جان کری می گوید برنی ساندرز است”سوسیالیستی” و او ‘تعجب’ پیت Buttigiegفکر می کند او می تواند رئیس جمهور شود بنابراین جوان – به عنواناو مبارزات جو بایدن پس از آیوواتلفن تماس افتضاح

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Imright, 2/9/2020 2:35:28 AM

وزیر سابق امور خارجه, جان کری, به نام ایالت و سناتور “برنی ساندرز یک “سوسیالیستی” و گفت که او ‘تعجب’ سابق South Bend شهردار پیت Buttigieg فکر کرد که او آماده بود به رئیس جمهور در یک کمپین جلوگیری از شنبه به نمایندگی از جو بایدن. “من نه شخصی این با برنی اما او یک سوسیالیست. او شده است یک سوسیالیست تمام زندگی خود را’ جان کری هشدار داد جمعیت از 20 یا بیشتر بایدن هواداران بودند که در مورد رفتن canvassing در پورتسموث ، ‘من و یک دسته کامل از آمریکایی ها یا نه.’ جان کری بود که دموکرات ها در سال 2004 نامزد یادآوری این جمعیت که او تا به حال صرف 17 سال در آمریکا قبل از تلاش


پاسخ 1 – نوشته شده توسط: chumley 2/9/2020 3:11:20 AM (شماره 312651)

به طوری که در بازی جدید. فریاد “بودند و نه سوسیالیستی!”. بیش از حد بسیاری از داستان درست مثل این چند روز گذشته. بیش از حد بسیاری از کمونیست ها تظاهر به میهن پرستان همه از ناگهانی. باید آن را یک تلاش هماهنگ شده.
من نه خرید آن.

32 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: cvarga 2/9/2020 3:13:44 AM (شماره 312652)

در حالی که حزب دموکرات نامزد ترول یکدیگر در آینده با بیشتر و بیشتر ایده های ظالمانه به “شکسته را تعمیر آمریکا” از طریق سوسیالیسم و بازنده از گذشته [هیلاری و اوباما] سر و صدا خود را به زنجیر دونالد مغلوب ساختن پیشی جستن پیروزی زیرا او را نگه می دارد آن را ساده. نگاه کردن به شهروندان خود همه آنها را با آنهایی که برای شما کار می کنند. این چیزی است که من او را منتخب در سال 2016 و این چیزی است که او انتخاب مجدد برای یک دوره دوم در ماه نوامبر.

21 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: Trigger2 2/9/2020 3:46:54 AM (شماره 312658)

یک کمونیست دیگر یک جنایتکار است. اما پس از آن که مبالغ تا DNC, آن را نمی کند.

29 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: 49 فورد 2/9/2020 4:12:18 AM (شماره 312666)

من یا # 1.

9 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: Strike3 2/9/2020 5:15:58 AM (شماره 312681)

باید شده اند وجود دارد یک نظرسنجی جایی نشان داد که اکثر آمریکایی ها را قبول نمی کند سوسیالیسم. خنده دار چگونه یک مرد که هرگز آماده می شود رئیس جمهور است که صفرا را به کسی دیگری او آماده نیست. وجود دارد هیچ دموکرات ها در حال اجرا است که مناسب آن دسته است.

13 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: Paperpuncher 2/9/2020 7:04:41 AM (شماره 312716)

همه آنها سوسیالیست. برنی تنها صادقانه در مورد آن! من احتمالا نمی تواند رای دادن برای او و یا هر یک از آنها. اما حداقل او صادق است و در مورد آن است.

20 نفر بود.


کری هشدار داد جمعیت از 20 یا بیشتر با کسانی که تعداد زیادی آن را بیش از همه.

15 نفر بود.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: OBX پیت 2/9/2020 7:26:15 AM (شماره 312730)

ما به دنبال در یک کری/هیلاری تار بلیط در این سال ؟ سوسیالیست/کمونیست و یا چه ؟ حداقل ما می دانیم آنچه در این تیم خواهد بود…….بازنده !!!

