چقدر اغراق آمیز است این COVID-19 تعداد مرگ?

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: PageTurner, 5/28/2020 6:46:44 AM

به عنوان “رسمی” چوب خط حساب کردن از COVID-19 مرگ و میر در صدر 100,000 در ایالات متحده ما را از شنیدن چگونه این تعداد به احتمال زیاد یک کم توپ برآورد. اما وجود دارد به مراتب بیشتر شواهدی وجود دارد که تعداد مرگ شده است آگاهانه اغراق آمیز – احتمالا توسط یک حاشیه گسترده ای.
اخیر سیاتل تایمز مقاله بسیار زیبا میسازد کردن جدول کلمات متقاطع در جریان است.
تیتر آمده است: “واشنگتن واقعی coronavirus تلفات ممکن است بیشتر از زمان برگه مقامات بهداشتی می گویند.”
اما داستان به خودی خود منجر به برعکس نتیجه گیری.
به خوبی در مقاله های خبرنگار نشان می دهد که: “سریع یورش این coronavirus مجبور


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: RuckusTom 5/28/2020 7:09:28 AM (شماره 424109)

بسیاری از Covid تصادفات Covid حملات قلبی Covid سن مرگ و میر Covid مرگ ناشی از سرطان …

28 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: NancyD 5/28/2020 7:22:27 AM (شماره 424118)

این شماره ها متورم است. بدون شک. زمانی که مردم در حال پرداخت و گفت: مرگ covid مربوط بود که انگیزه کافی برای دروغ. رسانه ها/حزب دموکرات می خواهد تعداد بالا. چرا از آن است که بیشترین مرگ و میر در آبی متحده ؟

26 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: George R. 5/28/2020 7:26:18 AM (شماره 424121)

بسیاری از خو یش ابراز خشم در ایالات متحده اصرار به لیست چینی virus به عنوان علت مرگ در سفارش به باد پول دریافت شده به عنوان یک نتیجه! است وجود دارد یک دموکرات با اندکی صداقت است ؟ Methinks نیست!

26 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Strike3 5/28/2020 7:49:07 AM (شماره 424128)

در حال حاضر که رسانه ها ghouls رسیده سحر و جادو خود را 100K شماره می توانید آنها را بسته تا در مورد آن ؟

15 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: mobyclik 5/28/2020 7:49:10 AM (شماره 424130)

بله, آن را همیشه جوش پایین به این ضرب المثل قدیمی: به دنبال پول است.

15 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: جودی W. 5/28/2020 7:56:02 AM (شماره 424137)

آن را نه می توانید مردم را به مراقبت از. مدیکر یا پزشکی, من فراموش کرده ام که می پردازد بیمارستانها به مراتب بیشتر ICU COVID-19 مورد از موارد دیگر. این است که انگیزه و یا چه ؟

15 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: فوری خشم 5/28/2020 8:08:56 AM (شماره 424152)

خو یش شد تاج-ers.

12 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: lakerman1 5/28/2020 8:10:25 AM (شماره 424155)

جان گلن همسر جان از کونگ آنفولانزا در سن 102. مرگ او گزارش شد متاسفانه.
فکر می کنم در مورد آن.
او رهبری یک زندگی امتیاز به عنوان همسر یک خلبان نظامی, فضانورد, سناتور, نامزد ریاست جمهوری.
کونگ آنفولانزا او را کشته ؟ یا به سن 102 کشتن او ؟ وجود دارد یک لهستانی بیان -‘ ممکن است شما زندگی می کنند به 100!’ که به اندازه کافی.

17 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: WhamDBambam 5/28/2020 8:17:12 AM (شماره 424163)

به عنوان اغراق آمیز آنها احتمالا می توانید آن را.

