ضربه عاطفی است که ضربه همه ما پس از چند ماه از این .

9 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: stablemoney 6/7/2020 9:58:19 AM (شماره 435799)

با تشکر برای اشاره به برخی از حقایق در Floyd مورد قرار داد به هیستری رسانه ها زده است تا از جمله فاکس نیوز. جسی Watters خود را آغاز کرد برنامه شب گذشته بیان کرد که به صراحت پلیس در Floyd مورد قاتلان است که برای او کافی بود تا او اضافه شدند. آقای Watters باور نمی های زیادی را در قانون اساسی و یا محاکمه فقط لینچ آنها. همچنین برای قرائت در اجتماعی فاصله و ماسک proscriptions. این فراموش خواهد شد به عنوان به زودی به عنوان NFL نیاز به شروع فصل خود را. و با تشکر از اف بی آی برای تمام بازداشت Antifia رهبران. آن را به ما یادآوری می کند که ما از دست دادن چیزی با defunding اف بی آی است.

9 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: DVC 6/7/2020 12:40:04 PM (شماره 436087)

#6 من فکر می کنم آن است که بسیار محتمل است که این افسران در مینیاپولیس را نمی توان محکوم کرد. بسیار جالب جزئیات مربوط به آنچه که به احتمال زیاد خواهد بود که پایه و اساس خود دفاع معتبر. https://mentalhealthdaily.com/2015/04/22/excited-delirium-syndrome-causes-symptoms-treatment/

3 نفر بود.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “cThree”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.netshrtco.de