9 نفر بود.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: udanja99 2/9/2020 7:32:08 AM (شماره 312734)

چرا شکست خورده است نامزد انتخابات ریاست جمهوری که به کشور خود خیانت کرده زبان به 20 یا بیشتر احمقها حتی خبر ؟ به خصوص در انگلستان ؟

12 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: Lawsy0 2/9/2020 7:56:06 AM (شماره 312751)

جان “ساعت متوقف شد” کری درست بود یک بار و 59 ثانیه. کون بزرگ, آنال, معامله. بهتر است آنها باید قراضه کل تخته سنگ و بازگرداندن ابریشمی تسویه حساب. حداقل او تا به حال خوب ،

3 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: janjan 2/9/2020 7:56:28 AM (شماره 312753)

چرا در جهان می کند بایدن فکر می کنم آن را یک ایده عالی به صدای یورتمه رفتن اسب از جان کری از همه مردم به مبارزه برای او ؟ آنها هر دو از خاک کاملا نچسب و قبلی شکست در انتخابات ریاست جمهوری. و #6 مناسب است. این آب پز را به یک مسابقه از چه کسی متنفر مغلوب ساختن پیشی جستن بیشتر و کسی که دور را بیشتر از پول مالیات دهندگان. آنها به معنای واقعی کلمه pandering به مهاجران غیر قانونی. این عجیب و غریب ترین گروه بازنده در طول عمر من که فکر می کنم آنها باید رئیس جمهور شود.

12 نفر بود.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: Krause 2/9/2020 8:13:41 AM (شماره 312769)

هیچ چیز وجود دارد آنها ایستاده است که من می خواهم.

10 نفر مثل این.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: HicoKid 2/9/2020 9:04:08 AM (شماره 312814)

چه مسائل مربوط به نخبگان است که چه جناح در کنترل زمانی که این کشور فرود به کمونیسم. آنها نمی خواهید به مانند بقیه از ما deplorables.

2 نفر مثل این.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 2/9/2020 9:20:12 AM (شماره 312832)

جام جم بسته رو از 20 تا هواداران است که باید یک رکورد به نوبه خود برای Burisma جو.
با تشکر برای نوک ‘Mooseface’.

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: Venturer 2/9/2020 9:23:34 AM (شماره 312837)

ساندرز است که یک سوسیالیست و کری یک خائن است.
و بایدن یک فاسد, پیر کلاه بردار.

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: گول زدن پسر 2/9/2020 9:25:14 AM (شماره 312841)

اما تلو تلو خوردن فقط یک مشکل کوچک است. شمع شد و دست برداشت توسط Obie شد و کار برای او به مدت هشت سال به عنوان مارکسیستی در آموزش.

3 نفر بود.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: wakeupcall 2/9/2020 9:35:35 AM (شماره 312860)

همه کسانی که رای دموکرات که خود را اجتماعی ترقی خواهان هستند مارکسیست کمونیست ها. آنها فقط نمی خواهد اعتراف کند که واقعیت به خود را به خاطر آنها آموزش داده شده است در دولت ما مارکسیست کمونیست سیستم آموزش و پرورش به آن عشق و نفرت اخلاقی قانون اساسی محافظه کار-ism خواستار آن هر نام نفرت در این کتاب و پس از آن برخی از. “امریکا مثل این است که یک بدن سالم و مقاومت آن سه گانه است: آن میهن پرستی آن اخلاق و آن زندگی معنوی و روحانی. اگر ما می تواند به تضعیف این سه حوزه امریکا را فروپاشی از درون”.
— جوزف استالین دیکتاتور سابق اتحاد جماهیر شوروی “خود را به من بدهید و چهار ساله است و در یک نسل من خواهد ساخت سوسیالیستی دولت است.” ولادیمیر لنین “به من اجازه کنترل کتاب های درسی و من را کنترل دولت است.” آدولف هیتلر “نبرد برای انسان آینده باید برپا و برنده در مدرسه دولتی درس … درس باید تبدیل خواهد شد و عرصه درگیری بین قدیمی و جدید — به پوسیدن جسد از مسیحیت و جدید ایمان انسان.” انسان, مجله Jan./ Feb. 1983 – John J. Dunphy “من فکر می کنم که مهم ترین عامل حرکت ما به سمت یک جامعه سکولار بوده است آموزشی عامل. مدارس ما ممکن است آموزش جانی چگونه به خواندن درست اما واقعیت این است که جانی است در مدرسه تا زمانی که شانزده تمایل به سمت حذف خرافات مذهبی. متوسط آمریکایی کودکان در حال حاضر بدست می آورد یک دبیرستان آموزش و پرورش و این militates در برابر آدم و حوا و همه اسطوره های دیگر از جمله تاریخ است.” P. Blanchard, انسان, 1983 “اومانیسم” یک دین جدید که ما دیوان عالی کشور حکم داده است ماهرانه به امریکا دین دولتی. در سال 1961 دیوان عالی ایالات متحده اعلام کرد “اومانیسم” به یک “دین” (مورد Torcasco مقابل Watkins). کلیسای “اومانیسم دین” است که دولت ما کنترل مدارس از سیستم آموزش و پرورش ما. آن است که در این مکان است که آنها بیشتر از طریق فریب روزانه “موعظه” از خود ایدئولوژی مذهبی. “به نظر می رسد انتخاب های ما در حال حاضر کمونیست نظم نوین جهانی رهبران دولت انداخت دور واژه “خیانت” پس از بندیکت آرنولد. ” – گاوین Nascimento, 1928 “بی سواد قرن 21 نخواهد بود کسانی که قادر به خواندن و یا نوشتن اما کسانی که نمی توانند از یاد بردن بسیاری نهفته است که آنها مشروط شده است به این باور [توسط مارکسیست کمونیست و دموکرات و Rino را] و نه به دنبال پنهان دانش است که آنها شده اند مشروط به رد.