10 نفر مثل این.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: بقایای 5/28/2020 8:31:12 AM (شماره 424184)

#6 من درک می کنم که مدیکر پرداخت بيمارستان $13,000 برای هر covid-19 پذیرش و $39,000 برای هر covid-19 پذیرش قرار داده و در هواکش..هنوز هم در نیروی دریایی آمریکا کشتی های آسایش و رحمت یا سواحل و یا فرانکلین گراهام قابل حمل بیمارستان راه اندازی در پارک مرکزی یا قابل حمل بیمارستان راه اندازی توسط مهندسین ارتش همه به سختی استفاده می شود. و سپس خانم Birx بودن خیلی بی مورد اعتراف به این که بیمارانی که از دیگر بیماری های جدی و سپس تماس covid-19 خواهد بود شمارش به عنوان مرگ covid-19. خراب کردن داده ها در همه جا.

16 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/28/2020 8:47:42 AM (شماره 424206)

من شنیده بيمارستان داده شد $35K برای هر Covid مرگ…جای تعجب نیست که آنها cookin’ da کتاب!

8 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: jeffkinnh 5/28/2020 8:54:27 AM (شماره 424217)

در نظر بگیرید که ما فقط گذشت 100K مرگ و میر. اگر شما برآورد خشن overcounting در 10% – 20% که 10,000 تا 20,000 مرگ و میر در واقع نه به طور مستقیم با توجه به این ویروس است. همچنین در نظر بگیرید که بسیاری از مردم ظاهرا تا به حال این ویروس است که هرگز آزمایش و یا تشخیص داده شد. کمتر واقعی مرگ و میر تقسیم من تعداد زیادی از موارد در نتیجه در کاهش مرگ است که یکی دیگر از ترسناک تعداد پرتاب در اطراف. واقعیت این است که حتی در “عادی” بسیاری از اعداد در ارتباط با بیماری های عفونی هستند نه مطلق حقایق است. آنها نتایج حاصل از نمونه آماری و تجزیه و تحلیل بر اساس یک مدل است. بنابراین غیر قابل اعتماد شماره همراه با COVID هستند که نسبت به محاسبه و تجزیه و تحلیل از بیماری های دیگر. این مقایسه بی معنی نیست بلکه آن است که فقط در یک شاخص است نه یک واقعیت. افرادی که با استفاده از تجزیه و تحلیل آماری این را می دانند. آنها می دانند که تعداد آنها همان دانستن اینکه شما باید $7395.25 در حساب بانکی خود را. آن را بیشتر شبیه دانستن میانگین حساب بانکی در ایالات متحده به $2438.56 در آن است. جالب است اما تلاش برای اعمال آن به یک حساب شخصی است که تقریبا بی معنی است. مشکل این است که “کارشناسان” می خواهم به صحبت با اقتدار حتی زمانی که آنها می دانند که آنها اطلاعات خاصی نمی توان به اندازه کافی به آنها را به عقب. مشکل دیگر این است که رسانه ها تمایل به چنین محاسبه داده ها و درمان آنها را به عنوان حقایق یا به این دلیل آنها بیش از حد گنگ به دانستن تفاوت و یا آنها خوشحال هستند به گزارش تحریف است که به دنبال دستور کار خود. گاهی اوقات محاسبات رویکرد واقعیت است. بار دیگر آنها هیچ جا نزدیک است.

9 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: udanja99 5/28/2020 9:00:50 AM (شماره 424233)

داده من عدم اعتماد به هر چیزی که از سازمان های دولتی حدس من این است که تعداد واقعی افرادی که درگذشت از CV19 و هیچ چیز دیگری است که احتمالا حدود 10 ، 000. دیگر 90,000 در حال تبلیغات قرار داده شده توسط رییس دولت بوروکرات ها و رسانه ها با هیچ هدف دیگر از به “تهمت”.

7 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: franq می 5/28/2020 9:13:45 AM (شماره 424255)

حدس من این است که تعداد واقعی این است که نیمی از آنچه که آنها ادعا می کنند.

