جو بایدن اوکراین رسوایی انفجار

مقاله اصلی

ارسال شده توسط: Magnante, 5/21/2020 5:49:30 AM

یک سال و نیم پس از تلاش ناموفق برای استیضاح رئیس جمهور تهمت خود “فشار” در اوکراین یک موضوع روابط بین ایالات متحده و اوکراین خواهد بود و در عین حال دوباره گرفتن توجه و احتمالا ساخت آن را داغ و عرق در دلاور زیرزمین. (قطع) عضو پارلمان اوکراین آندره Derkach به نام یک کنفرانس مطبوعاتی که در آن او منتشر شده صوتی سوابق تماس های تلفنی بین “افراد که صدای صدا مانند” کسانی که از رئیس جمهور سابق اوکراین, پترو پوروشنکو و معاون رئیس جمهور جوزف بایدن به عنوان به خوبی به عنوان وزیر امور خارجه, جان کری که در مورد این دوره از اوکراین سیاست داخلی


آن را تنها خواهد منفجر شود اگر رسانه ها گزارش آن را صادقانه… بنابراین آن را نمی خواهید در هر نقطه اما در حافظه ،

18 نفر بود.


پاسخ 2 – ارسال شده توسط: privateer 5/21/2020 7:15:08 AM (شماره 417490)

من فکر می کنم این فقط بهانه بالا commiecrat schemers نیاز به 86 شرم آور Gropesaurus. من انتظار یک زن و شوهر هفته از کوره در رفته و کشتار تقلا برای تعیین آینده بالا سگ زرد.

7 نفر بود.


پاسخ 3 – نوشته شده توسط: FunOne 5/21/2020 7:20:05 AM (شماره 417492)

بایدن ساخته شده است که اوباما در مبارزات انتخاباتی آگهی لاف زدن در یک کنفرانس مطبوعاتی که او با استفاده از میلیاردها دلار از مالیات دهندگان آمریکا دلار برای گرفتن مقامات اوکراین به آتش یکی از دادستان ها بود که به فعالیت های خود ، این واقعیت است که بایدن خواهد لاف زدن در مورد آن عمل اخاذی در حالی که در دوربین یک نشانه واقعی از شخصیت خود را.

11 نفر بود.


پاسخ 4 – ارسال شده توسط: Rumblehog 5/21/2020 7:26:45 AM (شماره 417494)

چه اوباما می دانند و هنگامی که او آن را می دانم ؟

11 نفر بود.


پاسخ 5 – ارسال شده توسط: فرز بلوط 5/21/2020 7:34:27 AM (شماره 417499)

فراموش نکنید که ما “محترم” وزیر سابق امور خارجه, جان کری و گام به گام پسر بودند در این فساد همراه با معاون رئیس جمهور جو بایدن و پسرش شکارچی.

21 نفر بود.


پاسخ 6 – ارسال شده توسط: chance_232 5/21/2020 7:38:06 AM (شماره 417502)

این دموکرات موقعیت است که دادستان فاسد بود و تا به حال برای رفتن. دلایل فساد را نمی توان فقط به تکرار اتهام فساد است. چپ به درستی بر این باورند که اگر آنها یک دروغ را تکرار اغلب به اندازه کافی مردم آن را باور خواهد کرد. به شوخ طبعی تهمت روسیه تبانی که هنوز در حال شلاق. موقعیت بعدی خواهد بود, چه کسی اهمیت میدهد آنچه در اوکراین فکر می کند. و در نهایت مغلوب ساختن پیشی جستن/اوکراین در عوض تا در نهایت به نتیجه برسد.

6 نفر بود.


پاسخ 7 – ارسال شده توسط: Bluefindad 5/21/2020 8:25:51 AM (شماره 417537)

بایدن را از نقطه نظر است که این افزایش رزومه کاری خود را. او همیشه ادعا می شود یک صدای تیز و تند در سیاست خارجی است. این نشان می دهد که او قادر به مقابله با یک دولت خارجی و خم آنها را به خود خواهد شد. به همین دلیل برای او اعمال قدرت و نفوذ بی اهمیت است. چرا دیگری او لاف زدن در مورد آن ؟

4 نفر مثل این.


پاسخ 8 – ارسال شده توسط: hair artist academy 5/21/2020 8:38:06 AM (شماره 417549)

و نیمی از همسایگان من آن را باور بوده است “افشا” از آنجا که گوبلز به آنها گفت ،

4 نفر مثل این.


پاسخ 9 – ارسال شده توسط: پیر ارتش دامپزشک 5/21/2020 8:42:56 AM (شماره 417553)

من اصلا اعتماد به رسانه ها در هر یک از آنها برای ارسال حقیقت در مورد هر چیزی. همه آنها دارای یک دستور کار, به ویژه کسانی که در سمت چپ.

3 نفر بود.


پاسخ 10 – ارسال شده توسط: walcb 5/21/2020 8:50:59 AM (شماره 417558)

آخرین جمله: “اگر حتی بخشی از “Derakch نوار” معلوم می شود درست است که جاه طلبی های دموکراتیک خواهد بود به خاک سپرده شد برای خوب برای حداقل یک زن و شوهر از آینده سیاسی چرخه.” در یک عاقل (و آگاهانه) جهان این خواهد بود درست…

7 نفر بود.