1 نفر این را پسندیدند.


اگر رسانه های جریان اصلی بودند گزارش اتصالات که کری و بایدن رامنی و پلوسی در اوکراین از طریق فرزندان خود هیچ یک از این می تواند رمز و راز.

3 نفر بود.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: ARKfamily 2/9/2020 9:42:14 AM (شماره 312875)

من فکر می کنم همه آنها خدا مشکل است. نه تنها آنها را به خدا مشکل همه آنها فکر می کنم آنها خدایان. نگرانی من رای گیری برای یک دموکرات است موضع خود را در مورد سقط جنین و در نظر گرفتن خدا از جامعه است. من استدلال ناشی از متی 22:37. عیسی پاسخ داد: “خدای خود را با تمام قلب خود و با تمام روح خود و با تمام ذهن خود را. این اولین و بزرگترین حکم است. و دوم مثل آن: عشق همسایه خود را به عنوان خودتان.”

3 نفر بود.


پاسخ 20 – ارسال شده توسط: kono 2/9/2020 9:47:30 AM (شماره 312885)

هر کس در این مرحله بود که مسابقه به ببینید که چه کسی می تواند سوسیالیستی بیشتر از بقیه فقط یک ماه پیش و در حال حاضر همه آنها فریاد “من نه سوسیالیستی” آن را مانند جدید “من اسپارتاکوس هستم!” بیش از حد دیر است. علاوه بر آن می تواند تقریبا همان مایو پیت شروع به ضرب و شتم “من نمی گی مثل بقیه از این نامزدها” درام.

2 نفر مثل این.


پاسخ 21 – ارسال شده توسط: HotRod 2/9/2020 9:48:59 AM (شماره 312887)

از یکی دیگر از مقاله ارسال شده در اینجا: “ساندرز که honeymooned در اتحاد جماهیر شوروی به کوبا سفر کرده در 1980s و ستایش آن دموکراسی مسکن و بهداشت و درمان در حالی که سرزنش آن شکست در “جناح راست” تبلیغ.” این را من نمی دانم. ساندرز است و نه سوسیالیستی. او یک کمونیست! تمام کسانی که از بچه های کالج که فکر می کنم آنها متولد دقیق تر از هر فرد بالغ باید تلاش برای یادگیری حقیقت در مورد سوسیالیسم و کمونیسم. اگر آنها می توانند صادقانه کتاب تاریخ آنها را شوکه خواهد کرد در آنچه که آنها یاد بگیرند!

3 نفر بود.


پاسخ 22 – ارسال شده توسط: MickTurn 2/9/2020 10:00:39 AM (شماره 312899)

شما تقریبا درست…سعی کنید کمونیست سخت آب پز نوع!
مارکس و لنین افتخار خواهد بود!

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 23 – ارسال شده توسط: MindMadeUp 2/9/2020 10:26:55 AM (شماره 312923)

شما می دانید که دموکرات ها واقعا از جان گذشته زمانی که آنها شروع به گفتن حقیقت در مورد چیزی است.

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Imright”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdv.gdv.htu.nuclck.ruulvis.netshrtco.detny.im