7 نفر بود.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: [email protected] 5/28/2020 9:13:47 AM (شماره 424256)

این همه در مورد پول – حرص و آز و دموکرات هستند.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/28/2020 9:46:21 AM (شماره 424310)

“ضرب و شتم تعدادی را مردم آن را به طور جدی” واقعا ؟ خوب حدس بزنید چه می شود اگر آن را دوباره اتفاق می افتد اما از آن است که بدتر از این زمستان سرد’ هیچ کس نمی خواهد آن را باور و یا آن را به طور جدی. صداقت شده اند که بهترین سیاست اما کار نمی کند در این محیط از سیاست است. در ماه اوت ما می دانیم که مردم هنوز هم با پوشیدن ماسک ها تمام شود دموکرات ها و یا وحشت زده sheeple.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: frew 5/28/2020 9:55:55 AM (شماره 424330)

مردم باید به فکر می کنم قبل از آنها حمایت احمقانه تئوری توطئه. پر غلط گواهی فوت با دولت است جنایت به طوری که یک چیز.

2 نفر مثل این.


پاسخ 18 – ارسال شده توسط: curious1 5/28/2020 10:01:31 AM (شماره 424337)

#17 شما باید بیشتر در. در اینجا برخی از گزارش های تحقیقی که صورت گرفت در نیویورک در ماه گذشته:
https://www.projectveritas.com/news/breaking-funeral-directors-in-covid-19-epicenter-doubt-legitimacy-of-deaths/

4 نفر مثل این.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: felixcat 5/28/2020 10:08:25 AM (شماره 424343)

کل این بحران همه گیر است BS. من درک می کنم تهمت بود بین یک سنگ و یک محل سخت اما او موفق به دریافت وحشتناک و حزبی مشاوره از به اصطلاح کارشناسان پزشکی Fauci و Birx. من فکر می کنم او مورد اعتماد است که فرمانداران خواهد کار درست را انجام دهد اما متاسفانه بیش از حد بسیاری از را بدترین چیز است و در زمان استفاده از این تولید بحران به پیچ ما مردم و مغلوب ساختن پیشی جستن آمده نوامبر. من بیمار هستم از این زباله های اجتماعی فاصله ، فضیلت سیگنالینگ از پوشیدن یک ماسک و هر CDC – هر پارچه پوشش کافی است – واقعا ؟ و اگر من می شنوم یکی بیشتر صحبت سر در فاکس نیوز رفتن ما در حال نزدیک شدن به 100,000, مرگ و میر, blah blah. بیمار از نیویورک و کومو ناله در همه زمان ها. خوب خدا – ما مبارزه یک جنگ داخلی با outhouses و بدون بهداشت و دو جنگ جهانی با دست عفونی و غیره.

9 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: زمان مناسب 5/28/2020 10:31:22 AM (شماره 424371)

پاسخ آسان. تفریق شمار تلفات ناشی از همه علل همان محل بیش از مدت مشابه در سال گذشته از آنچه که در حال گزارش شده که با توجه به COVID-19 و پاسخ خود را است.
شما باید ببینید که این مقدار به چیزی بیش از یک بد-آنفولانزا, سال

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: Bluefindad 5/28/2020 10:40:45 AM (شماره 424381)

علم ساخته شده است به یک دین است. از آن شده است منحرف و خراب شده و از آن پس خالص تمایل به رسیدن به هدف حقیقت با استفاده از تاسیس تجربی روش. بیشتر اخلاق دانشمندان بوده است به شدت پیچیده است که آنها دیگر در بالا با استفاده از قد و قامت و قدرت به ارائه نادرست اطلاعات برای حمایت از جایگاه بلند خود را. آنها ‘تنظیم’ درجه حرارت داده و ادعا گسترده ای کاهش خرس قطبی جمعیت برای حمایت از گرم شدن کره زمین. مردم آمریکا تنها می تواند فریب خورده روکش بازیگران با علم به خدا است. ما در حال حاضر به دنبال در اطراف و متوجه است که اکثریت قریب به اتفاق ما شده اند در درب مرگ به عنوان یک نتیجه از بازدید از این ویروس که بیشتر ما شنیده ایم این است که یک دوست از یک دوست و مادر بزرگ و یا پدر بزرگ مبتلا شد. ما در حال از دست دادن ترس ما از مرد پشت پرده.