پاسخ 11 – ارسال شده توسط: earlybird 5/21/2020 8:55:25 AM (شماره 417565)

خسته از نا امید شدن, بسیاری از ما در حال تبدیل شدن به Eeyores. از دست دادن همه امید که به جای بدبینی. به نظر می رسد فراموش کرده اند که زمانی که LSM رسانه نتواند ما گام و گسترش این کلمه در. اگر هر کس در اینجا ارسال این مقالات به 10 نفر باشد یا بیشتر. فکر می کنم در مورد آن.

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 12 – ارسال شده توسط: earlybird 5/21/2020 8:56:12 AM (شماره 417568)

PS. من نمی خواهید به Dem در حال حاضر. آنها در گوشه ای تاریک و زمان بسته شدن در را بر روی آنها…

3 نفر بود.


پاسخ 13 – ارسال شده توسط: davew 5/21/2020 9:01:01 AM (شماره 417577)

جو بایدن احتمالا raped تارا Reade اما هیچ سوال او raped ملت اوکراین است. من فکر نمی کنم دموکرات را لعنت در هر دو مورد.

6 نفر بود.


پاسخ 14 – ارسال شده توسط: bigfatslob 5/21/2020 9:09:07 AM (شماره 417590)

من خواندن برخی از تاریخ اوکراین و همواره فاسد و یک حزب باغ برای افراد علاقه مند در برخی از پول جنایی ساخت و فعالیت است. این جای تعجب نیست که نشان می دهد تا برای لذت بردن از ‘میوه از درخت” به نام اوکراین است. جو بد بودن انگشت بایدن و جان گوزن صورت کری محدود شد به نشان می دهد تا. جوی انگشتان بایدن نیست نامزد نشده است و یک شهروند که از هم اکنون تا این نیست که سیاسی آن را در مورد یک جرم مرتکب شده و bragged در مورد در حالی که معاون (معاون) رئیس جمهور. جوی انگشتان حتی bragged در مورد آن و آن را هرگز راز همه آنها فکر هیلاری کلینتون خواهد بود انتخاب و پول هنوز هم جریان از اوکراین است. اشتباه است!

2 نفر مثل این.


پاسخ 15 – ارسال شده توسط: janjan 5/21/2020 9:29:14 AM (شماره 417605)

همه من می توانم در مورد فکر می کنم خواندن این مقاله بود مهربان از خود راضی بازجویی از شاهدان در طول دموکرات ساختگی استیضاح شنوایی زمانی که آنها فکر می کردند حداقل آنها می تواند رئیس جمهور تهمت نگاه بسیار مشکوک بیش از تماس تلفنی خود با رئیس جمهور اوکراین. این smarmy آه-تا-برتر بوروکرات نشسته در خود چربی behinds بود حتی بدتر. بزرگترین شکایت بود که چگونه لب آنها بیش از رئیس جمهور انجام نشده و به او گفته شد. در حال حاضر وجود دارد این است که مدارک و شواهد انکار ناپذیر است که فساد در تمام طول نشسته بود سر بایدن و کری به عنوان آنها سعی در پوشش خود behinds و غنی سازی خود را بی ارزش و بچه ها. در این نقطه من فکر نمی کنم این مسائل که آیا رسانه ها در مورد مراقبت از این داستان یا نه. خاص خود را دارد ،

5 نفر بود.


پاسخ 16 – ارسال شده توسط: Strike3 5/21/2020 9:29:24 AM (شماره 417607)

آن را سخت تر و سخت تر برای MSM برای پنهان کردن این شدت غیر قانونی رشوه طرح به ویژه پس از Bidens شخصا profitted در چنین بازدهی. در حال حاضر جزیره ایستر جان رسما snagged در تور. که بعد در لیست باله آبی باراک? بایدن همچنان به دنبال بیشتر و بیشتر مانند والتر های Jeff Dunham عروسکی تنها نزدیک به نه به عنوان دوست داشتنی است.

2 نفر مثل این.


پاسخ 17 – ارسال شده توسط: Starboard_side 5/21/2020 9:56:18 AM (شماره 417646)

آیا این خنده دار چگونه آنها سعی در استفاده از اوکراین موضوع به “تهمت” هنگامی که آن را واقعا در معرض جو بایدن و تعداد بالا-سطح دموکرات ها به جای ؟

5 نفر بود.


آنها می دانستند آن بود و جان کری زمانی که او خواسته Proshenko که در آن او می تواند “من wunna آنها وجود دارد Ukranian huntin مجوز است.”

1 نفر این را پسندیدند.


پاسخ 19 – ارسال شده توسط: MickTurn 5/21/2020 12:31:57 PM (شماره 417831)

بنابراین در حال حاضر آن را در حال حرکت از Pervy جو به QuidPro جو. باید آن را دوست دارم زمانی که Democraps خوردن خود را!

0 افرادی مانند این.


در زیر شما را پیدا خواهد کرد …

جدید ترین مطالب ارسال شده توسط “Magnante”

و

فعال ترین مقالات (آخرین 48 ساعت)

tinyurlis.gdu.nuclck.ruulvis.netshrtco.de