0 افرادی مانند این.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: سخت Nard 5/28/2020 10:42:32 AM (شماره 424388)

نگاهی به دور covid پرداخت و میزان مرگ و میر به طور چشمگیری افت.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: rikkitikki 5/28/2020 11:14:38 AM (شماره 424427)

فقط در چند روز بیشتر ما می شود گفت که وجود داشته اند بیشتر از افرادی که فوت کرده اند از CV19….از آنها در واقع درگذشت…یادآور آن حوزه در فیلادلفیا که گزارش شده است که رای دهندگان حضور در بیش از 100%…

2 نفر مثل این.


پاسخ 24 – ارسال شده توسط: rikkitikki 5/28/2020 11:16:35 AM (شماره 424432)

چرا اکثر CV19 مرگ و میر در آبی متحده ؟ I dunno…به دلیل وجود انگیزه های مالی برای سخن بی معنی وبیهوده تعداد آنها در حال اجرا توسط دموکرات و دموکرات ها پیش از دست داده و توانایی به حقیقت را بگویید ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 25 – ارسال شده توسط: cor-دامپزشک 5/28/2020 12:07:23 PM (شماره 424480)

شوخی مورد حمله کوسه قربانیان مرگ گزارش به عنوان یک Covid مرگ است که در واقع یک شوخی نیست!

0 افرادی مانند این.


پاسخ 26 – ارسال شده توسط: DVC 5/28/2020 12:38:26 PM (شماره 424517)

حدس من این است که بعید به نظر می رسد که بیش از 10 درصد از مرگ و میر “درگذشت با ووهان آنفولانزا” به جای “درگذشت از ووهان آنفولانزا” در دولت من بود. در نیویورک چه کسی می داند, آن می تواند 50 ٪ است. پس از 75 درصد از مرگ و میر نسبت به ووهان آنفولانزا در شهرستان هستند و در 80+ گروه سنی و حدود همین درصد از مردم در خانه های سالمندان, کسانی که احتمالا بسیار مشروع موارد که در آن یک نفر کشته شد توسط این آنفولانزا. باقی مانده 25ish درصد احتمالا بسیار مشروع در اینجا. اما….آنها می گویند هنگامی که شما به هادسون “ما در کانزاس هر بیشتر هم رفته”. من تعجب می کنم که چگونه بسیاری از موارد کاملا فاحش سوء استفاده از این بهانه ها وجود دارد خارج وجود دارد در خارج از نیویورک/نیوجرسی منطقه ای که در آن به نظر می رسد که وجود دارد انگیزه های سیاسی به جم هر مورد ممکن است بر روی ووهان ارابه موسیقی. بزرگ Dem شهرستانها…تلاش برای ترساندن مردم….بیشتر به دنبال جزوه بنابراین شاید “افزایش” تعداد بدن….سخت به می گویند. تاریخ گذشته است که آنها فاسد هستند و آنها دروغ در همه زمان ها.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 27 – ارسال شده توسط: rytwng 5/28/2020 12:56:45 PM (شماره 424534)

آن را مانند در حال اجرا نمره در یک بازی بسکتبال.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 28 – ارسال شده توسط: mathman 5/28/2020 2:51:19 PM (شماره 424605)

وجود دارد قرار است به بیش از 2 میلیون نفر در حال حاضر.
چین شکست خورد ، این مسائل فقط کشتن نیست ، باید آنها را تشویق به سعی کنید دوباره با ویروس کشنده در این زمان.
چگونه آنها می توانند بر جهان حکومت اگر آنها نمی تواند حتی کشتن یک میلیون ؟

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 29 – ارسال شده توسط: Geoman 5/28/2020 4:45:44 PM (شماره 424659)

“Covid” یک ارسال کلمه درست مانند ماسک تبدیل به یک ارسال نماد. اگر چینی virus پاسخ-توسط-دموکرات مرگ و میر محاسبه شد آنها تجاوز واقعی مرگ و میر توسط ویروس.

1 نفر این را پسندیدند.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “PageTurner”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdclck.ruulvis.net